Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vraagje aantal accounts

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vraagje aantal accounts Empty Vraagje aantal accounts ma jun 25, 2012 9:15 am

Eleanor

Eleanor

Hee, ik heb een vraagje. Eigenlijk twee.
1: ik had een tijdje terug iets gezien van een maximum aantal accounts, maar vond bet niet meer, hoeveel waren dat er?
2: waarom is er geen kopje 'gebruikers' als je niet ingelogd bent. Dit kan erg onhandig zijn voor nieuwe leden, als er staat dat een naam bezet is. Wink
Xx Charlotte

2Vraagje aantal accounts Empty Re: Vraagje aantal accounts ma jun 25, 2012 9:17 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Op je eerste vraag; Dat zijn er 5 (;
Op je tweede vraag; Ik denk dat dat bij meerdere forums zo is maar ik zal het eens navragen bij Rachel/Darren. Ik kan geloven dat het vervelend kan zijn maar meestal zien ze ook dat de naam bezet is als je je registreert. Maar ik begrijp je punt. Ik zal het sowieso doorgeven.

https://paradigm-shift.actieforum.com

3Vraagje aantal accounts Empty Re: Vraagje aantal accounts ma jun 25, 2012 9:27 am

Eleanor

Eleanor

Ik bedoel dat als ie juist zegt dat de naam bezet is. Wantsoms is de naam helemaal niet bezet. Wink

Bednkt voor het antwoord op mijn vraag.

4Vraagje aantal accounts Empty Re: Vraagje aantal accounts ma jun 25, 2012 9:30 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Oh, zo bedoel je. Ja, dat heb ik namelijk ook al voorgehad.
Rachel zal nu vast ergens anders zitten of nog slapen maar zodra ze online komt zal ik het d'r doorgeven.

& Daar besta ik denk ik voor hier op dit forum, als admin ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

5Vraagje aantal accounts Empty Re: Vraagje aantal accounts ma jun 25, 2012 9:50 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Het is aangepast Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Vraagje partners

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum