Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 40]

951Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 9:54 am

Ethan Mills

Ethan Mills

Lovely!

952Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 10:00 am

Anastasia Robaina

Anastasia Robaina
(ง'̀-'́)ง

Well hello there!

953Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 6:18 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Haha ja alweer een nieuwe. Kon het niet laten toen ik deze 2 nieuwe foto's zag. shits 'n giggles
Thanks!

954Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 7:06 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

I like it o3o

955Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 7:34 pm

Joli Favre

Joli Favre

Zou graag Joli naar school doen maar heb geen idee wat voor opleiding ze kan doen :')

956Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 7:37 pm

Jonas Darlin

Jonas Darlin

Wat voor dingen vindt ze leuk? Wat voor vakken vindt ze interessant? Misschien kan je daar haar opleiding op baseren ^^

957Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 7:45 pm

Joli Favre

Joli Favre

Ja ik heb al wel gekeken maar ik heb eigenlijk nog geen idee :')
Moet nog ff bedenken haha

958Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 8:34 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Nou, succes met kiezen (;

959Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 10, 2017 9:19 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Kan ik iemand verleiden tot een topic? :3

960Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 11:11 am

Gast


Gast

Goedemorgen losers

961Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 12:57 pm

Admin

Admin
Admin

Goedemiddag nerd

962Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 1:11 pm

Gast


Gast

Hoe is t?

963Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 3:54 pm

Admin

Admin
Admin

Goed, beetje moe. Ik wil proberen vnaaf of morgen Ethan's sheet af te hebben, zodat ik asap een topicje met hem kan starten. Weet nog niet precies wat voor een, but all in due time.

964Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 4:11 pm

Feline Friesen

Feline Friesen

Gods, Isa, je kiest wel echt knappe faceclaims uit.

Also, hi guys, sorry dat ik jullie zo hevig verwaarloos. Ik denk aan jullie maar mijn leven staat op zijn kop oeps. Gaat wel weer op de rit komen en gecombineerd kunnen worden met RPG hoop ik, haha.

Ik had vandaag trouwens voor mijn opleiding een rondleiding op een proefdierlab. En ik mocht een babyratje knuffelen. En ik ben boos op de hele rattenwereld want 'er worden alleen albino's op het lab gebruikt' wat dus bullshit is want ze gebruiken ook Japanners en I swear die ratjes zijn de cutest.
Pittig rot dat ze doodgemaakt worden, maar god, wat is iedereen eerbiedig tegenover die dieren. Ze worden professioneel opgepakt/behandeld maar iedereen heeft daar echt eer voor die diertjes en het is fantastisch. Die vrouw die ons begeleidde vertelde ook dat zij echt slapeloze nachten heeft gehad de eerste nachten van het doden van de diertjes. Superlieve vrouw, ook echt iedereen daar die daar werkt heeft zelf dieren (zij heeft een hond, iemand anders een paard, etc, maar geen knaagdieren want ziektes)

God wat maak ik me dan weer boos over mensen die lopen te roepen dat 'we proefdiervrij moeten'. Ja, het is superkut dat dieren ziek worden gemaakt, maar het is nog kutter als er een kindje van 2 doodgaat omdat wij 'dieren zieliger vinden'. Like, I get it, dieren zijn ook echt belangrijk en hebben ook bestaansrecht, maar wat dat betreft kun je beter een proefdier zijn dan een huisdierrat, deze dieren worden dagelijks door de hand gehaald en gecheckt om te kijken of ze gezond zijn.

965Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 4:26 pm

Admin

Admin
Admin

Is okay hun. Ik moet eigenlijk minder online zijn en meer shit doen tbh.

En dat is fijn om te horen. I mean, 't is jammer dat het voorlopig nog de efficiëntste optie is, maar wel goed dat er respectvol met ze omgegaan wordt.
Ik kan persoonlijk wel achter het geen-dierproeven sentiment komen, maar dat is meer omdat ik denk dat het mensen in de loop der jaren wel gaat lukken om een alternatief te ontwikkelen waardoor het geen keuze meer is tussen het een of het ander.
Snap dat je er boos om wordt, maar mensen die er zo fel op tegen zijn, zijn dat ultimately ook omdat ze willen wat in hun ogen het beste is. Je hebt er meer aan om juist neutraal die discussie aan te gaan lijkt mij.

966Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 5:57 pm

Feline Friesen

Feline Friesen

Je kunt dierproeven nooit vervangen. Als je naar gedrag kijkt en gaat kijken naar 'wat gebeurt er als we X aanpassen, hoe heeft dat effect op het dier' (om op deze wijze bijvoorbeeld goedwerkende medicatie tegen depressies te ontwikkelen), je hebt altijd een dier nodig om gedrag te observeren. Wat die vrouw zei "Je kunt onmogelijk gedrag bestuderen in een petrischaaltje".

Het is gewoon niet realistisch dat er nooit meer dierproeven zouden zijn. Natuurlijk, ik ben voorstander voor minder, maar ik ben ook realistisch: als je vooruitgang wilt in medicijnen voor gedragsproblemen, moet je gedrag kunnen bestuderen.

Ik zie het nog niet gebeuren dat er kinderen voor opgeofferd gaan worden. Dus vanuit die beredenering: we willen meer weten/meer medicijnen voor hulp/meer medicijnen en langer leven in het algemeen. Daar zijn dieren voor nodig om de werking van die ziektes te achterhalen.

Al zie je natuurlijk liever anders, maar bepaalde dingen kun je gewoon niet via een computerprogramma doen, da's onmogelijk.

967Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 6:19 pm

Admin

Admin
Admin

Fair enough. Wat ik al zei; ik erken de noodzaak, ben er alleen geen fan van.

Also, van 'een potentieel alternatief' naar 'kinderen opofferen' is de boel wel een heel klein beetje uit zijn verband rukken :')

968Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 6:49 pm

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

Het blijft echt een controversieel onderwerp hoe je het ook wendt of keert maar om te horen dat er zo goed mee om wordt gegaan betekent wel veel vind ik, fijn om te horen. Voor dingen als medicijnen lijkt het me inderdaad ook vrij onmogelijk om iets soortgelijks te simuleren met een computer.
En Eileen, school/werk gaat altijd voor hé. We zijn echt geen verplichting en het is al leuk als je er wel bent, zit er niet mee ^^

969Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 7:47 pm

Feline Friesen

Feline Friesen

Riot DiRosilia schreef:Fair enough. Wat ik al zei; ik erken de noodzaak, ben er alleen geen fan van.

Also, van 'een potentieel alternatief' naar 'kinderen opofferen' is de boel wel een heel klein beetje uit zijn verband rukken :')

Maar het is een potentieel goed alternatief. Vind ik XD
Nou nee, eigenlijk ben ik van mening dat ze gewoon mensen in moeten zetten voor de wetenschap die levenslang zitten. Hebben die mensen ook nog een nut.

Ik denk dat er niemand echt fan van is om dieren om te brengen (voor wetenschappelijke doeleinden). Het frustrerende hieraan vind ik misschien nog wel de ratten die 'afgeschreven' worden en niet waardig worden gevonden voor onderzoek. Of die worden door studenten gebruikt om de vaardigheid op te oefenen, of ze worden 'gewoon' afgemaakt. Dat is het lastigste om te zien. Het is zo lastig.

Maar. ik heb wel een 14 dagen oude muis gezien. It was smoll and cute as hell.

970Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di apr 11, 2017 8:06 pm

Admin

Admin
Admin

Hmm ja of hangjongeren of zo. Hier bij HKU heeft een de HKU-kat (okee ze is geen schoolkat maar iedereen adoreert haar) pijn gedaan. Ik zie opties.

Ja, snapbaar.

Pics or it didn't happen

971Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo apr 12, 2017 8:31 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

This is literally me the whole time:
16.00 Super confident
16.01 Crying 'cause I can't

972Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic za apr 15, 2017 4:22 pm

Ethan Mills

Ethan Mills

Zo. Ethan is af. Als iemand een topicje met hem wil; lemme know.

973Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic za apr 15, 2017 5:07 pm

Admin

Admin
Admin

I DID IT. IK KAN NU MIJN CHARACTERLIJST OP 1 PLEK AANPASSEN EN AL MIJN SIGS VERANDEREN MEE

974Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic za apr 15, 2017 7:43 pm

Rhyme

Rhyme

Goed bezig! ziet er fancy uit Very Happy

975Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic za apr 15, 2017 7:54 pm

Gast


Gast

I call dibs op een topic met ethan en carolus lbr

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum