Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

nice to meet you -Mido-

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1nice to meet you -Mido- Empty nice to meet you -Mido- wo jan 18, 2012 6:03 pm

Lailey

Lailey

Lailey liep rustig door het park met oortjes in muziek te luisteren. Ze dacht na over haar paard Sproet die ze in het bos gevonden had. Over wat ze allemaal zou kunnen doen. Graag zou ze wedstrijden willen rijden, maar dan zou ze eerst hard met Sproet moeten trainen. Springen vond ze super en daar had ze ook veel ervaring mee vanwege haar oude merrie, Nobel, waar ze veel wedstrijden mee reed. Jammer genoeg moest ze alles achterlaten toen ze hierheen verhuiste. Ze had zoveel verdriet om Nobel dat ze de eerste paar dagen alleen maar op haar kamer had gezeten. Hoe konden ze het Lailey nou aandoen haar uit huis te zetten en haar bezitten ook nog is in beslag te nemen?! Ze werd afgeleid toen een mooi nummer in haar oren klonk. Ze keek om zich heen of ze niemand zag en begon toen mee te zingen.

Honey, honey
I can see the stars all the way from here
Can't you see the glow on the window pane?
I can feel the sun whenever you're near
Every time you touch me I just melt away

Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear.
they say love hurts
But I know
It's gonna take the real work
Nothing's perfect, but it's worth it after fighting through my tears
And finally you put me first


Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only ..


Lailey zong zuiver maar stopte verschrikt met zingen toen ze tegen iemand aanbotste. Het was een knappe jongen met zwart haar en grijsblauwe ogen. Met een rood hoofd keek ze de jongen aan en zei: 'oh, ehh sorry.'

- flutje silent

2nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- do jan 26, 2012 7:48 pm

Mido

Mido

Mido liep vrolijk door het park heen en had eigenlijk alleen maar oog voor de prachtige bloemen die hij zag, de stelletjes die vrolijk voor bij liepen, honden die in de ronte liepen te springen, en paarden die voor bij kwamen met hun ruiters. Mido hield van de lente! Het was prachtig en er kwamen altijd nieuwe diertjes in dit seizoen. Hij had al 3 veulens op de manege staan en dat vond hij geweldig! Binnenkort zou hij een veiling houden voor de paarden, maar misschien zou hij ook een leuk klein wedstrijdje houden Wat hij precies ging doen wist hij nog niet. Of het iets met shetlandpony's. Verkleden enzo.. en dan onafhankelijk door 3 andere jurisch laten kiezen. Mido vond het geweldig om dingen te organiseren hij had het alleen altijd zo druk met zijn werk op de Ranch.. Dat hij er eigenlijk geen tijd voor had in zijn schema. Mido kocht een warm broodje en at die onderweg op en voerde hier en daar wat aan de eendjes. Die dieren hadden net als iedereen de heftige winter moeten overleven van dit jaar, dat hij vond dat hij ze maar een beetje eten moest geven. Paarden die keken hem vragend aan of hun ook wat mochten, maar Mido gaf hun maar niets.. De ruiters zouden dat vast niet leuk hebben gevonden. Kinderen die vroeg uit waren, zaten nu lekker aan de picknicktafel hun lunch te eten. Mido at dus als lunch een warm broodje. Ineens hoorde hij iemand zingen en het werd steeds luider en voor hij er erg in had botste er iemand tegen zijn borst aan. Mido knipperde even met zijn ogen en keek iets naar beneden en zag een meisje. Een beeldschoonmeisje met grijsblauwe ogen blonde haren en een lichte blos op haar wangen omdat ze zich schaamde. Mido grijnsde zijn witte tanden bloot. "Ook goedemiddag. Leuke manier om iemand te ontmoeten" grijnsde hij. Hij keek naar het meisje en het leek alsof ze veel op haar bordje had gehad de laatste tijd. Ze zag er erg moe uit, maar doordat ze zo vol uit haar borst had mee gezongen met een liedje dat hij kende zag ze er iets vrolijker uit. "Mijn naam is Mido, aangenaam" glimlachte hij en gaf het meisje voor hem een hand. Ze bloosde lichtelijk nog steeds van daar net, en dat was best wel schattig. "Ben je nieuw hier? Ik heb je eigenlijk nog niet zo vaak rond zien hangen hier.. Nu ben ik ook niet vaak buiten vanwege mijn Ranch niet zo ver hier vandaan" grijnsde hij. "Maar heb even pauze genomen" grinnikte hij. "En jij was aan het rondlopen en dacht ik loop tegen een jongen op" grijnsde mido.

3nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- do jan 26, 2012 8:20 pm

Lailey

Lailey

De jongen keek Lailey aan en zei grijnsend: "Ook goedemiddag. Leuke manier om iemand te ontmoeten." Nu kreeg Lailey ook een glimlach op haar gezicht, maar bloosde nog steeds een beetje. "Mijn naam is Mido, aangenaam" Zei de jongen vriendelijk terwijl hij zijn hand uitstak om Lailey een hand te geven. 'Ik ben Lailey.' Zei Lailey terwijl ze de hand van Mido schudde."Ben je nieuw hier? Ik heb je eigenlijk nog niet zo vaak rond zien hangen hier.. Nu ben ik ook niet vaak buiten vanwege mijn Ranch niet zo ver hier vandaan." Grijnsde Mido. 'Ja ik ben nieuw hier. Ik ben hier vorige week heen verhuist. Ik woon nu aan de rand van het bos met mijn paard Sproet.' Lailey was verrast toen ze hoorde dat Mido een eigen ranch had. Niet verrast van raar maar van leuk. "Maar heb even pauze genomen" Voegde Mido er nog grinnikend aan toe. "En jij was aan het rondlopen en dacht ik loop tegen een jongen op" Grijnsde hij. Lailey keek iets omhoog en keek Mido in zijn ogen. 'Jaa.' Lachte Lailey. Mido was echt knap. Lailey was benieuwd of Mido ook wedstrijden reed en eigen paarden had. 'Heb jij eigenlijk een eigen paard?' Vroeg Lailey nieuwsgierig.

4nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- do jan 26, 2012 9:40 pm

Mido

Mido

Mido glimlachte. "Mooie naam Lailey". Mido bekeek haar nog even vlug. Ze zag er niet verkeerd uit. Helemaal niet zelfs. Ze was dus, zoals hij al had verwacht, nieuw. "En, wat doet jou hier heen komen? Naar HH bedoel ik?" glimlachte mido. Hij ging zitten op een bankje niet zover van hen vandaan en wachtte af tot ze naast hem ging zitten. "Of ik een eigen paard heb.. Uhm jha, Ik heb op het moment Sensation en Shadow. Alhoewel Shadow waarschijnlijk naar mijn dochters vriendje toegaat, omdat Shadow hem meer mag dan mij" grijnsde Mido. "En Sproet hm? Wat doe je zoal met hem? Of is het een merrie?" vroeg mido geïnteresseerd. "Ik spring het liefste met mijn paarden" glimlachte Mido. "Ik train mijn paarden op mijn Ranch, en verhelp problemen bij paarden zoals trailer angst of zadelangst. Allemaal op een natuurlijke wijze" glimlachte Mido. Hij keek even naar de lucht. De wolken waren gelukkig verdwenen. Vanmorgen waren ze nog her en der te vinden, maar nu was het een strak blauwe lucht en de zon scheen. Het was bijna zomers, alhoewel de tempratuur dan wat hoger had gemoeten!

flutje .. sorry

5nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- vr jan 27, 2012 8:29 am

Lailey

Lailey

Mido glimlachte "Mooie naam Lailey." Waarna ook Lailey glimlachte. "En, wat doet jou hier heen komen? Naar HH bedoel ik?" Vroeg Mido terwijl hij ging zitten. Lailey ging naast hem zitten en zei: 'Ze hebben me uit huis gezet, en al mijn bezittingen heb ik ook achter moeten laten. Dus ook mijn oude merrie Nobel waarmee ik veel sprong.' Ze keek even naar de grond. "Of ik een eigen paard heb.. Uhm jha, Ik heb op het moment Sensation en Shadow. Alhoewel Shadow waarschijnlijk naar mijn dochters vriendje toegaat, omdat Shadow hem meer mag dan mij" Glimlachte Mido. Lailey keek weer op en lachtte. "En Sproet hm? Wat doe je zoal met hem? Of is het een merrie?" Vroeg Mido geintereseerd. 'Sproet is een merrie. Ik heb haar gevonden in het bos waar ze aan een boom vastgebonden stond. Ze was mager en was vies dus ik heb haar meegenomen naar mijn huis waar ik nog een oud stalletje had staan. Gelukkig is Sproet nu weer de oude en spring ik nu met haar.' Zei ze terwijl ze Mido eventjes aankeek. "Ik spring het liefste met mijn paarden" Zei Mido glimlachend. "Ik train mijn paarden op mijn Ranch, en verhelp problemen bij paarden zoals trailer angst of zadelangst. Allemaal op een natuurlijke wijze" Voegde Mido eraantoe. Lailey heeft het altijd al speciaal gevonden hoe mensen en paarden zo'n sterke band konden opbouwen. Ze zou met Sproet ook wel zoiets willen proberen. Mido zou daar dus veel verstand van hebben. Het liefst zou ze ook afentoe zonder zadel en hoofdstel rijden maar dan zou ze eerst meer informatie nodig hebben. Inmiddels werd de zon wat feller en Mido keek even naar de lucht. Alle wolken waren al verdwenen maar echt warmer werd het niet. 'Maar waar ligt die ranch van jou dan?' Zei Lailey terwijl ze hem vragend aankeek. Het liefst zou ze willen dat Mido haar meenam naar zijn ranch en haar wat dingen met paarden zou laten zien. Maar ze hadden elkaar pas net ontmoet dus Lailey wist niet of Mido dat ook zou willen.

6nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- zo jan 29, 2012 4:24 pm

Mido

Mido

"Waar mijn Ranch ligt?" vroeg mido grijnzend. "Hij ligt net achter de bergen zo'n 12 kilometer hier van daan. Als je wilt kun je mee er naar toe" glimlachte Mido. Hij stond op en liep terug naar waar hij zijn Motor had neer gezet. Hij deed zijn leren jack aan en pakte zijn helm en deed die op. Hij pakte een tweede helm en gaf die aan Lailey. "Ik hoop dat je dat geen probleem vind. een helm" grijnsde hij en ging zitten op de motor en startte hem. Een harde brul kwam er uit en toen pruttelde hij afwachtend wanneer ze zouden vertrekken. Lailey ging achter op zitten en hield Mido stevig vast. Mido reed weg met Lailey achterop.

- Bij de Ranch -
Mido reed het erf op en stopte in de garage. "Nou we zijn er" grijnsde hij en stapte af. Hij hielp Lailey afstappen en hing zijn jacket op en zijn helm ook. Hij deed zijn bodywarmer aan en gaf Lailey er ook 1. "Is het iets warmer" grijnsde hij en liep terug het erf op. "Nou dit is het erf, aan de rechter kant zie je de weides. Het hek is wit geschilderd is afschrikkend voor beestjes vallen ze te veel op" knipoogde hij. Mido liep naar een gebouw toe. "Dit is waar de kantine is, toiletten voor de ruiters Binnenbak zit er ook in en de stallen zijn in dat langwerpige gebouw. Mido liep er naar toe en liet al zijn paarden zien. "Eigenlijk zijn dit voor namelijk de manege stallen, maar verder op zijn de probleem paarden die ik elke dag weer een setje in de rug geef" glimlachte mido. "En dat was het dan zo'n beetje" grijnsde hij. "Wil je iets drinken of eten? Het is van het huis".

- flutje -

7nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- zo jan 29, 2012 6:02 pm

Lailey

Lailey

"Waar mijn Ranch ligt?" vroeg mido grijnzend. "Hij ligt net achter de bergen zo'n 12 kilometer hier van daan. Als je wilt kun je mee er naar toe" glimlachte Mido. Lailey glimlachde en zei: 'Graag.' Mido stond op en Lailey liep naast hem naar zijn motor. Mido pakte zijn leren jack en 2 helmen. "Ik hoop dat je dat geen probleem vind. een helm" Grijnsde Mido. Lailey grijnsde en zette de helm op. Mido ging zitten en starte de motor. Er kwam een hard geluid uit en Mido wachtte totdat Lailey opstapte. Lailey stapte achterop en hield Mido stevig vast.

Bij de ranch aangekomen:
Mido reed het erf op en stopte in de garage. "Nou we zijn er" Zei Mido en Lailey stapte af. Ook Mido stapte af trok een bodywarmer aan waarna hij Lailey er ook een gaf. "Is het iets warmer" Grijnsde Mido en liep het erf op met Lailey achter hem. "Nou dit is het erf, aan de rechter kant zie je de weides. Het hek is wit geschilderd is afschrikkend voor beestjes vallen ze te veel op" Knipoogde Mido. Lailey grinnikte en keek naar de weide en zag wat paarden en veulens staan. Best slim dat witte hek dacht ze. Maar bij Lailey achter was schrikdraad dus geen hek om te kunnen schilderen. Mido liep naar het gebouw en Lailey liep naast hem mee. "Dit is waar de kantine is, toiletten voor de ruiters Binnenbak zit er ook in en de stallen zijn in dat langwerpige gebouw. Mido liep naar de stallen en liet de paarden zien. "Eigenlijk zijn dit voor namelijk de manege stallen, maar verder op zijn de probleem paarden die ik elke dag weer een setje in de rug geef" Glimlachte Mido terwijl Lailey een van de paarden op zijn neus aaide. "En dat was het dan zo'n beetje" Glimlachte Mido. 'Mooi hoor.' Zei Lailey glimlachend terwijl ze zich weer naar Mido draaide. "Wil je iets drinken of eten? Het is van het huis." Vroeg Mido. 'Uhm, ja hoor.' Zei Lailey met een glimlach. Ze liepen samen naar de kantine waar Mido wat achter de bar wat pakte. 'Wat wil je?' Lailey keek Mido aan en glimlachde: 'Doe maar gewoon water.' Lailey had dorst dus water was het beste. Ze kreeg een glas met water in haar handen en Lailey keek Mido even lief aan. Mido was leuk, dat wist ze nu wel. Op dat moment kwam er een hond aangelopen die Lailey besnuffelde. Lailey ging op haar hurken zitten en aaide de hond over zijn kop.

8nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- do feb 16, 2012 1:35 pm

Mido

Mido

Mido glimlachte naar het meisje voor zich. "Dat is Lucky, mijn hond. Herder" grijnsde hij. Lucky besnuffelde Lailey en beet speels in haar hand toen ze hem probeerde te aaien. Hij beet niet door knabbelde alleen op haar hand en ging toen weer verder spelen met zijn balletje in de hoek. "Wat vind je er van?" vroeg Mido en glimlachte even verlegen. "Mijn Ranch bedoel ik?". Mido was heel erg trots op zijn Ranch maar verbeter punten waren altijd welkom. Behalve als het van een bepaalde persoon waren die hij niet mocht, maar die kwam er dan ook gewoon weg niet meer in. Mido haatte die gozer echt heel erg. Maar misschien was dat ook wel omdat hij met zijn zus ging en hij gewoon weg niet wist wat een probleem paard in hield en als hij zijn paarden wilde mishandelen moest hij dat vooral blijven doen. Mido keek grijnzend naar Lailey. "Ik weet eigenlijk nog heel weinig van jou, en jij hebt zo ongeveer me hele leven gezien" gniffelde hij. "Heb je nog iets om te vertellen of niet?" vroeg hij glimlachend.

- sorry.. mega flut-

9nice to meet you -Mido- Empty Re: nice to meet you -Mido- vr apr 13, 2012 10:36 pm

Lailey

Lailey

De hond beet speels in Lailey's hand."Dat is Lucky, mijn hond. Herder" Grijnsde Mido. Lailey keek even glimlachend omhoog en aaide de hond nog even over zijn kop. Lailey kwam weer overeind waarna Lucky naar een hoek liep waar een balletje lag. "Wat vind je er van?" Vroeg Mido met een verlegen glimlach op zijn gezicht. "Mijn Ranch bedoel ik?" Voegde hij eraan toe. Lailey dacht even na en zei toen: 'Super, het ziet er gezellig uit.' Antwoorde Lailey. "Ik weet eigenlijk nog heel weinig van jou, en jij hebt zo ongeveer me hele leven gezien" gniffelde hij. Lailey glimlachte toen hij dat zei. "Heb je nog iets om te vertellen of niet?" Vroeg Mido glimlachend. 'Ik woon aan de rand van het bos waar ik en mijn vriend eigen en huur paarden hebben staan. Mensen, met rijervaring, kunnen bij ons een pony huren voor een dagje.' Vertelde Lailey met een korte pauze. 'We doen ook bos- en strandritten voor kinderen en volwassenen.' Vervolgde ze.

~ Nog niet af.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum