Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kranten

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kranten Empty Kranten di okt 23, 2012 9:53 pm

Gast


Gast

Hee, ik heb even rondgeneusd op hh en ben er zo achter gekomen dat er nog niet zo lang een nieuwe redactie is. Stiekem ben ik wel benieuwd naar de kranten waar kan ik ze precies vinden?

Switch

2Kranten Empty Re: Kranten di okt 23, 2012 9:56 pm

Alice

Alice

Hee,

Ja, om eerlijk te zijn zijn de kranten nogal uitgestorven ..
De laatste kranten die gemaakt zijn vind je bij index > Leeshoekje

M.V.G

3Kranten Empty Re: Kranten di okt 23, 2012 10:01 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Je kan ze onder het kopje 'leeshoekje' vinden.

Helaas hebben we momenteel geen mensen in de redactie, maar er komt mogelijk een collum aan om de HHkrant te vervangen.

4Kranten Empty Re: Kranten di okt 23, 2012 10:03 pm

Gast


Gast

Maar er is nog niet zo lang geleden een nieuwe redactie opgericht, waren die er te lui voor ofzo?

5Kranten Empty Re: Kranten di okt 23, 2012 10:15 pm

Alice

Alice

Geen idee, er zijn er een tweetal gestopt denk ik .. Alleja, ik weet allemaal niet goed hoe het zit en of er daadwerkelijk nog worden geschreven.
Ik denk dat ze er gewoon geen tijd of zin meer voor hebben.

6Kranten Empty Re: Kranten wo okt 24, 2012 8:33 am

Chloë

Chloë

Switch schreef:Maar er is nog niet zo lang geleden een nieuwe redactie opgericht, waren die er te lui voor ofzo?
Sorry maar ik vind het nogal raar dat jij zo'n uitspraak durft te zeggen. Terwijl je de redactie niet kent, en ook niet wat er allemaal gebeurt is.

7Kranten Empty Re: Kranten wo okt 24, 2012 9:08 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Zo'n rare uitspraak vind ik het eigenlijk niet. Juist het feit dat switch ze probably niet kent zorgt ervoor dat hij/zij er gewoon objectief naar kan kijken, really.

8Kranten Empty Re: Kranten wo okt 24, 2012 5:35 pm

Alice

Alice

Maakt niet uit allemaal (:

We gaan spoedig voor een oplossing zoeken!

9Kranten Empty Re: Kranten wo okt 24, 2012 5:53 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het is dat er drie nieuwe waren aangewezen, waaronder ik. Maar doordat er twee gestopt waren (een kwam zelden meer online en reageerde niet tot nauwelijks en de ander die stopte een poos geheel met HH) dat ik op een gegeven moment alleen in de redactie zat. Toen kwam er een vraag of ik mee wou helpen in het mod-team en momenteel gaat het niet om alles met elkaar te combineren en ook nog een krant in elkaar te zetten.

Ik snap Chloë's reactie, ik was zelf ook een beetje verontwaardigd, maar ik geloof niet dat Switch het echt rottig bedoelt. (;

Zodra we HorseHome weer wat meer op zijn voeten hebben, zullen we weer kijken naar wat we aanmoeten met de HH-krant.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum