Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dancing

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dancing Empty Dancing do jun 23, 2011 6:15 pm

Reggi

Reggi

Liedje 1: https://www.youtube.com/watch?v=JnX2BoZE9w4
Liedje 2: https://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6xNE

Na een lange dag werken in een western manege ging hij na het afsluiten naar de kantine. Er waren mensen die op country muziek danste. De meeste deden het zeer goed, maar er waren ook beginners bij. Reggi Bestelde een pintje en keek eerst even naar de dansende mensen. Hij kon heel goed dansen en ook goed zingen. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij in een kantine had opgetreden. Hij zou alleen niet willen dat hij erdoor beroemt werd. Daarom deed hij het alleen wanneer er weinig klanten waren, en de meeste zijn vrienden waren. Het was ondertussen al 22.00uur, en de meeste klanten –die Reggi niet kende- waren weg. Hij liep naar zijn vriend die de muziek uitkoos. “Hey, Dylan. Heb je het liedje Alan Jackson-Country boy?” Dylan glimlachte en knikte. “Ik zal het meteen opzetten.” Dylan gaf Reggi de microfoon en Reggi stond klaar.

Spoiler:

Zong hij. Hij had een mooie stem, en hij was er best trots op. De mensen die nog in de Kantine zaten waren er ook op aan het dansen, op sommige na. Toen Reggi gedaan had kreeg hij een applausje. Hij wandelde weer naar Dylan. “Wil je nu het liedje van Shania Twain – Any Man Of Mine op zetten? “ Dylan knikte. “Soms denk ik van: Wie is er nu eigenlijk de DJ?” Reggi Grinnikte. “Dan moet je een betere muziek leren draaien.” Zei hij waarna hij al danstent weg stapte. Dylan schudde zijn hoofd lachend, hij wist heus wel dat dat voor te lachen was. Reggi stond van voor in de rij en op de maat begonnen ze allemaal te dansen. Het leek dat ze er kweni hoelang voor hadden geoefent om zo allemaal tegelijk op de maat konden dansen, niemand deed iets verkeert en de pasjes waren mooi tegelijkertijd. Reggi had al van zijn kleins af aan leren dansen op Country Muziek en nu was hij er een kei in, geen 1 foutje maakte hij. Dit kon hij de hele nacht doen.

(Komaan, meedoen!!!)

2Dancing Empty Re: Dancing zo jun 26, 2011 10:58 am

Valerie

Valerie

Valerie had gehoort dat er een nieuwe ranch kwam. Daar hadden ze natuurlijk ook hulp nodig. Dat vond ze een mooie kans om de aankomende baas, Reggi, op te zoeken. Meestal was hij bij de manege, in de kantine. Valerie stapte uit haar auto en liep de stallen in, in de hoop dat Reggi hier in de buurt zou zijn. Ze vond eigenlijk paarden en pony's op een manege zielig omdat ze meestal in een stand stonden. Hopelijk was dat bij Reggi niet zo. Af en toe stopte ze bij een paard om hem te aaien. Opeens hoorde Valerie blije muziek. Daar moet vast de kantine zijn, dacht ze. Ze liep richting de muziek. Er liep een klein trappetje naar boven, en daar was het. Valerie deed de deur open, en liep naar binnen. Er stond een man country muziek aan het zingen. Hij had een goede stem en het klonk er mooi. Het was een soort feestje wat ze aan het bouwen waren. Ze liep in de richting van de dj.''Weet jij wie Reggi is?'' Zei ze met een luide stem, anders kwam ze niet boven de muziek uit. De dj wees naar de zingende man. Valerie bleef even naar hem staan kijken. Toen hij klaar was stapte ze op hem af, en ging een beetje naast hem dansen?''Ben jij Reggi?'' Vroeg ze.''Ik hoorde dat je een ranch had, en ik wil zou wel graag willen les geven, maar mischien is het handiger om ergens anders te praten en dat we nu gaan feesten?'' Ze ging verder met dansen, en wel een beetje in country stijl.

3Dancing Empty Re: Dancing zo jun 26, 2011 11:34 am

Reggi

Reggi

Een mooie blonde dame kwam naast hem dansen. Reggi hoorde haar spreken. Reggi knikte. "Ik ben inderdaad Reggi. En ja ik heb pas een Ranch. Maar zeg eens: wie ben jij?” Toen het liedje gedaan was ging hij van de dansvloer af en nam het meisje even naar de paardenstallen omdat het daar wat stiller was. “Dus jij wilt les geven? “ Vroeg Reggi terwijl hij naar Bailey stapte en de Qaurter gunner horse streelde. Daarnaast stond een prachtige zwarte merrie. Reggi nam een koord en een touwhalster en stapte naar de zwarte merrie. “Dit is Black Pearl. Heb je zin om haar eens uit te testen? Dan kan ik ook onmiddellijk zien hoe je rijd. En dan kan ik toezeggen dat je les mag geven of niet.” Reggi keek naar het meisje aan en wachte af. Hij wou haar op proef stellen, maar het wou niet zeggen dat ze 100% perfect moest kunnen rijden. Black pearl was een lieve schoonheid, maar je moest toch kunnen rijden wilde je dat ze naar je luisterde. Reggi gaf het Touwhalster en het halstertouw aan het meisje en ging al een deken en een zadel en een bitloos hoofdstel halen. Hij zadelde Black Pearl op en gaf deze aan het meisje. Ze mocht in de binnenbak rijden, want buiten was het al donker. Reggi keek toe hoe ze reed en blijkbaar kon ze heel goed rijden.

(Normaal type ik veel langere posts maar moet nu echt dringent weg. Sorry)

4Dancing Empty Re: Dancing zo jun 26, 2011 4:57 pm

Valerie

Valerie

Valerie liep met Reggi mee naar de stallen.''Ik ben Valerie.'' Zei ze tegen hem.Dit is Black Pearl. Heb je zin om haar eens uit te testen? Dan kan ik ook onmiddellijk zien hoe je rijd. En dan kan ik toezeggen dat je les mag geven of niet Zei Reggi. Valerie knikte en Reggi ging het hem opzadelen, hij overhandigde Black Pearl aan haar en ze stapte op. Black Pearl was een erg mooi groot paard. Ze reed een paar rondjes in stap. Dat ging er goed en BP was erg braaf. Toen ze aan draafde gaf BP een klein bokje. Valerie bleef zitten, en stuurde BP in een volte en liet haar aan galoppeeren. Ze moest even laten weten dat zij de baas was over BP. De rest van de rit, was BP hartstikke braaf, en ging alles gewoon goed. Na een tijdje stappen steeg Valerie weer van Black Pearl af en gaf hem een klopje op zijn hals.(wist niet of het een merrie of ruin/hengst was^^) Ze zette hem in de stal en zadelde hem af.''En hoe was ik?'' Vroeg Valerie besweet aan Reggi.

5Dancing Empty Re: Dancing ma jun 27, 2011 9:18 am

Reggi

Reggi

“Aangenaam Valerie.” Knikte Reggi met een smille op zijn gezicht. Hij keek geconcentreerd naar Valerie die ondertussen al aan het rijden was. Toen BP even bokte bleef ze mooi zitten en Valerie liet niet met haar sollen. Ook al iets positiefs. “Kan je ook met 1 hand rijden?” Vroeg hij rustig. Als ze dat kon dan mocht ze les geven enzo. Toen ze vroeg hoe ze had gereden keek hij met een voldaan gezicht. “Het kan er mee door.” Zei hij op een plagende toon, ook keek hij ondeugend als teken dat hij het niet meende. “Ow ja. Hier worden de paarden door de dag in de weide gezet. De paarden die ’s morgens moeten rijden blijven binnen staan maar moeten na de les naar buiten. Alleen zieke paarden mogen niet naar buiten, maar dan hangt er een papier dat ze niet naar buiten mogen. De paarden die ’s avonds moeten rijden staan meestal ookal binnen dan. Alleen die van tussen de morgend en de avond kan het eens zijn dat je ze zelf moet gaan halen. Je kan het natuurlijk altijd aan de stalhulpen of aan mij vragen als je te weinig tijd hebt voor ze te gaan halen.” Sprak Reggi rustig. “Zo meteen krijg je een blad waar op staat wanneer de rijuren zijn. Wat ik gedacht had over het geld: was dat je per uur 3 euro zou verdienen?” Reggi keek naar Valerie. Hij zadelde Black Pearl rustig af en zette haar (Het is een merrie XD) in de stal en bracht de spullen weer weg. Hij stapte weer naar Valerie en keek haar afwachtend aan.

6Dancing Empty Re: Dancing ma jun 27, 2011 4:52 pm

Valerie

Valerie

Ow ja. Hier worden de paarden door de dag in de weide gezet. De paarden die ’s morgens moeten rijden blijven binnen staan maar moeten na de les naar buiten. Alleen zieke paarden mogen niet naar buiten, maar dan hangt er een papier dat ze niet naar buiten mogen. De paarden die ’s avonds moeten rijden staan meestal ookal binnen dan. Alleen die van tussen de morgend en de avond kan het eens zijn dat je ze zelf moet gaan halen. Je kan het natuurlijk altijd aan de stalhulpen of aan mij vragen als je te weinig tijd hebt voor ze te gaan halen.” Sprak Reggi rustig. “Zo meteen krijg je een blad waar op staat wanneer de rijuren zijn. Wat ik gedacht had over het geld: was dat je per uur 3 euro zou verdienen. Zei Reggi.Valerie knikte.''Ja ik snap het, en over dat geld, dat is prima!'' Ze liep naar de box van Black Pearl en aaide haar over haar hoofd. ''Het is erg mooi hier.'' Zei ze tegen Reggi en draaide zich naar hem toe. ''En waneer kan ik beginnen?'' Vroeg ze lachend. Eindelijk een baantje. Ze had best veel verstand van rijden. Met haar ene paard Flair zou ze gaan springen en een beetje western doen, met Zorro shows gaan rijden. Met Aurea dressuur en met Shadow lekkere buiten ritten. Ze had ook verstand van zieke en wilde paarden. Vroeger bij haar thuis hadden ze een paarden opvang voor zieke wilde paarden. Valerie hing daar altijd rond, en na een tijdje had ze de paarden hun vertrouwen gewonnen. Valerie was daar best trots op, ze was nog maar een meisje van 6 ofzo. Ze keek naar Reggi.

7Dancing Empty Re: Dancing di jun 28, 2011 8:34 pm

Reggi

Reggi

“Ja, ik snap het, en over dat geld, dat is prima!” Zei Valerie enthousiast. “Goed dat is dan ookal geregeld. “ Zei hij met een grootte grijns. “Heb je een eigen paard? “ Vroeg hij meteen daarna. Als ze dat niet had dan kon ze Black Pearl gebruiken als ze begeleiding gaf bij de buitenritten. “Het is erg mooi hier.” Reggi kon de trotsheid niet echt verbergen. “Eerlijk gezegd ben ik er ook wel trots op. Niet dat ik er mee wil opscheppen.” Zei Reggi rustig met een grootte grijns. “Je kan morgen al beginnen, als je wilt. Maar ga je even naar mijn bureau? Dan kan ik je de lesuren geven, dat zal je wel wat helpen. Als je iets niet begrijpt of ergens problemen mee hebt, kan je altijd bij mij terecht. “ Reggi stapte de gang van de stallen uit en ging naar zijn bureau. Hij ging zitten en terwijl hij zocht naar de papieren zei hij dat Valerie gerust mocht gaan zitten. Lang moest hij niet zoeken. “Hier heb je het contract om te komen werken. Lees maar rustig door.” Reggi wachte geduldig tot ze klaar was met overlezen van het contract. Er stond niets in wat hij niet verteld had, zo zat hij niet ineen. Hij hielt zich aan de regels en zou er ook zeker niet over liegen. Toen Valerie daarmee klaar was, en het had getekend nam hij een kopietje van het contract en gaf het aan Valerie, ook zijn handtekening stond op de beide contracten. “Dit is een kopietje die je het best kan bijhouden…” Reggi nam het andere papier. “En dit zijn de uren. Maandag en Donderdag is het gesloten. Als je dan zin hebt mag je nog als vrijwilliger komen werken, maar dat moet niet persee.” Sprak Reggi rustig waarna hij naar Valerie keek. “Dus wat vind je ervan?” Vroeg hij waarna hij naar achteren leunde en naar Valerie keek.

8Dancing Empty Re: Dancing wo jun 29, 2011 5:17 pm

Valerie

Valerie

Reggi vroeg of Valerie een eigen paard had.'' Ehee, ja. Ik heb Flair dat is mijn lievelings paardje. Zorro showpaard, Shadow lekker om mee buiten te rijden. En Aurea is mijn dressuur paard.'' Zei ze grinnikend. Ze schaamde zich een beetje om dat ze in een zo veel paarden had. ''Oh en niet te vergeten, mijn shetlander Jordy. Ik heb ze niet allemaal gekocht hoor. Ik had Jordy al, en ik vond en ving Flair. Het ging allemaal heel goed met Flair ik kon zonder zadel al op haar rijden. Maar toen ik haar even alleen liet, werd ze meegenomen en naar een stal gebracht. Wat ze daar allemaal met haar hebben gedaan hoef ik niet eens te weten. Maar ze is daar ontsnapt, en ik vond haar weer. Ze was hellaas alleen niet meer het zelfde paard en ik liet haar vrij toen ze weer wat opgeknapt was. Blijk baar was ze weer gevangen, en hadden ze er niks meer aan. In de tussen tijd had ik nog steeds geen ander paard en vond het tijd om naar de paarden markt te gaan. Toen zag ik daar Flair staan, ik was telaat en ze ging in de trailer naar de slacht. Daar heb ik de man om moeten kopen om haar terug te krijgen. Er waren nog drie andere paarden en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze te laten slachten, dus heb ik die ook mee genomen.'' Valerie was klaar met het verhaal en ze keek Reggi aan. Ze praate samen wat over het contract en Valerie zette meteen haar handtekening er onder. ''Ik wil af entoe best komen op de dichte dagen, ik vind het wel gezellig.'' Zei ze lachen en gaf een ondeugende blik aan Reggi. ''Ik vind het erg leuk om met je te werken.'' Zei ze tenslotte.

9Dancing Empty Re: Dancing zo jul 03, 2011 3:06 pm

Reggi

Reggi

"Wow je hebt wel veel paarden, en zoveel verschillende steilen? Zolang je western maar niet verward met showtrucjes. Straks kunnen mijn leerlingen trucjes in plaats van western. Niet dat dat zo slecht is. " Zei Reggi spottend. Reggi luisterde naar het verhaal van Valerie. ''Oh en niet te vergeten, mijn shetlander Jordy. Ik heb ze niet allemaal gekocht hoor. Ik had Jordy al, en ik vond en ving Flair. Het ging allemaal heel goed met Flair ik kon zonder zadel al op haar rijden. Maar toen ik haar even alleen liet, werd ze meegenomen en naar een stal gebracht. Wat ze daar allemaal met haar hebben gedaan hoef ik niet eens te weten. Maar ze is daar ontsnapt, en ik vond haar weer. Ze was hellaas alleen niet meer het zelfde paard en ik liet haar vrij toen ze weer wat opgeknapt was. Blijk baar was ze weer gevangen, en hadden ze er niks meer aan. In de tussen tijd had ik nog steeds geen ander paard en vond het tijd om naar de paarden markt te gaan. Toen zag ik daar Flair staan, ik was telaat en ze ging in de trailer naar de slacht. Daar heb ik de man om moeten kopen om haar terug te krijgen. Er waren nog drie andere paarden en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze te laten slachten, dus heb ik die ook mee genomen.'' Zei valerie. Reggi keek verbaast naar Valerie. "Dan ben je een goed baasje. Volgens mij met een heel goed hart. Dat mag ik wel." Zei hij spottend. "Ik heb een wild paard gevangen. Saricha. Ze staat buiten in een paddock, en daar moet ze even blijven. Ik heb haar gevangen omdat ik iets wou uittesten. Ik ga haar 5 maanden houden, proberen tam te maken, zadelmak te maken en er 1 wedstrijd mee rijden. Welke weet ik nog niet, hangt ervan af waar ze voor gemaakt is. Maar ik denk dat Reining iets is wat ze goed kan. Daarna laat ik haar weer los op de plek waar ik haar heb gevangen. Dan laat ik haar achter. Zo kan ze nog altijd terug komen, of ze kan in de wildernis blijven. Ik heb al verhalen gehoort dat ze terug komen, maar dat wil ik wel eens met mijn eigen ogen zien. Ook als ik paarden uit de wildernis haal verkoop ik deze nooit door. Misschien wel eens 1 aan jou, maar dan stel ik een contract op dat je ze nooit mag verkopen. Stel dat ik gedwongen word ze weg te doen, gaan ze zonder pardon weer de wildernis in. Ik wil niet dat ze slecht worden behandelt. En tenslotte van rekening heb ik hen uit hun gebied gehaalt en heb ik geen recht ze verder te verkopen. Dus ik vang wel paarden uit de wildernis maar ik verkoop ze nooit door, en bij mij worden ze ook niet geslagen. Ik maak ze tam met grondwerkingen." Zei Reggi rustig. ''Ik wil af en toe best komen op de dichte dagen, ik vind het wel gezellig.''Reggi had het niet verwacht dat ze dat zou willen. Maar hij zag wel de ondeugende twinkeling in haar mooie ogen. ''Ik vind het erg leuk om met je te werken.'' Reggi lachte en keek haar aan. "Dat weet je nog niet. Je bet pas aangenomen. Maar ik denk ook wel dat je een toffe bent om mee te werken." Zei hij rustig. "Denk je dat 1 van je paarden geschikt is om begeleiding mee te geven?" Vroeg hij rustig. Hij moest dat weten, want dan moest hij die paarden ook inschrijven. Opeens dacht Reggi ergens aan. Ze moest een verzekering hebben. Hij nam weer een papier naar boven en gaf deze aan Valerie. "Je moet verzekert worden. Dit kost wel 25 euro. En dat moet je elk jaar betalen. Want als je iets aan de hand hebt en je bent niet verzekert mag je er zelf voor opdraaien, en dat wil ik je niet aandoen." Zei Reggi rustig. Opeens viel het hem op dat ze eigenlijk best wel knap was. Reggi probeerde zijn gedachten te verzetten. het was nog te vroeg, hij kende haar nog maar pas. Hij keek haar aan en wachte af.

10Dancing Empty Re: Dancing ma jul 04, 2011 7:25 pm

Valerie

Valerie

Valerie keek naar Reggi.Dan ben je een goed baasje. Volgens mij met een heel goed hart. Dat mag ik wel. Valerie kreeg een klein glimlachje op haar gezicht.Ik heb een wild paard gevangen. Saricha. Ze staat buiten in een paddock, en daar moet ze even blijven. Ik heb haar gevangen omdat ik iets wou uittesten. Ik ga haar 5 maanden houden, proberen tam te maken, zadelmak te maken en er 1 wedstrijd mee rijden. Welke weet ik nog niet, hangt ervan af waar ze voor gemaakt is. Maar ik denk dat Reining iets is wat ze goed kan. Daarna laat ik haar weer los op de plek waar ik haar heb gevangen. Dan laat ik haar achter. Zo kan ze nog altijd terug komen, of ze kan in de wildernis blijven. Ik heb al verhalen gehoort dat ze terug komen, maar dat wil ik wel eens met mijn eigen ogen zien. Ook als ik paarden uit de wildernis haal verkoop ik deze nooit door. Misschien wel eens 1 aan jou, maar dan stel ik een contract op dat je ze nooit mag verkopen. Stel dat ik gedwongen word ze weg te doen, gaan ze zonder pardon weer de wildernis in. Ik wil niet dat ze slecht worden behandelt. En tenslotte van rekening heb ik hen uit hun gebied gehaalt en heb ik geen recht ze verder te verkopen. Dus ik vang wel paarden uit de wildernis maar ik verkoop ze nooit door, en bij mij worden ze ook niet geslagen. Ik maak ze tam met grondwerkingen. Ging Reggi verder. Valerie luisterde aandachtig naar zijn verhaal. Hij kon goed vertellen. ''Ja ik denk dat Flair wel een goed paardje is, als ik klaar met haar ben, en dat duurt denk ik niet zo lang. En tot die tijd kan ik wel met Shadow. Ik rij altijd met hem buiten. Hij geniet er van, en ik dan ook.'' Zei Valerie lachend en keek Reggi aan in zijn ogen. Even verzonk ze in bepaalde gedachten tot dat Reggi weer iets zei. Dit keer ging het over een verzekering. Valerie pakte het papier aan en bekeek het eens goed. Ze tekende het en gaf het weer aan Reggi.''Morgen zal ik €25 menemen,zodat het verzekeren door kan gaan.'' De avond was best gezellig en de tijd ging best wel snel. Ze keek op haar klokje en zag dat het al half twaalf was. Niet dat dat zo gek laat was, maar ze had thuis ook nog wat dingen te doen. ''Nou ik ga er maar eens tussen uit.'' Zei ze een beetje jammer. Ze vond het veel te gezellig met Reggi maar ja. Ze keek hem aan en wachte.

11Dancing Empty Re: Dancing ma jul 11, 2011 11:07 pm

Kirsten

Kirsten

De volgende morgend:

Reggi schoot wakker. Zo'n rare droom. Hij droomde dat hij met Valerie had en dat valerie werd neergestoken. Reggi zucht toen hij zag dat het nog maar 4 uur in de ochtend was. Hij had nog 1 uur en een half kunnen slapen. Maar het probleem was, hij kon niet meer in slaap vallen. Gemopper was te horen toen hij op stond. Hij stapte traag naar de badkamer. Bijna vallend over zijn eigen voeten geraakte hij in de badkamer. Hij verfriste zijn eigen en deed zijn kleren aan. Zijn ogen vielen bijna toe. Hij stapte naar beneden en deed de kantine open. Hij maakte koffie en dronk ervan. Zonder dat hij het wist legde hij zijn hoofd op de toog en viel weer in slaap.

-----------------------------------------------------------

Weer schoot Reggi wakker toen hij een glas ijskoud water over zijn hoofd kreeg. Reggi had bijna een mot aan iemand verkocht, tot hij zag dat het 1 van zijn hulpjes was. "Doe dat nog eens en je plakt tegen de muur." Gromde Reggi kwaad. Hij greep naar een keuken handoek voor zijn gezicht af te drogen. Hij keek op toen Valerie binnen kwam. Paar gasten zagen dat Reggi zo naar haar keek, en de meeste begonnen te fluiten en te lachen. Reggi had slecht geslapen, zodus kon hij er niet tegen dat ze zo kinderachtig deden."Gaan jullie maar werken. Ik betaal jullie niet voor niets." Zei hij streng tegen de hulpje. De hulpjes gingen meteen aan het werk. Reggi legde zijn hoofd weer neer op zijn armen en zuchte. Hij had Valerie niet gecommandeert dus zij moest haar niet aangesproken voelen.

Mijn laatste beetje inspiratie xs x

12Dancing Empty Re: Dancing di jul 12, 2011 9:43 am

Valerie

Valerie

Valerie werd gewekt door het geluid van de wekker. Boos drukte ze hem uit. Ze had nu echt geen zin om uit bed te gaan. Even wist ze niet meer waarom haar wekker zo vroeg ging maar de gedachten kwam snel terug. Haar eerste werk dag op de ranch, daar had ze eigenlijk wel zin in dus ze stapte uit bed. Valerie trok haar gordijnen open. Even kneep ze haar ogen dicht door het velle licht wat in eens binnen kwam. Ook trok ze haar kast open. Het zou een warme dag worden en ze deed niet echt warme kleren aan. Ze liep even naar het weiland en zette haar paarden in de wei. Ze stapte in haar fiat en reed naar de ranch.

Valerie stapte de kantine in en Reggi keek op, die waarschijnlijk nog erg moe was. Even keken ze elkaar aan, maar dat werd al gouw verstoord door een paar hulpjes die ging fluiten. Valerie keek ze boos aan, en zij was niet de enige die er boos om was. Reggi ook, en hij stuurde ze weer aan het werk. Valerie liep op hem af.''Niet zo goed geslapen zeker?'' Zei ze grinnikend. Het zonnetje begon nu echt te schijnen en ze moest nu zelf ook echt aan het werk. Ze gaf Reggi een schouderklopje en ze liep naar de lijst met de namen en foto's van de paarden. Ook hing er een lijst met namen van beginners die ze straks moest les geven. Ze bekeek alles goed en schreef uiteindelijk de namen van de paarden achter namen van de kinderen. Ze liep naar de wei en haalde de bepaalde paarden er uit. Na les hebben gegeven, bracht ze alle paarden weer terug en liep weer naar de kantine. Valerie ging naast Reggi zitten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum