Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Already a part of her -Vol- (Ofzo :P)

+2
Solance Ainsworth
Aya
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Already a part of her -Vol- (Ofzo :P) Empty Already a part of her -Vol- (Ofzo :P) zo jan 13, 2013 10:50 pm

Aya

Aya

Ik had misschien wel een grappig idee, Aya zal nooit uit zichzelf een paard kopen, ze kan niet rijden en heeft niemand die haar wil helpen rijden.
Toch wil ik ook mijn steentje bijdragen dat meer paarden nodig zijn, dus bij deze.
Wanneer Aya een paard ziet dat in de problemen zit en van de stal gehaald word om bijvoorbeeld naar de slacht te gaan, zal ze dat niet toestaan. (Ikzelf zie een trailer voor me en een paard dat geheel gek word. Iemand die iets roept over de slacht en Aya die totaal gek word. Maar dat zie ik in mijn hoofd en is niet het verhaal perse)
Hoeveel ze ook voor dat beest willen, ze zou het betalen. Dit leek me een leuke insteek, ze kan totaal niet rijden en kan niet met paarden omgaan.
Ze vind ze niet eng, juist leuk en schattig, maar ze weet niet hoe ze hen moet verzorgen en daar heeft ze dus ook iemand voor nodig. Een gekke gebeurtenis voor beide, want normaal worden paarden door mensen behouden die er wat vanaf weten. Aya geeft het gewoon van alles wat niet goed is Razz

Natuurlijk is er genoeg openheid en mag je zelf leuke dingen verzinnen voor bij het verhaal. Ik moet wel even melden dat Aya niet geheel makkelijk in de omgang is en ze het makkelijker met een paard zal doen als bij een mens.

ze heeft een Dissociatieve Identiteitsstoornis, of simpel gezegd een gespleten persoonlijkheid.

Lijkt iemand het leuk?
Ik heb nodig:

-Een paard - Destin
-Een persoon die wil helpen met Aya dingen leren. Pasqual


vertel waarom jij denkt dat jij degene bent die moet helpen of goed in het verhaal past. Smile




Laatst aangepast door Aya op ma jan 14, 2013 6:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Oooh Pasqual wil haar wel helpen met wat te leren, haha. Of wou je even van Pasqualino af? XD

Aya

Aya

Nee hoor, lijkt me super leuk. Het fijne is ook wel dat ze hem al wat vertrouwd.
(Denk ik:p nadat ze het verteld heeft enzo :p

Hebben we enkel nog een paard nodig. Dus het word een rp met 3 persoontjes Wink

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Gezallig. n.n Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dacht ik zo. (:

Aya

Aya

Jup, dus paardje, kom maar Smile

Vanessa

Vanessa

Ik wil het paard wel spelen? Heb Destin nog, kan ik eventueel wel een eigenaarspaard van maken dan. ^^

Perrie

Perrie

ik wil ook wel het paard spelen, een nieuw accountje met een setje van dat paard van het onzintopic:)

Aya

Aya

Twee aanmeldingen, leuk.
Kunnen jullie wat vertellen over het paard?? Waarom jullie denken dat deze bij aya zou passen.

(Je mag ook een eigen paard kiezen hoor voor een setje Wink(

Morgan

Morgan

Destin is over het algemeen een rustig paard, leert vrij snel, maar heeft zo zijn streken aangezien hij nog jong is. Ik verander zijn leeftijd naar ongeveer 4/5 jaar. Aan de hand is hij verder heel braaf, met een onervaren ruiter is hij rustig, doet hij wat hem gevraagd word en zal hij geen rare streken uithalen. Als hij écht aan het werk moet, kan hij wat eigenwijzer zijn. c:

Overigens zou ik zijn setje wel willen aanpassen, als dat eventueel nodig is. c:

Perrie

Perrie

Aangezien het een groot paard is, heeft het een groot hart. Hij past zich aan aan de ruiter en gaat voor die gene door het vuur. Hij heeft wel goede aanwijzingen nodig, anders snapt hij het niet meer en stopt hij gewoon.
Hij is super lief, zowel in de stal als tijdens het rijden. Hij kan natuurlijk mee groeien in het niveau van de ruiter.
Zoals elk paard kan hij zijn streken hebben op sommige dagen, maar met goede aanwijzingen is het gewoon een super knol:3

Aya

Aya

Dan denk ik dat ik voor Destin kies. Sorrry!
(Ik haat keuzes maken X3)

Maar denk dat die er beter bij past Smile
Ik zal je een pb sturen X3

Aya

Aya

Pasqual mag denk ik ook wel in het topic opzich :p Als dat geen probleem vormt met ??

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum