Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Erm...

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Erm... Empty Erm... vr sep 14, 2012 7:33 pm

Yuna



Ik ben lara en ik weet nog steeds niet hoe dit werkt. scratch

2Erm... Empty Re: Erm... vr sep 14, 2012 7:41 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn? Uit je vraag blijkt namelijk niet wat je nou precies niet begrijpt, dus dan kunnen we je moeilijk helpen, eerlijk gezegd.

3Erm... Empty Re: Erm... vr sep 14, 2012 8:18 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik denk dat Lara eventjes beter moet rondkijken ;P

Lara, als je jezelf aan de rest van de menschjes van het forum wil voorstellen, kan dat hier en als je meer wilt weten over de regels van HorseHome kan je dat hier . Je karakterkaart aanmaken *je RPGkarakter voorstellen* dan kan dat hier en als je over onzin wilt babbelen dan kan dat hier .



Je vind 't allemaal vanzelf wel uit, maar je moet even goed kijken onder welke subcategorieën je de vragen en topics neerzet.

Overigens, ik ben dus Eileen. >;3 Kijk hoe handsome Pasqual is! <33

4Erm... Empty Re: Erm... vr sep 14, 2012 8:55 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Nou, Yuna; Snap je het RPG-gebeuren niet of wat is nou precies je probleem?

Het beste om te beginnen is eens onder het subforum Informatie gaan kijken om dan eens de spelinfo en regels te lezen.
Vanaf dan zul je waarschijnlijk wel al de bedoeling van dit forum onder de knie gekregen hebben en dan kun je aan de slag in de RPG.
Als je niet zo goed begrijpt hoe je juist moet RPGen (posten) dan mag je altijd een berichtje naar mij sturen via mijn profiel om dan vragen te stellen.
Ik hoop dat je nu wel weet wat je ongeveer moet doen ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

5Erm... Empty Re: Erm... vr sep 14, 2012 9:14 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

^^

Thnx Joke. Mocht je er overigens écht niet uitkomen, schiet me dan maandag even aan. >;3 Dan help ik je ook wel even op weg nzu.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum