Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Punten/ Ruzie/ Sfeer

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Punten/ Ruzie/ Sfeer Empty Punten/ Ruzie/ Sfeer za sep 17, 2011 9:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ik ben het zat.

Misschien denk je op dit moment: O jee daar komt weer een zeur topic van Darren. Zo kan je het misschien zien, en misschien is het ook wel zo maar dit keer ben ik het toch wel heel erg zat.

Dag in dag uit word er gemopperd op het puntensysteem. De ene keer snapt iemand het weer niet en leg ik het uit waarna diegene boos word. De andere keer word er gemopperd over de hoeveelheid punten. Wat gaat er nog komen? Dat het weggehaald moet worden en dat we weer over moeten op de posts? Dat we helemaal geen punten/ posts moeten inschakelen omdat het nergens voor nodig is?
Laat mij dit zeggen: het is wel degelijk ergens voor nodig.

Het is nodig om Horse Home niet te veranderen in allerlei romantische saops waarin de ergste dingen gebeuren. Het is nodig om een regels op te stellen zodat het forum overzichtelijk blijft. Het is nodig om andere dingen werkelijk te maken met wat werk.
Zonder de punten kom je niet zo heel erg ver en is het niet zo leuk omdat je bepaalde activiteiten niet kan organiseren. Zo ook zou de uitbreiding van het puntensysteem wat ik aan het maken was niet mogelijk zijn.

Op dit moment ben ik behoorlijk boos en weet ik dat het mijn woorden beïnvloed. Mijn welgemeende excuses hiervoor, het is niet mijn bedoeling om bepaalde mensen te kwetsen of aan te vallen.
Daarbij wil ik wel even zeggen dat het wel mijn bedoeling is om bepaalde mensen even een standje te geven, want er word veel te veel gezeurd om hele kleine dingen.
Hoevaak moet ik nog uit gaan leggen waar het punten systeem voor dient? Hoevaak moet ik nog dezelfde vragen beantwoorden terwijl het o zo duidelijk is? Hoevaak moet ik nog dezelfde discussies lezen waarbij het altijd op hetzelfde neer komt? Alsjeblieft niet nog eens.

De sfeer op het forum is naar mijn idee erg veranderd vanwege de ruzies om het punten systeem. Moderators zijn er om de orde te houden en mogen ingrijpen waar dat nodig is. Zoals in het onzin topic gebeurde was totaal niet nodig geweest. Want kom op, is het nou echt nodig om telkens terug te komen op hetzelfde onderwerp terwijl het allemaal al besproken is? Naar mijn idee is dat niet nodig. Geduld is er niet bepaald bij sommige leden. Wanneer iemand geen geduld heeft met bepaalde dingen is het heel frustrerend voor andere leden om met diegene bepaalde onderwerpen te bespreken. Zo is het voor mij heel vervelend om dit onderwerp te bespreken omdat ik het al zo vaak heb besproken en het nu meer dan zat ben. Het kan je karakter zijn dat je geen geduld hebt, dingen door elkaar haalt etc. Maar denk dan eerst na over wat je gaat zeggen voor je typt en post. Zo voorkom je misverstanden en komen er stukken minder ruzie's. Gebruik feiten, dingen die eerder gezegd zijn wat je ook daadwerkelijk kan aantonen dat het gezegd is. Met feiten kom je een stuk verder dan gedachten die je in je hoofd hebt zitten, waarvan je niet zeker weet of het gezegd is of niet.

Als moderator heb je erg veel werk aan nieuwe dingen verzinnen voor het forum. Zo is Kini ergens mee bezig en was ik ergens mee bezig. Ik ben gestopt met mijn projecten omdat ik het niet meer zie zitten. Zelden krijgen we als team een bedankje voor het werk wat wij doen. Ondanks het drukke leven waar ik nu zelf in zit kom ik wel nog elke dag op het forum kijken of er misschien iets gaande is, om het leuk te houden voor iedereen. En wat krijgen we terug? Gemopper. Wat is dat toch leuk! Ik irriteer me er dood aan. Waarschijnlijk gaat er gezegd worden dat ik dan geen moderator had moeten worden, maar dat ben ik wel. Ik geniet ervan om mensen bezig te zien met dingen die ik maak. Om op het forum te posten en mij in te leven in karakters waarvan ik nooit had gedacht dat ik zo'n karakter zou spelen. Wat mij betreft hoef ik geen moderator te zijn, maar ik weet nou eenmaal dingen waarmee ik HH tot een hoger niveau kan werken, er beter uit kan laten zien en zo het spel leuker te maken voor anderen. Al haal je de naam moderator bij mij weg dan nog zal ik mij inzetten voor het forum om het leuk te houden voor anderen.

Zeg het maar, hoe willen jullie het hebben?
Nog meer ruzies over het punten systeem terwijl het duidelijk is en er niets te veranderen valt daarover?
Gaan we de sfeer in HH zo vijandig houden of gaan we vrede sluiten en verder met de RPG?
Word er eindelijk geaccepteerd dat HH anders is dan andere RPGs en dat er dus andere regels gelden?

- Rachel

2Punten/ Ruzie/ Sfeer Empty Re: Punten/ Ruzie/ Sfeer zo sep 18, 2011 2:54 pm

Valerie

Valerie

ik ben het helemaal met je eens rachel!

3Punten/ Ruzie/ Sfeer Empty Re: Punten/ Ruzie/ Sfeer di sep 20, 2011 11:00 am

Assassin

Assassin

Ik vind het jammer dat je mod af bent.. Je deed het goed.
Het gezeik om het punten systeem snap ik uberhaupt niet, het werkt toch goed. En last ervan heb ik niet, als je genoeg post kom je vanzelf aan de punten die je nodig hebt.

4Punten/ Ruzie/ Sfeer Empty Re: Punten/ Ruzie/ Sfeer di sep 20, 2011 3:14 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Dankje wel Assasin Wink

Wie weet, wanneer het rustiger is met school, ik het moderatorschap weer leuk vind en mijn projecten af zijn dat ik weer echt actief ga worden etc.

5Punten/ Ruzie/ Sfeer Empty Re: Punten/ Ruzie/ Sfeer zo okt 16, 2011 10:46 am

Jayson

Jayson

Ik heb je al op school uitgelegd wat ik er van vind, en ik blijf achter mijn stand punt staan Je was idd een goede mod Dus ik denk dat de Moderators etc. je erg gaan missen in hun team Wink Maar je weet wat mijn mening er over is. Gewoon je mondje open trekken! Very Happy Mensen die daar niet tegen kunnen gaan maar EXIT!! Very Happy

6Punten/ Ruzie/ Sfeer Empty Re: Punten/ Ruzie/ Sfeer zo okt 16, 2011 6:50 pm

Gast


Gast

Onze mond hebben we zeker opengetrokken, beetje jammer dat er pas later naar werd geluisterd Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum