Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Hershel
Nojin
Solomon Griffith
Perrie
Logan
Demi de la Garza
Arrow
Imogene Blackbourne
Tyler
Dean Garton
Kaya Scodelario
Culain Smith
Avan Rodriguez
Paige
Quizz
Lailey
Amico
Rosie
Megan Derley
Jiao Misaki
Uruha
Pasqual Scodelario
Ray
Lawrence Posner
Elise Pavlichenko
Admin
Aya
Solance Ainsworth
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 30]

276Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:34 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Ik vind haar mond & neus iets weghebben van Alona precies Very Happy
Je mag er echt tevreden over zijn! Veel mensen krijgen zoiets nooit in heel hun leven klaargespeeld!
Waaronder ik.. hehehe

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

277Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:38 pm

Admin

Admin
Admin

*gaat vergelijken*
Snap wat je bedoelt ja xD al is Iradel's neus wel wat platter en heeft ze iets minder volle lippen geloof ik
Ben er stiekem ook best trots op o3o

278Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:40 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Mag je zeker en vast zijn!!!

-> Iemand zin om een topic met Imogene te openen? :3 Heb de smaak van haar 'karakter' te pakken en heb zin om te posten, hehe

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

279Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:41 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Was dat nou niet jouw boself of iets Inge? It's cool anyways. ^^

En ik wil opzich wel Janne, maar dan moet jij openen, ghehehe.

280Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:42 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Okay, is goed! Enige voorkeur van waar, of hoe een topic je wil? ^^

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

281Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:42 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Paige over die tumbler dinges: Ha, zo voel ik me ook wel eens. xD

@Ray: Da's helemaal waar. Er zitten bij mij ook geen leuke meiden bij mij op school. :/
En gay? Dat zou echt géén verschil maken. -.-
Ik heb het ook zo'n beetje gehad. (Waarom je daarvoor een slet zou zijn, dat snap ik niet goed. Aangezien dat eerder past bij iemand die smeekt om een vriendje/vriendinnetje.)

@Inge: Ziet er goed uit. ^^
Skyrim bosmer?

@Imogene:
Ik heb nog wel ergens een open topic staan. Wink

282Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:43 pm

Ray

Ray

Wauw, she looks nice. Al zou ik d'r niet snel met een ding vergelijken.
Schaduw in nek en gezicht is erg goed gelukt. Net zoals de krassen op haar harnas.

283Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:44 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Elise: Ik heb je topic gelezen, maar denk niet dat ik er veel uit kan halen.. Op dit moment toch niet!
Imogene heeft haar paard net en ben in een ander topic er de eerste ontmoeting mee aan het laten gebeuren Very Happy Snap je? Dus ik zou je niet onmiddellijk tijdens een bosrit kunnen tegenkomen! Of toch niet op een paard alleszinds...

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

284Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:48 pm

Ray

Ray

Je kan Culain op z'n merrie treffen? Als je wilt? c:

285Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:50 pm

Admin

Admin
Admin

@Tess; yish o3o

@Jeroen; Bijna goed, ESO

@Ymke; Thanks : D

286Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:50 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

@Janne; Maakt mij helemaal niets uit! Ik verzin wel wat op je post haha. C:

287Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:51 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Tess: Let niet op je PM Very Happy hehehe, ik was wat te enthousiast!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

288Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 8:56 pm

Ray

Ray

Het onzin-topic - Pagina 12 205cb47

I found some kind of a devil on mine pc.
Was 'm bijna vergeten.

289Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:08 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Imogene: Hehe. Ik heb mezelf nogal klem gezet met alles. (Eerst eindigt het op school en dan dit. OEPS. )

@Ray: Als je wilt.
Als je er wat mee kunt zou een betere vraag zijn. ^^'

@Inge: Hè, verhipt, zat ik er maar zo'n 5 era's naast. Very Happy

290Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:11 pm

Admin

Admin
Admin

Of iets meer dan twee jaar, als dat het minder erg maakt.

291Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:13 pm

Ray

Ray

Lama, ik reageerde meer op Janne. Mijn excuses.
Bij jou post zit ik met hetzelfde probleem als bij de hare; ik kan er niet veel mee.

292Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:14 pm

Admin

Admin
Admin

Heb de post ook effe gelezen en het is idd een beetje lastig om op in te haken :c

293Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:15 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Inge: Volgens de lore speelt ESO zich in de eerste Era af en Skyrim in de 5e. Naar wat ik me herinner.

@Ray: Oeps. Nu zie ik 'm. Hehe. Sorry. Mijn fout. -.-

@Inge&Ray: Tips om dat te verbeteren?

294Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:19 pm

Admin

Admin
Admin

@Jeroen; Je eh... je snapt dat ik het over de releasedates had? XD
As for the topic; ik zou gewoon eindigen op een locatie die wat logischer is voor andere chars om te zijn. Als ze gaat rijden kan dat bijvoorbeeld ook in het bos of op het strand of zo; dan is het net effe wat makkelijker om daar toevallig ook je character te hebben lopen.

295Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:24 pm

Ray

Ray

Je bent gelukkig nou wel wat beter ge-eindigt zie ik, dat andere was echt bijna onmogelijk. Het moeten, net was Inge zegt, wel locaties zijn waar je een ander goed kan treffen. Het pas mss wel leuk bij je char als je in een duister kasteel zit maar daar zit de rest van de stad dus niet.
En mss een wat logische post. Lange posts zijn niet verkeerd maar dit zijn meer 3 losse stukken, probeer het wat meer aan elkaar te breinen als je persé voor lang gaat. Maar pas op, je moet dan welk hopen op een tegenspeler die zin heeft om alles door te lezen. Lang betekend niet persé beter, het verhaal moet wel te volgen blijven enzo.
Desnoods eindig je met dat je iemand al tegen komt. Dat ze al hallo zegt ofzo. Kan de tegenspeler zelf wel verzinnen of dat persoon zijn char is of dat het een andere, toevallige voorbijganger is.

Enne, ohja, mss ff een spellingscontrole erover heen gooien?

296Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:27 pm

Admin

Admin
Admin

Ben het ook met Ray eens dat er idd veel in je post zit waar we eigenlijk niet enorm veel aan hebben. Inzage in haar leven is prima, maar in een RP gaat het toch om interactie weet je, dus ik denk dat je meer hebt aan posts die gewoon net effe wat meer to the point zijn.

297Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:40 pm

Perrie

Perrie

heey,

sorry guys dat ik drie weken niet gepost heb en online ben geweest...
Ik had echt een enorme HH dip blijkbaar, maar over het algemeen heb ik mijn laptop amper aangeraakt.
Vanaf morgen ga ik weer posten en openen. Embarassed 

En ik zie nieuwe mensjes??
Haay iedereen. :3

298Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:41 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Geen probleem Very Happy fijn dat je terug bent!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

299Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:42 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Zoeeeee! Welkom terug. ;D

300Het onzin-topic - Pagina 12 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 09, 2014 9:43 pm

Admin

Admin
Admin

Haay haay ^^ welkom terug ^_^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum