Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Canada your still in my heart !

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Canada your still in my heart ! Empty Canada your still in my heart ! di apr 19, 2011 7:33 pm

Tamara

Tamara

“But I set fire to the rain” De ringtoon van Tamara klonk door de hele kamer. Tamara lag te slapen en werd moeizaam wakker. Snel griste ze haar mobiel van het nachtkasje dat naast haar bed stond.”Hallo … met Tamara” Haai klonk de luide stem van haar moeder door de speaker. ”Hooi mam hoe gaat het ?” Goed hoor we missen je hier wel, antwoordde haar moeder. Hoe is het nu in je nieuwe huis ? “Alles loopt hier goed ik heb de buurt nog niet verkend en ik ken nog hellemaal niemand maar het lijkt me hier leuk. En ik heb altijd Angel nog.” Tamara was net verhuisd en dit was haar allereerste nacht in het huis. ”Ja oké doei mam. Zal ik doen ja doeeeg ! Kom gauw langs hier. Doeeei” Tamara drukte haar mobiel uit. Ze keek om haar heen en zuchten diep. De kamer stond vol met dozen die nog moesten uitgepakt worden. Op haar nachtkasje lag naast haar mobiel ook nog een lijstje met alle dingetjes die ze nog doen moest. Ook stond er ; dozen in de kamer opruimen, tussen. Ze keek naar de tijd. Half 9 Tamara moest nu echt opstaan. In haar Jogging broek met T-shirt liep ze de trap af naar beneden. Ze kleedde zich snel aan. Een gemakkelijke skinny spijkerbroek met een warme sweater erover heen. Snel smeerde ze nog snel een broodje en ging aan de keukentafel zitten. Angel de hond van Tamara stond kwispelend om haar heen te dansen. ”Ja hier jij krijgt ook een stukje.” Ze miste Canada verschrikkelijk maar in HH zou het vast ook leuk zijn. Ze checkte nog snel even haar mail. Ze zou bijna de deur uitgaan toen de bel ging. Wie zou dat kunnen zijn ? Een nieuwe vriend/vriendin ?

2Canada your still in my heart ! Empty Re: Canada your still in my heart ! wo apr 27, 2011 8:04 pm

Rue

Rue

Rue liep door een dunne straat die leidde naar het huis van Tamara, eindelijk was ze verhuist naar HH Want nu woonden ze niet meer zo ver van elkaar. Ze had besloten een bezoekje te brengen en haar wat te helpen met alles op te bergen en lol te maken. Ze wilde voort maken want het was best wel koud en de gure wind sneed in Rue's gezicht, daardoor trok ze haar capuchon over haar hoofd, kruiste haar armen en duwde die dicht tegen haar lichaam. Een auto reed de straat door en Rue keek ernaar, had ze deze auto al niet eerder gezien? Het raampje ging open en er keek een donkere man haar strak aan: "Hallo zou ik jou iets mogen vragen?" Vroeg hij proberend vriendelijk, maar ze wist dat dit niet zijn gewoonlijke stem was, waarschijnlijk was hij directeur van een groot bedrijf die heel de dag mensen moest ontslaan omdat de zaken er niet goed voor gingen. Aarzelend stemde ze in door een simpel gebaar: gedwee te knikken. Hij kuchte hij was misschien verkouden of hij maakte zich klaar voor zijn volgende zin en die kwam er snel. "Weet u misschien waar de klaprozenlaan gelegen is nummer 8?", zei hij en keek haar op een vragende manier aan, dat zag ze aan zijn frons die zijn gelaat sierde. "Hier naar links dan twee straten verder nog eens naar links e dan de volgende straat weer rechts en dan tot de bakkerij en daar tegenover denk ik!" Zei ze vriendelijk. De man mompelde nog iets wat op 'bedankt' leek en rue vervolgde haar weg. Nog drie huizen en dan was ze er. Moe belde ze aan en wachtte op Tamara hopend dat ze een mok warme chocolademelk voor haar had, Opeens zag ze haar stralend gezicht, het was weer lang geleden voordat ze haar vriendin nog eens had gezien.. "haai, meis, wat zie je er goed uit", zei ze met één van haar big-smiles.

3Canada your still in my heart ! Empty Re: Canada your still in my heart ! do apr 28, 2011 8:23 pm

Tamara

Tamara

Tamara opende de deur met een brede glimlach. Toen ze zag dat het Rue was moest ze even slikken. Ze had Rue al zo lang niet meer gezien. Ze omhelsde haar beste vriendin en maakte een gebaar dat ze binnen mocht komen. “Jeetje waar kom jij ineens vandaan ? Heb je zin in een kop koffie, thee of chocomel ?” Ze keek in een van de dozen en pakte chocomelk eruit. Ze verwarmde het op haar gasstel en wachtte tot het kookte. Ze ging tegenover Rue zitten en wauw zo veel vragen maar ze zag dat Rue nat was van de regen en hellemaal rilde. “Ik zal wat kleren voor je pakken. Wil je vanavond bij me logeren anders ?” Buiten begon het steeds harder te waaien. En zo ver Tamara zien kon was ze lopend of met de fiets. In dit weer leek haar niet dat je ging lopen of fietsen. En als Rue hier kwam logeren zou ze vanavond ook niet alleen zijn. Ze konden gezellig bij kletsen en over dingen praten. Tamara liep naar boven om warme kleding te pakken. Ze pakte een grijze jogging broek en een paarse sweater. Een paar dikke sokken waren ook wel gepast met dit weer. Met het stapeltje kleding liep Tamara de trap af naar beneden. Ze klikte onderweg nog een paar lampen aan en deed de deur op slot. Dat gaf haar een veiliger gevoel. Ze gaf het stapeltje aan Rue en goot de warme chocomelk in de kopjes. Ze gaf er een aan Rue en een aan haar zelf. Met haar handen om het kopje heen dronk ze het op. Tamara zelf had ook een grijze jogging broek en een sweater aan. Maar geen paarse ze had een donkerblauwe sweater aan.

4Canada your still in my heart ! Empty Re: Canada your still in my heart ! za apr 30, 2011 6:05 pm

Rue

Rue

ue glimlachte terwijl dat Tamara erg verbaasd keek, natuurlijk was ze verbaasd want ze had niet laten weten dat ze zou komen. Toen ze rond keek zag ze dat er hier nog veel werk aan de winkel was. Ze zou haar wel helpen als ze wat opgewarmd was want nu bibberde ze alleen. "Van mijn huis, ik hoorde dat je hier was komen wonen dus ik dacht ik breng mijn vriendin nog eens een bezoekje", zei ze en keek haar bibberend aan, nu ze in het warme huis stond voelde ze dat ze het nog kouder had dan ze gedacht had. Buiten had ze er niet erg op gelet, vooral niet toen ze die man zag. Toen Tamara daarop nog eens liet volgen of ze iets warm wilde knikte ze bij de warme chocolademelk dat klonk erg verleidelijk. Het bibberende meisje keek eens rond in het nieuwe huis van Tamara, wat had ze een mooi huis. De inrichting was zoals ze Tamara kende, geheel haar eigen stijl en bij haar was dat dan stijlvol maar toch gezellig. Ze zag dat Tamara naar boven liep maar ze begreep niet waarom. Tot ze terug kwam met een stapeltje lekkere warme kleren. "Dankje", zei ze en hees zich uit haar natte broek. Nadat ze zich aangekleed had kwam haar vriendin binnen met een dampende mok warme chocolademelk. Dankbaar sloot ze haar handen erond en nam een klein slokje. Daar had ze meteen spijt van want de chocolademelk was erg heet.Ze dacht even na over haar voorstel en glimlachte, ze herinnerde zich nog goed dat ze altijd samen een 'sleepover' deden en dan meestal heel de nacht over paarden praatten. "Ik zou we willen maar is dat niet te veel moeite?", vroeg ze en keek haar bedenkend aan.

5Canada your still in my heart ! Empty Re: Canada your still in my heart ! za apr 30, 2011 7:13 pm

Tamara

Tamara

Is dat niet te veel moeite had Rue gevraagd. Hoe durfde ze het te vragen. Rue en Tamara hadden elkaar al heel lang niet gezien. Ze vond het heerlijk als er iemand kwam logeren en al hellemaal als die gene toevallig Rue hete. Het was haar 2e nacht in het huis en ze vond het akelig om alleen te slapen. Het liefst wou ze dat Rue nooit meer weg ging en een soort van huisgenoot was. Zolang deze storm nog bleef kon Rue niet weg. Ze hadden nog zo veel te bespreken met elkaar. “Ben je gek ? Natuurlijk is dat niet te veel moeite blijf zolang als je wilt. Hm … je droogt niet erg snel wil je anders even onder de douche ? In de tussen tijd zal ik een bed voor je opmaken.” Tamara lachte zo als altijd en ging al vast naar boven om alles klaar te maken. Er was nog wel een kamer vrij maar ze had liever dat Rue vannacht bij haar op de kamer sliep. Ze had een behoorlijk grote kamer en er pasten makkelijk 2 bedden in naast elkaar. Ze pakte het bed uit de logeerkamer en zette het naast de hare. Ze pakte een schone deken en deed daarover heen een blauw dekbed met ene bijpassend kussen. Tamara’s dekbed was groen van kleur. Ze klikte ene lichtje aan en deed de gordijnen dicht. Ze hoorde het water al stromen en wist dat Rue onder de douche stond. In haar badkamer stond alleen een wastafel een wc en een douche. Tamara ging naar de kast op de gang pakte daar een roze handdoek uit en een washandje en wat bodylotion. Ze legde het op een stapeltje. Ze deed de deur open en legde het stapeltje om het hoekje.

6Canada your still in my heart ! Empty Re: Canada your still in my heart ! zo mei 01, 2011 12:02 pm

Rue

Rue

Dat leek haar een goed idee, even onder een hete douche. "Dat zou goed doen!" zei ze met een glimlach en liep naar boven. Ze most even zoeken voordat ze de douche had gevonden. Nadat ze zich had uitgekleed en onder de douche stond verwarmde het water haar koude klamme lichaam. Opeens ging de dfeur open en ze zag dat Tamara body lotion een washandje en een mooie roze handoek binnen legde. Dankbaar pakte ze het washandje en maakte het nat. Ze pakte de zeep met rozengeur in en zeepte haar lichaam in, daarna voelde ze zich helemaal schoon, vooral nadat ze haar haar had gewassen. Ze stapte uit de douche en zag dat de spiegel helemaal aangedampt was. Ze schreef er een hartje op en daarna haar naam eronder. Nu ze erover nadact wist ze niet of Tamara een vriendje had. Zou ze of was ze net als Rue happy-single?? Ze trok de warme jogging broek aan en liep naar de kamer waar Tamara bezig was met de bedden. "En heeft Tamara een vriendje?" vroeg ze met een grijns. Ze ging op haar bed zitten en kruiste haar benen zodat ze in kleermakerszit zat. Rustig keek ze haar vriendin aan. Haar natte haar plakte in haar gezicht, dat was nogal irritant, toch was ze blij dat ze had gedouchet enweer helemaal warm had, ze pakte de plakkende pluk vast en gooide die over haar schouders. "Je woont hier mooi,, ik ben zelf ook op zoek naar iets want ik vind mijn appartement te klein, maar dan ben ik zo alleen", zei ze en dacht na over de vele huizen die ze al had gezien.

7Canada your still in my heart ! Empty Re: Canada your still in my heart ! zo mei 01, 2011 4:19 pm

Tamara

Tamara

Een bed opmaken had ze altijd van haar moeder geleerd. In de loop der jaren kon ze het steeds beter. Toen het bed hellemaal mooi opgemaakt was kwam Rue de douche uit. Met de kleren van Tamara en kletsnat haar ging ze op haar bed zitten. Rue vroeg of Tamara een vriendje had. “Nee ik heb geen vriendje nog niet …” Tamara was niet verliefd maar ze had wel een hele leuke collega. “En hoe zit het dan met jou ? Heb jij een vriendje ? Of heb je een oogje op iemand ?” Als Rue het Tamara vroeg kon ze het ook terug verwachten. Tamara lachte even en ging toen op bed liggen. Ze zou vandaag niet speciaal pyjama’s aantrekken dus bleef ze lekker in haar joggingbroek dikke sokken en een sweater. Je woont hier mooi complimenteerde Rue haar. ik ben zelf ook op zoek naar iets want ik vind mijn appartement te klein, maar dan ben ik zo alleen. Het zelfde probleem had Tamara al een tijdje. Ze voelde zich zo alleen in haar huis. “Euhm ik weet dat wel elkaar een lange tijd niet gezien hebben maar, ander kom je bij mij intrekken. Je mag er natuurlijk over na denken maar het zou super leuk zijn. Ik voel me ook altijd alleen dus …” Tamara beet op haar lip. Geen idee wat Rue zou antwoorden het zou zo gezellig voor hun beiden zijn.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum