Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meeting

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Meeting Empty Meeting wo apr 27, 2011 9:12 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Very Happy

Er is een mogelijkheid om een meeting te regelen, maar dan moet ik wel weten hoeveel mensen zouden willen komen.

  • Wil je mee ja/nee?
  • Taak van leiding op je nemen? (15/16+)
  • Waar woon je ongeveer? (Provincie)
  • Idee om te doen?
  • Datum wanneer je zou kunnen?
  • Maximale kosten?
  • Anderen opmerkingen..?


Alvast de regels voor als we het echt gaan plannen;

- We willen er een gezellige dag van maken, dus heb respect voor elkaar en elkaars spullen.
- Als leden blijven we zo veel mogelijk bij elkaar in een groep en houden we rekening met iedereen.
- Probeer zeker op tijd te komen, lukt dat niet, bel dan iemand van de leden op waarvan je het nummer hebt.
- De organisator is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van geld en spullen of het gebeuren van ongelukken.

Danku voor het invullen [aa]

2Meeting Empty Re: Meeting wo apr 27, 2011 9:16 pm

Tamara

Tamara

Ik zou wel willen maar niet veel wonen in Friesland :$

3Meeting Empty Re: Meeting wo apr 27, 2011 9:17 pm

Isaura

Isaura

•Wil je mee ja/nee? Ja duh

•Taak van leiding op je nemen? (15/16+) hmm idk

•Waar woon je ongeveer? (Provincie) Belgisch limburg

•Idee om te doen? Efteling gaan [a]

•Datum wanneer je zou kunnen? heel veel XD

•Maximale kosten? maakt niet echt uit

•Anderen opmerkingen..? Meeten!!!

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

4Meeting Empty Re: Meeting wo apr 27, 2011 9:32 pm

Gast


Gast

Wil je mee ja/nee? Jaaaa, maar dat wist je al :}
Taak van leiding op je nemen? (15/16+) Ja maar niet in me uppie :}
Waar woon je ongeveer? (Provincie) Zuid Holland (toch? ik haal ze altijd door elkaar xD)
Idee om te doen? maakt niet uit als het maar gezellig is
Datum wanneer je zou kunnen?
Maximale kosten? maakt niet uit
Anderen opmerkingen..?nee :}

5Meeting Empty Re: Meeting wo apr 27, 2011 9:52 pm

Assassin

Assassin

* Wil je mee ja/
* Taak van leiding op je nemen? (15/16+)misschien
* Waar woon je ongeveer? (Provincie)limburg
* Idee om te doen? paardrijden.. (we al love horses right?)
* Datum wanneer je zou kunnen? na me examens vaak
* Maximale kosten? niet extreem veel
* Anderen opmerkingen..? lijkt me leuk

6Meeting Empty Re: Meeting do apr 28, 2011 4:30 pm

Mido

Mido

•Wil je mee ja/nee? Ja ik wil op zich wel mee, ligt er wel aan op welke dag het word gepland

•Taak van leiding op je nemen? (15/16+) Dat wil ik opzich wel doen

•Waar woon je ongeveer? (Provincie) Zuid holland

•Idee om te doen? Strand, bos, een stad dat ( ergens in het midden) ligt ( mochten er veel ver weg wonen zoals friesland groningen kan je beter naar A'dam denk ik, of Utrecht ( geen gouda (AA))

Datum wanneer je zou kunnen? Ik denk dat op zich in de mei vakantie het beste is, word alleen zo kortdag om dat nu nog te moeten bespreken, en mensen hebben eindexamens om voor te leren Het liefste niet op een zaterdag vanwege mensen die paardrijden, mensen met vrijwilligers werk of echt werk ( zoals mwha(AA))

•Maximale kosten? De reis ( als je komt) moet je zelf bekostigen hoe je er komt etc. moet jezelf regelen, maar als we met zijn allen ergens heen gaan zoals het bos of strand ja .. ik denk dat je het beste zo'n 10 tot 20 kan rekenen al ga je naar een stad of miss wel naar een film dan meer natuurlijk

•Anderen opmerkingen..?
Opzich is het een leuk idee. Maar er zit hier wel een hele grote maar aan. Als je met een "grote" groep er heen gaat heb je wel meer mensen nodig en meestal moet je voor dit soort dingen iemand bij je hebben die ouders is dan 18. Op Youtube worden dit soort dingen ook altijd georganiseerd door vloggers etc. Je moet wel bedenken dat als iemand gewond raakt zoekt raakt dat de LEIDING verantwoordelijk is. Stel dat al die 297 leden mee gaan ( wat me waarschijnlijk lijkt) dan ben je gauw de pineut want je mag niet zonder iets een bewijs of iets dergelijks met 297 mensen op stap zeker niet in een grote stad of iets dergelijks. Op het strand zou het best kunnen maar 297 mensen zijn veel vergeet dat niet ( waarvan er ook veel dubbel acc zijn) Dus als je ergens heen gaat zoals A'dam besef wel A'dam utrecht al die steden zijn groot, dus als je iemand verliest is dat de leidinggevende zijn of haar verandwoordelijkheid, je moet je bedenken of je dit wel wilt ja of nee. ( Niet dat ik wil pronken dat ik dan de beste leider zou zijn XD want ik kan niet tegen stress (AA) dus als ik iemand verlies dan voel ik me ook zwaar kut en raak ik heel snel gestressd.)
Daarom zou ik minimaal 4 tot 6 leiding gevenede kiezen, en alle mensen die mee gaan MOETEN VERPLICHT instemmen dat ze GOED LUISTEREN naar die personen. 1 verkeerd ding en de leidinggevende is de pineut. Zeker met een stuk of 10 a 20 man word het al lastig om het overzicht goed ondercontrole te houden. Maar ondanks het feit dat er veel risico's aanvast zitten het lijk me een tof idee om iedereen te leren kennen! Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum