Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spending time with my horse

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Spending time with my horse - Pagina 2 Empty Re: Spending time with my horse za sep 14, 2013 11:59 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana beleefde de volgende momenten die kwamen alleen nog maar in flarden. Ze voelde nog net dat iemand haar ergens heen droeg, iets wat ze op het begin niet leek te vertrouwen en als een slappe pop stond te schudden met haar benen die als lood wogen. Maar de persoon onder haar was sterker, Iana voelde zich machteloos. Pas toen ze een warm dekbed over zich heen voelde, opende ze haar blauwe ogen, zich niet bewust dat Mitch het was die haar hierheen had meegenomen. En hoe langer ze haar ogen open probeerde te houden, des te moeilijker het werd om wakker te blijven. Van zodra het licht uitging leken haar kijkers het voorbeeld te volgen en hun kleppen te laten zakken.
Iana werd wakker. In één beweging gooide ze de lakens van zich af en wreef ze verward in haar ogen. Als een klein kind dat verloren was gelopen op een drukbezocht strand, tuurde ze om zich heen. Ze was duidelijk in een slaapkamer, en meteen kreeg ze bonkende hoofdpijn en vlogen onbeantwoorden vragen door haar hoofd. 'Ben ik verkracht?' Iana keek naar het grote T-shirt dat ze aanhad en schudde daarop resoluut het hoofd. 'Ik heb geen pijn en het bed is niet bebloed of nat.' Bedacht ze zich snel, bevestigend dat die optie dus uitgesloten was. Maar waar was ze dan wel? Iana zwierde zich net iéts te snel uit haar bed waardoor ze begon te duizelen en zich moest vastklampen aan de hendel van een grote kast. Damn, wat voelde ze zich slecht. Haar hersenen leken uit haar hoofd te willen springen en dat zorgde voor laaiende hoofdpijn. Met één hand tegen haar voorhoofd gedrukt probeerde ze de trappen af te gaan, zich niet bewust dat het pas twee uur 's nachts was en deze persoon -die haar hierheen had gebracht- al vast zou slapen. Bij het zien van Mitch in de zetel kon ze zichzelf wel tegen het hoofd slaan. 'Natuurlijk! Hij had me op straat zien liggen.. Maar.. Wat deed ik daar?' Iana haatte het dat ze helemaal niets meer wist van de vorige avond en ze zich niet kon bedenken hoe ze hierheen was terechtgekomen. Wat haar wel opviel was dat Mitch vredig in de zetel lag te slapen (Sorry voor het godmodden), en ze het ijskoud had. Dus lang aarzelde Iana niet om het deken van Mitch z'n lichaam te trekken, zich naast hem te plaatsen en een arm op zijn borstkas legde. Waarom ze dit deed? Iana had er nog steeds geen verklaring voor, maar het gevoel dat ze niet alleen sliep in een huis dat niet van haar was, zorgde er wel voor dat ze haar hoofdpijn vergat.
Tegen een uur of tien 's morgens werd Iana wakker gemaakt door het geluid van een haan. Haar blauwe ogen keken recht in die van Mitch, en glimlachend legde ze een vinger op zijn lippen. Of dit nu vreemd was of raar kon ze zelf niet beantwoorden. Maar Iana vond het best wel grappig. "Hee, slaapkop." Iana duwde met haar vingers tegen zijn wangen en glimlachte breed. "Jij moet me nog een grote verklaring geven over hoe ik hier ben terechtgekomen. Ik voel me namelijk mottig en slecht, en iets zegt me dat ik een grote kater heb."

https://paradigm-shift.actieforum.com

27Spending time with my horse - Pagina 2 Empty Re: Spending time with my horse zo sep 15, 2013 10:42 pm

Mitch

Mitch

Mitch' hoofd bonkte. Hij had misschien wel een goede nachtrust gehad maar nu hij beetje bij beetje wakker werd deed zijn hoofd pijn. Dat laatste drankje was er teveel aan geweest. Of waren het misschien zijn zorgen om Iana's reactie. Net toen hij daaraan dacht hoorde hij haar stem. Lichtelijk knipperde hij met zijn ogen. Ze vertelde hem dat hij haar een grondige uitleg was verschuldigd. Mitch rekte zich uit en geeuwde even. Zijn pijnlijke rug deed hem eraan denken dat hij op zijn sofa had geslapen.
"Van heerlijk wakker worden gesproken. Met zo'n sexy bitch naast je die waarschijnlijk een even erge kater heeft als mij." Grijnsde hij slaperig. Wanneer was Iana langs hem komen liggen? Hij wist het niet want hij had niets gemerkt. Dan had hij wel heel diep geslapen, best zonde.
"Laten we zeggen dat we zijn uitgegaan, ik een fout heb gemaakt, jij ten onder bent gegaan aan de drank. Ik je dat shirt heb aangetrokken en ik nu wakker wordt met jou hier langs mij terwijl ik er zeker van ben dat ik je in mijn bed hebt gelegd. Dus jij hebt ook iets uit te leggen." Vatte hij de avond samen. Ja dat was het wel zo'n beetje dacht hij. Verder wist hij ook niets meer. Alles was een vage herinnering dankzij de drank. Misschien maar goed ook, wie weet wat hij deed als hij uit ging. Vroeger was hij zo ook een keer langs een meisje wakker geworden. Daarna dronk hij veel minder. Het was hem dan ook niet meer gebeurd tot nu maar daarvan wist hij zeker dat hij haar in zijn bed had gelegd. Maar waarom was ze dan bij hem komen liggen? Zijn hoofd bonsde al teveel, niet over nadenken was dus de boodschap. Die gaf ze waarschijnlijk zelf aan hem. Een kleine kreun kwam vanuit zijn keel. Hij had hoofdpijn en wou een pijnstiller hebben. Rustig kwam hij recht en wandelde naar de keuken. Zonder dat Iana het merkte krabte hij even aan zijn boxer, pure gewoonte. Hij dacht dat elke man dat wel deed. Hij nam twee glazen, vulde ze met water en deed in beide een pijnstiller. Iana zou er vast ook wel eentje willen hebben. Hij wandelde terug naar de zetel, gaf Iana haar glas, zette het zijne op tafel. Mitch nam zijn shirt van de grond en rook er eens aan. Bah. Nou voor 5 minuten kon het wel. Hij ging dadelijk wel douchen. Of wanneer Iana weg was, hij wist niet wat zij van plan was om vandaag te doen. Hij trok het shirt over zijn hoofd heen zodat hij toch iets meer aan had dan enkel en alleen een boxer. Nu nam hij wel zijn glas en dronk het in ineenkeer uit. Het smaakte zo vies dat hij een vuil gezicht trok naar het glas en zijn tong half uitstak. Wat haatte hij een kater hebben.

28Spending time with my horse - Pagina 2 Empty Re: Spending time with my horse di sep 17, 2013 7:30 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana stond Mitch met opgetrokken wenkbrauwen aan te kijken, benieuwd naar wat hij haar als uitleg zou geven. In afwachting ging ze naast hem in de fauteuil zitten, haar knieën optrekkend om daar haar armen overheen te gooien. Haar blauwe ogen staarden hem fel aan toen hij begon te vertellen, en aandachtig hield ze haar gezond verstand erbij, hopend dat ze zich iéts zou herinneren van wat hij zei. Maar het tegendeel werd gauw bewezen. Iana herinnerde zich hélemaal niets. "Het enige dat ik nog weet is dat ik vannacht opstond met een sérieuze kater, ik koud had en me for no reason naast jou heb gelegd." Haar simpele uitleg maakte snel duidelijk dat Iana eigenlijk geen reden had. Ze stak het maar op haar barstende hoofdpijn; denken ging nogal moeilijk. Iana volgde Mitch met haar ogen en knikte dankbaar op het glas water en de pillen die hij naar haar toeschoof. "Dat zal ik zeker nodig hebben." Iana legde de pillen op het achterste van haar tong, tikte met haar glas tegen dat van Mitch -"Proost."- en goot het water naar binnen, samen met de pil. Alsof ze net het vieste goedje ooit had opgedronken begon ze te ijsberen, stak ze op nét hetzelfde moment haar tong uit en schoot ze in lachen uit. "Dude, dat was telepathie!" Iana gooide haar armen naar achteren en rekte zich schaterlachend uit, blij dat door het lachen haar hoofd haar even met rust liet.
"Okee, wat gaan we vandaag doen? Uitkateren en een filmpje kijken of heb jij een beter idee?" Iana trok beide wenkbrauwen op en slofte richting de keuken, alsof het haar eigen huis was, en opende de koelkast. Ze kreeg honger. "Jij hebt gisteren je kunsten getoond, zal ik die van mij nu wel even bovenhalen." Iana grijnsde mysterieus en nam uit de koelkast een viertal eieren. Nog snel raapte ze twee tomaten, mozzarella, paprika's en pepers bij elkaar om die daarna naast het vuur te zetten. In een kwartier tijd had ze een groot omelet gebakken, vermengd met de vele groentjes en dan een paar sneetjes brood. "Honger?" Iana legde een houten plankje op tafel, samen met twee borden en plaats daarna de pan op het plankje. De omelet rook heerlijk en Iana's maag knorde. Dit zal smaken.

https://paradigm-shift.actieforum.com

29Spending time with my horse - Pagina 2 Empty Re: Spending time with my horse za okt 26, 2013 9:29 pm

Mitch

Mitch

Mitch haalde speels een wenkbrauw omhoog. Ondanks dat hij best wat hoofdpijn had bleef zijn goede humeur nog wat duren. Hij had een erg leuk maatje gevonden in Iana en ondanks zijn grote blunder van gisteren voelde hij zich niet ongemakkelijk bij haar. Misschien moest hij er maar mee leren leven.
"Ja ja for no reason. Je kon gewoon mijn sexy lichaam niet weerstaan." Zei hij lachend met een knipoog. Tuurlijk bedoelde hij dit maar als een grap. Maar dat zou ze al snel merken. Mitch was op dat gebied niet bepaald serieus. Hij kon er misschien wel goed uitzien maar Mitch was eigenlijk heel erg onzeker over zijn lichaam. Hij wist niet wat anderen over hem dachten en dat maakte het voor hem soms wel eens moeilijk.
Beiden gooiden ze hun glas naar achteren om op hetzelfde moment keken ze vuil. Het was inderdaad telepathie. Maar wel zo grappig dat hij in de lach schoot. Iana vroeg wat ze gingen doen, moeilijke vraag. Ze konden zoveel doen.
"Wat als we nu eens een lekker luie dag houden en een filmpje kijken. Maar je moet mij vandaag ook wel helpen." Zei hij. Ondanks zijn enorme angst voor grote honden wou hij een hond adopteren. Hij vond windhonden een van de mooiste dieren die er konden bestaan en ze waren edel. In de stijl van Kambarbay waren ze gebouwd.
Terwijl Iana in zijn keuken bezig was, nam hij zijn laptop. Hij opende zijn mac en vulde zijn wachtwoord in. Hij opende de site van een adoptievereniging die galgo's ter adoptie stelde. Hij had zijn top 3 van honden maar wist totaal niet welke hij moest kiezen. Ofwel een gitzwart teeftje waarvan haar lichaam bezaaid was met littekens. Ofwel een zwat witte reu die nog erg jong was. Of een oud wit teefje van een jaar of acht. Iana moest maar helpen kiezen welke.
Ze zette hem een bord voor met een heerlijke omelet. Mitch nam een hap en kon een 'hmmmm' niet onderdrukken. Hij at er gretig van.
"Kijk een van deze drie wil ik. Kies maar welke." Zei hij tegen haar terwijl hij zijn mac naar haar draaide. Hij was benieuwd naar welke hond haar keuze zou gaan. De zwarte was enorm elegant terwijl het witte teefje steviger gebouwd was. De reu was groot en stoer. Het zou veel over Iana zelf zeggen. Of toch wat voor type ze leuk zou vinden. Misschien wou ze wel douchen na zo een avondje stappen, dacht hij net aan.
"Oh als je wilt douchen, ik heb nog wel een jogging liggen en een boxer. Niet ideaal misschien maar ik veronderstel dat je hier niet naakt wilt rondlopen." Grijnsde hij. Mitch keek haar even aan vanonder zijn zwarte wimpers met zijn donkerbruine ogen. Daarna richtte hij zich weer hongerig op zijn omelet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum