Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1? Empty ? vr jun 21, 2013 7:25 pm

Shadoww



Hoe kan je spelen  ??
 het is toch rpg QuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionExclamation

2? Empty Re: ? za jun 22, 2013 6:31 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Dit forum is inderdaad een RPG.
Vooraleer je begint kun je je best een aantal vragen stellen:
-Ben ik een paard of een mens?
-Hoe zal ik eruitzien?
-Welk karakter, interesses, etc zal ik hebben? 

Wanneer je die vragen hebt kunnen beantwoorden ga je via de snelkoppeling 'Profiel' (Staat bovenaan de startpagina, het portal) naar je 'profiel', dat staat naast 'concepten'. Daar kun je dan de vragen invullen en dan heb je zelf een veel beter beeld over je eigen character, ook anderen zullen je persoon of paard dan beter begrijpen.
Voor het gemak kun je een topic aanmaken om je karakter meer uitgebreid uit te typen, zodat je je het best kunt inleven in je karakter die je straks gaat spelen. 
Heb je nog bijkomende ideeën dat je karakter zéker moet meemaken dan kun je dit ook in een verhaallijn uittypen en kan je eventueel mensen zoeken voor bepaalde rollen in dat idee!
Heb je dit alles gedaan dan kun je beginnen! Je kunt eerst een kijkje nemen naar alle gebieden waar je je personage in wilt krijgen, zodat zij/hij daar iets kan beleven of iets kan doen. En zo, al typend, zul je Horse Home leren kennen en zul je anderen ook tegenkomen!
Voor meer vragen over het forum kan je me altijd een privébericht sturen! 
Mvg,
Joke/Iana

https://paradigm-shift.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum