Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Relax -open-

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Relax -open- Empty Relax -open- zo jan 15, 2012 11:52 am

Harry

Harry

Losjes hingen de teugels op de hals van Bailey die met zijn hals gestrekt over het pad stapte. Zijn hoeven klik klakte op de harde ondergrond, Harry wist de weg hier nog niet goed maar een ruiterpad zou zeker wel snel komen hoopte hij. De zon kwam door de lichtgekleurde blaadjes heen en maakte vlekken op het pad. Harry maakte de teugels op maat toen hij een bordje zag wat aangaf dat er zo dadelijk een ruiterpad kwam. Bailey schudde even met zijn hoofd en jeukte aan zijn been. Harry liet het even voor wat het was en toen bailey uitgejeukt was nam hij de teugels weer op maat. Hij zag het ruiterpad al liggen hij klakte met zijn tong en drukte tegelijkertijd zijn kuiten tegen de buik van bailey. Die begon meteen sneller te stappen, harry stuurde hem het ruiterpad op en reed nog een paar meter door voordat hij kort maar nadrukelijk zijn kuiten tegen de buik van bailey drukte. Die brieste eens luid en sprong aan in de draf. Harry keek eerst of hij op het goede been zat voordat hij ging licht rijden. Toen Bailey's spieren genoeg opgewarmd waren, duwde hij weer zijn kuiten tegen de buik van bailey en liet zijn teugel iets fieren. Bailey begreep het meteen en versnelde zijn tempo tot middedraf. Een glimlach was op het gezicht van Harry geplakt toen hij voelde dat Bailey er zin in had. Hij bleef in het zadel zitten en liet bailey nog even doordraven voordat hij hem aanspoorde tot galop. Hij leunde naar voren tot hij in verlichte zit zat en bailey alles kon geven. Harry zag een boomstronk opduiken en drukte zijn kuiten snel tegen de buik van bailey die sprong er netjes overheen. Meteen nam Harry wat gas terug en liet hem draven, bailey zweten al op zijn hals hij gaf hem een klopje en liet hem even zijn hals streken.


-open-

2Relax -open- Empty Re: Relax -open- zo jan 15, 2012 2:38 pm

Gast


Gast

Becky had morgen de grote wedstrijd met haar bruin bonte pony DJ. Ze moest vandaag voor de laatste keer nog oefenen. Op het erf, maakte ze haar beugels nog een gaatje korter voor de sprongen die ze straks zou nemen. Toen dat geklaard was, zette ze haar voet in de beugel en nam een sprongetje anders kwam ze er niet op, en zwiepte haar andere been over het zadel. Ze controleerde of het borststuk wel goed zat, want anders kon ze DJ echt niet houden. Ze spoorde hem aan tot een midden stap. Nou ja het moest een rustig stapte zijn, maar Dj was weer lekker fris. Becky liet hem maar een beetje gaan. Bij de bos rand nam ze haar teugels wat op maat, want DJ wist precies wanneer het pad kwam, waar hij mocht rennen. Op het gras wat nog nat was van het dauw liet ze DJ over gaan tot een draf en nam de teugels nog wat opmaat. Ze klikte zachtjes en liet de teugels weer ietsje los, Dj versnelde zijn pas meteen naar een harde midden draf. Op het wat zanderige ruiter pad liet ze hem over gaan tot een galopje. De eerste sprong was al in zicht, en Becky ging in de verlichte zit en liet de teugels vieren. Dj nam de sprong perfect en ging in galop weer verder over het pad. Gek genoeg werd DJ zenuwachtig en hij ging zich raar gedragen. Becky spoorde hem nog eens aan, zo dat hij weer oplette. De volgende sprong kwam er aan. Dj wou springen, maar sprong in eens niet, en stond stil. Becky koprolde van zijn nek, en kwam gewoon op haar benen te recht.''DJ?'' Zei ze een beetje verbaasd. Daar was het probleem al. Een jongen op een paard kwam te voorschijn.

3Relax -open- Empty Re: Relax -open- zo jan 15, 2012 2:58 pm

Harry

Harry

Vrolijk keek hij om zich heen terwijl hij Bailey nog 's beloonde hij was trots op zijn paardje. Hij maakte de teugels weer op maat en liet hem aandraven. Zijn gangen waren ruim en goed gevormd, toen hij uit de bocht te voorschijn kwam zag hij een meisje naast haar paard staan naast de pony waar ze waarschijnlijk eerst op had gezeten. Hij hield Bailey in die meteen luisterde gelukkig, soms had hij zijn streken en reed hij gewoon door. Dat leek hem nu niet zo handig bij het bijzijn van een 9 jarig meisje. Hij keek haar met een glimlach aan -die door sommige meiden onweerstaanbaar worden gevonden-. Hij maakt zich nog wat zwaarder een Bailey stopt met stappen en staat keurig vierkant halt houden. Daar had Harry op geoefend was wel zo handig bij wedstrijden. Zij kwnp was in vergelijking van het paard van het meisje nogal groot vond hij. Hij hoopte maar dat het dier tegenover hem niet schrok van de grootte van Bailey. "Hi ook een bosrit aan het maken?"vroeg hij vriendelijk eigenlijk een overbodige vraag achteraf gezien maar het was aardig bedoeld.

4Relax -open- Empty Re: Relax -open- zo jan 15, 2012 4:33 pm

Gast


Gast

Een glimlach verscheen op het gezicht van de jongen. WOW, hij was best wel heel erg knap. Maar Becky was 9, en vond jongens vies? Dat wist ze eigenlijk niet zeker, ze was nog nooit verliefd geweest maar dat hoefde ook niet, want ze genoot van het kind zijn. Ze keek naar het grote paard, en aaide hem over zijn neusje. Hij was misschien wel groot, maar wel heel lief. Ze keek naar Dj, tot dat de jongen wat zei. Becky knikte met een grote glimlach. ''Ja, ik heb morgen een cross wedstrijd, dus moest ik nog even oefenen.'' Ze stapte weer op DJ en gaf hem een klopje. ''Je bent lief hoor.'' Paarden was het enige waar ze voor leefde. Ze voelde zich alleen, en wou gewoon echte ouders. Haar ouders hadden haar een paar weken terug weg gedaan, omdat ze er nooit waren. Nu woonde ze bij een pleeg gezin, maar voelde zich er niet echt thuis. DJ en Dancer waren haar echte vrienden. Natuurlijk Goldstar ook, maar dat was Puck's vriendje ook. Ze glimlachte, om haar gevoelens te bedrukken en keek weer naar de jongen.

5Relax -open- Empty Re: Relax -open- zo jan 15, 2012 4:45 pm

Harry

Harry

Het meisje aaide zachtjes de neus van Bailey en knikte met een grote glimlach "ja ik heb morgen een cross wedstrijd, dus moet ik nog even oefenen"Hij glimlachte naar haar hij deed niet zo vaak aan wedstrijden mee maar het was wel leuk alleen niet noodzakelijk voor hem. "Oeh awesome, al vaker mee gedaan?"antwoorde hij enthousiast. Hij hield van kinderen en helemaal van kinderen die een hard voor paarden hadden. Ze stapte weer op haar poon en gaf hem een klopje op zijn hals. "Je bent lief hoor"zei ze tegen hem. Hij grijnste vrolijk en blies tegen een pluk haar wat los was gekomen onder zijn cap. Hij hield zijn teugels in een hand en stapte af. Hij mompelde tegen Bailey dat hij moest blijven staan en liep naar het meisje toe. Hij aaide even haar poon over zijn neus en keek haar toen lachend aan, "hoe heet hij?"vroeg hij nieuwsgierig, soms leek hij een klein kind. Hij was nu even groot als het meisje misschien een paar cm groter zelfs. Hij stak vriendelijk zijn hand uit, "Ik ben Harry,it's a pleasure to meet you madame"zei hij met kuiltjes in zijn wangen door de glimlach die verscheen. Achteraf kon hij zich voor zijn gezicht slaan hij kon niet van een negen jarig kind verwachten dat ze hem zou kunnen verstaan. Hij klopte even op de hals van de poon en keek het meisje vrolijk aan. Hij blies weer een krullende pluk weg die voor zijn ogen hing.

6Relax -open- Empty Re: Relax -open- zo jan 15, 2012 5:05 pm

Gast


Gast

Becky knikte weer op de vraag van de jongen, die onder tussen af stapte. ''Ja ik rij best vaak wedstrijden, morgen is de halfe finale.''Zei ze vrolijk. De jongen ging naast haar staan en gaf Dj een klopje. ''Hij heet DJ, hoe heet die van jou?'' Daarna stak de jongen zijn hand uit.''Ik ben Harry,it's a pleasure to meet you madame.'' Ze snapte het ongeveer wel wat hij Harry tegen haar zei. ''Bedankt Sir, mijn naam is Becky.'' Zei ze met een grijns. ''Is dat je eigen paard?'' Vroeg ze dan maar. Zij had Dj, haar cross topper, Dancer haar wilde topper, en Goldstar maar dat was Puck's topper. Puck was haar beste vriendinnetje en zij verzorgde haar palomino Goldstar. Becky keek even om zich heen en besefte dat het al best wel weer laat was. En ze moest nog wat oefenen, maar ze zou rustig aan doen. ''Wil je nog even een stukje met me rijden?'' Ze gaf DJ nog een klopje en keek Harry weer aan. Hij had grappige kuiltjes in zijn wangen.
OMGG HEB ECHT GEEN INSPI IN DIT TOPICC :murr:

7Relax -open- Empty Re: Relax -open- zo jan 15, 2012 5:16 pm

Harry

Harry

Becky reed veel wedstrijden kon Harry uit haar antwoord opmaken, "Dj mooie naam"mompelde hij. "Oh hij heet bailey" Zei hij terwijl hij zachtjes floot meteen kwam bailey in beweging en liet zijn edele hoofd op zijn schouder zakken. Harry kriebelde hem onder zijn kin, "please noem me geen meneer dan voel ik me oud"zei hij met een klagende ondertoon. Hij grinnikte, "mooie naam Becky" zei hij vrolijk. "Jep he is, al 5 jaar"zei hij opgewekt. Bailey brieste in zijn oor, lachend duwde harry hem weg. "Wil je nog even een stukje met me rijden?"vroeg becky aan hem hij knikte, en draaide zich om. Met een hand pakte hij de teugels beet en schoof zijn linkervoet in de beugels. Met een lenige zwaai zat hij in het zadel. Hij duwde rustig zijn kuiten tegen de buik van Bailey die meteen stapvoets begon te lopen. "Lets go" zei hij vrolijk terwijl hij becky voorbij stapte.


-nee hoor haal er genoeg info uit =), vraag me eerder af of het wederzijds is xd-

8Relax -open- Empty Re: Relax -open- ma jan 16, 2012 4:17 pm

Gast


Gast

Harry wou het gelukkig. Mooi dan was ze vandaag eens niet alleen. Harry stapte haar voorbij. Becky hield DJ in en kreeg een grappige duivelse lach op haar gezicht. Ze drukte haar kuiten tegen de buik van DJ die meteen over ging naar een klein galopje. Ze reed langs Harry, en ze kreeg een lachstuip. Ze had in tijden niet met iemand anders gereden. Ze spoorde DJ alvast nog meer aan, want Bailey zou hun zo voorbij kunnen. DJ ging harder en harder, waar hij zo goed in was. Na een leuk wedstrijdje, lieten ze hun paarden over gaan naar stap. DJ was aardig bezweet, maar dat was hij altijd al. Ze keek omhoog naar Harry. ''En heb je al een vriendin?'' Ze wiebelde lachend met haar wenkbrauwen. Dat hoefde ze voor haar zelf niet te weten, want ze was nog maar negen. Maar ze was gewoon geïtereerd en begon maar een gesprekje. Ze had ooit zelf wel eens verkering gehad, maar dat was natuurlijk niks.

9Relax -open- Empty Re: Relax -open- ma jan 16, 2012 4:47 pm

Harry

Harry

Becky besloot een wedstrijdje te houden, harry grinnikte en liet Becky en dj een paar minuten voorsprong houden.Daarna spoorde hij bailey aan die meteen zijn nek strekte en in middedraf over het zandpad denderde. Zij hoeven deed zand opstuiven en vogels verschrikt opvliegen. Na een paar minuten had hij becky al weer in zicht en spoorde hij aan in galop. Het was eigenlijk niet eerlijk tegen een negenjarig kind te rijden die op een poon reed die nooit zo hard als zijn kwpn zou kunnen rijden te racen maar het was leuk en daar draaide het om. Harry boog iets meer naar voren en duwde met zijn kuiten tegen Bailey's buik hij racete Dj voorbij. Nog een paar meter liet hij hem galoperen daarna hield hij hem terug en liet hem stappen. Hij had best veel inspanning van Bailey gevraagd, daarnet had hij al een paar kilometer moeten galoperen en nu ook al. "Ah sorry hoor Bailietje van me"zei hij troostend terwijl hij hem over zijn hals aaide. "En..Heb je een vriendin?"vroeg Becky plotselings, hij keek links vanzich en zag hoe ze met haar wenkbrauwen wiebelde. "Gaat je helemaal niks aan jonge dame"zei hij lachend, "of was u soms geintreseerd"vroeg hij plagend,terwijl hij zijn tong uit stak. Door Becky moest hij meteen aan Iana denken met haar gekke labrador die pijnlijk hard kon bijten. Hij grinnikte even, het had wel flink pijn gedaan toen de hond in zijn kruis durfte te bijten nog altijd beschuldigde hij Iana daarvan want ze had zitten smoezen met hem voordat dat beest op hem afgerend kwam. Desondanks vergaf hij het haar, hoe kon het ook anders.

10Relax -open- Empty Re: Relax -open- do jan 19, 2012 2:29 pm

Gast


Gast

Becky giegelde door het antwoord. Ze was wel een slimme meid. Ze zat nu in groep acht, ze mocht zelf groep 7 over slaan. Maar ze was apsoluut geen leerbeer. Ze kon het gewoon. Waarschijnlijk was haar advies zoiezo hoger dan havo. Terwijl ze dat niet echt wou. Becky keek Harry aan. ''Ik ben zeer geïntereseerd in u sir.'' Zei ze met een bekakt engels accent. Dat liedje kroop de hele tijd in haar hoofd. Die noten die Beyoncé deed in het liedje love on top, waar ze steeds hoger ging. Die kon Becky ook halen. Ze was natuurlijk lang niet zo goed als Beyonce, maar Becky had echt een goede zangstem. Ze had gisteren voor het eerst de musical droom vlucht op gevoerd in de efteling. Het was zeer geslaagd. Ze moest morgen weer oefenen voor volgend weekend. Ze wou echt zeker door met musicals. Het liefst ging ze daarna gewoon zingen. Paarden bleven toch zeker wel op de eerste plaats. Zachtjes zong ze het lied, helemaal zuiver.
''Honey, honey
i can see the stars all the way from here,
can't you see the glow on the window pane?
i can feel the sun wenever you're near
every time you touch me i just melt away''

Ze wou echt verder met zingen. Het was bijna the voice of kids. Misschien zou ze zich daar wel voor opgeven.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum