Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HorseHome Games OOC topic

+7
Delilah Hudson
Eve
Raquel Sommerfeld
Rowan Riderhood
Kael Brown
Monica Romano
Megan Derley
11 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1HorseHome Games OOC topic Empty HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 4:57 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mededelingen, OOC gebabbel, die shit kan hier yo.
Ik ga zo de intropost maar gewoon posten want ik heb hem klaar en ik wil beginnen >: D

THE TEAMS:

ROOD
Anna
Eve
Georgia
Cleo
Raquel
Bryce
Dean
Kael
Pasqual

BLAUW
Demi
Megan
Hayley
Abigail
Loréne
Rowan
Culain
Monica
Troy

DE KAART

http://puu.sh/kzK8T/49d0d20503.png
"Inge ik kan je handschrift niet lezen"
Ha, kut voor je.



Laatst aangepast door Megan Derley op ma okt 05, 2015 10:34 pm; in totaal 4 keer bewerkt

2HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:32 pm

Monica Romano

Monica Romano

OOOOOO MY GOD AM SO EXCITED ik ga zo posten, na Mo d'r cs.

3HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:33 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Yay! Same : D
En yisss

4HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:44 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Oh god mensen dit wordt nog leuk. :')

5HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:46 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

KEKEKE

6HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:48 pm

Monica Romano

Monica Romano

Net pas aangemeld, geen idee wie mijn teamleden zijn, but hey, it's gonna be fun. <3 <3 <3

7HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:50 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik zal zo effe de teams hier ook in de OP zetten, is even makkelijker als referentie denk ik.

8HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:52 pm

Monica Romano

Monica Romano

HAHAHA omg ja zo bedoelde ik tniet hoor. <3 Meer van hi ik ken jullie allemaal pas net een paar uurtjes like dat. ;3 No shade. ;o <3

9HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic zo sep 13, 2015 5:57 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oh, zo vatte ik het ook niet op, het herinnerde me er alleen wel even aan dat dat wel zo praktisch is. Ik had het alleen nog niet gedaan omdat het leuker is als iedereen de teams pas voor het eerst in character ziet, in plaats van twee van die droge lijstjes :')

10HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic ma sep 14, 2015 1:08 pm

Raquel Sommerfeld

Raquel Sommerfeld

its coolie =3 helaas een beetje druk met werk en huishoud dingetjes dus ik weet niet of het me gaat lukken vandaag om een reactie te plaatsen, maar ik kan niet wachten!

11HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic ma sep 14, 2015 1:17 pm

Eve

Eve

Zo ook een post gemaakt Very Happy

12HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic ma sep 14, 2015 1:36 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

zag het, nice!

13HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic do sep 24, 2015 9:11 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Zo, Pasqual en Dean hebben ook hun intropost o3o 

Hee ik ben voor Dean. Dean zou zoveel kunnen met het geld. 

"GO DEAN!"

HorseHome Games OOC topic Giphy

14HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic di sep 29, 2015 7:59 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

UPDATE:
Aangezien ze nog niet met Ray heeft gepost, switcht Ymke die voor Culain. Zal dus geen verwarring geven, maar dan weet iedereen dat even.

15HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic ma okt 05, 2015 10:34 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

UPDATE:
Er is nu een kaart van het gebied. Which is pretty fucking sizey, obv.

16HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic di okt 06, 2015 5:00 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Ga eens posten, stelletje tuig.

17HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic wo okt 14, 2015 10:20 pm

Ivey Michaels

Ivey Michaels
(▰˘◡˘▰)

Uhm, mensen, ik wil niet te pushy zijn, maar ik wil toch even vragen wie er nog echt zin en motivatie heeft hiermee verder te gaan. Want er zijn mensen die nog bijna niet hebben gepost en ik weet dat dingen niet altijd even hard gaan hier, dat geeft ook niets, maar ik heb hierbij gewoon het gevoel dat dit niet een gevalletje 'niet zo snel' is, maar een gevalletje 'gaat niet meer gebeuren'.
En ook dat geeft niet, maar dat betekent ook dat ik er dan geen energie meer insteek.

Dus daarom; wie wil hier nog ècht mee verder?

18HorseHome Games OOC topic Empty Re: HorseHome Games OOC topic do okt 15, 2015 10:47 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik wil wel verder.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum