Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Verhaallijn] Hope is gone..but maybe not

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast


Gast

Hoihoi mensjes ik zoek paardjes en mensjes voor myn verhallijn, ik zal het dus even uitleggen.

Magnus is zijn partner verloren, een hengst had haar vermoord. Door dat verlies werd Magnus levenloos, zijn blije buien werden depressies en hij wist niet meer wat hij deed of wat hij wou doen. Op een keer ziet hij een mens, in plaats van weg te rennen laat hij zich makkelijk vangen, hij dacht dat het toch niks meer ging uitmaken en leek net een paard dat van veulens af aan al tam geweest is. Hij wilt niet mleer weg, maar zijn eigenaar ziet dat er iets mis is met hem en wilt dat hij weer vrij gaat leven. Echter ziet Magnus dat niet in, totdat, hij een merrie tegenkomt. Ergens in de weidde’s helemaal aan de rand stond een merrie die verbaasd naar hem keek. De merrie had hem al eens eerder gezien in het wild en vroeg zich dus af wat die daar deed. Na een tijdje wou de merrie Magnus helpen ontsnappen, en omdat Magnus dat niet wou probeerde ze hem om te praten. Vaker en vaker kwam de merrie bij Magnus, tot op een keer, Magnus mee ging. Maar als hij wou hij gewoon terug mocht gaan. De merrie liet hem zoveel mogelijk leuke dingen zien, en Magnus werd weer beetje bij beetje meer zoals vroeger. En na een tijdje werden hij en de merrie verliefd op elkaar. De oude eigenaar van Magnus zit hem nog af en toe, en behoud zo een goede band met het paard.

En zo gaat het dus ongeveer gaan,
Ik zoek:
De merrie, die hem helpt ontsnappen:
De eigenaar, die hem vangt, mag M of V zijn, maakt niet veel uit:

Mijn eisen zijn,
-actief zijn
-verstand van ABN, gebruik anders word
-gemiddelde posts

Interesse, zeg het dan gauw

Spartan

Spartan

Ik wil met Indigo wel de merrie zijn die hem helpt ontsnappen Smile

Gast


Gast

ik heb eens gekeken en, ik vind het goed Wink

nu alleen nog iemand die zijn eigenaar wil zijn

Gast


Gast

jeej Very Happy

Gast


Gast

nog wachten op een eigenaar en dan kunnen we beginnen.

Gast


Gast

Misschien wil Olivia? Moet je maar eens vragen Wink

Gast


Gast

zal ik doen

Gast


Gast

Wat moet de eigenaar doen ?

Gast


Gast

Die moet hem in het begin vangen, wat erg makkelijk gaat. En hem dan vrij laten, maar als je het verhaal nog eens dooorleest, hierboven dan zie je toch al snel wat de eigenaar moet doen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum