Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Riding Bareback

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Riding Bareback Empty Riding Bareback za sep 10, 2011 11:08 pm

Sanne

Sanne

Ze genoot van de wind in haar haren. Even echt vrij te zijn. Op de rug van je geweldige paard. Onder zich voelde ze het lichaam van de merrie bewegen. Sanne reed zonder zadel, zoals gewoonlijk. Goed, vaak ging ze ook met zadel maar zonder zadel vond ze het fijnst. Ze had de teugels los vast in een hand en de andere hand hing losjes op de hals. Sanne grijnsde waarbij haar kuiltjes weer tevoorschijn kwamen en stuurde de merrie dichter het bos in. Het geruis van de waterval kwam haar tegemoet. ’Whoah.’ Grinnikte ze tegen Juultje. Rustig gleed ze van de merrie en kwam neer op een kleine rots. De teugels hingen op de grond. Al waren de teugels niet rond, zegmaar dat het paard niet verstrikt kon raken. Sanne keek naar de waterval en liet haar voet even bungelen in het water.

[Theresa]

Juultje:

2Riding Bareback Empty Re: Riding Bareback za sep 10, 2011 11:26 pm

Gast


Gast

-mooi paard-

Theresa keek even naar haar hengst. Ze hield a hem met heel haar hart. Ze gaf hem een knuffel. ,,midight ik hou van je"zei ze. ,,zo we gaan rijden"zei ze terwijl ze een hoofdstel bij hem indeed. Ze sprong soepel zonder zadel op zijn rug en klopte even op de hals. Ze reed naar het bos. Al snel hoorde ze wat water vallen. Ze ging erheen. Ze stond bijna bovenaan. Ze zag nog water naast zich stromen en zag nog water naar benede vallen aan de andere kant. Midnight steigerde even en wou weer verder rennen. Theresa hield hem tegen en keek even naar beneden. Tot ze een ander meisje op een paard zag komen beneden. Ze liet Midnight stappen naar de rand met bomen. Ze reed naar beneden en kwam achter het meisje terecht. ,,hey"zei ze tegen het meisje. Ze glimlachte lief en keek haar aan. ,,Theresa is de naam wat een prachtige merrie heb je"zei ze tegen haar en keek naar het paard. Midnight legde even zijn oren in zijn nek maar hield die er toen hij de merrie zag uit. Theresa rolde met haar ogen en schoot een door hem in de lag. Ze keek naar het meisje. ,,en zou ik jou naam mogen weten?" vroeg ze

3Riding Bareback Empty Re: Riding Bareback za sep 10, 2011 11:43 pm

Sanne

Sanne

-thanx xD-

Rustig bewoog ze haar hand naar wat gras en plukt de langste ervanaf. Die stopte ze nadenkend in haar mond. Het was leuk en fijn om dat ding in je mond te hebben, je zou er dingen mee kunnen doen en het zag er gewoon leuk uit vond ze. Rustig keek ze achterom naar Juultje en glimlachte bij het zien van die geweldige bles. Die vorm was zo apart en mooi. Peinzend keek ze naar de aders die op de neus van Juul waren en daarna ging haar blik naar het gestroomlijnde lichaam van het paard. Ergens achter in Juuls familie zat er een Arabier in. Voor de rest was ze een Quarter Horse. Sanne schrok op van een stem en keek naar boven. Haar paarden staart deinde even mee. ’Goedemiddag.’ Begroette ze het meisje. Sanne keek naar de glimlach van de vrouw en tikte tegen haar hoed aan ter weize van begroeting. Haar blik gleed naar het pikzwartte paard. Weer werd ze uit gedachten gehaald door de vrouw die Theresa bleek te heten. Sanne lachte even bij het compliment. ’Danku Theresa. Ik heb haar gekregen om over het verlies van mijn vorige pony heen te komen.’ Zei ze bedroefd. De lieverd was gestorven aan kanker. Kud ziekte ook. Haar blik klaarde weer op bij het gelach van het meisje. Bij de vraag van Theresa moest ze even grijnzen. ’Sanne Oosten’ Sprak ze. ’Mooi dier heb je daar. Mijn merrie heet Juul maar ik noem haar altijd Juultje.’

4Riding Bareback Empty Re: Riding Bareback zo sep 11, 2011 12:01 am

Gast


Gast

Theresa keek naar het paard en steeg ook af. Ze deed ha cap af. elukkig zat haar haar nog goed. Ze keek naar haar midnight en gaf hem een kus. ,goed zo man"zei hij en klopte op de hals. ’Goedemiddag.’ begroet het meisje haar. Ze slikte een. Zij zelf had Midnight gekocht lak oor Tornado's dood. Ze miste het paard zo. Ze had het geoel dat hij deed was gegaan omdat ze nog een paard had maar dat kon niet. Ze hield an hem. Ze keek naar het meisje. Ze wist hoe ze zich vvoelde. Tornado was verdronken helaas. Het meisje stelde zich oor als Sanne en het paard als juul. Ze knikte even. Ze pakte ook een grasspriet en stak die ikn haar mond. Ze dacht even na. ,,dank je en zeg maar je hoor"zei ze vriendelijk. Ze keek haar aan. ,,dit is mijn hengst midnight maar ik noem hem altijd Midje"zei ze en keek naar het paard. Ze liet het paard aan haar hand ruiken en aaide haar toen

5Riding Bareback Empty Re: Riding Bareback zo sep 11, 2011 8:18 am

Sanne

Sanne

Sanne keek even naar het zwarte paard en toen naar Juultje. Even fronste ze, Juultje was een merrie en het zwarte paard was een hengst. Geen goede combinatie als je geen veulens wilde. Ze bracht twee vingers naar haar mond en floot schel. Haar bruine merrie keek op en liep rustig naar Sanne toe. Liefdevol kroelde ze de merrie door haar voorpluk en hield de teugels vast. Ze leunde met haar hoofd tegen het mooie paardenhoofd en keek weer naar Theresa. Die stelde haar hengst voor. Sanne giechelde even bij “midje” die was best goed. Kalm liet ze de teugels uit haar handen glijden. Omdat ze het een beetje koud kreeg trok ze haar voet uit het water. Haar grassprietje bewoog vrolijk heen en weer. Sanne hield de hengst een beetje in de gaten, die mocht Juul niet dekken. Dan hadden ze een probleempje.

[als je het eerst in Word typt dan krijg je minder typefouten Wink]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum