Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Valentijnfeest.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Valentijnfeest.  Empty Valentijnfeest. za feb 09, 2013 10:29 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Beste leden,

Omdat de sneeuwstorm nu ondertussen al een tijdje achter ons ligt heeft het team besloten om er weer een nieuw feest boven te gooien.
Iedereen kan volgens mij wel al raden dat het op 14 februari valentijn is dus hebben we er een valentijn feest van gemaakt.
Maar om dit goed en duidelijk te laten verlopen hebben we duidelijke activiteiten en een uurrooster opgesteld zodat iedereen weet wat er op welk uur begint en er minder variaties komen.
Wat er juist allemaal te doen zal zijn zal ik jullie zo dadelijk vertellen, eerst en vooral een soort mapje zodat iedereen ongeveer weet waarover ik praat.
Spoiler:

Dus nu jullie het grondplan ongeveer gezien hebben kan ik jullie het uurrooster van de avond meegeven (Natuurlijk is niemand verplicht om dat uurrooster te volgen, het is maar ter informatie):

21u: Begin van het feest
21u30: Start van het buffet + een eerste zuipspelletje
21u45: Kampvuur-liederen met marshmallows en chocolade fondue
22u: Lotjesverkoop voor het beste koppel van de avond, je lotje kan je kopen aan de ingang van de tent
22u20: Volleybalwedstrijd voor de singles
23u: Ronddraairad
23u30: Zoenspelletje
23u50: Kanovaren op de zee
24u: Het weggooien van de lampionnen

En de rest van de avond kunnen jullie natuurlijk zelf beslissen wat er allemaal gebeurd, maar wij hebben besloten om jullie een uurrooster mee te geven zodat er geen misverstanden zijn en iedereen ongeveer weet wat er te gebeuren staat.
Nu dan de uitleg van de spelletjes;

-Zuipspelletje
Ik denk dat dit enigszins voor zich spreekt, het speet zich af in de game-zone op een grote ronde tafel. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk in één keer drinkt zonder naar het toilet te gaan. Diegene die het het langst volhoud krijgt een 5tal gratis lotjes.

-Zoenspelletje
Dit is vooral een spel voor koppels. Het is de bedoeling dat de koppels gesplitst worden, de meisjes en jongens allemaal geblinddoekt. Een voor een moeten de meisjes alle jongens zoenen en moet ze op het einde kunnen zeggen wie haar vriendje was. Meestal zijn dat 5 jongens waaruit ze dan kan kiezen. Dit is misschien een spel voor diegene die hun partner beter willen leren kennen.

-Rondraairad 100% kans op een perfecte relatie
Het spreekt wel voor zich, een groot rad waar er om de minuut aan wordt gedraaid. Er staan allerlei dingen op als bv. Deze relatie loopt op de klippen, let op! Pas op, je vriendin heeft haar ogen laten vallen op een ander. Jullie twee zijn gemaakt voor elkaar, het vuur spettert er van af! Enz.. Ik denk dat iedereen zich daar wel iets bij kan voorstellen.

-Volleybalwedstrijd
Het team heeft voor deze wedstrijd gekozen zodat ook de single jongens en meisjes ook een leuke avond kunnen hebben zonder al dat kleffe gedoe. De mannen spelen een toernooi volleybal en kunnen (als ze winnen) een meisje kiezen uit diegene die zich beschikbaar stellen als 'prijs'. Bij sommigen bloeit er daar wel eens een relatie uit, bij sommigen ruzie, aan jou de keuze!

-Weggooien van de lampionnen
Ik hoop dat iedereen weet wat dat is? (=
Spoiler:
) Dat zijn meestal gigantische lampjes die je samen met je partner de lucht in kunt laten gaan. Dit hebben we afgesproken om 12u 's nachts, een mooi rond uur vonden wij het beste. Dit kan je natuurlijk ook apart doen, al is dat waarschijnlijk wel wat minder leuk

Het valentijn feest begint op 14 februari en laten wij op 24 februari eindigen. Voor dit feest zal er ook een apart gebied verschijnen en dan kan het feest beginnen!
Wij hopen dat dit feest in de smaak valt, moesten er nog leuke plekjes uitgevonden worden of andere activiteiten (spelletjes) mogen jullie die altijd laten weten!

Mvg,

Het team.

https://paradigm-shift.actieforum.com

2Valentijnfeest.  Empty Re: Valentijnfeest. wo feb 13, 2013 10:18 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Het gebied is geplaatst onder het forum: Feestterrein
Daar kun je het gebied valentijnfeest vinden en kan vanaf morgen het feest beginnen!

Mvg.
Het Team.

https://paradigm-shift.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum