Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verhaallijntjeee:)

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Verhaallijntjeee:) Empty Verhaallijntjeee:) do jan 05, 2012 8:01 pm

Gast


Gast

HELLOO peoplee Very Happy
ik heb een klein verhaallijntje bedacht:

Er komt een nieuw paard bij Rachel op stal. Het paard is niet wild maar heel erg bang, en vind echt alles eng. De baas van stal zoekt iemand die het paard wilt temmen en verder trainen. Rachel wou die taak wel op zich nemen, maar ze was niet de enige. Een andere jongen van stal wou dat ook heel graag, maar die twee konden het echt helemaal niet met elkaar vinden. De baas vind het wel een goede taak om het hun met zijn 2en te laten doen, ze maken veel ruzie om het temmen van het paard, hoe ze het gaan doen enzo. Het paard gaat daar door veel slechter, dus besluiten Rachel en de jongen de strijdbijl voor even te begraven, voor het paard. Dan komen ze er achter dat ze elkaar toch leuker vinden dan ze dachten, het paard gaat daar door ook veel beter voor uit. Hier door drijven ze veel dichter bij elkaar!

ik zoek dus:

~ Het paardje
Spoiler:
~ de jongen
Spoiler:

Wel veel actief zijn
doeeei:D



Laatst aangepast door Rachel op vr jan 06, 2012 11:50 am; in totaal 2 keer bewerkt

2Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) do jan 05, 2012 8:13 pm

Gast


Gast

Ik wil die jongen misschien wel zijn, ik twijfel nog een beetje. Heb het wel druk maar het lijkt me een leuke verhaallijn en ik heb al een heel karakter in mijn hoofd voor die jongen, een leuke uitdaging. Uiteraard wordt het dan een nieuw account. (: Nou, ik hoor het wel.

3Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 11:00 am

Gast


Gast

lijkt me goed:D
wat heb je dan voor karakter in je hoofd?? :tehee:
sorry gwn even een vraagje(AA)

4Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 11:13 am

Lena

Lena

Ik heb veel te veel tijd en verveling. Ik kan het paardje wel zijn, is ook niet moeilijk om me in te leven want ik had en heb zo schrikbeestjes. De een was erger dan de ander.

5Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 11:50 am

Gast


Gast

Nou dan hebben we het paard ook al:D:D

lijkt me goed als jullie het doen!!Smile

6Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 11:55 am

Lena

Lena

Heb je een specifieke naam in gedachten?

7Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 11:58 am

Gast


Gast

nee hoor dat mag je allemaal zelf weten!!Very Happy

8Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 12:29 pm

Yun

Yun

Yun meld zich, ik had geen zin in iets echt inspiactigs dus heb ik de naam van een van mijn eigen paardjes gebruikt Wink en je zegt het als joen niet yuun!!! en ook niet zo'n dof gevoel. Het idee is het feit dat Yun wolk betekent in het Chinees, en op haar vacht zitten vlekken als lichte wolken bij donkere hemel, hoe creatief is dat!! (niet als je denkt dat mijn eigen paard de naam om dezelfde rede heeft, maar ik heb het wel zelf verzonnen!)

9Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 12:32 pm

Gast


Gast

okee nou mooi:D

ik wacht nog even tot Viyave zich meld en dan kunnen we beginnen:)

10Verhaallijntjeee:) Empty Re: Verhaallijntjeee:) vr jan 06, 2012 4:33 pm

Gast


Gast

Hier is Darrell. ^^ En dat karakter lees je maar bij zijn voorsteltopic. x3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum