Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Arabieren?

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Arabieren? Empty Arabieren? vr jun 25, 2010 4:11 pm

Kiriya

Kiriya

Hallo allemaal,

Niet dat ik er even over wil zeuren of iets dergelijks, begrijp me niet verkeerd maar naar mijn mening snap ik niet waarom iedereen ineens allemaal maar een arabier als avatar pakt, niet dat ik daar problemen mee heb maar het is een beetje bleud(= stom) dat iedereen maar een arabier pakt omdat ze zo sierlijk zijn of wat de rede ook is. Iets verder zoeken en er zijn nog zat andere paardenrassen die net zo mooi zijn als een arabier misschien wel mooier.

Kijk maar hier (als we van de mustangs afwijken) naar mijn mening misschien nog wel mooiere paarden dan arabieren:
(excuses voor de slechte plaatjes, had geen zin om vanalles te zoeken wat enorm fantastisch is.)

Akhal-Teke
Spoiler:

Andalusiër (ook wel PRE = Pura Raza Española)
Spoiler:

Belgisch warmbloed (een van mijn favoriete paardenrassen trouwens Wink )
Spoiler:
P.S: Dat is inderdaad Jeroen Dubbeldam met zijn belgisch warmbloedpaard Whisper. Zo is ook BMC Up and Down een BWP (BelgischWarmbloedPaard)

Engelse volbloed (bezit trouwens ook arabisch bloed.)
Spoiler:

Fries (hihi.. mijn oom heeft een friesje)
Spoiler:

Hannoveraan (dit paardenras behoord tot de beste sportpaarden ter wereld)
Spoiler:

P.S: Warum Nicht van Isabell Werth is een Hannoveraan + Salinero van Anky van Grunsven is een Hannoveraan
Tennessee walking horse
Spoiler:

Zweedse warmbloed (dit is dus echt aan de top van mijn ever wanted lijst!)
Spoiler:


Ik wil geen kritiek geven op de mensen die een arabier spelen ofzo met alle respect maar ik wilde gewoon even laten zien dat je niet alleen maar een arabier hoeft te zijn en dat er nog zat andere mogelijkheden zijn dan alleen maar deze vaak 100% raszuivere beestjes.

Zo. Dat moest er heel eventjes uit. Oftewel voor degenen die meteen door het topic heen scrollen en de laatste zinnetjes lezen: Niet alleen arabieren zijn mooi. Zat andere rassen verdienen ook een kans vind ik want deze hebben net zoveel kwaliteiten als een arabier alleen zijn zij minder bekend. Met alle respect voor de arabier nogmaals.
P.S: ja als het nodig is mag je het topic gerust verwijderen.

2Arabieren? Empty Re: Arabieren? vr jun 25, 2010 4:23 pm

Baco

Baco

Dít vind ik het meest leuke discussie topicje ooit xD Of mijn ava een arabier is zou ik niet weten. Ohw volgens Indigo mensje is het er een. Jammer dan k vind hem mooi al houd ik niet zo van Arabieren. Paarden met wat meer spek en een bredere bouw vind ik mooier dan die spillebeentjes. Uhm, ik vind het best wel moeilijk om hierop in te gaan.
De andere paarden verdienen inderdaad ook wel wat meer lof. Misschien komt het nog. Er komen namelijk ook steeds meer paarden bij. Ik ben het wel met je eens, maar ach. Het zijn maar plaatjes xD

3Arabieren? Empty Re: Arabieren? vr jun 25, 2010 4:29 pm

Gast


Gast

Ik ben het wel met je eens. Een beetje variatie moet toch mogelijk zijn? Maar iedereen heeft natuurlijk wel zijn eigen smaak van paarden. Zo heb ik liever PRE's, lippizaners etc en die andere mensies arabieren Wink

4Arabieren? Empty Re: Arabieren? vr jun 25, 2010 7:07 pm

Isaura

Isaura

Weet je..
Arabieren zijn gewoon de meest bekende paarden en naar mening hebben ze gewoon een supper karakter.
Zelf vind ik de arabiertjes met een minder sterk sniekhoofd het mooiste.
Ik ben naar de show in borgloon geweest en was zo geïnspireerd door een merrie die wereldkampioen is en ze is een pracht van een dame maar gedraagd zich net als een BWP ofzo buiten de ring. Het zijn maar gewone paarden zoals anderen maar iedereen denkt dat ze ijdel zijn enzo terwijl de eigenaren zelf zeggen dat ze er mee door de bossen gaan crossen en er vanalles mee doen en dat ze geen speciale behandelingen krijgen. Dus ze zijn net hetzelfde als een gewoon paard.
Ik vind alle paardjes wel mooi. Ik ben zelf ook gefacineerd door de mustangs en berbers. Het zijn echte paarden met een enorme mooie bouw. Shetjes vind ik ook geweldig maar niet zo om te rpg'en.
Op elke site zul je enorm veel arabieren zien en je kunt er niets aan veranderen...

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

5Arabieren? Empty Re: Arabieren? zo jun 27, 2010 2:58 pm

Gast


Gast

Ik ben het er helemaal mee eens dat er ook andere paarden moeten komen .. Maar kijk als je Horse in typt, bijv. bij Google of flickr dan kom je meestal toch echt eerst arabieren tegen.. Kijk ik heb er niet zo veel verstand van XD Ik hou het meeste van engesle volbloeden doordat ik het boek Volbloed heb gelezen ( is een hele serie van (AA)) en heartland. Ik zelf in reallife heb niet echt mega veel met paarden, ik vind ze mooi en schattig en lief enzo .. Op rijden ja .. ik ben nogal bang voor paarden, maar omdat de meeste vrienden van mij paarden liefhebbers zijn XD word je er zelf mee in getrokken. Zelf zou ik graag een paard willen om mijn angst te overwinnen, en wil ik leren paardrijden. Maar terug op het onderwerp. Ik vind dat je gelijk hebt, maar je kan er niet veel aan veranderen..

6Arabieren? Empty Re: Arabieren? ma jun 28, 2010 12:09 pm

Venya

Venya

Ik ben echt geen fan van Arabieren. Ik ken er dan wel een paar die echt heel erg leuk zijn, ook qua karatker etc. Maar mijn voorkeur gaat toch echt naar een wat groter paard.. Ik wil wat tussen mijn benen hebben, niet een fijn en fragiel lijf.

De eigenaar van mijn verzorgpaard fokt Arabieren, heb ook ooit geholpen met het inrijden van een van hen. Maar verder heb ik er niets mee..

Naar mijn idee is het ook niet het bekenste ras. Friezen zijn ook heel erg bekend en daarnaast KWPN en andere Warmbloed rassen ook. Voor mij zijn dit dan ook de betere rassen, waarschijnlijk omdat ik zelf ook een KWPN [Hanno x EV] rijd en ook een andere merrie KWPN [Hanno x EV] gereden heb.

En dan is het voor mij een MUST om eens op ene Shire te rijden. Dat lijkt me zo gewedlig. En ik ben fan van de Tinker Djenges.

[Uhm,, beetje van onderwerp afgebogen]

7Arabieren? Empty Re: Arabieren? vr jul 22, 2011 5:34 pm

Tqueen

Tqueen

ik ben wel dol op Arabieren, maar net zoals mijn ava, kan je ook kruisingen van arabieren nemen, om verandering te maken. Zoals een Arabo-Fries. Dat vind ikzelf een prachtige mix van Arabier en Fries.

Maar mensen moeten wel vrij zijn wat voor ras paard ze willen spelen of hebben, maar inderdaad, bij rpg manege spellen op internet, zijn de meeste paarden arabieren, maar je vindt ook meestal arabieren, gek genoeg...

Ik vind wel dat er inderdaad wel heel veel arabieren zijn op rpg spellen

XX

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum