Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stare at the flowers

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Stare at the flowers Empty Stare at the flowers zo aug 21, 2011 1:23 pm

Lauren

Lauren

Ik ben nieuw in HH! En ik heb nu al het gevoel dat ik me goed ga thuisvoelen hier. Mijn leven in de stad was leuk, maar paarden waren echt alles voor mij. Mijn talent is springen, maar zou ik ermee voortgaan? Ik denk dat ik mijn talent moet voortzetten, maar wat als ik niet goed genoeg ben? Ik moet gewoon mijn hart volgen, dan komt alles wel goed. Maar nu moet ik even goed na denken. Als ik mijn carriere als springen op ga geven, moet ik natuurlijk eerst Diamond eens goed laten in rijden. Diamond was een volbloed andalusiër. Met prachtige witte manen en een zachte witte vacht. Veel mensen wouden Diamond hebben maar ik zou haar nooit weg doen, Diamond was mijn paard, en ik hield van haar.