Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gekte topic.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Gekte topic. Empty Gekte topic. do feb 03, 2011 8:35 pm

Maera

Maera

Heey, HHmensen. Dit is het gekte topic. Ommdat ik in een extreem gekke bui ben de laatste tijd vond ik een gekte topic wel leuk. hier kan je gewon gekke dingen plaatsen die niks met elkaar te maken hebben en die grappig zijn en dat soort dingen.

ps solicitaties voor het beroep gek hiero.

ik ga nu eens ff een beroepsuitoefening(kun je het zo noemen?) doen om het topic te openen.

Dus ehm ik wil eerst ff vragen weten jullie mensen iets tegen trauma's???
Want ik was dus ziek en bezig met tv te kijken. En opeens zapte ik en er kwamen allemaal enge dansende popetjes en beertjes op me beeld. Ik nattuurlijk meteen denken: Whaa help een eng virus op mijn tv!!! maar dat bleek niet zo te zijn, het bleek dat het een kinderprogramma was waar ik perongeluk naar had gezapt Embarassed
dus mijn vraagje Heeft iemand iets tegen die trauma die ik ben opgelopen over die dansende beertjes.
dat was één en nu de tweede om het enge beeld een beetje uit jullie hoofden te wissen.

Je suis étudiant français, ze zitten me gewoon frans binnen te proppen op school, en dan niet 1 of 2 uurtjes in de week nee 4 uur. Ik kan het niet geloven. En wedden dat ze net stoppen met frans te geven als ik afgestudeerd ben omdat vlaams en waals belgie weer uit elkaar gaan Mad Net zoals met die cola op de lagere school!
Vanaf dat je 8 jaar was kon je cola kopen en dan schaffen ze het net af als ik daar kom aanzetten met mijn schooltasje helemaal stralend omdat ik cola kon kopen in plaats van chocomel! In plaats daarvan kregen we fruit!! Ik snap oude mensen niet. No maarja ik moet maar eens stoppen, zijn de enge beertjes al uit jullie hoofdjes?
oeps sorry nu zei ik er weer iets over.

2Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 3:29 pm

Gast


Gast

Uhhm, misschien hebben ze pilletjes tegen je trauma??

Germ geen cola meer en fruit, daar krijg je toch ook een trauma van ??

3Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 4:07 pm

Maera

Maera

ja ma dat was gelukkig vroeger, ben er nu al over heen.
Ma dan vind ik het nog steeds zo vervelend dat je niet gewoon een lolly mag op school, op mijn vorige school mogt da dus wel gewoon en hier werd door een van de leraren gewoon die lolly uit die mond gepakt, eigenlijk best wel grappig. Da meisje gewoon een lolly eten opeens leraar. 'Hieer snoepen we niet' en dan trekt die die lolly weg. Very Happy

4Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 5:30 pm

Gast


Gast

Haha, hier mag je eigenlijk ook niet snoepen. Maar als je maar een grote mond op zet dan doen ze niks/ durven ze niks. Dus weet wat je moet doen Twisted Evil

5Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 6:22 pm

Maera

Maera

Whah nog nooit geprobeerd eigenlijk, ik probeer altijd goed over te gaan en omdat ik voor frans echt altijd onvoldoendes heb laten die me makkelijker overgaan als ik goede attitude heb. Ma achter hun rug zit ik toch dingen doen die niet mogen. Twisted Evil en heb telkens slappe lach waardoor mijn attitude voor nederlands niet zo goed gaat zijn Embarassed

6Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 6:26 pm

Gast


Gast

pff, een dag huisarrest en word nu al gek.. En ook nog op vrijdag avond. kan niet eens stappen Sad

Mag niet eens naar de supermarkt om de hoek O.o om een zak chips te halen en een sixpack bier Sad .

En maandag nieuwe school.. je weet wel ben van de andere afgeschopt.. Heb vandaag gesprek met nieuwe school gehad. O.o

7Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 6:30 pm

Maera

Maera

pff ben ik blij dat mijn ma dan alleen mijn zakgeld inhoud, meestal vergeet die da dan toch Razz

denk je dat het daar leuk is? ben na kerstvakantie ook veranderd van school.xd

8Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 6:33 pm

Gast


Gast

Tja, eerste bemoeide ze zich nooit met mij en nu na dat oudergesprek zijn ze toch wel geschrokken dat ze zo weinig over mij weten. En nu doen ze net alsof ze weten wat beter is Fackit.. Ik sneek vanavond gewoon weg, zal mijn een zorg zijn als ik thuis kom of niet.

Leuk. F*** it. Het is een van de strengste scholen in de buurt, maja is me laatste kans, als ik het hier verkloot heb ik geen opleiding. Dat is tenminste wat ze mij vertelde Rolling Eyes

9Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 6:40 pm

Gast


Gast

Succes op je nieuwe school?

-

Whaaha, ik heb vandaag lekker de Wiskunde Olympiade gedaan om 3 schooluren te missen. Yeaah xD

10Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 6:59 pm

Maera

Maera

Ocharm, ik mis vooral men vrienden das zo vervelend en dan ben ik ook niet iemand die het maakt met gewoon goed studeren, dus veel zie ik die nie, succes!!!

jeej voor school missen joy Ik ben gewoon ziek geweest en ben nu al beter ma ben toch nog 2 daagjes thuisgebleven, veel heb ik (nog) nie gedaan op die niewe school wat slecht is, behalve dan vaak me boeken vergeten en er bijna uitgestuurd.

Whaaah Twisted Evil ik zat vlees te snijden met een groot gevaarlijk mes, jammer voor degene die net uets verkeerd had gezegd. Twisted Evil

11Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 7:08 pm

Gast


Gast

ik zal me mond al houden..

Nog nooit uitgestuurd O.o braaf meisje (a)
Ik word er wel minimaal een keer per week uitgestuurd :S

Als ik het nu te bond maak hoef ik niet meer naar school

12Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. vr feb 04, 2011 7:22 pm

Maera

Maera

ik zeg niet dat ik er niet uigestuurd ben (alleen maar 2 keertjes) een keer had ik studie ik begon hardop te praten, die an zei hou u mond. en toen ging ik daar niks doen en kwam die man zo naar me toe ik zei zo ik verveel me ik heb niks te doen, toen ben ik eruitgestuurd en de tweede keer een briefje schrijven, bij ze alletwee kon ik nog net me lach inhouden.

geen school kliknkt aanlokkelijk, ma ik wil dierenarts of iets met spycholoogje worden ofzo dus dan moet ik wel naar school. Crying or Very sad

13Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. za feb 05, 2011 9:37 am

Gast


Gast

yeey, vandaag weer tochtje maken op me paard joy cheers wub

14Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. za feb 05, 2011 10:27 am

Gast


Gast

Goede morgen mensen. Ben net terug (a). ff post posten en naar bed

15Gekte topic. Empty Re: Gekte topic. za feb 05, 2011 5:03 pm

Maera

Maera

moet nog steeds studeren van men ma omdat ik ziek ben geweest Mad ma da ga ik nie doen nee; ik ga gwn men hele kamer rond danse, wie op het liedje what the hell van avril lavigne hihi en als men ma dan thuis is word die helemaal gek

En is het gelukt om weg te komen?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum