Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ongeluk(je) met val paard

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ongeluk(je) met val paard Empty Ongeluk(je) met val paard za jul 03, 2010 5:22 pm

Gast


Gast

Vanochtend fietste ik om kwart voor acht naar de manege omdat ik om half 9 paardrijles had. Ik zag dat ik op Litha moest rijden en natuurlijk vond ik dat super. Litha is een Arabiertje en nogal fel. We kregen te horen dat we een buitenrit zouden gaan maken dus nadat iedereen klaar was gingen we op pad.

op het begin ging nog alles goed tot we een galopje gingen maken. Het was op een veldje en op het begin was het heerlijk. Sommig waren naast elkaar gaan rijden. op zich niet zo heel erg verstandig maar diegene kwamen daar later pas achter toen iemand in de verlichte zit ging zitten. Haar paard schoot naar voren en na een poosje volgde de rest. Litha was het snelst en schoot naar voren. Mijn instructeur zei dat ik haar op een cirkel moest zetten dus deed ik dat en natuurlijk naar de kat toe waar het meeste ruimte was. De greppel aan die kant had ik niet gezien en Litha ook niet. Dat kwam waarschijnlijk doordat er allemaal gras in lag. Litha viel waardoor ik uit het zadel vloog en recht de grond in ging. ik hiel mijn hoofd gebogen waardoor mijn cap de grond in ging en niet mijn neus.(phieuww)
Litha was over de kop gevlogen wat ik gelukki8g niet gezien had. (gehoord van de anderen)

Een ander meisje, Anne,zat op haar paard vak achter ij en deed hetzelfde als ik. Maar doordat wij vielen wist Landoor dat hij moest springen. Anne had daar niet op gerekend dus viel er ook vanaf. Zij had haar hoofd niet naar beneden gehouden dus belande met haar hoofd op de grond. Waarschijnlijk heeft ze haar kaak gebroken en har neus gekneusd. wat ze nou precies heeft weet ik niet want ze is gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Litha heeft haar pees verrekt en heeft daar veel last van. Heel erg is het niet maar toch. Zelf heb ik een schaafwond op mijn schouder en een wondje bovenaan mijn neus door mijn cap en op mijn kin nog een schaafwondje en verder een beetje last van mijn nek. Last van mijn nek heb ik wel vaker als ik er af ben gevallen dus dat is meestal na een paar dagen al over.


Zo, ik heb ook weer wat beleefd vandaag...

Xx

2Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard za jul 03, 2010 5:57 pm

Gast


Gast

Ja zeg dat wel zeg .. Ik schrok me kapot toen ik het voor het eerst van je hoorde.. Suc6 meisje

3Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard za jul 03, 2010 6:55 pm

Kiriya

Kiriya

Phoe... wel even schrikken lijkt me!
Gelukkig hebben jij en Litha dan niets heel ergs om het zo maar even te zeggen.
Wel vervelend dat het gebeurd is.

4Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard za jul 03, 2010 6:58 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Jij stond echt voor mijn deur.. En ik wist niet waarom. Ga jij vertellen wat er was gebeurd, en serieus dat klonk behoorlijk engig. Gelukkig zijn jij en Litha er nog behoorlijk vanaf gekomen. Al zag je arm er behoorlijk eng uit. Beterschap <3

5Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard za jul 03, 2010 7:00 pm

Gast


Gast

Eh, je kent me niet. Al heb ik je wel op msn dankzij Rachel, maar alsnog. Het klinkt behoorlijk eng, ik zou niet meer willen rijden als ik zo'n val zou hebben gemaakt. Hopen dat je snel weer helemaal beter bent. Beterschap Wink

6Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard za jul 03, 2010 8:34 pm

Gast


Gast

OMG, eng. Zelf val ik nooit met mijn paard (Thank God!)
Beterschap!

7Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard ma jul 05, 2010 10:31 pm

Gast


Gast

Wel schattig al die mensen die zo reageren! Terwijl de meeste je niet eens echt kennen he kini! Das erg aardig van iedereen *smiles*

8Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard di jul 06, 2010 10:56 am

Gast


Gast

Dylan schreef:OMG, eng. Zelf val ik nooit met mijn paard (Thank God!)
Beterschap!

Hehe. Echt niet? In totaal ben ik nu 6x gevallen van een paard. En de helft daarvan was met het paard erbij. Twee andere keren van een haf zonder zadel en een paar wegen geleden een behoorlijke stuiter van m'n verzorgpaard in het bos..


@Kini: Nou, hopen dat iedereen maar herstelt, een pijnlijke val is nooit leuk, maar het is helemaal vervelend als er flinke gewonden vallen.

9Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard do jul 08, 2010 10:41 pm

Gast


Gast

Ik heb net te joren gekregen dat Litha weer helemaal beter word, en met mij is er niks aan de hand. Ik heb geen flauw idee hoe het met Anne is, ik kan het haar niet vragen, ze heeft geen hyves en telefoonnummer/msn heb ik niet van haar... Maar zaterdag hoor ik lucky meer;)

10Ongeluk(je) met val paard Empty Re: Ongeluk(je) met val paard do jul 08, 2010 10:47 pm

kharrea

kharrea

Best heftig zo'n val.
Vind ed erg voor je.

http://dreamhorses.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum