Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+33
Curlin
Fletcha
Enzo
Solace
Gibrendo
Syrena
Flicka
Millie;
Lely
Zac
Yun
Authentic
Sawyer
Avalyn
Isaura
Lailey
Flame
Flair
Valerie
Harry
Solance Ainsworth
Melanie
Iana
Baco
Chantal
Sydney
Yannick
Darren
Melissa
Iris
Admin
Florentinio
Lena
37 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 40]

276Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:29 pm

Gast


Gast

NEE ik ga dood. Moet nog 11 fxcking wiskundeopgaves maken, morgen gym waar ik een hekel aan heb, ook filosofie maken en samenvatten, kreun. Oh ja, een Franse opdracht maken over grammatica & woensdag filosofie so EN IK WORD GEK VAN AL DAT KUTHUISWERK.
* Ik moet even klagen, dat snap je wel hopelijk? ;x *

277Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:30 pm

Harry

Harry

Ah zielig jijtje <3 hugt
je komt er wel boven op hoor =)
En je mag klagen hoar doen we ook zo vaak, *hugt* :knuff:

278Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:34 pm

Valerie

Valerie

GROEPSSHUGG :knuff:

279Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:35 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

En ik heb tegen morgen niets te doen .. GAHA xD
Sawry, Darrell: Die dingen, daar moet je gewoon overheen komen .. Je gaat er niet van sterven (:

& Damn. Posten .. T__T

https://paradigm-shift.actieforum.com

280Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:39 pm

Valerie

Valerie

Iemand moet posten, heb ineens een inspi bom voor Valletjee
dat komt door dat ik vandaag ff over dreven ging doen over een jongen die ik al heel lang leuk vind, tegen me vriendinnen. En toen dachten twee daar van laten we het eens zeggen, dus dat hebben ze gedaan, en nu gaat hij morgen wat tegen me zeggen en hij gaat weer met me boxen:)

ja ik box altijd met hem, nou ja hij slaat mij eigenlijk alleen maar, en ik roep alleen maar auww!! elmo

281Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:42 pm

Gast


Gast

Tja, dan kan ik mezelf voor deze week alvast als inactief melden.. in het weekend maak ik het wel weer goed ofzeuh. Gelukkig heb ik het volgende week rustiger (tenminste.. het zou me niks verbazen als die leraren opeens besluiten voor elk vak een toets op te geven.. t.t) en over 5 weken vakantie, dat geeft wel weer wat energie..

282Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:45 pm

Harry

Harry

@Iana pruillipje wil je niet posten *traanoogjes*

Het onzin-topic - Pagina 12 Tumblr_l5pxvqdgBi1qaobbko1_500_large

voor de mensen die zich derpietejs voelen <3

283Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:46 pm

Valerie

Valerie

I-im in love, ook al denk ik dat ik morgen een gebroken hart heb elmo

284Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:47 pm

Gast


Gast

Ik ben jaloers op jullie schijnbaar-huiswerkloze mensen. Want dit persoontje gaat haar hersenen nu weer vergroten met kennis waar ze later toch niks meer aan heeft.

285Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 7:49 pm

Harry

Harry

Ik ben niet huiwerkloos D';
maar ik doe het later hoef het niet morgen al af te hebben ;D
veel succes

286Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 8:03 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Harry, poster de post :3

https://paradigm-shift.actieforum.com

287Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 8:06 pm

Harry

Harry

Ik heb hem gelezen Very Happy
Je post echt vet, maar ik kan niet terug posten denk ik Dx vandaag in iedergeval niet want moet binnen 15 min gaan Dx

Sorry :knuff:
morgen middag rond 3en is ie af Very Happy

{haat aan mijn laagtallige puntjes >:{)

288Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 8:10 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Damnit O.O
Dacht ik effies, yush, ie gaat posten .. Noes xD
Nou goed, is goed hoor!

& Dankje, jij ook hoor. Al moet je misschien eens leren met komma's en dergelijke werken, letten op de hoofdletters .. Blabla, dat leest makkelijker! =3

https://paradigm-shift.actieforum.com

289Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 8:11 pm

Gast


Gast

Deze filosofieopdrachten zijn best makkelijk.. heel erg makkelijk eigenlijk. :3 Frans, en dan doe ik wiskunde wel lekker morgen xD die lerares heeft pech. en dan SLAPEN want ik heb hoofdpijn o.o

290Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 8:31 pm

Valerie

Valerie

suc6!!

Rachel gaat Darrell wel troosten:)
ik wil posten met val:(

291Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 16, 2012 9:02 pm

Gast


Gast

Ik ga slapen, bye!

292Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 12:58 pm

Flair

Flair

valerie schreef:Iemand moet posten, heb ineens een inspi bom voor Valletjee
dat komt door dat ik vandaag ff over dreven ging doen over een jongen die ik al heel lang leuk vind, tegen me vriendinnen. En toen dachten twee daar van laten we het eens zeggen, dus dat hebben ze gedaan, en nu gaat hij morgen wat tegen me zeggen en hij gaat weer met me boxen:)

ja ik box altijd met hem, nou ja hij slaat mij eigenlijk alleen maar, en ik roep alleen maar auww!! elmo


Flairrrrrrr :3

http://saddled.actieforum.com/

293Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 5:56 pm

Gast


Gast

Wow, school gunt me vrije tijd vandaag! Ik ga vanavond ergens reageren Rachel, ;p

294Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 5:58 pm

Valerie

Valerie

OHYEEAAH :superlau:

ik ben vet hyper de pieper, maar voel me diep deprisief want die jongen negeert me nu half en wil geen relatie :murr: XD

295Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 6:00 pm

Flame

Flame

IK OOK HYPUUWR Het onzin-topic - Pagina 12 2432231636
ohw silent Morgen lekker eerste uurtje vrij tongue

296Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 6:02 pm

Flame

Flame

Flame is nieuw trouwens Laughing

297Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 6:05 pm

Harry

Harry

Niet dubbelposten héa xd
Welkom allereerst flame als je helemaal nieuw bent :d
En ik wacht nog even met reageren bij de acc. markt topic dingens

298Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 6:07 pm

Lailey

Lailey

sorryy silent oke :d

en nee ik heb Flame en Dancer Razz

299Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 6:17 pm

Gast


Gast

Blablabla, ik ga douchen. >.<

300Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic di jan 17, 2012 6:18 pm

Harry

Harry

Ik ben bladiebladiebla? *.*
Veel succes xd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum