Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

NIEUW

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1NIEUW Empty NIEUW ma maa 12, 2012 11:18 pm

hanon

hanon

ze was nieuw en was in de peddock ge zet en keek bang om haar heen en ze zweette heel erg en hinnikt eens luit en galoppeer rondjes in de peddocken ze hat grote neus gaten met haar staart om moogt draafde ze lans het hek ze wilde er uit naar haar vrienden en weg van alle mensen ze is pij de mensen ge boren maar altijd niks mee ge daan en ook nooit in handen ge weest maar ze kan wel braaf mee lopen maar meer wilde ze ook niet weten van ze ze geef nog eens een gehinkt en kijk in het ront tot dat imant pij de hek stom en kijk boos naar hem haar met me oren naar ageren

2NIEUW Empty Re: NIEUW wo jun 06, 2012 10:30 pm

golden angel



Ik werd mijn stal uitgehaald. Ik heb hier helemaal geen zin in! Op zo'n koude dag hoeft een angel toch niet zijn stal uit? Ik besluit maar om mee te gaan. Als ik en mijn baasje een rondje rond het terrein lopen raakt mijn baasje weereens met iemand aan de praat. Ik vind het iets te lang duren en besluit maar om aan het halstertouw te trekken. Mijn baas geeft me een klap op mijn neus en ik kijk voorzichtig haar aan. Dan zie ik ze ineens naar de paddock weizen. Dan zie ik iets heel mooi's. Een merrie. Wat is ze prachtig...

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum