Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pleeggezin (gezocht)

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pleeggezin (gezocht) Empty Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 7:04 pm

Gast


Gast

Door het verleden van Luna (eigenlijk heet ze Kerli maar dat doet haar te veel aan haar moeder denken) word ze geplaatst in een pleeggezin. Deze moet haar weer op het rechte eind zetten en zorgen dat ze geen suïcidaal gedrag meer vertont en dat ze haar zelf weer leert waarderen. Ook moeten ze laten zien dat mannen wel te vertrouwen zijn en haar helpen om weer het vrolijke meisje van vroeger waren. Wat ze in het begin niet weten is dat Luna zich zelf snijd om van het verdriet af te komen, en dat ze ook wel eens naar de drank of drugs grijpt. Waarom ze in Horse home word geplaatst is dat ze bij paarden wel zich zelf durft te zijn, en ze haar angsten daar verdwijnen voor de zon. Zal het ze lukken met behulp van elkaar om over haar problemen te komen.?
De organisatie heeft een passend gezin gevonden voor Kerli (luna). Een gezin die bestaat uit moeder, vader(eventueel een zus(je) of broer(tje). Het gezin woont op een middel grote fokstal waar ze Welsh cobs fokken. Ze hebben 2 goede dekhengsten en 10 merries met veulens. Omdat ze niet zo heel groot zijn hebben ze dus maar een personeel lid. Dit is heel fijn voor Luna zo hoeft ze niet ineens heel veel mensen te vertrouwen. Natuurlijk is het allemaal eng en vreemd voor haar, maar gelukkig kan ze al haar verdriet kwijt bij een van de veulentjes. Dit veulen is een lep veulen (zijn moeder heeft hem/ haar dus afgestoten) en eigenlijk was ze opgeschreven. Maar omdat Luna er een stokje voor stak bleef hij/zij leven. Nu heeft ze dus een extra taak om te doen, gelukkig word ze er alleen maar vrolijker van.

Benodigde personen:
Pleegvader:
Speler: Shenda
Naam: Rain

Pleegmoeder:
Speler:..?
Naam:…?

(Pleegzus(je)/broer(tje).
Leeftijd: tussen 13 en 17
Speler: ..?
Naam..?)

Lepveulen:
Speler: Valerie
Naam: Hold that Tiger (hengst)

(Personeelslid)
Speler:…?
Naam..?



Laatst aangepast door Kerli op di dec 13, 2011 8:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:15 pm

Valerie

Valerie

ik wil wel het lepveulentje zijn??

3Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:30 pm

Gast


Gast

Merrie of hengst ?

4Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:33 pm

Valerie

Valerie

hengst(A)

5Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:48 pm

Chantal

Chantal

Heb je hem weer eerst laten goedkeuren?

6Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:52 pm

Gast


Gast

kini zei dat als ik er een leuke paardenrol in zette.

[edit] O shoe.. dan zou ze er nog eens naar kijken.. oeps.. kan jij hem anders goed keuren (of niet natuurlijk als het niet goed is)

7Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:53 pm

Chantal

Chantal

Ja maar dan moesten we hem als nog goed keuren omdat er vroegtijdige liefde in voor komt Wink

8Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:55 pm

Gast


Gast

kijk mijn edit..

9Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) di dec 13, 2011 8:57 pm

Chantal

Chantal

Zag hem al nadat ik me reactie deed.

Maar ik ga niet in me eentje beslissen. Dus moet je even wachten tot ik het er met Kini over heb gehad Wink

10Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) do dec 15, 2011 5:32 pm

Gast


Gast

Mag ik zusje zijn?
ze is wel 9 is dat ook goed?

11Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) do dec 15, 2011 6:20 pm

Gast


Gast

Als hij goed gekeurd word vind ik het goed

12Pleeggezin (gezocht) Empty Re: Pleeggezin (gezocht) do dec 15, 2011 6:33 pm

Gast


Gast

Ik had er bij gezet dat je hem eerst nog eens moest sturen voor verdere goedkeuring. Ik had er ook bij gezet dat er een 'grote' paardenrol bij moest komen, en dit vind ik niet bepaald een 'grote' paardenrol. Dit topic word weggehaald. Als je alsnog een verhaallijn wilt insturen kan dat natuurlijk altijd.

-Kini

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum