Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bedankt aan heel het team en de leden van HH.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Iana

Iana
Ex-Admin

Lieve, lieve mensjes.

Zoals iedereen van jullie wel kan zien is de layout helemaal veranderd en hebben ook de gebieden een andere afbeelding gekregen. Dit is ook al verteld door Darren aka Rachel.
Ik wilde dit topic ook aanmaken om drie persoontjes in de spotlights te zetten.
Ten eerste hebben we Rachel natuurlijk, zij, de topbewerkster van HH en layoutmaakster, heeft een prachtig resultaat neergegooid. Rachel is ook al van bijna helemaal in het begin van HH bij ons in het team en daar ben ik haar nog steeds duizendmaal dankbaar voor. Horse Home zou niet geworden zijn -zoals ie nu is- moest Rachel hier niet bij ons geweest zijn. Dus, lieve schat, dankje voor alles wat je voor mij en voor heel HH hebt gedaan <3
Ten tweede hebben we Kayleigh, het super persoontje die alle gebiedplaatjes in elkaar heeft gezet en prachtige afbeeldingen gemaakt heeft. Ik denk dat zonder jou die gebieden een serieuze vertraging zouden opgelopen hebben. Hartelijk bedankt ;3
Tenslotte hebben we natuurlijk Eileen, sinds een tijdje onze nieuwe mod. Ik ben super blij dat jij ons team vergezeld, je probeert in te zetten voor heel Horse Home en daarmee ook de sfeer verbeterd. Ik heb nooit gedacht dat er ooit nog een nieuwe mod ging bijkomen maar ik moet toegeven dat dit misschien wel het beste was om te doen. Je hebt hier een belangrijke rol en ik hoop dat we jou nog lang in het team mogen zien! ;3
Natuurlijk kan ik hier zo eeuwig doorgaan met mensen bedanken dus hou ik het nu op diegene die voor mij de laatste tijd het meeste hebben betekend hier op Horse Home. Jullie hoeven je natuurlijk niet benadeeld te voelen want lieve schatten, jullie als leden hebben blijft een grote trots <3
Ik hoop dat Horse Home nog veel kan groeien en jullie plezier hebben!

Joke aka Iana.

https://paradigm-shift.actieforum.com

Darren

Darren
Ex-Admin

Iana je bent een schat <3

En ik sluit me helemaal bij je aan!
Kayleigh, bedankt voor het werk wat je hebt verricht met de gebieden plaatjes! Ze zijn werkelijk prachtig geworden! Very Happy

Eileen, je weet niet half hoe blij ik ben dat jij erbij in het team bent gekomen. Je hoort er pefect bij. Het werk wat je verricht voor de krant en dan ook nog eens als moderator is echt fantastisch! <3

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Awh, ik lees het nu pas en het maakt me echt. Wauw... Sprakeloos. Voel me echt zo vereerd! Jullie zijn toppers, HorseHome is geweldig en word enkel maar geweldiger en nou, ik heb de eer om met jullie samen te werken. <33 Jullie hebben half geen idee hoe ik dit waardeer.

^^ Maar ik moet jullie ook bedanken, Rachel en Joke, jullie zijn HorseHome.
Leden; jullie zijn HorseHome.

En samen zijn we onoverwinnelijk. <3 Dat dit forum maar lang, zéér lang, actief mag blijven.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» 100 Leden
» Leden foto's
» Ode aan het team!
» Nieuw Team lid

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum