Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Moordplotje

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Moordplotje Empty Moordplotje vr mei 05, 2017 5:23 pm

Hedwig MacIntyre

Hedwig MacIntyre

Nou kids, sommigen van jullie hadden hebben jullie dit ideetje misschien al langs zien komen in de skype chat maar ik dacht dat het wel zo handig was om het hier ook eens neer te zetten ^^
Ik had al een tijdje een idee voor een of meer van mijn characters, maar het leek me ook wel leuk om hier anderen bij te betrekken om ook wat tegenspelers te hebben.

Character A wordt op de verkeerde plaats op de verkeerde plek gevonden op plaats delict met een moordslachtoffer. Char A is onschuldig maar wordt wel verdacht omdat hij/zij aanwezig was. Onder druk bekent Char A dat hij/zij de moord heeft gepleegd - terwijl dit niet het geval is - met alle gevolgen van dien.
Hedwig is een van de detectives die over de zaak gaat en is er niet van overtuigd dat Char A de moord heeft gepleegd. Ze moet hier echter wel genoeg bewijs voor hebben en natuurlijk een andere verdachte.

- Voor Character A is dus iemand nodig die onder genoeg druk zoiets zou kunnen doen. Het verhaal dat er verder om heen zit mag je wat mij betreft zelf interpreteren: was hij/zij aanwezig bij de moord? Was hij/zij een handlanger, of waren ze gewoon op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd?
- Misschien zijn er characters die op de een of andere manier verder betrokken kunnen raken bij de zaak: andere getuigen die geen verdachten zijn, advocaten die Char A helpen (of juist het tegenovergestelde), etc.
- Voor het slachtoffer had ik zelf al ideeën die invloed hebben op Noah en haar familie. Dat zou betekenen dat Noah zelf ook in contact zou kunnen komen met Char A, en hoe hij/zij zichzelf presenteert zou kunnen bepalen of Noah hem/haar zal beschuldigen of niet.
- Suggesties voor een ander slachtoffer staan echter ook open, plus eventuele characters die hierdoor beïnvloed zullen raken. Tot nu toe is dit alles even wat ik zo kon verzinnen c:

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum