Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

waar ben ik?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1waar ben ik? Empty waar ben ik? za jul 12, 2014 3:32 pm

Schemer

Schemer

Schemer liep langs de paddock en bleef staan. "waar ben ik toch heengelopen?"  zei ze tegen zich zelf.Ze keek voor zich uit maar zag niets.toen begon ze wat te grazen en liep ze naar een plasje dat door de regen was gevormd en begon daaruit te drinken. Ze had ver gelopen en was moe maar dronk veel.



Laatst aangepast door Schemer op za jul 12, 2014 8:35 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : had te weinig regels)

2waar ben ik? Empty Re: waar ben ik? za jul 12, 2014 6:03 pm

Nojin

Nojin

Nojin had zijn bruin lederen halster aan. Zijn zwarte vacht glimde in de heerlijke warme zon. Zijn hoeven waren pas gelakt dus die blonken ook in de zon. Zijn neus was ingesmeerd met zonnecreme, ondanks dat hij maar een klein beetje wit had verbrande hij snel. Hij had ook een rood vliegendeken over zijn rug liggen. Hij was het gewend en vond het helemaal niet erg. Voor een akhal-teke was dat normaal. Hij had fel blauwe ogen die erg amandelvormig waren. Klein voor zijn hoofd. Zijn manen waren afgeschoren zoals het hoorde. Zijn halster werd los gemaakt toen hij in de paddock werd gezet. Hij vond er maar niets aan. Ook zijn deken werd afgedaan. Woehoeh zalig! Nojin zette een sprintje in en gaf een paar wilde bokkensprongen. Daarna stond hij weer rustig stil om door zijn benen te zakken om te rollen. Hadden de grooms straks weer wat werk om hem schoon te maken. De stalhulp schudde even zijn hoofd en riep hem iets toe.
"Hou het netjes Nojin!" Nojin begreep niets van wat dat mens zei, ze spraken nu eenmaal niet dezelfde taal.
Na een tijdje zag hij een paard afkomen. Een merrie. Hij kon hij ruiken. Een luide hengstenhinnik kwam uit zijn keel. Hij krulde zijn hals en gooide zijn staart in de lucht. Hij gooide zijn beste draf uit zijn benen en draafde naar haar toe. Ondanks dat hij niet aan haar kon strekte hij zijn hals over het hekwerk om te kunnen snuffelen. Heel voorzichtig was hij, aardig. Nojin had niets slechts in zich zitten, maar hij was nu eenmaal hengst en wist ook wat zijn werk was als ze een merrie vast hielden voor hem. Zijn donkere vacht was door de zon heel donkerbruin.
"Hey" Sprak hij met warme stem naar de merrie.

3waar ben ik? Empty Re: waar ben ik? za jul 12, 2014 6:05 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hallo Schemer,
Je post is nu veel te kort en valt nu onder spam. Ik kan je aanraden om eerst even de regels door te lezen en daarna deze post aan te passen.

Succes met het aanpassen van je post!

Groetjes Solance

4waar ben ik? Empty Re: waar ben ik? za jul 12, 2014 8:51 pm

Schemer

Schemer

Sxhemer keek op toen ze een luide hengstenhinnik hoorden. Er kwam een mooie hengst aangedraafd. Schemer keek naar zijn hoeven, die glommen mooi. De hengst boog zijn hoofd over het hek en snuffelde naar haar. "Hey" sprak hij tegen Schemer. Ze keek goed naar de hengst. Zijn ogen waren fel blauw en amandelvormig. "euhh, hoi, zei ze terug. "hoe heet je?" vroeg ze.

5waar ben ik? Empty Re: waar ben ik? zo jul 13, 2014 11:58 am

Nojin

Nojin

Nojin bekeek de merrie eens volledig, het was een wilde merrie. Iets kleiner als hem, ookal was hij niet de aller grootste, maar ook niet klein. Ze had een mooi patroon in haar vacht en lange manen. Iets wat hij nooit zou hebben, dat lag nu eenmaal niet in zijn ras. Spijt had hij er niet van, nu kon iedereen tenminste zijn mooie elegante hals zien. Eentje die misschien wel mooier was als die van een arabier. De merrie was ook een stuk jonger als hem, ze leek nog niet volgroeid. En als je wist dat paarden tot hun 5 jaar groeiden, dan moest ze jonger zijn als dat. Ze stelde hem een vraag.
"Mijn naam is Khalif's Nojin, maar iedereen zegt Nojin" Vertelde hij haar. Nojin schepte niet op met zijn stamboom en showverleden. Hij was nu bijna met pensioen voor de show maar wou nu toch wel graag eens af en toe gereden worden, dan kon hij nog een goede carrière in de sport krijgen, en had hij tenminste wat beweging.
"Hoe heet jij?" Vroeg hij aan de merrie. Hij was wel nieuwsgierig naar haar naam. Dat was makkelijker als haar merrie noemen. Dat vond hij ook maar dom om dat te doen.
"Ben je een wild paard?" Vroeg hij daarna, de vraag brandde al even op zijn lippen. Zijn moeder had hem namelijk iets heel anders verteld als wat hij nu zag. Zei vond wilde paarden vieze dieren die zich niet verzorgden.

6waar ben ik? Empty Re: waar ben ik? zo jul 13, 2014 12:14 pm

Schemer

Schemer

De hengst antwoorde, "Mijn naam is Khalif's Nojin, maar iedereen zegt Nojin" . Hij stelde ook een vraag, "Hoe heet jij?" en vlak daarna nog een vraag, "Ben je een wild paard?" die vraag lag gevoelig, vroeger leefde ze bij een oude boer die vlak na haar geboorte stierf en toen moest ze door etensgebrek met haar moeder weg trekken, daarna is ook haar moeder overleden. "ik heet Schemer, antwoorde ze, ja, ik ben een wild paard. ze dacht erover om haar verleden te vertellen maar dat deed ze toch niet, ze kende hem nog niet lang genoeg. "Hoe ben je in die omheining gekomen?" vroeg ze. Wat vond ze die vraag stom. Hij zal haar vast uitlaggen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum