Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wild stone owl.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wild stone owl. Empty Wild stone owl. ma jun 27, 2011 7:52 am

Reggi

Reggi

Gisteren hadden wij 2 baby uiltjes gevonden. Ik en mama en Danny (stiefpapa) wouden het wel zelf houden, maar blijkbaar was dat verboden. Uiteindelijk hebben we naar een hulpcenter gebeld en zij zijn 1uiltje komen halen, want het ander uiltje was ontsnapt. (’s avonds rond 10.00u)Uiteindelijk hoorde ik iets en ging het bijstalletje al binnen. Daar was het verloren uiltje!!! Mama en ik en Danny hadden toch de keuze gemaakt om het even zelf te houden. We waren al wormen en motten gaan zoeken voor het baby uiltje, maar we moeten steeds zijn mond zelf open doen want anders wilt hij het niet hebben. En vandaag zijn we tot conclusie gekomen het schatige uiltje naar het opvang centra te brengen. Want we zouden het niet op ons geweten willen hebben dat het ofwel sterft, of wel heel zijn leven in een kooi hoeft te zitten terwijl hij normaal heerlijk in het wild kan rondvliegen !!!

Hier zijn een paar fotoo’s van onze steenuil.
Wild stone owl. Oh4e35
Wild stone owl. 15hlcpc
Wild stone owl. 2bns4z

Het is wel supper eng dat hij ons altijd in de gaten houd XD
Zo dit is het, ik laat jullie nog iets weten als het uiltje naar de hulpcentra is gegaan.

MVG Reggi en Kirsten

2Wild stone owl. Empty Re: Wild stone owl. ma jun 27, 2011 11:13 am

Gast


Gast

Héél slim dat jullie hem alsnog naar een opvangcentrum hebben gebracht. Uilen eten namelijk niet alleen wormen en motten. Op de boerderij hebben wij ook kleine uilen, die krijgen elke dag kuikens, muizen, en nog ander speciaal voer. Het is een hele klus om uilen te verzorgen.

Verder is het wel echt een schatje! Ziet er dan ook heerlijk doorvoed uit en heerlijk actief Very Happy

3Wild stone owl. Empty Re: Wild stone owl. ma jun 27, 2011 11:37 am

Reggi

Reggi

De mensen van de opvangcentra is ze juist komen halen. Ik zal die kleine schat missen, maar ik vind dat ze thuis horen in de wildernis, ofwel in een heel groot verblijf die wij hem niet echt gegeven kunnen hebben. Ach ja, als ze groot is gaat ze terug naar waar ze thuishoorde. maar deze keek mij echt de hele tijd eng aan, en als ik ergens naartoe ging volgde die mij echt met zo'n blik van: Ik ga je hypnotiseren.Echt eng ...XD

4Wild stone owl. Empty Re: Wild stone owl. ma jun 27, 2011 11:43 am

Baco

Baco

Onthoud maar dat je der een prachtig leven geeft in de wilde natuur als ze eenmaal groot is Very Happy

Ie, lijkt me best eng om heel de tijd zo aangekeken te worden xD
Op de boerderij hadden we twee jaar geleden ook een nieuwe, een kleine uil. Wat voor weet ik niet precies maar die ogen waren echt HUGE. Kwam je het hok binnen zat hij je met grote ogen aan te kijken. Echt heel apart xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum