Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Just the way you are

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Just the way you are Empty Just the way you are do maa 31, 2011 3:38 pm

Mido

Mido

Mido zat tegen een boom aan en keek over het water richting de brug. Het was een prachtige dag vandaag. De zon scheen ookal was het herfst, en de bladeren waren zo mooi orange gekleurd dat je er wel van moest houden. Glimlachend keek hij hoe Lucky door de bladeren heen renden. "Rare hond" mompelde hij zachtjes. Mido heeft de afgelopen maanden veel op zijn bord gehad. Vrienden zijn overleden van hem, meisje weg dochter weg alles weg.. Nieuwe vrienden maken daar van is mido niet zo echt.. Hij wilde vrienden hebben voor het leven, en niet die ineens weg zijn .. niet dat deze vriend er iets aan kon doen maar dat is een ander verhaal. Zuchtend keek Mido naar de bladeren die in het water vielen en mee stroomden over het kleine riviertje. Ergens zou hij ook zo'n blaadje willen zijn, en gewoon nergens hoefen te eindigen. Gewoon mee deinen op de rivier en je ziet wel waar je terecht komt. Zijn leven was meer een waterval geweest.. Van het mooitste dat je ooit had, naar het diepste water gat. Lucky rende ineens achter een blaadje aan die in het riviertje viel, en plonste met veel lawaai ook het water in. Mido stond gelijk om en keek waar zijn hond was beland. De kleine herder spartelde langs de kant. Mido liep gauw naar de rand en pakte de arme hond bij zijn voorpoten en trok hem het riviertje uit. De pup keek hem met beschaamde ogen aan en schudde zijn lichaam uit waardoor Mido onder de moddervlekken kwam te zitten, Grijnzend keek Mido zijn pup aan. "Rare rakker ben je maar" giegelde hij en veegde de natte moddervlekken van zijn gezicht af. Mido stond op en ging op het bruggetje staan. Met twee armen op de leuning keek hij naar het riviertje. Waar zou hij eigenlijk uit monde? Misschien in de zee.. Dat leek hem wel gaaf om achter te komen. Of misschien zou er wel een waterval aan het einde zijn. Dat leek hem ook wel gaaf om uit te vinden. Misschien ooit met zijn nieuwe vriendin als hij die ooit zou krijgen .. Wat was er dan zo vervelend aan hem dat Esmée hem had verlaten? Hij vond het maar raar.. Zelfs zijn vrienden hadden het raar gevonden. Mido pakte zijn gitaar die hij bij de boom had gelegd en ging zitten. Zachtjes speelde hij een deuntje. Algauw wist hij welke. "Just the way you are.." glimlachte hij half. Met zijn haar voor zijn gezicht speelde hij verder, en de tranen liepen over zijn wangen heen.

"When i see your face, there is nothing a thing that would change, Cause you're amazing just the way you are And when you smile, the whole world stops and stares a while Cause girl you're amazing just the way you are..."

"Het spijt me esmée".

2Just the way you are Empty Re: Just the way you are za apr 02, 2011 9:16 pm

Olivia

Olivia

Olivia stapte rustig rond over een paadje dat dan uitkwam bij een klein bruggetje. Het regende niet, het was goed weer en ze had een shortje aan met een topje er boven op. Er kwam een zachte windvlaag voorbij, haar haren gingen mee in de beweging en richting van de wind. Ze keek naar het water dat onder het bruggetje door stroomde, best wel snel. Ze zag ook iemand op het bruggetje staan met z'n gitaar. Er was ook een kleine hond bij, vast nog een puppy. Olivia keek om haar heen en zag een paar bomen en wat grasplekken staan. Ze keek nog eens naar boven in de helderblauwe lucht waar geen enkele wolk te zien was. Er vlogen enkel een paar vogels over. Ze haalde haar schouders even op en liep ook op het bruggetje. Ze wou de jongen niet storen en luisterde naar het liedje dat hij aan het spelen was. 'Just the way you are van Bruno Mars. Dat was echt een bekend liedje. De meeste vonden dat een héél goed liedje en zongen het ook heel de tijd. Olivia vond het best wel een goed liedje maar nu ook niet één van de besten, zij hield meer van Avril Lavigne en die soorten mensen. Ze zong eventjes verder : Her lips, her lips
I could kiss them all day if she’d let me
her laugh, her laugh
She hates but I think it’s so sexy
She’s so beautiful and I tell her every day

Toen de jongen klaar was met spelen zei ze :' Je kan goed spelen.'. Ze glimlachte vriendelijk en probeerde niet te raar over te komen. Ze volgde de stroming van het water en wou weleens weten hoe snel dat het water stroomde. Zeker niet zo heel traag maar ook niet zo snel. Ze had al met een paar mensen kennis gemaakt maar echt goede vrienden of vriendinnen had ze nog niet. Daar was ze niet aan toe. Vroeger had ze ook zo'n beste vriendin en die liet haar als een baksteen vallen voor iemand die bij een cooler groepje hoorde. Zodat zij ook cool zou zijn. Dat was ze helemaal niet, ze ging zich bitchy gedragen en roddelde over iedereen. Ze was weer eens aan het dagdromen. Zo'n stomme eigenschap van haar, ze was snel afgeleid.

3Just the way you are Empty Re: Just the way you are za apr 02, 2011 9:27 pm

Mido

Mido

Mido keek op toen hij ineens een meisje zag aan komen die de zelfde style ongeveer had als hij. Hij liet zich niet zo makkelijk afleiden dus ging gewoon verder met gitaar spelen. Toen het meisje mee zong glimlachte hij. "Jij kan anders ook aardig mooi zingen" glimlachte hij naar haar. "Wat kan je nog meer zingen misschien kan ik het spelen op mijn gitaar als je wilt" grijnsde hij. Hij bekeek haar even en trok een wenkbrauw op. "Heb je het niet koud meis?" vroeg hij en gniffelde even. Gauw pakte hij een trui uit zijn tas bij de boom en sloeg die om het meisje heen. De pup keek haar met grote ogen aan. Ze rook nu half naar iemand anders en naar zijn baasje. Snuffelend kwam hij op het meisje af en keek haar aan met zijn puppy oogjes. "Dat is Lucky, herdertje". Mido keek naar de pup en waarschuwde hem alleen al met een blik. De pup kwam automatisch terug en ging naast zijn been liggen. "Wat slecht" grijnsde Mido, en stak zijn hand uit. "Mijn naam is Mido Cremfield, en de jouwe is?" vroeg hij en glimlachte naar het meisje. Hij schudde de hand, en ging zitten tegen de boom naast het bruggetje. "Heey, uhm.. ik wil zeg maar opnieuw een bandje beginnen, heb je zin om auditie te doen? Want ik vind jou zeg maar best wel goed" glimlachte hij vriendelijk naar het meisje.

4Just the way you are Empty Re: Just the way you are zo apr 03, 2011 6:43 pm

Olivia

Olivia

Toen ze klaar waren met spelen en zingen zei de jongen :" Jij kan anders ook aardig mooi zingen.' Hij glimlachte naar haar. Olivia haalde haar schouders even op, ze wist niet van haarzelf dat ze kon zingen. 'Wat kan je nog meer zingen, misschien kan ik het spelen op m'n gitaar.' Vervolgde hij. Olivia dacht eventjes na en zei :' Van Avril Lavigne Smile?'. Olivia rilde eventjes van de koude wind. Ze voelde een warme trui over haar schouders heen komen glimlachte terwijl ze naar de jongen keek. "Dat is Lucky, een herdertje." Zei hij. Olivia aaide Lucky die terug naar z'n baasje ging. De jongen stelde zich voor als Mido Cremfield. Olivia knikte en zei :' Ik ben Olivia, jouw naam heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Wel speciaal.'. Terwijl ze bij een boom gingen zitten. Er viel een stilte die werd verbroken door Mido : "Heey, uhm.. ik wil zeg maar opnieuw een bandje beginnen, heb je zin om auditie te doen? Want ik vind jou zeg maar best wel goed" glimlachte hij vriendelijk naar haar. Olivia dacht eventjes na en knikte instemmend. Ze keek recht vooruit. Naar de mensen die hier voorbij kwamen en andere dingen of dieren. Eekhoorns die in hun bomen renden, vogels die broodkruimels of andere dingen die eetbaar waren mee pikten en inslikten. Ze keek even naar Mido en toen terug naar Lucky. De zon scheen door de wolken heen en de wind blies zachtjes in het gezicht van Olivia.

5Just the way you are Empty Re: Just the way you are di apr 05, 2011 8:52 pm

Mido

Mido

Glimlachend keek hij naar het meisje. "Mooie naam Olivia" zei Mido en knikte bedenkelijk. Hij wilde graag een meid in zijn band hebben. Zijn vrienden konden goed zingen, eerder grunten maar ja. "Avril he..Hm laat me eens denken ik kan When your gone, maar dat is meer voor op de piano Ik kan Keep holding on, skater boy en Alice als je wilt" glimlachte mido. Hij begon maar met Keep holding on. Zelf vond hij het een mooi nummer. Zachtjes neuride hij mee. Hij wist het nummer uit zijn hoofd maar wilde he meisje niet onderbreken. Ze kon zo mooi zingen en zo met gevoel. "Okey je hoeft niet eens auditie te doen! Je word het gewoon" grijnsde hij toen ze klaar waren. "Je zingt zo zuiver dat ik er kippen vel van krijg" glimlachte hij naar haar. Lucky rende achter iets wits aan, en voor Mido het wist was bijna alles wit. "Sneeuw?" vroeg Mido met een rare stem. "Nu? Maar het is pas november.." mompelde hij zachtjes. Hij keek op zijn horloge. Het was alweer half 4. "Heb je zin om iets warms te gaan drinken?" vroeg hij glimlachend en stond op. Hij stopte zijn gitaar terug in zijn gitaar houder en deed de band om zijn schouder.

6Just the way you are Empty Re: Just the way you are wo apr 06, 2011 9:11 pm

Olivia

Olivia

Hij gaf haar een complimentje over haar naam en ze glimlachte. "Avril he..Hm laat me eens denken ik kan When your gone, maar dat is meer voor op de piano Ik kan Keep holding on, skater boy en Alice als je wilt" Waren de woorden die uit de mond van Mido kwamen. Daarna begon hij Keep Holding On te spelen op zijn gitaar. Ze sloot haar ogen en ging helemaal op in de muziek. Ze ademde diep in en uit en begon te zingen met een zachte stem. 'You're not alone, together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There's no place to go, you know I won't give in


Keep holding on
Cause you know we'll make it through, we'll make it through
Just stay strong
Cause you know I'm here for you, I'm here for you
There's nothing you can say
Nothing you can do
There's no other way when it comes to the truth
So - keep holding on
Cause you know we'll make it through, we'll make it through.'

Ze stopte met zingen en Mido stopte ook met spelen op z'n gitaar."Okey je hoeft niet eens auditie te doen! Je word het gewoon" grijnsde hij toen ze klaar waren. "Je zingt zo zuiver dat ik er kippen vel van krijg" glimlachte hij naar haar. Ze bedankte hem en zag de sneeuw dwarrelend naar beneden komen. Ze liet een sneeuwvlokje in haar hand vallen en liet het smelten. Ze grijnsde eventjes maar die verdween terug even snel. "Heb je zin om iets warms te gaan drinken?" Vroeg Mido. Olivia stond op en knikte. Ze aaide Lucky eventjes die al goed in de sneeuw gespeeld had en liep al een beetje verder.

7Just the way you are Empty Re: Just the way you are vr apr 08, 2011 9:24 am

Mido

Mido

Mido glimlachte en liep achter Olivia aan. "Wil je iets over jezelf vertellen?" vroeg mido nieuwsgierig. Hij wist nog helemaal niks af van dit meisje, en dat wilde hij eigenlijk wel voor ze samen in zee zouden gaan. Hij mocht Olivia wel, ze kon zingen was mooi en had de zelfde style als hem, dus wat kon er fout gaan? Ze zouden gaan drinken ergens. Mido dacht even gauw aan welk cafétje of restaurantje dat zou worden. Mido liep naast Olivia, en de sneeuw werd steeds groter en meer. "Hou je van paarden? Waar woon je ? dat soort dingen bedoelde ik er mee" vroeg Mido toen Olivia stil beelf. Misschien wilde ze wel helemaal niet praten, en was ze net als hem toen hij ook rond haar leeftijd wad. "Of wil je er niet over hebben?" vroeg hij en keek haar vragend aan. Hij wilde haar niet onder druk zetten of iets dergelijks

[Even gauw een post op school dus minder inspi.. xD}

8Just the way you are Empty Re: Just the way you are za apr 09, 2011 7:29 pm

Olivia

Olivia

"Wil je iets over jezelf vertellen?" vroeg Mido nieuwsgierig. Olivia glimlachte en dacht eventjes na. Ze wou antwoorden maar Mido vervolgde met : "Hou je van paarden? Waar woon je ? dat soort dingen bedoelde ik er mee". Olivia bleef eventjes stil en zuchtte. Ze had het niet echt graag over haar leven thuis. Ze keek naar Mido en zei :' Ik hou van paarden, ik ben er nu met ééntje bezig dat hij zadelmak wordt en die dingen. Ik woon ergens afgelegen maar thuis is alles anders.'. Ze keek even naar de grond toen ze terug dacht aan de tijd toen alles nog goed was in haar familie. Ze keek naar links en zag een kikker weg springen. De hond,Lucky, volgde de hele tijd. Ze had zelf geen honden of andere dieren. Enkel een paard dat ze nog moest opleren en eigenlijk nog zadelmak maken, best wel veel werk. Ze had veel tijd en haar ouders wisten niet dat ze altijd op de manege zat of ergens anders. Het maakte hen niet zoveel uit. Ze waren te druk met andere dingen. Olivia glimlachte en legde snel haar haren goed. Ze was niet echt zo'n barbiepop type. Zolang ze er een beetje goed uitzag was dat goed.

9Just the way you are Empty Re: Just the way you are zo apr 10, 2011 1:05 pm

Mido

Mido

Mido voelde gelijk een steek van medelijden. "Uhm.. Dan praten we maar niet over thuis" glimlachte hij. "Zeg uhm.. Ik overrompel je misschien maar .. Wil je misschien bij mij wonen? Ik wil liever niet dat een meisje van jou leeftijd gevaar loopt" knipoogde hij naar haar. "Als je het liever niet hebt omdat je denkt dat ik een enge gozer bent hoeft dat niet hoor" lachte hij zachtjes. Hij voelde zich nogal dom om het zo te vragen.. Het meisje was waarschijnlijk wel zo opgevoed dat ze niet met vreemde mannen naar huis moest. "Ik ben niet zo'n type hoor.." zei hij en keek naar de grond. "Nee helemaal niet .. Ik ben een jonge van 23 die veel dingen heeft fout gedaan.." zei hij en keek even half glimlachend op naar het meisje. "Vandaar dat ik veel lyrics schrijf, of gitaar speel of alle andere instrumenten die me leuk lijken. Paarden zijn awsome, ik heb er twee thuis staan op het moment" glimlachte hij tevreden. "Je kan je paard anders ook wel bij mij zetten als je dat goed vind .. In ieder geval als je bij me komt intrekken.. Ik heb zo'n groot huis dat k er een pension van kan maken" grijnsde hij. Ondertussen waren ze al bij het cafeétje gekomen. Hij hield de deur voor haar open, en de warmte kwam hun tegemoed. Mido liep naar een tafeltje voor twee en ging zitten. Er kwam algauw een serveerster om te vragen wat ze wilde. "Doe ons maar twee warme chocolade melk met slagroom" glimlachte hij. De vrouw schreef het op en liep weer weg. "Als je het niet wilt hoeft het niet he .. " zei hij beslist en keek naar haar. "Ik wil je niet tot last zijn of iets dergelijks.. Ik heb alleen nog niet zoveel vrienden in Horse home vanwege me style, dus is dit nogal nieuw voor me dat er een meisje van ongeveer 19 jaar bij me is" grinnikte hij. "Je kan echt heel erg mooi zingen en dat is echt een perfecte combinatie met mijn gitaar" begon Mido ineens over hun band. "Ik zal je volgende keer aan Jayson en Milanoo laten zien" glimlachte hij. Mido legde wat geld op tafel toen de serveerster kwam met de chocolade melk en nam het geld mee. Mido schoof een beker naar Olivia toe, en begon zelf de slagroom van de mok af te eten. Een rare gewoonte maar dat deed hij altijd. "Maar waar woon je zelf dan?.." vroeg Mido nieuwsgierig. "Ik neem aan dat je bent weg gelopen.." zei hij en keek meelevend naar het meisje voor haar. Hij was best wel raar bezig begon hij weer in zich zelf tegen zich zelf te zeggen. Hoe kan je nou een meisje vragen of ze bij hem komt intrekken? Dat zou trouwens ook kipnapping kunnen zijn in de wet hun ogen. Ookal mocht ze tussen de 17 20 zijn. Mido zuchtte diep. Hij wilde het meisje nog steeds niet van last zijn, maar in zijn ogen bleek het wel zo te worden. Misschien wilde ze er helemaal niet over praten. Misschien was ze wel gewoon zo geschaat door haar ouders dat ze voor iedereen en alls best wel bang is alleen het verbergd. Mensenkennis was hoog bij Mido alleen hij wist niet hoe hij dit meisje kon helpen. "Begrijp me niet verkeerd ofzo.. Ik wil alleen helpen" glimlachte mido warm naar het meisje.

10Just the way you are Empty Re: Just the way you are zo apr 10, 2011 5:21 pm

Olivia

Olivia

Mido stelde voor dat ze misschien bij hem kwam intrekken. Ze bleef stil en wist niet echt of dat haar ouders dat goed zouden opnemen. Als ze het slecht op namen dan had ze problemen. Als ze stiekem weg zou glippen kon het misschien wel, zolang haar ouders haar maar niet zouden kunnen vinden. Ze keek naar Mido en glimlachte :' Je bent echt geen enge gozer hoor.'. Ze dacht eventjes aan Spartan die ergens in de duinen rondliep. Ze liet hem altijd vrij na het werken en vooruit gang boeken. Ze knikte en liep een café binnen. Ze gingen aan een tafeltje zitten en Mido bestelde 2 warme chocolade melk. Olivia's gezicht trok eventjes anders en antwoordde :' Ik glip 's nachts of wanneer ze naar het café zijn gewoon naar binnen, en 's morgens héél vroeg weer uit huis. Soms is dat nogal zenuwslopend, ze mogen me absoluut niet zien.'. De serveerster had ondertussen de warme chocolade melk gebracht, ze begon het rustig op te drinken. Er lag best wel veel slagroom op en dat kwam op haar neus terecht. Ze kuiste dat direct af en hoopte dat niemand dat had gezien. Dat zou zo genant zijn. Ze zette haar drinken even opzij en vroeg :' Die 2 paarden hoe noemen ze?'. Ze wist dat ze domme vragen stelde maar ze wist nooit goed wat zeggen.

11Just the way you are Empty Re: Just the way you are ma apr 11, 2011 11:41 am

Mido

Mido

Mido luisterde ernstig naar het verhaal van Olivia. Het was dus inderdaad niet zo goed bij haar thuis.. "Hm, kan je niet gewoon weg glippen? Ik zorg voor de papieren" zei hij zachtjes en keek Olivia aan. "Kan je me een beetje uitleggen waarom je niet thuis wil zijn? Is het zo erg thuis of ben je gewoon een opstandige Puber?" vroeg mido met een kleine grijns. hij wist niet echt zo goed hoe hij dit moest opvatten. "Het spijt me als ik je te erg van last ben hoor" zei hij vriendelijk en nam een slok van zijn warme chocolade melk. Even dacht hij terug aan zijn vlucht van thuis. Hij wilde op zichzelf gaan wonen omdat het kon. "Mijn paarden? Jumper en op het moment Breezer mijn dochtertje blijft een tijdje bij me slapen maar is nu bij een vriendinnetje. Ze wilde er heen zei ze" grijnsde Mido. "Jumper is mijn paard en Breezer die van me dochtertje" glimlachte hij.

[ flutje .. }

12Just the way you are Empty Re: Just the way you are ma apr 11, 2011 12:26 pm

Olivia

Olivia

' Ik wil er eventjes niet over praten waarom ik niet thuis wil zijn.' Zei ze terwijl een traan over haar wang rolde. Het lag erg gevoelig bij haar en ze kon er niets aan doen. Ze keek eventjes naar buiten en zag een paar auto's voorbij rijden. ' Leuke namen hebben die paarden.' Ze glimlachte eventjes en roerde dan wat in haar warme chocolademelk. Ze was blij dat ze haar hart eens kon luchten, dat was ook de eerste keer voor haar. Ze had eigenlijk niet echt vrienden of vriendinnen omdat ze zich meestal afsloot voor de buitenwereld. Nu ze ouder was geworden was dat veranderd. Ze verborg alles voor iedereen normaal gezien. Ze keek met haar traan ogen naar Mido en probeerde te glimlachen. Hij was erg lief voor haar. Ze veegde snel haar tranen af en zei :' Ik snap eigenlijk niet waarom je zo lef tegen mij doet. Je kent me in feite amper. Ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen Mido.'. Ze ging naar Mido en gaf hem een knuffel. Daar was ze echt aan toe. Een knuffel, dat leek stom maar Olivia was een gevoelig persoon.

[ Flutje]

13Just the way you are Empty Re: Just the way you are wo apr 13, 2011 11:02 am

Mido

Mido

Mido schrok even toen hij de tranen zag van Olivia. Hij leunde iets naar voren en veegde met zijn handpalm de tranen weg. "Niet huilen.. Het komt wel goed" glimlachte hij bemoedigend naar olivia. "Leuke namen hebben die paarden" antwoorde Olivia. Mido glimlachte. "Ja Jumper is een springpaard en Breezer een recreatie pony" zei Mido. Olivia keek naar haar chocolade melk en roerde er wat doelloos in. Zuchtend keek Mido naar het meisje voor hem. Hij kon zo goed voorstellen hoe het moest zijn om niet bij je ouders te kunnen zijn of te willen zijn. Hij ging vroeg weg uit huis omdat hij op zich zelf wilde wonen. Maar tot op de dag van vandaag had hij daar spijt van. Zijn ouders waren overleden toen ze richting HorseHome kwamen. Ze wilde Mido zien groeien op zijn "Manege" en dat hebben ze nooit kunnen doen. Zuchtend keek ook Mido nu naar zijn chocolade melk. 'Ik snap eigenlijk niet waarom je zo lef tegen mij doet. Je kent me in feite amper. Ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen Mido.'. Mido keek op en zag Olivia naast hem staan. Instinctief stond hij op, en voelde toen de armen om zich heen van Olivia. Mido was een kopgroter zo. Mido glimlachte en sloeg zijn armen om Olivia heen. "Ik beloof je te helpen zowaar ik kan" zei hij zachtjes. "Ik mag je misschien maar 2 uurtjes kennen, maar als iemand mijn hulp nodig heeft ben ik daar voor diegene" glimlachte mido en hield Olivia iets steviger tegen zich aan.

14Just the way you are Empty Re: Just the way you are wo apr 13, 2011 8:56 pm

Olivia

Olivia

Ze voelde de armen van Mido rond haar sluiten. Ze was echt blij dat ze Mido had leren kennen. "Ik beloof je te helpen zowaar ik kan" zei hij zachtjes. "Ik mag je misschien maar 2 uurtjes kennen, maar als iemand mijn hulp nodig heeft ben ik daar voor diegene" glimlachte Mido. Ze keek Mido recht in de ogen en zei :' Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen.'. Ze voelde dat de armen van hem haar nu steviger vast had. Er rolde nog een traan zachtjes over haar wang. Ze wou nooit meer terug naar huis, ze wou haar ouders nooit meer zien. Ze was niet gelukkig thuis en dat zou ze nooit worden. Ze had niemand ze had geen broer of zus, enkel zichzelf. Ze kon thuis alleen maar met haar zelf praten. Ze wou zo graag andere ouders en dat soort dingen maar de wereld was gewoon niet eerlijk.

[flut!]

15Just the way you are Empty Re: Just the way you are do apr 14, 2011 10:33 pm

Mido

Mido

Mido hield Olivia tegen zich aan. "Ik ga er wat aan doen Wil je dat? Wil je dat ik met je ouders ga praten en de voogdij over je krijg? Wat wil je dat ik doe voor je? Zeg me wat ik voor je moet doen en ik doe het voor je" glimlachte hij. "Trouwens hoe oud ben je? Want je mag vanaf je 18e al uit huis he? Als je al over de 18 bent wat mij wel lijkt, dan kan je bij me wonen zonder bijna niets te doen. Het enige dat je hoeft te doen is je in te schrijven in de gemeente waar ik woon" glmlachte hij. "Voor de rest kunnen je ouders niks doen Ik wil je wel helpen met verhuizen als je wilt? Kom ik met me jeep lijf ik een straat verder op staan en dan help ik je met ontsnappen aan je ouders goed?" vroeg Mido. Bij het idee dat hij een meisje ging helpen met ontsnappen aan vreselijke ouders kreeg hij al kriebels van opwinding in zijn onderuik. Hij grijnsde en keek Olivia aan. Hij veegde de laatste tranen van haar wang en ogen weg. "Niet meer huilen, alles zal goed komen dat beloof ik je" glimlachte hij.

16Just the way you are Empty Re: Just the way you are vr apr 15, 2011 7:21 pm

Olivia

Olivia

'Nou ik ben 19.' Zei ze. Ze stopte met wenen en ging terug zitten. Ze legde haar handen rond de warme kom en zo verwarmde ze haar handen. Hij stelde voor om 's nachts weg te lopen van huis. Dat ze naar huis ging en haar spullen zou nemen en dan met hem weg rijden. Om de één of andere reden leek het gevaarlijk maar ze had al ergere dingen gedaan. Waar ze niet echt trots op was. Ze keek eventjes op haar horloge en het was zo ongeveer half 5. Ze keek rond op straat. Er waren allemaal auto's die terugkwamen van hun werk. Een herinnering kwam terug in haar hoofd :' Shit, m'n moeder en vader rijden altijd langs hier als ze van hun werk komen.'. Ze keek elke auto één voor één na. nog geen enkele auto te zien die van haar ouders was. Ze was bang dat haar ouders haar hier zou zien zitten. Dan was het zeker foute boel. Ze bleef gestrest rondkijken. Ze werd gefrustreerd en moest zorgen dat als ze haar ouders zou zien zitten zij haar niet zouden zien. Ze had nog geen enkele auto van haar ouders gezien dus ging ze maar terug rechtzitten. Ze was nog altijd gefrustreerd maar zei :' Ik wil jou niet van last zijn hoor.'. Met een klein glimlachje.

17Just the way you are Empty Re: Just the way you are zo apr 17, 2011 8:45 pm

Mido

Mido

Mido keek naar haar, en zag dat er iets aan het veranderen was. Mido glimlachte naar haar. Ze was gefrustreerd dat zag hij aan haar, maar ging het maar niet vragen. "Je valt me echt niet lastig als je bij me komt wonen" knipoogde hij. "En anders ga je in een flatje wonen, betaal ik je huur zolang het nodig is" zei hij. Mensen keken hem raar aan. Maar Mido wilde er voor dit meisje zijn, wetend hoe vervelend het is dat niemand je wil/kan/mag helpen. Hij wil/kan/mag helpen van zich zelf. Hij kan zo dit meisje mee nemen naar zijn huis of hij het nu leuk vind of niet. Want ze is 19 dus dan mocht het. "Je bent 19 meis, waar ben je bang voor? Ga uit huis" zei hij grijnzend. "Ga de weide wereld zien. Ga dingen beleven!" zei hij vol pit in zijn stem.

[flut.. niet zoveel inspi meer de laatste tijd xD]

18Just the way you are Empty Re: Just the way you are ma apr 18, 2011 9:35 pm

Olivia

Olivia

Ze antwoordde met ;' Wat is het gemakkelijkste voor jou?'. Ze wist niet echt wat ze moest doen. Ze wachtte op antwoord van Mido en keek naar de mensen. Die keken ook maar raar en Olivia fronste haar wenkbrauwen naar de mensen. Die keken direct weg. Ze glimlachte eventjes en kreeg een berichtje, het boeide haar niet echt. Ze keek nog eens naar buiten en de frustratie was aan het weggaan. 'Sorry maar ik moet weg.' Zei ze. Ze nam haar jas en gaf de trui snel aan Mido. 'Oh, trouwens bedankt voor de trui.' Ze knipoogde. Ze nam haar tas en stapte rustig de winkel uit. Ze moest naar huis, weggaan van die plek. Gewoon direct vertrekken. Zonder iets te zeggen tegen haar ouders. Ze keek eventjes achterom en zag nog een paar auto's voorbij rijden. Die hadden ook een hoge snelheid en die konden zo een beestje dood maken. Ze zuchtte en deed haar jas aan.

[ik ook inspiloos zijn xd]

19Just the way you are Empty Re: Just the way you are di apr 19, 2011 6:04 pm

Mido

Mido

Mido keek haar aan en glimlachte. Ze stond ineens op en weg was ze. Zonder dat Mido iets kon zeggen was ze ineens zo maar weg. Mido trok een wenkbrauw op. Wat raar.. Mido had in iedergeval zijn nummer in haar jas zak gedaan voor het geval dat. Mido stond op en betaalde de barman met 10tje en de rest mocht hij houden. Mido liep het cafétje uit en ging een eindje lopen terug het parkje in. Hij was moe, had slecht geslapen die dag er voor maar ja. Hij vroeg zich af wat Olivia zou doen. Mido liep met Lucky aan de lijn naar huis, had zijn kraag hoog op getrokken zodat de sneeuw niet in zijn nek zou vallen. Dat is namelijk echt een rot gevoel.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum