Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Omg why my?

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Omg why my? Empty Omg why my? wo sep 07, 2011 5:13 pm

Gast


Gast

"Los of vast, vast of los?"twijfelend keek Emily in de spiegel, ze wist het echt niet. Voor de tiende keer maakte ze weer een staart, bekeek zichzelf en lied toen haar haar weer los vallen. "Pff ik wordt er moe van" Toen zag ze de strik liggen, die had ze van haar moeder gekregen maar was altijd te groot geweest, nu paste hij perfect. Twijfelend beet ze op haar lip, zou ze het durven? Tenslote pakte ze de strik deed die zo dat ie niet in de weg zat en pakte twee plukjes haar aan beide kanten van haar hoofd. Met een hand hield ze haar haar goed en met de andere maakte ze de strik van haar vestje los en deed die in haar haar. Blij met het eindreslutaat keek ze in de spiegel. Het haar zat niet voor haar ogen maar zat wel lekker los. Nu nog maar hopen dat het bleef zitten als ze haar cap opdeed. Emily had en zwarte strake paardrijbroek aan met daarop een paars elastiesch topje. Ze pakte haar spullen waaronder een wortel. En liep naar de stallen, ze had de paarden nog niet los gelaten in de wei. Ze liep naar de "achterdeur" van de stallen en opende alleen die van Amani. Ze liep weer terug en haalde de ietswat teleurgestelde Black Moon uit de stal naar buiten. Daar gaf ze hem een wortel en deed zijn bitloos hoofstel aan. Ze liep met hem aan de teugel naar het hek, sloot het hek en greep een paar manen van Black Moon. Zwaaide lenig haar been over zijn rug en spoorde hem aan. Ze reed zoals gewoonlijk zonder zadel. Emily stuurde Black Moon het bos in. Het was nog vroeg in de ochtend, kwart over zeven op precies te zijn.

Nadat Emily al een halfuur gedraaft had, spoorde ze Black Moon aan en ging over in galop. Het waaide flink, de herfstbladderen dwarelde rond. Vlak boven de grond waren kleine wervelwindjes met bladeren ontstaan. Daardoor kon Emily niet goed zien waar ze reed. Het baarde haar geen zorgen. Wie reed er nou zo vroeg op de vroege ochtend? Niemand, nouja alleen Emily dan toch? Emily genoot van de galop en Black Moon ook. Ze was naar voren gebogen en hield zijn maanen en teugels goed vast. Opeens doemde er een gedaante op, "hoooow, rustig aan"zei Emily luid. Maar het was al te laat Black Moon remde hard af en daardoor werd Emily door de lucht gelantseerd. Ze kwam op haar ene voet terecht. Ze zakte door haar benen en vloekte. Ze floot op haar vingers zodat Black Moon weer naar haar toe kwam. Ze probeerde op te staan door zich aan Black Moons maanen op te trekken. Het lukte... Maar ze viel weer omdat ze door haar enkel was gegaan. Emily zuchte en deed haar cap af, op een een of andere manier was haar haar blijven zitten zoals zij het wou.

Het haar van Emily


voor jay


goed genoeg x]

2Omg why my? Empty Re: Omg why my? do sep 08, 2011 6:48 pm

Gast


Gast

Jay schrok wakker van een hard geluid dat hem wekte. De wekker. Hij had zo'n hekel aan dat ding. Eindelijk was het zaterdag en kon hij weer eens rijden op Replay. Hij ging er wel elke dag even langs om de dagelijkse dingen te doen, maar meestal had hij geen tijd om te rijden. Hij stapte uit bed en liep naar de badkamer. Hij bekeek zich zelf in de spiegel. Zijn haar zat allekant op, en hij had kleine slaap oogjes. Snel deed hij de kraan aan, en spatte wat ijskoud water in zijn gezicht. Hij bekeek zich zelf nog een keer. Dit keer waren de kleine vreemde slaap oogjes verdwenen. Gelukkig maar dacht Jay. Hij hoorde een vaag geluidje. Het was zijn sms toon. Hij liep zijn slaapkamer weer binnen, en pakte zijn zwarte Black Berry. Het smsje was van rebecca. Het populairste meisje van zijn klas. Ze was arrogant en had een hele make-up vooraad op haar gezicht. Jay was best een populaire jongen,maar hem maakte het eigenlijk niet echt heel veel uit. Jay, vanavond filmpje pakken, en daarna mijn huis? Stond er in de sms. Hij weet wel wat ze bedoelde met daarna mijn huis. Ze wou niet naar haar huis, ze wou ergens op een brug met hem zoenen. Zo was hij niet van het ene meisje naar de ander. Hij had respect voor meisjes, en zou wachte op de ware. En dat was Rebecca echt niet. Hij smste gewoon niet terug. Snel trok hij een spijkerbroek aan, en een shirt. Hij pakte zijn sleutelbos van zijn nachtkastje en liep naar beneden. Zijn vader zat op de bank en zijn moeder lag nog in bed. Ze begroette elkaar snel. Jay smeerde snel een brootje en stapte op zijn vespa. Snel reed hij naar de manege. Daar aangekomen liep hij naar binnen en begroette Replay lief. Hij zette hem op de poetsplaats en liep even naar zijn kluis om de spullen te halen. Replay kreeg een goede poestbeurt, daarna haalde Jay zijn westernzadel en bitloos hoofdstel. Zijn cowboy hoed mocht natuurlijk ook niet vergeten worden. Zo was hij niet maar vond het gewoon grappig staan bij de western outfit van Replay. Jay nam Replay mee naar het erf en klon makkelijk in het zadel. Hij liet de grote bruine hengst in beweging komen. Op naar het bos.

Daar aangekomen liet hij Replay in draf gaan, niet veel later ook in galop. Steeds een stukje harder. Daar genooten Replay en Jay allebij even veel van. Aan het einde van het pad zou er een weggetje komen van links. Het was vrij vroeg dus hij verwachte niet dat er iemand uit het paadje zou komen. Toch wel. Het was een meisje, ook te paard. Haar paard remde accuut en ze vloog over zijn nek. Ze floot om haar paard terug te roepen en probeerde op te staan, het lukte twee seconden en daarna zakte ze weer op de grond. Ze was waarschijnlijk door haar enkel gegaan. Jay sprong van Replay af.''Stay.'' Zei hij tegen Replay, die netjes bleef staan en een grassprietje op de grond zocht. Hij liep naar het meisje. ''Gaat het wel?'' Vroeg hij bezorgt. Ze zat nu niet echt op een zachte ondergrond. Jay boog voorover en tilde haar zo als een baby op. Aan de andere kant van het pad was middelmatig hoog gras, daar bracht hij haar heen.''Alles goed?'' Vroeg hij nog een keer toen hij haar weer neer zetten. ''Mijn naam is Jay.'' Zei hij en stak zijn hand naar haar uit. Het viel hem nu pas op dat het meisje hele mooie ogen had. Even verzonk hij er in, maar snel ontwaakte hij weer.

3Omg why my? Empty Re: Omg why my? do sep 08, 2011 7:29 pm

Gast


Gast

Emily was vergeten dat waardoor ze ookal weer had moeten remmen, todat er een jongen naar haar toe liep. "Gaat het wel?"Vroeg hij bezorgd. Ze knikte. De jongen boog zich opeens naar haar toe en pakte haar op zoals je bij een baby zou doen. Verbaasd keek ze hem aan. Aan de andere kant van het pad zetten hij haar neer, de ondergrond was hier zachter. "allesgoed?" vroeg hij nog een keer. "jah alleen mijn door mijn enkel gezakt""Mijn naam is jay" zei jay, hij stak zijn hand uit. Ze pakte die vast en trok zich handig omhoog jay was een kop groter dan haar. Toen ze goed en wel stond, schudde ze de hand en zei ze: "Ik heet Emily, bedankt trouwens". Hun ogen ontmoeten elkaar,ze keek net iets langer dan normaal in jay's blauwe ogen. Emily bloosde en wende haar blik af. Ze bekeek het paard waarmee jay's was aankomen rijden. "Is hij van jou?" Vragend keek ze hem aan. Het viel haar nu pas op dat hij een cowboyhoed ophad. Ze glimlachte.

Sorry een mega flutje, wordt straks 10x beter Very Happy Embarassed

4Omg why my? Empty Re: Omg why my? do sep 08, 2011 7:41 pm

Gast


Gast

Het meisje die Emily bleek te heten, trok zich aan Jay hand op en schudde het. Ze bedankte hem. Hun blikken kruisde elkaar. Ze was het mooiste meisje wat hij ooit had gezien. Emily wende haar blik af naar de paarden. Jay had het niet door maar bleef naar haar kijken.''Is hij van jou?'' Jay werd in eens wakker, waar van wist hij zelf ook niet. Snel antwoorde hij.''Ja, zijn naam is Replay.'' Zei hij vriendelijk. Hij keek weer naar Emily. ''En knapperd daar van jou?'' Vroeg hij lachend. Snel keek hij naar de enkel van Emily. Ze stond er niet op,en leunde het meest op het andere been.''Kan je nog wel zonder zadel? je mag ook wel even op replay als je wilt hoor? die heeft een zadel op.'' Het maakte hem niet uit wat ze zou beslissen, in ieder geval zou hij met haar mee gaan, kijken of ze goed zou thuis komen.''Emily, mooie naam trouwens.'' Hij keek haar weer aan. Hij wist niet wat er was, maar hij bleef haar maar aan kijken. Dat vond hij wel een beetje vreemd, dat had hij normaal nooit. Hij deed een arm om Emily heen zo dat ze niet zou vallen als ze naar haar paard liep.

5Omg why my? Empty Re: Omg why my? do sep 08, 2011 7:55 pm

Gast


Gast

"Jah zijn naam is Replay." Zei Jay vriendelijk. Emily knikte, het was een mooi paard. "En die knapperd daar van jou?" Vroeg Jay lachend. "Dat is Black Moon, heb hem van af me derde je het me moeten zien joh". Ze keek even dromerig weg, die goede oude tijd toen alles nog in rozenwolkjes was. Ze werd weer uit haar gedachte gehaald door een vraag van jay. "Kan je nog wel zonder zadel? je mag ook wel even op replay als je wilt hoor? die heeft een zadel op." Emily glimlachte, ze dacht even na maar wist het antwoord snel. "Nee dankje, ik rijd altijd zonder zadel zou wel lukken denk ik". Ze glimlachte naar hem. "Emily mooie naam trouwens.."Ze bloosde, jay keek haar aan. Ze voelde opeens de warmte van Jay's arm die om haar heen geslagen was. Emily deed haar arm om zijn middel zodat ze kon steunen op hem. Ze probeerde te lopen maar zakte weer door haar enkel. Ze vloekte binnendsmond. Langzaam liep ze naar Black Moon maar na een tijdje werd ze het zat dus floot ze op haar vingers. Black Moon was aan het grazen en schoof steeds een meter op. Emily zou dus nooit bij Black Moon aankomen als ze zo hinkte. Black Moon kwam weldra aangedraafd. Hij hinnikte vrolijk naar haar en gooide zijn hoofd in zijn nek. Emily lachte, toen black moon dichterbij kwam zei ze: "Wat een gekkert ben jij toch hé". Ze aaide hem over zijn hals en kroelde bij zijn maanen. Ze bleef wat langer naar chigo kijken dan nodig was, met haar arm om Jay's middel. Ze leunde ongemerkt tegenhem aan, er brak een zonnenstraal door. Ze leunde met gesloten ogen tegen Jay aan genietend van de van de verwarmende zonnenstralen. Toen de zon weg ging al veel te snel, opende ze haar ogen en keek naar Black Moon. Die nu weer aan het zoeken was naar grassprietjes, ze bestefte nu hoeveel ze van hem hield. Als er nu mensen langs kwamen zouden ze denken dat Emily en Jay een stelletje waren. Emily kreeg het warm van die gedachten. Black Moon had geen grasprietjes gevonden en brieste nu ongeduldig. Met tegenzin haalde Emily haar arm weg en strompelde naar Black Moon toe. Ze aaide hem, Jay was achter haar gaan staan. Emily greep een paar maanen en sloeg haar been over Black Moons achterhand heen. Ze lachte naar Jay om hem gerust te stellen. Ze leunde iets te veel naar voren, haar voet kwam tegen de buik van Black Moon. Emily kreeg een pijnlijke grimgras om haar mond, het deed echt zeer. Ongemerkt leunde ze iets te veel naar links, ze viel. Ze berijde zich voor op een val, en sloot haar ogen. Maar die kwam niet, verbaasd opende ze haar ogen en keek recht in de ogen van Jay. Hij had haar opgevangen, ze glimlachte naar hem. "Misschien toch handiger dat ik in het zadel ga alleen vraag ik me af of ik er dan ook niet uit val..." Hoe zou ze dit nou weer oplossen, ze keek peinzend voor zich uit. Misschien konden ze alletwee op Black Moon, maar hoe moest het dan met Replay. Ze zouden alletwee opzich wel op Black Mon kunnen maar Emily wist niet of Jay dat ook wou... Vragend keek ze hem aan, ze lag nogsteeds in Jay's armen. Hoewel Emily licht was vroeg ze zich af of Jah haar niet te zwaar vond om op te tillen. Ze grijnsde naar hem.


-sorry dat ik somige dingen invul voor jou Embarassed
ik hoop dat je het niet al te erg vind Very Happy

6Omg why my? Empty Re: Omg why my? zo sep 11, 2011 11:45 am

Gast


Gast

Emily was eigenwijs. Dat wist Jay nu al. Ze leunde op Jay, en samen liepen ze naar Black Moon. Het was echt een onwijs mooi paard. Emily ging weer door haar enkel. Ze floot snel naar Black Moon, omdat ze anders niet naar hem toe kon. Hij vond het gras veel te lekker, maar toch kwam hij vrolijk aan gedraafd.''Wat een gekkert ben jijtoch hé.'' Zei Emily tegen Black Moon. Emily was opgestaan en aaide haar paard. Haar arm zat nog steeds om zijn middel en zijn arm ook nog steesd om de hare. Tussen de bladeren door verscheen het zonnetje, en scheen op het paar. Een paar mensen paseerde. Het was natuurlijk nog steeds een wandel pad. Ze keken hun dan glimlachend aan. Jay wist niet precies waar voor, maar had zo een idee. Daardoor verscheen een kleine grijns op zijn gezicht. Toen de zonnestraal weer verdween, haalde Emily haar arm weer weg. Het was in eens een stuk kouder, door de zonnestraal maar ook door Emily, had Jay het warm gekregen. Ze greep zich vast aan BM en klom er op. Ze was te ver naar voren geleund, en viel bijna voor over. Ze moest wel met haar benen klemmen. Er verscheen een pijnlijke glimlach op haar gezicht. Jay was mischijn wel gek, maar niet zo gek. Hij zg heus wel dat ze pijn had, maar zei er verder niks over. Toen leunde ze perongeluk te veel naar links. Nu kon ze zich en niet meer vastgrijpen en viel naar beneden. Jay ving haar net op tijd. Dit was echt een sprookje. "Misschien toch handiger dat ik in het zadel ga alleen vraag ik me af of ik er dan ook niet uit val..." Zei ze glimlachend. ''Nee ik denk het niet, als je op Black Moon wilt, dan ga je dat ook.'' Zei Jay lachend. Hij zette Emily weer op BM en klom daarna zelf ook op BM. Hij deed zijn armen naar voren, die kwamen nu langs Emil, en pakte de teugels. Jay kon over Emily heen kijken, maar het was nou weer niet zon verschil. Hij deed zijn wijs vinger en zijn middelvinger in zijn mond, en floot naar Replay. Die kwam aangelopen. Jay pakte de teugels van Replay, en liet BM in stap overgaan. Toen ze het bos uit waren gekomen, was het weer helemaal dicht getrokken. Het was heel stil buiten. Af en toe hoorde je een vogeltje. Jay hield ook zijn mond. Hij genoot van dit moment met Emily. Hij kende haar nog niet echt goed. Maar hij zou haar niet naar huis laten gaan, en haar dan nooit meer zien. Hij liet Black Moon naar de pension stalling van Jay stappen. Daar aangekomen liet hij zich van het paard af glijden, en tilde daarna Emily er af. Hij zette haar op een plastic stoel die bij de stallen stond. Hij zadelde Replay snel af, en deed hem het halster om. Ook deed hij een halster van Fagur om bij Black Moon. ''Ik zal ze even op de weide zetten, dan kunnen wij straks wat drinken bij de kantine.'' Zei Jay glimlachend. Hij liep met de twee paarden de stal uit. Hij wist niet hoe dit kon maar hij vond Emily leuk. Hij kwam terug, en ondersteunde Emily naar de kantine. Dat had uitzicht naar de weide. In eens begon het keihard te regenen. ''Sorry, ik moet even de paarden binnen zetten.'' Jay spurde naar buiten, uit zijn haast struikelde hij bijna over een stoel. Dat zag er erg lachwekkend uit. Toen de paarden in de stal stonden, kwam hij weer terug. Jay was helemaal zeik nat. Hij deed zijn cowboy hoed af,en gooide die naar een kapstok. ''Wat wil jij drinken?'' Vroeg hij vriendelijk aan Emily.

7Omg why my? Empty Re: Omg why my? zo sep 11, 2011 1:51 pm

Gast


Gast

''Nee ik denk het niet, als je op Black Moon wilt, dan ga je dat ook.'' antwoorde Jay lachend op haar vraag. Hij zette haar op Black Moon neer en ging toen zelf ook achter haar zitten. Hij pakte de teugels en kwam daardoor langs Emily's zij. Hij liet een hand los en floot naar Replay die kwam daadelijk aan gedraafd, hij pakte met een hand de teugels van Replay en de andere die van Black Moon. Emily voelde zich opgelaten, het was helemaal stil in het bos en af en toe hoorde je een vogeltje. Emily en Jay hielde allebei hun mond, van binnen gloeide Emily helemaal. Ze kwamen al veel te vroeg bij de pension stalling aan, ze gingen over in stap. Jay liet zich van Black Moon afglijden en tilde daarna Emily eraf. Het had niet gehoeven van Emily, maar ze protesteerde iet. "Ik zal ze even op de weide zetten, dan kunnen wij straks wat drinken bij de kantine"Jay keek haar glimlachend aan. Emily glimlachte terug. Hij liep weg met Black Moon in zijn ene hand en Replay in zijn andere. Emily leunde tegen een muurtje, en wacht todat Jay terug kwam. Toen hij terug kwam onderstuende hij haar en liepen ze naar de kantine. Ze zaten bij een raam met uizicht op de weide. Opeens begon het keihard te regenen. Jay verondschuldigde zich en ging de paarden naar binnen halen. Hij struikelde bijna over een stoel, gelukkig viel hij niet. Emily glimlachte. Ze zag hoe hij de paarde van wei haalde en hoe hij in de stallen verdween. Toen hij terug kwam was hij zeik nat, hij deed zijn cowboy hoed af en gooide die goedgemikt naar de kapstok. "wat wil je drinken?" Vroeg hij vriendenlijk."Mmm ik dacht eerst cola, maar doe maar een chocomel". Ze keek hem vrolijk aan. "Mét slagroom" Voegde ze er grijnzend aan toe. Jay liep naar de bar en bestelde wat te drinken,Emily haalde haar Black Berry te voorschijn en zag dat het al weer 5 uur was. Ze smste haar tante dat ze later thuis was. Ze hoorde Jay weer aankomen, en deed snel haar BB in haar zak. Hij zette een dampend kop chocomel voor haar neer mét slagroom. Ze keek hem glimlachend aan. "Thanks"

8Omg why my? Empty Re: Omg why my? zo sep 11, 2011 2:24 pm

Gast


Gast

''Mmm ik dacht eerst cola, maar doe maar een chocomel''. Dat waren de woorden van Emily toen Jay vroeg wat ze wou drinken.''Mét slagroom''. Voegde ze er grijnzend aan toe. ''Komt er aan mevrouw.'' Zei Jay lachend. Hij liep naar de toonbank. ''2 warme chocomel met slagroom alsjeblieft, Trudi.'' Zei hij tegen de oude dame achter de toonbank. Trudi was als een soort rare oma voor hem. Zij was ook met haar man Jaap de baas van de pension stalling. Het was een grote stal, met een binnen bak, buitenbak. Een grote kantine en verschillende paddocks. Ook waren er stallen binnen en buiten. jay's paarden waren gelukkig binnen. ''Komt er aan hoor Jay.'' Zei Trudi vriendelijk. Ze zette de chocomel op tafel.''Weet je zeker dat ze vrij is?'' Zei ze nog. Jay wist niet hoe ze daar nou weer op kwam. Hij keek naar Emily, die op haar Black Berry bezig was. Hij keek daar na weer naar Trudi. Hij zei niks en pakte de chocomel. Hij liep weer naar Emily, die haar BB weer in haar zak stopte. ''Alsjeblieft, warme chocomel mét slagroom.'' Zei hij glimlachend tegen haar. Jay blies even zijn chocomel en nam daarna een slokje. Het was er heet. Hij keek naar Emily. Zou ze echt een vriendje hebben? En hij dacht even aan de woorden van Trudi. Hij zou haar gewoon mee naar de film vragen. ''Emily, zou je vanavond met me mee naar de film willen? jij mag de film uitkiesen!'' Vroeg hij snel. Hij wachte op haar antwoord. Hopelijk zou ze natuurlijk ja zeggen.

9Omg why my? Empty Re: Omg why my? zo sep 11, 2011 2:44 pm

Gast


Gast

Emily bedankte Jay beleefd. Ze begon de chocomelk te roeren. Ze blies zachtjes en nam de chocomel in twee handen ze nam een klein slokje. Mmm nog steeds zo lekker als vroeger, dacht Emily. Ze keek naar jay, hij was bezig te blazen, ze bekeek het glimlachend. Uiteindelijk nam hij een slokje en keek haar aan. "Emily, zou je vanavond met me mee naar de film willen? Jij mag de film uitkiezen" Zei jay snel. Emily hoefde daar niet lang over na te denken. "Jah natuurlijk, heb jij Pirates of the Caribean 4 al gezien?". Ze hield van de films van Pirates of the caribean. Maar ze was er nog niet aan toe gekomen Pirates of the Caribean 4 te kijken. Emily straalde terwijl ze haar chocomel opdronk met kleine slokjes, ze kende Jay amper en toch voelde het vertrouwd met hem. Niet van dat zenuwachtige klefhandjes gevoel, gewoon vertrouwd en goed. Ze had haar chocomel bijna op toen de zon doorbrak buiten, alles zag er als nieuw uit. Fris, en fruitig zoals haar moeder dat noemde... Ze wende haar blik van het raam af en keek Jay aan, "Zin om naar buiten een luchtje te scheppen". Ze glimlachte naar hem. Ze vond hem écht leuk, meestal vond ze jongens voor 1 dag leuk ofzo maar bij Jay lag dat anders.


10Omg why my? Empty Re: Omg why my? ma sep 12, 2011 8:18 pm

Gast


Gast

Emily hoefde gelukkig niet lang na te denken of ze gaf al antwoord."Jah natuurlijk, heb jij Pirates of the Caribean 4 al gezien?". Vroeg ze gelukkig enthousiast. ''Nee, maar ik vind die films wel geweldig.'' Zei Jay blij. Ze keken elkaar weer aan. ''Zin om buiten een luchtje te scheppen?'' Vroeg Emily toen het zonnetje weer was door gebroken. Jay knikte. ''Hey Jan? Mag ik ff je krukken lenen?'' Riep hij naar Jan. Hij was de man die op de stal eignelijk alle klusjes deed. Hij had een gekneusde enkel gehad, en zijn krukken stonden nog steeds altijd in de hoek van de kantine. Waar ze ongeveer al een maand stonden. Hij had geen zin om ze terug te geven aan de dokter. Jan zat nu mooi te praten met Jet. Zij gaf meestal les aan kinderen die hier ook hun pony hadden staan. Jan knikte alleen maar en ging weer verder met praten. Jay pakte de krukken uit de hoek en gaf ze aan Emily. Hij hielp haar even met opstaan, en ze liepen naar buiten.''Zal ik je vanavond op halen?'' Vroeg Jay een beetje verlegen. Zo was hij eigenlijk niet, maar nu wel. Hij wist ook niet hoe dat kwam.''Ik heb geen coole auto ofzo, maar ik heb wel een coole fiets.'' Zei hij lachend. Ze kon makkelijk achter op. En dat was ook nog eens best romantisch. Ze liepen langs de weide en langs de paddocks. Toen ze aan het einde van het erf waren keek Jay op zijn horloge. Het was al half zes. Eigenlijk moest hij nu al thuis zijn.''Sorry ik moet naar huis.'' Verontschuldigde hij.''Ik roep Jan wel even, die kan je naar huis brengen, met Black Moon acher in de trailer. Ik laat je niet alleen gaan met hem, dus ik ga wel met je mee, dan kan ik ook gelijk zien waar je woont.''
Na dat Emily en Balck Moon veilig waren thuis gebracht, fietste Jay als een speer naar huis. Hij at snel nog mee aan tafel, en sprong daarna onder de douche. Hij deed een simpele spijkerbroek aan, en een adidas vest. Hij had nu geen cowboy hoed op, en zag er best anders uit, maar wel gewoon nog de lieve Jay. Hij zei zijn ouders gedach en stapte op zijn fiets en reed naar Emily's huis. Ze deed de deur zelf open. Van Jan mocht ze de krukken lenen, dus daar liep ze wel mee. Maar dat maakte Jay niet uit. Ze zag er echt oog verblindend uit. Jay bleef haar aan kijken, tot Emily haar tante gedach zei. Ze gingen nu naar de bios.
Daar aangekomen konden ze de kaartjes meteen ophalen, en meteen de zaal in. Niet veel later begon de film. Na een tijdje deed Jay zijn arm om Emily.

11Omg why my? Empty Re: Omg why my? ma sep 12, 2011 8:32 pm

Gast


Gast

Jay wou wel mee luchtje scheppen, gelukkig. Hij riep een een of andere jan, of hij de krukken mocht lenen. Eerst snapte Emily het niet helemaal totdat hij haar de krukken die in de hoek stonden aanrijkte. Emily glimlachte. "zal ik je vanavond ophalen?"Vroeg Jay verlegen. Emily vond het wel schattig. "jah als het voor jou geen probleem is... Dan graag" Ze glimlachte weer naar hem. "Ik heb geen coole auto ofzo, maar wel een coole fiets" Zei Jay lachend. "Nou deste beter" Zei Emily sarcastisch terug. Ze liepen naar buiten, Emily genoot van de geur van versgemaaid gras. Ze zag in haar oog hoeken dat Jay op zijn horloge keek. Hij verondschuldigde zich. "Sorry ik moet naar huis, ik roep Jan wel even, die kan je naar huis bgengen, met Black Moon achterin de trailer. Ik laat je niet alleen gaan met hem, dus ga ik wel met je mee, dan kan ik ook gelijk zien waar je woont"Emily hielp Jan, Black Moon te pakken die eigenwijs aan het doen was. uiteindelijk lukte het toch met een wortel. Jay en Emily gingen achterin zitten, Emily had haar hoofd er niet echt bij ze dacht aan vanavond. Ze reden haar oprit op, Emily zei Jay gedag en bedankte Jan. Die Black Moon op stal zetten. Vlug hinkte Emily naar binnen. Ze vertelde enthousiast aan haar tante wat ze vanavond ging doen en wat ze die dag had beleeft, iets wat ze eigenlijk nooit deed. Normaal liep ze meteen naar boven, haar tante genoot zichtbaar dat Emily het naar haar zin had, alleen bij het stukje dat ze van haar paard viel en haar enkel liet zien, keek ze wel geschokt maar dat ging gelukkig snel weer over toen ze de rest van het verhaal hoorde. Toen haar tante weer verder ging met koken hinkte Emily snel naar boven. Ze douchte kort, onder een koude douch. Fris en Fruitig stond ze voor haar kast, wat zou ze aan doen? Emily koos voor een staples topje van de H&M en een leuk uitziende zwarte skinny jean. Ze deed een klein beetje maskara op wat ze eigenlijk niet nodig had omdat ze de wimpers van haar moeder had geerfd. Ook nog een beetje lipglos, haar haar weer kamen en de strik er weer in en klaar is kees. Ze deed een paar leuke laarsjes aan met kleine hakjes. Blij liep ze de trap af, ze zag haar tante ontroerd kijken. Emily glimlachte lief naar haar. Ze deed net haar haar weer goed toen de bel ging. Vrolijk deed ze open. Jay zag er anders uit dan vanmiddag, leuker... Hij bleef haar aankijken totdat ze haar tante gedag zei. Bij de bios aangekomen konden ze de kaartjes meteen ophalen en de zaal in. Ze zaten op een goede plek, niet veel later begon de film. Ergens in het midde voelde ze dat Jay zijn arm om haar heen sloeg. Ze bloosde, Emily dacht dat hij het niet zal merken. Emily leunde ongeveer twee minuten later tegen Jay aan met haar hoofd op zijn schouder.


Het toples jurkje van haar in de spoiler en haar skinny jeans rechts
Spoiler:

12Omg why my? Empty Re: Omg why my? di sep 13, 2011 6:37 pm

Gast


Gast

Algauw voelde Jay het hoofd van Emily tegen zijn schouder. Daar was hij erg blij mee, hij wist niet waarom, maar hij zat de rest van de film met een big smile op zijn gezicht. Dit was pas echt leven. Hij wist eigenlijk wel zeker,d at ze in de toekomst een stelletje zouden worden, nu mischien nog niet, maar ooit wel. Anders zou Emily zelf met haar hoofd ook niet tegen zijn schouder aan gaan. De film was best wel vroeg begonnen, en ook al best wel vroeg weer afgelopen. Toen de film echt was afgelopen, liepen ze naar de gang van de bios. Een oudere jongen liep langs, en knipoogde naar Emily. Later liep hij nog een keer langs en kwam naar Jay en Emily toe gelopen. Jay wist wel een beetje wat hij wou gaan doen. De jongen wou net iets gaan zeggen, maar voor dat dat kon sloeg Jay zijn arm weer om Emily heen, en drukte haar dicht tegen hem aan. De jongen liep weg en probeerde het weer bij iemand anders. Jay keek Emily aan.''Sorry voor dat.'' Zei hij grijnsend. Wat moest ze wel nu niet denken. Ja eigenlijk vind ik hem toch niet zo leuk, hij doet net als of ik zijn eigedom ben, en dat moest natuurlijk niet. Ze liepen de bios uit, naar zijn fiets. ''Zal ik je naar huis brengen, of wil je nog naar het park ofzo? om te praten?''Vroeg hij. Hem zelf maakte het niet zo veel uit, hij zou haar anders toch wel weer gaan opzoeken.

-flutje:P-

13Omg why my? Empty Re: Omg why my? di sep 13, 2011 7:02 pm

Gast


Gast

De rest van de film zat ze ontspannen met haar hoofd tegen jay's schouder pas toen de film écht afgelopen was stonden ze op en liepen ze door de gang. Een oudere liep langs hun en knipoogde naar haar. Emily walgde van binnen, wat wou hij van haar? Even later liep hij nog een keer langs en liep dit keer op hun af. Ze voelde hoe jay zijn arm om haar heen sloeg en tegen hem aan drukte. Even begreep ze het niet totdat ze de oudere jongen weg zag lopen en probeerde met een ander meisje te flirten. Jay keek haar aan, "Sorry voor dat." Jay keek haar grijnzend aan, "Oh geeft niet hoor"ze glimlachte lief naar hem. Ze liepen de bios uit, naar jay's fiets. "Zal ik je naar huis brengen of wil je naar het park ofzo? om te praten?"Vroeg jay, "Mmm maakt mij niet uit hoor" Samen liepen ze naar het park, Emily had het fris gekregen en er stond kippenvel op haar armen. Ze rilde even. Ze liep ongemerkt meer tegen Jay aan, ze keek op en glimlachte.

:la:



Laatst aangepast door Emily op do sep 15, 2011 5:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt

14Omg why my? Empty Re: Omg why my? wo sep 14, 2011 4:58 pm

Gast


Gast

Emily en Jay liepen lekker rustig in het park. Het werd best wel fris, maar Jay merkte dat niet want hij had natuurlijk zijn vest nog aan. Emily liep lekker tegen hem aan. Ze gingen even tegen over elkaar staan. Jay zag dat Emily kippenvel had, en even rilde. Meteen deed hij zijn vest uit en deed die om Emily heen. Hoplijk zou ze het nu minder koud krijgen. Hij pakte een van haar handen.''Emily, ik ken je nog niet zo lang, maar ik vind je écht leuk.'' Zei Jay bloosend. Gelukkig was het wel al wat donker, dus hopelijk had Emily het niet gezien. Ze liepen weer verder, maar Jay had de hand van Emily niet los gelaten. Nee dat zou hij niet doen, hij zou Emily niet meer laten gaan. Ze liepen richting een bankje waar ze op gingen zitten. Hij draaide weer naar Emily toe, en keek haar recht in haar ogen aan. Zijn hoofd zat vol war, en hij wist niet wat hij er mee aan moest. Zijn buik zat vol met vlinders, en zijn hart ging als een gek tekeer. Wat moest hij hier nou mee. Verliefd heid, voelde echt verschrikkelijk, maar toch zo goed. Hij was nu al echt stapel op Emily. Ze was aardig, lief, zorgzaam, en ook nog eens knap. Wat viel er nog meer te wensen. Hij boog ietje naar voren.

15Omg why my? Empty Re: Omg why my? wo sep 14, 2011 5:09 pm

Gast


Gast

Jay zag dat Emily kippenvel had want hij deed onmiddelijk zijn addidas vest uit en sloeg die om haar heen. Dankbaar kmikte ze naar hem, zijn vest was nog warm. Jay pakte haar rechterhand en keek haar aan. "Emily ik ken je nog niet zo lang, maar ik vind je écht leuk" Zei jay, Emily keek hem verrast aan, ze wist niet dat het wederzijds was. "Ik ook" fluisterde Emily. Ze leunde met haar hoofd op zijn schouder, hij liet haar hand niet los, gelukkig. Ze liepen richting een bankje, Emily ging zitten, jay draaide zich naar haar toe, en keek haar recht in de ogen. Zonder af te wenden keek Emily hem aan, in zijn mooie hemels blauwe ogen Ze zag hoe hij zich naar voren bewoog, toen ze elkaars lippen aanraakte. Ontplofte er iets in Emily het leek alsof er vuurwerk in haar hoofd afspeelde. Jay kuste haar teder, zijn lippen waren warm en zacht op de haren. Emily was de kou en duisternis om haar heen vergeten en kon alleen maar aan Rozenwolkjes denken.


- wow mijn grootste Flut ooit affraid
- We moeten Emily er even "over na laten denken" totdat ik genoeg punten heb Neutral Ok? Daarna gaan we weer verder Very Happy I love you
-dus nog 1 post van Emily waarneer ze zegt dat ze erovernamoetdenken

16Omg why my? Empty Re: Omg why my? za sep 24, 2011 9:32 am

Gast


Gast

Ze kuste. Jay was stom verbaast. Hij wist niet waarom. Dit was echt geweldig. Niet de kus, maar Emily. Ze waren voor elkaar bestemd. Toen ze klaar waren, keek hij weer voor zich uit en sloeg zijn arm weer over Emily's schouder. Zouden ze nu verkering hebben? Hij durfde het niet te vragen. Nou ja...hij moest toch iets zeggen nu. Hij keek Emily weer aan.''Hebben wij nou wat?'' Vroeg hij voorzichtig. Hij stond op en trok haar van het bankje af. Jay pakte haar hand, en ze liepen weer rustig naar de fiets terug. ''Het is al veel te laat voor jou jonge dame.'' Zei hij lachend. Hij stapte op zijn fiets en ging naar Emily's huis. Hij wachte tot ze helemaal binnen was en daarna vertrok hij zelf ook naar huis. Zijn ouder zaten op de bank met een zak chips. Jay liep er naar toe en pakte wat chips uit de zak. ''Ik ga slapen doei.'' Zei hij snel tegen zijn ouders. Hij liep naar boven, trok zijn slaapkleren aan, en ging slapen.

SHIT. Jay werd wakker. Hoe kon hij dit nou allemaal vergeten zijn. Hij wist alleen waar ze woonde, maar daar kon hij niet zo veel mee. Hij wist haar nummer niet. Nou ja, hij zou vanmiddag wel even langs haar huis gaan. Daar stond als het goed is ook haar paard, dus daar zou ze wel de hele dag rond hangen. Jay deed zijn spijkerbroek aan, met een hemel blauwe blous er op. Zijn ouders lagen tuurlijk nog te maffen. Het was zaterdag, als je om 12 uur nog thuis zat, lagen ze nog steeds in bed. Hij stapte op zijn fiets en ging naar stal. Eerst liep hij langs de kantine, en pakte zijn hoed, die hij daar gisteren had laten hangen. Hij zette hem op zijn hoofd, en liep naar Replay. De hengst begroette hem vrolijk, met een lage hinnik. Jay gaf hem een aai over zijn hoofd en begon hem te poesten. Na dat, dat klaar was, zadelde hij hem op. Western weer vandaag. Hij had de laatste tijd echt geen zin om dressuur of iets anders te rijden. Op het erf stapte hij op en reed in de richting van Emily's huis.
Daar aangekomen belde hij voorzichtig aan, als ze nou maar thuis was.

17Omg why my? Empty Re: Omg why my? za sep 24, 2011 11:47 am

Gast


Gast

Emily haar hoofd zat nogsteeds vol van exploderend vuurwerk toen Jay zijn lippen van de haren af haalde. Hij sloeg zijn arm om haar schouder en keek voor zich uit. Emily staarde naar het water voor hun, het glinsterde in het licht van de lantarenpalen, ze wende haar blik op het zelfde moment af wanneer jay haar aan keek. "Hebben wij nou wat?" Vroeg hij voorzichtig het klonk zo stuntelig en lief dat ze hem glimlachend aan keek ze gaf hem een snelle kus op zijn mond. Hij stond op en ging voor haar staan. Hij trok haar overeind, ze liepen samen hand in hand naar de fiets van Jay toe. "het is al veel te laat voor jou jonge dame" Zei Jay lachend, hij stapte op zijn fiets. Snel sprong Emily achterop en deed een hand om zijn middel haar hoofd leunde tegen zijn rug aan. Toen ze bij haar huis aan kwamen waren alle lichten al uit, ze wenste Jay goede nacht en deed zo zachtjes mogenlijk de deur dicht. Op haar tenen liep ze de trap op en sloot voorzichtig haar kamerdeur. Ze schoot in haar nachtjapon en ging lekker onder het warme dekbed liggen.


Slaperig werd Emily wakker, ze was nog een beetje moe. Ze sloeg het warme dekbed van zich af en stapte uit bed. Het laminaat was nog koud, op haar tenen pakte ze haar laptop. Het ding was net nieuw, gekregen van haar tante omdat ze 5 tienen op haar raport had gehad vorig jaar. Gelukkig starte deze wel snel op, niet zoals haar oude laptop als een slak... Binnen no time was ze op hyves en had ze de krabbels van haar vriendinnnen gelezen. Eentje was van Tess haar BFF vanaf de kleuterschool ze kende elkaar nu al 12 jaar toen ze naar de brugklas ging hadden ze nog een feestje gegeven vanwegen hun 10 jarige vriendschap. Met een glimlach op haar gezicht dacht Emily daar aan terug. Ze pakte de foto van hun twee samen van de kast, het waren foto's vanaf groep 3 t/m begin dit jaar. Emily streek met een vinger voorzichtig over de foto. Ze legde de foto terug op bed en keek op de klok het was al laat, al bijna half 10. Ze besloot dat ze maar eens moest gaan douchen net op het moment dat ze haar kleren wil pakken ging de bel. Voorzichtig alsof de gene die voor de deur stond zenuwachtig was. Emily bond haar Badjas beter dicht en fatsoeneerde even haar haar door er een hand door te halen. Zuchtend liep ze de trap af en opende de deur. Daarvoor stond Jay nogal verlegen te kijken. Emily keek hem verbaasd aan maar die verbaastheid ging al snel over tot een straalende glimlach. Ze stapte naar voren en gaf hem een tedere zoen en hield de deur voor hem open. "hey Jay, kom erin" Hij wat te paard dus moest die eerst even vast zetten. Aan de muur van haar huis waren ringen bevestigd daar aan konden ze paarden vastzetten. Geduldig wachte Emily tot Jay klaar was, "kom we gaan naar boven"Zei Emily vrolijk. Ze ging voor Jay uit de trap op en ging haar kamer binnen. "Ik moet even douchen, dus als je het niet erg vind?" Ze glimlachte naar hem. "Binnen een paar minuten ben ik terug". Ze pakte snel wat kleren die ze daarnet had klaar gelegt en ging de badkamer in.


(sorry dat ik dingen voor je invulde :'))

18Omg why my? Empty Re: Omg why my? di okt 11, 2011 5:34 pm

Gast


Gast

Emily deed de deur open. Gelukkig. Hij schaamde zich best wel als haar tante de deur open deed. Ze was waarschijnlijk net haar bed uit, want ze had haar badjas nog aan. Het maakte Jay niet uit wat ze aan had. Ze was sowieso altijd knap. Ze leunde uit de deur opening en gaf Jay een tedere zoen. Hij deed het net zo terug. ''Hey Jay, kom er in.'' Zei ze vrolijk. Hij bond Replay vast aan een ring die bevestigd waren aan de muur van het huis. Jay stapte naar binnen, en volgde Emily naar haar kamer. Hij had gelijk. Ze moest nog douchen. "Ik moet even douchen, dus als je het niet erg vind?" Ze glimlachte."Binnen een paar minuten ben ik terug" Jay keek haar aan. ''Ja jho, doe maar rustig aan hoor. Nou doe dat maar eigenlijk niet want ik kan je niet missen.'' Zei hij lief en sarcastisch te gelijk. Hij stond op en knuffelde haar. Omdat hij natuurlijk groter was, gaf hij haar een kus op haar hoofd. ''Nou schiet op.'' Zei hij lachend. Toen Emily de badkamer in was gegaan, keek Jay een beetje haar kamer rond. Hij ging op bed zitten en zag daar een foto, een foto van haar en een ander meisje. De foto was best leuk gelukt. Emily was natuurlijk voor hem de mooiste van de twee. ''Heey EM??'' Riep Jay naar de badkamer.''Zullen we anders gaan rijden? Als je dat al lukt??'' Hij wachte op antwoord.''Ik heb Replay toch al bij me, dan gaan we naar het bos.'' Zei hij grinnikend en wachte nog steeds op antwoord.

19Omg why my? Empty Re: Omg why my? di okt 11, 2011 5:57 pm

Gast


Gast

Emily voelde nog een lichte blos op haar wangen, omdat jay haar net een knuffel gaf. Ze kon nog steeds niet geloven dat die leuke jongen op haar kamer was speciaal voor haar. Ze had net haar haren uitgespoeld, "Heey Em?" Emily glimlachte haar gebruikelijke bijnaam. "Jah" antwoorde ze vrolijk terug. Ondertussen pakte ze de douchekop en liet die nog een keer over haar haar gaan. "Zullen we anders gaan rijden?Als je dat al lukt?" Emily wachte even met antwoorden en luisterde naar het vervolg. "Ik heb Replay toch al bij me, dan gaan we naar het bos" Zei hij, Emily hoorde hem grinniken. "Jah is goed, zolang jij er voor zorgt dat ik niet in de modder val?!"Antwoorde ze lachend, modder rollen was opzich leuk, maar niet als je daarna niet meer kon opstaan. Ze deed de kraan dicht en pakte een handdoek van de haak. Ze droogte zich af. In haar nog natte haar maakte ze een strakke vlecht, deed er een strak elastiekje om heen en daarna nog een wat wijdere leuke elastiekje die zwart wit was.
Ze poetste haar tanden en klaar was kees. Voordat ze wegging opende ze het raam op een keer zodat het kon door luchten. Ze haalde de deur van 't slot en stapte naar buiten, het gangpad was vergeleken de badkamer koud. Met haar pyjama in haar hand liep ze naar haar slaapkamer. Daar zag ze Jay op bed zitten.Emily had een grijs topje aan gedaan met haar zwarte paardrijbroek. Ze ging naast Jay op bed zitten en glimlachte naar hem. Naast hem lag de foto van haar bff. Ze gimg wat dichter tegen hem aan zitten en keek in zijn blauwe ogen. Ze leunde wat naar voren en zoende hem op zijn mond. Weer onplofte er vuurwerk in haar buik en hoofd. Ze beet zachtjes op zijn lip en keek hem aan.


(nogal kort sorry Embarassed)

20Omg why my? Empty Re: Omg why my? di okt 11, 2011 6:10 pm

Valerie

Valerie

"Jah is goed, zolang jij er voor zorgt dat ik niet in de modder val?! Antwoorde Emily lachend. ''Nou dat zien we nog wel.'' Zei Jay sarcastisch. Ze kwam de badkamer uit en ging naast hem zitten. Weer kuste ze hem, en Jay kuste haar terug. Alles was zo vredig en leuk in de wereld, als ze kuste. Ze beet even om zijn lip en keek hem ondeugend aan. Jay duwde haar naar achter, en ging verder met zoenen. Ze lagen nu op elkaar. Maar ook echt meer niet hoor(xd) Toen ze klaar waren, liepen ze hand in hand naar beneden. Oeeeps Emily's tante zat in de woon kamer. Maar ja voor Jay maakte het niet uit dat ze wist dat ze iets hadden. Maar mischien voor Emily wel. Hij keek haar tante aan. ''Eeeumh hoi, ik ben Jay.'' Hij liet Emily's hand los en stak die uit naar haar tante. ''Eum ik ga even weer naar Replay, ik zie je wel voor als je klaar bent.'' Zei hij tegen Emily. Hij maakte Replay los, en liet hem even grazen bij een veldje tegen over het huis van Emily. Toen ze kwam met Black Moon aan kwam, stapte hij zelf ook op en ze reden naar het bos. ''Zullen we een wedstrijdje doen?'' Vroeg Jay toen ze in het bos op een lang stuk waren aan gekomen. Ze lieten allebij de paarden crossen. Replay vond het wel leuk en stond op het punt om er vandoor te gaan. Hij hield hem in, en ze kwamen te gelijk op de'finish'' aan. ''Hahaha dat was leuk.'' Zei Jay lachend. Na een tijdje lieten ze de paarden grazen in hoog gras. De zon stond net zo dat het glinsterde over het bos. De paarden zouden wel blijven staan en Emily en Jay gingen liggen in het hoge gras. Na een tijdje rolde Jay op Emily en ze begonen weer te kussen. Dit was echt leven.

-flut-

21Omg why my? Empty Re: Omg why my? di okt 11, 2011 6:10 pm

Gast


Gast

"Jah is goed, zolang jij er voor zorgt dat ik niet in de modder val?! Antwoorde Emily lachend. ''Nou dat zien we nog wel.'' Zei Jay sarcastisch. Ze kwam de badkamer uit en ging naast hem zitten. Weer kuste ze hem, en Jay kuste haar terug. Alles was zo vredig en leuk in de wereld, als ze kuste. Ze beet even om zijn lip en keek hem ondeugend aan. Jay duwde haar naar achter, en ging verder met zoenen. Ze lagen nu op elkaar. Maar ook echt meer niet hoor(xd) Toen ze klaar waren, liepen ze hand in hand naar beneden. Oeeeps Emily's tante zat in de woon kamer. Maar ja voor Jay maakte het niet uit dat ze wist dat ze iets hadden. Maar mischien voor Emily wel. Hij keek haar tante aan. ''Eeeumh hoi, ik ben Jay.'' Hij liet Emily's hand los en stak die uit naar haar tante. ''Eum ik ga even weer naar Replay, ik zie je wel voor als je klaar bent.'' Zei hij tegen Emily. Hij maakte Replay los, en liet hem even grazen bij een veldje tegen over het huis van Emily. Toen ze kwam met Black Moon aan kwam, stapte hij zelf ook op en ze reden naar het bos. ''Zullen we een wedstrijdje doen?'' Vroeg Jay toen ze in het bos op een lang stuk waren aan gekomen. Ze lieten allebij de paarden crossen. Replay vond het wel leuk en stond op het punt om er vandoor te gaan. Hij hield hem in, en ze kwamen te gelijk op de'finish'' aan. ''Hahaha dat was leuk.'' Zei Jay lachend. Na een tijdje lieten ze de paarden grazen in hoog gras. De zon stond net zo dat het glinsterde over het bos. De paarden zouden wel blijven staan en Emily en Jay gingen liggen in het hoge gras. Na een tijdje rolde Jay op Emily en ze begonen weer te kussen. Dit was echt leven.

-flut-

22Omg why my? Empty Re: Omg why my? di okt 11, 2011 6:25 pm

Gast


Gast

Jay duwde haar naar achter en ging verder met zoenen ze laggen half op elkaar. Toen Emily weer recht op ging zitten en spijtig haar lippen van de zijne af haalde voelde ze het vuurwerk in haar buik nog na borrelen. Hand in hand liepen ze de trap af. Haar tante zat in de woonkamer het nieuws te kijken. Ze keek verrast op toen ze met jay de trap af kwam, Emily blooste lichtjes. "Euh, hoi ik ben jay" Stelde jay zich voor. Hij liet haar hand los. "Uhm ik ga even naar Replay, ik zie je wel als je klaar bent" zei hij ietswat ongemakkelijk. Toen hij weg was ging Emily naast haar tante zitten, die haar met een glimlach aan keek. "Mijn kleine meisje word groot" Zei ze vrolijk maar Emily hoorde dat ze een beetje verdrietig was. Emily snapte eerst niet waarom ze het zinnentje herkende totdat ze terug dacht aan haar moeder. Normaal zou haar moeder hierbij zijn geweest en zou zij precies hetzelfde hebben gezegt... Met een watterig glimlachje keek ze haar tante aan. Die eruit zag alsof ze een dikke knuffel nodig had. Emily gaf haar een dikke knuffel en gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Ik moet nu echt gaan Jay wacht"Bij het woordje Jay begon ze helemaal te strallen.Haar tante zag het en glimlachte naar haar.

Buiten was het nog een beetje fris. Emily zag jay staan met Replay, hij liet hem even grazen. Snel liep ze over het erf en deed het bitloos-hoofdstel bij Black Moon om. Ze leide hem de stal uit. Toen jay haar zag stapte hij op Replay, snel en handig klom ook Emily op Black Moon. Bij het bos aangekomen had Emily het al wat warmer gekregen. "Zullen we een wedstrijdje doen?" vroeg Jay. Emily knikte enkel en spoorde Black Moon door haar benen tegen zijn buik te drukken en de teugels langer te maken. Ze boog voor over, Black Moon wist meteen wat hij moest doen en ging er als de wind vandoor. Een tijd lang hadden zij voorsprong totdat Jay ze inhaalde. Uiteindelijk kwamen ze tegelijkertijd op de "finish" aan. Jay lachte "Dat was leuk" Zei hij lachend. Na een tijdje gereden te hebben lieten ze de paarden grazen, de zon stond al lager en scheen over het bos heen. De paarden waren trouw aan hun baasjes dus die zouden wel blijven staan. Emily en jay gingen in het hogen gras liggen. Na een paar minuten naar de lucht te hebben gestaard, rolde Jay boven op haar en ze begonnen weer te zoenen. Emily had wel zin in een geintje, een paar meter verderop lag een modderpoel. Emily pakte Jay vast en rolde zo naar de modderpoel toe. Uiteindelijk lag Jay bijna in de modderpoel. Uitdagen ging Emily staan en wachte af wat jay ging doen. Met een beweging kon ze hem in de modderpoel duwen als hij het dan haar er niet al had in geduwd....


-humor elmo -

23Omg why my? Empty Re: Omg why my? wo okt 12, 2011 9:36 pm

Gast


Gast

emily dacht wel even een grapje te maken. Ze rolde met Jay naar een modderplas. Nu kon ze hem er zo in duwen. Jay knikte ze mocht het best doen, mar dan moest ze wel weten dat zij dan ook ging zwemmen in de modder. Emily had er er blijkbaar voor over en duwde hem er in. Jay was snel genoeg en pakte haar arm. Samen lagen ze in de modder te lachen.

een paar jaar later.
Ja dat waren leuke tijden. Jay dacht vaak aan het verleden maar ook aan de toekomst. Zijn vriendin Emily waar hij al nou meer dan vijf jaar mee had en ziels veel van hield, was nu een bekende zangeres dus ook mannen zaten acter haar aan. Jay vertrouwde haar gewoon helemaal. Hij was bezig met zijn werk achter de laptop. Hij hoorde de deur. Dat was Emily. “heei mop,lekker gewerkt?“ Vroeg hij aan haar die in de gang stond. Zelf stond hij ook op en liep naar de gang. Hij kuste haar en loep weer naar de woonkamer. Hij deed zijn laptop dict en plofte op de bank. Hij keek Emily met puppy ogen aan.

omg hoe flut kan het zijn?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum