Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spending time with my horse

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Spending time with my horse Empty Spending time with my horse ma aug 26, 2013 8:10 pm

Mitch

Mitch

Zijn zwarte haar zat zoals altijd in een kuif omhoog zonder al te veel gell zodat het natuurlijk zou lijken. Zijn witte shirt stak in zijn zwarte paardrijbroek die op zijn heupen werd gehouden door een riem. Hij had zwart leren rijschoenen aan en kousen tot aan zijn knieën. Slecht kon het er niet uitzien. Met zijn pas gekregen jeep reed hij de parking van de manege op. Hij had Kambarbay al een paar dagen niet gezien. Al rekende hij erop dat hij vast en zeker alle aandacht kreeg die een paard zich maar kon wensen. Bay was dan ook geen normaal paardje. Hij was niet alleen een Akhal-teke, wat je hier al niet erg veel zag, hij was ook nog eens perlino. Een niet al te veel voorkomende kleur. Het was dan ook geen goedkoop paardje geweest.
De zon scheen heerlijk toen hij uitstapte. Hij nam zijn cap van de bestuurderskant en ging richting de stallen. Het luide gehinnik van Kambarbay bereikte al zijn oren. Een brede glimlach verscheen op zijn lippen. Dit paard vulde de grootste leegte nu hij hier was komen wonen voor zijn studies. Het waren niet de meest makkelijkste studies dus moest hij zich nu kunnen concentreren en niet continu zou moeten denken aan de pony's van zijn vader. Die had er nu een 15tal zitten waar Mitch graag genoeg mee ging mennen. Nu kon hij zich ook volop concentreren op zijn eigen paard en zijn studies die echt enorm belangrijk waren voor zijn toekomst. Zo zou hij altijd met dieren bezig kunnen zijn en goed de kost verdienen zodat hij niet altijd alles van zijn ouders krijgen.
Mitch aaide over Bay's roze neus die die door het voergat stak. Zijn bruin lederen halster hing nogal slordig rond het hoofd van het paard. Mitch schudde zijn hoofd en opende de staldeur om zijn paard vast te klikken. Hij bracht hem snel naar de poestplek om met een borstel over zijn paard te gaan. Hij smeerde wat zonnebrand op de neus zodat die niet zou gaan verbranden tijdens het buitenrijden. Daarna werd het tuig gehaald voor het paard. De rode getten werden omgedaan en het rode zadeldek met de naam van de hengst werd op zijn rug gelegd. Het bruine dressuurzadel werd op de rug gelegd en aangesingeld. Het bijpassende hoofdstel met blinkende frontriem werd omgedaan inplaats van het halster. Kambarbay liet alles rustig doen. Die wist goed genoeg dat hij mocht gaan werken.
De buitenpiste was nog heerlijk leeg toen Mitch binnenwandelde met Bay. Het paard bleef netjes langs hem stilstaan toen hij opsteeg. Hij had enkel zijn bruine handschoenen aangedaan. Zijn cap had hij aan de stal laten liggen, hij ging toch maar wat ontspannen rondrijden en genieten van zijn paard met dit heerlijke weer. Nog tijdens het instappen hoorde hij dat er iemand afkwam, al kon hem dat redelijk weinig schelen. Dit was een paardje baasje moment voor hem.

2Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse do aug 29, 2013 8:05 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana stond een tijd lang voor zich uit te staren, niet echt wetend wat ze moest doen of wat er van haar verwacht werd. Misschien wel onbewust aan het genieten van de zijdezachte zonnestralen die haar ontblootte armen streelden en warm hielden. Haar helderblauwe ogen straalden terwijl ze Misha, haar witgrijze husky met net zo'n blauwe ogen als Iana, over d'r kop aaide en hem zachte woorden toefluisterde.
Bedenkelijk keek ze op haar horloge om daarvan af te leiden hoe lang ze hier wel al niet stond, op de top van een middelmatig hoge heuvel met het zicht op een bloemenveld; waar een tiental paarden van het jonge gras aan het genieten waren. 'Hmnh, ik sta hier dus werkelijk maar tien minuten.. Ik zou zweren dat ik hier al een hele namiddag stond!' Fronsend wreef ze met haar rechterhand door haar golvende, bruine haren en klapte uiteindelijk vastberaden in haar handen. Het werd maar eens tijd om terug te keren naar de manege en haar achtjarige ruin een goeie douche te geven. Het was immers prachtig weer en Iana wist maar al te goed dat Aztec het heerlijk vond om eens goed verwend te worden. Dus begon Iana met haar alledaagse glimlach te wandelen en betrapte ze zich er zelfs op dat ze een deuntje aan het zingen was.
"Aaaaaazzzttec!"' Iana stond geleund tegen de bruine poort van de weide en floot het melodietje dat Aztec sowieso zou herkennen. In no time hoorde ze gehinnik, gevolgd door snel hoefgetrappel en een hele storm zand toen de bruine ruin een noodstop maakte, nét voor de poort. Zijn vriendelijke ogen staarden bedelend in die van haar en toegefelijk aaide Iana hem zachtjes over z'n neus. "Zielepoot! Net alsof je nooit wat aandacht krijgt!" Iana lachte en zwaaide de bruine poort met één handbeweging open. Aztec bleef kalmpjes staan en begon pas te stappen toen Iana het koord aan zijn halster had vastgeklikt. Belonend aaide ze hem over z'n hals en begeleidde de ruin richting de stallen waar ze hem enkele seconden liet staan om een spons, borstels en snoepjes te gaan halen in de zadelkamer. Met een brede grijns op haar gezicht nam ze Az terug bij het touw vast en hield pas halt bij de buitenpiste, waar ze een jongen net had zien rijden met een prachtig paardje. "Heee!" Begroette ze de jongen met haar handen ontspannen tegen haar heupen geplaatst. Zelf had ze een amandelbruine rijdbroek aan met lange, zwarte laarzen. Daarboven een simpel wit topje dat haar altijd gemakkelijk stond om mee te gaan wandelen.
"Mooi paard heb je daar!" Een simpel lachje verliet haar keel en ze moest pas harder lachen toen Aztec zijn neus tegen haar rug duwde en haar wat naar voren pushte. "Hee jaloers ding, je weet maar al te goed dat je ook een mooi beesie bent!" Bij die woorden bracht ze haar mond richting zijn oor en fluisterde ze er nog zachtjes in: "Je blijft het knapste paard van de wereld hoor, lieverd!" Waarop Aztec niet-begrijpend zijn hoofd schudde maar genoot van de warme kriebeling van Iana's adem. Hoofdschuddend draaide Iana zich terug naar de jongen en haalde haar schouders kort op. "Prachtig weer om te rijden hé! Denk dat ik straks ook nog even ga rijden.." Even keek ze bedenkelijk vooruit, maar hervatte zich snel genoeg voor er een rare stilte zou vallen. "..Iana by the way! Ik heb je hier nog niet zien rondlopen!"

-Het is weer m'n eerste post sinds lange tijden.. Hoop dat je er wat mee kan! Very Happy

https://paradigm-shift.actieforum.com

3Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse do aug 29, 2013 10:56 pm

Mitch

Mitch

Mitch liet Kambarbay even aan de lange teugel stappen. Hij wist hoe een hekel zijn paard had aan meteen te beginnen werken. Het paard begon sneller te stappen waardoor hij aangaf te willen werken. Mitch nam de teugel aan en werkte hem naar beneden. Bay briestte even verveeld, tuurlijk wou hij op buitenrit gaan en genieten van wat actie maar dat zou vandaag niet gebeuren. Hij kende hier bij lange de weg nog niet. Dit was het grootste probleem waar hij mee kampte. Als hij al eens ergens heen moest, moest hij telkens het adres opzoeken en er met de gps naar toe rijden. Al begon hij eindelijk de weg naar de supermarkt te vinden, maar daar moest hij ook bijna elke dag naartoe.
Een meisje kwam met haar bruin paard de piste binnen. Hij bekeek haar eens. Ze had stralende blauwe ogen met donkere haren. Haar witte topje leek haast passend bij zijn witte shirt. Haar paardrijbroek was amandelbruin die haar slanke benen perfect in vorm zette. Hij zette een brede grijns op naar haar.
"Haay" Sprak hij terug. Hij wachtte tot het meisje op haar paard zat voor hij zou antwoorden. Hij had Bay stil gezet tot dan. Toen ze aan het stappen was ging hij voorzichtig langs haar rijden met een meter tussen de paarden. Bay gooide zijn staart de hoogte in en begon wat te trippelen al was het snel weer over. Het was weer zo'n typische reactie van zijn hengst.
"Dankje, de jouwe is anders ook een pracht. Wat ras is het?" Antwoorde hij dankbaar op het compliment over Kambarbay. Oprecht geïnteresseerd vroeg hij welk ras dit paard zou zijn. Hij wou namelijk nog erg veel leren over paardenrassen. Hij kende namelijk enkel welshjes, arabieren en zijn akhal teke. Ja het was inderdaad prachtig weer om te rijden, helaas zat er geen buitenrit in voor hem, al riep de zon hem. Mitch knikte met een glimlach naar haar om te laten merken dat hij haar naam ging onthouden.
"Leuk je te leren kennen. Mijn naam is Mitch!" Stelde hij zichzelf voor. Ze was de eerste die hij leerde kennen nu hij hier woonde buiten de kinderen die hier manegelesjes volgden en perse Bay wouden betutten.
"Inderdaad, ik ben hier pas komen wonen. Ik ken hier totaal niets  eigenlijk. Ik euh ben hier voor mijn studies." Hij haalde lichtjes zijn schouders op. Hij klonk nu nogal erg jong en klungelig als je enkel hoorde wat hij zei en niet naar zijn uiterlijk keek. Daar zag je echt wel dat hij 19 was.
"Ik weet niet of je het ziet zitten maar, zou je mee op buitenrit willen? Mijn gps heeft het niet op bossen en ikzelf zou voor weken verloren rijden alleen." Vroeg hij onschuldig aan haar. Als ze dat zou willen zou hij wel zo galant moeten zijn om de poort open te doen voor haar. Al ging dat niet moeilijk zijn met zijn paardje van maar een meter 61. Het enige nadeel aan een akhal teke maar dat nam Mitch er maar al te graag bij.

4Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse do aug 29, 2013 11:42 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Een glimlach sierde haar volle lippen terwijl ze naast de jongen reed, toch oplettend dat hun stijgbeugels niet tegen elkaar zouden kletteren en een van de paarden zou schrikken. Dus vierde ze haar teugels wat tussen haar vingers en liet ze Az een aantal passen naar rechts nemen.
De woorden van de jongen moest ze enkele keren in zich opnemen vooraleer ze besefte dat hij een vraag had gezegd en ze haar blik rap naar hem toedraaide. "Dankjewel, het is een achtjarige Engelse volbloed!" Iana aaide de ruin liefjes achter z'n oren en richtte vervolgens haar blauwe ogen terug op die van de jongen. Ze hoopte eerlijk gezegd dat hij zich zou voorstellen zodat ze niet telkens 'jongen' zou moeten zeggen. En alsof het telepathie was stelde hij zich enkele seconden later voor als 'Mitch'.
"Mitch dus hé?" Ze bekeek hem enkele seconden ongegeneerd van kop tot teen en knikte daarna goedkeurend. "Ik heb een best selectief geheugen maar ik denk jouw naam toch wel perfect te kunnen onthouden." Iana zond hem een speelse knipoog waarna ze zich beter in haar zadel plaatste om een hindernispaal te ontwijken die één seconde later tegen haar been zou geknald zijn. Dat was dan weer het nadeel van haar paardje, palen of niet, hij stond er nooit bij stil of Iana er nu zou tegen kletsen of niet. Op zijn volgende woorden knikte ze, luisterde aandachtig en probeerde zijn thuissituatie wat voor te stellen. "Dus.." Iana legde een vinger tegen haar kin en lachte daarna vastberaden. "..Je bent met andere woorden zonder familie hierheen gekomen om te komen studeren?" Een goedkeurende blik viel over haar gelaat, gevolgd door een brede glimlach die haar gezicht deed oplichten. "Als dat zo is, respect. Ik zou het nooit durven, een sprong in het donker wagen!"
Aztec leek het aardig te vinden met Mitch z'n paardje, dat zag je duidelijk aan z'n oren die geïnteresseerd naar links gedraaid waren en zijn machogedrag die Iana duidelijk voelde. Hij strekte zijn benen meer dan normaal, boog z'n nek veel te netjes en trok vooral z'n staart af en toe eens hoog de lucht in. Iana moest er best om lachen. "Haantje de voorste hé jongen, tsjoenge joenge! Soms stel ik me voor dat jongens ook zo doen om meisjes te imponeren. Ik lig nog steeds haast strijk als ik er bij nadenk!" Snel onderdrukte ze de lach die in haar keel stond te duwen, slikte hem door en verbande hem nog even in haar maag. Eerst zijn reactie afwachten!
Er woelde een aangename zomerbries door Iana's bruine haren en voor even sloot ze haar blauwe kijkers. Ze genoot van de paar seconden dat het voor even helemaal stil was, je enkel de vogels hoort fluiten en je de paarden hoort briesen terwijl ze hun ruiters meevoerden over het kurkdroge zand. Je voelde in die paar seconden de warmte van de zon op je huid en je stond er even bij stil dat je van geluk mocht spreken dat je zo'n momenten mag meemaken.
Op Mitch z'n voorstel draaide ze verrast en best enthousiast haar hele lichaam een kwartslag. Ze gooide haar beide benen zijdelings van haar zadel, zodat ze Mitch beter kon aankijken en wild van ja knikken. "Natuurlijk! Leuk!" Iana kon er niet aan doen dat ze zo blij werd van zo'n simpel voorstel. Het was immers al een hele poos geleden dat ze nog eens buiten had gereden en zeker dat ze nog eens met zo'n gezelschap had gezeten. Dus sprong ze in no time van haar paard en opende ze de poort. "Ik weet dat je de poort liever zelf had opengedaan, Mister gentleman", Iana legde expres de nadruk op 'Mister' en vervolgde haar woorden enkele seconden later, nadat ze haar wenkbrauwen had laten wiebelen. "maar ik verkies toch de gemoderniseerde tijd, dat de vrouwen OOK nog eens wat mogen doen." Ze lachte soepel en hield de poort open tot wanneer Mitch er doorheen zou lopen. Pas toen zijn paard gepasseerd was legde ze de hendel weer goed en steeg ze op haar paard. Met een simpele druk met haar kuiten kreeg ze Aztec in een ontspannen draf en uitgelaten liet ze een kleine gil uit haar keel verdwijnen. "Zaaaalig nog eens buitenrijden! Vind je niet?" Iana kon die verschrikkelijk brede glimlach maar niet van haar gezicht krijgen. Ze was immers super blij dat ze hem was tegengekomen.
"Oké, ik zal je dus even rondleiden door deze gebieden. Ze zijn prachtig, dat kan ik je al meegeven!" Iana keek enkele tellen rondom haar as en besloot de weg langs de bloemenvelden te nemen. Verder had je ook nog wandelwegen in het bos maar Iana hield meer van de rustige sfeer en de geur van de opengebloeide bloemen. Wat Mitch wou wist ze niet, maar stiekem was ze zo slecht om te denken dat hij haar hoe dan ook toch zou moeten volgen; hij wist immers de baan niet.

https://paradigm-shift.actieforum.com

5Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 12:19 am

Mitch

Mitch

Zo een engelse volbloed dus hé. Nou dan kon deze dame ook echt wel met paardjes omgaan en moest ze tegen heethoofdjes kunnen. Het zij ook erg veel over haar, ze moest wel een sterk karakter hebben maar ergens ook gevoelig zijn. Anders koos je niet voor een engelse. Zeker niet als je er niet mee ging racen ofzo. Een paard zei vaak meer over jezelf als wat je zelf zou willen zeggen. Het paard probeerde te imponeren tegenover Bay maar Bay negeerde het show gedrag amper, het was duidelijk geen merrie dus niet het proberen waard. Kambarbay vertelde eigenlijk ook erg veel over hemzelf. Het paard leek misschien wel een enorme eigendunk van zichzelf te hebben terwijl hij redelijk wat bevestiging vroeg van zijn ruiter. Ook was hij niet graag alleen en was hij opzich een werkwillig dier als het moest. Net als Mitch. Hij was liever lui als moe maar als het moest werkte hij zich kapot. Hij moest een lach inhouden toen ze hem grondig bekeek. Hij had haar al subtieler bekeken. Toen ze zei dat ze zijn naam wel zou kunnen onthouden barstte hij het in een lachen uit.
"Ik weet dat ik er goed uitzie." Zei hij lachend met een speelse knipoog erachter zodat ze merkte dat hij dit als grap zei en dat hij het niet meende. Zoiets zou hij nu eenmaal niet over zichzelf gaan zeggen, dat vond hij nogal dom.
Ze begon over zijn studies en dat hij hier nu alleen woonde. Jep daar kwam het wel op neer. Mam kwam wel nog elke week de was halen en deed de grote kuis omdat ze zich anders schuldig voelde maar voor de rest woonde hij helemaal alleen en zat hij soms van na school tot middernacht achter zijn boeken. Het was echt niet zo makkelijk als hij had gehoopt.
"Ja dat is het zowat. Ik was thuis meer bezig met het mennen van mijn vaders welshjes dan met mijn boeken. Mijn jaar dreigde vanaf het begin al verpest te zijn dus verhuisde ik naar hier. Lekker rustig en enkel ik en Bay. De sprong is het engste hoor, de rest volgt wel en ik ben aan het landen denk ik." Antwoordde hij serieuzer als hij had verwacht. Maar het was wel waar, het enige wat hij hier mistte was een goede vriend. Hier had hij geen reputatie van meisjesverslinder dus had Iana geen schrik van hem. Een goede vriendin was voor hem meer waard als een goede kameraad.
Ondanks dat ze haar inhield kon hij zijn lach niet onderdrukken. Ze ging perfect in op zijn gedachten. Haantjesgedrag, vreselijk. Nu had hij ergens wel de angst dat hij ook zo was geweest. Maar dat zal wel niet, hij was daar iets te spontaan voor en meed andere jongens als hij een meisje leuk vond. Hij ging meer voor de muurplantjes in de hoop dat er veel meer achter zat al bleek dat nooit zo te zijn. Maar hij wou ook geen barbiemeisje hebben zoals de meeste jongens. Nee helemaal niet.
"Nou zie ze maar eens voor je in een hanenpak als ze gedronken hebben en op de vuist gaan voor een meisje, dat is hilarisch!" En dat was het ook echt. Hij had het vaker gezien als hij uitging. Daar was hij de muurbloem want dansen deed hij niet. Niet dat hij het niet kon maar gewoon omdat mensen snel een oordeel over hem hadden. Maar als je dan twee kerels op de vuist zag gaan leken het net hanen die vochten of ze de hen zouden krijgen, net dieren.
Nog voor hij naar de poort kon draven om hem te openen was ze al van haar paard en had ze hem open. Ongelovig schudde hij zijn hoofd en liet Bay rustig door de poort stappen.
"Let maar op dat ik je niet aan het werk zet my lady" Dreigde hij met een grijnsje op haar vervolgende zin. Daar was Mitch namelijk erg goed in. Maar zijn grootste troef was zijn kookkunst. Hij at nu eenmaal graag lekker en wou geen hopen uitgeven aan restaurants dus leerde hij het zelf maar. Dit kon hij dan nu ook al aardig.
"Buitenrijden zijn Bay's en mijn grootste hobby, als we de weg kenden." Zij hij schouderophalend. Anders maakte hij graag wekelijks een buitenrit met zijn paard om even wat stoom af te laten van zijn studies en om niet altijd in die muffe rijpistes te moeten zitten.
"Kom maar op met die geweldige gebieden. Eens zien of ze echt zo geweldig zijn als jij zegt." Daagde hij haar uit. Systematisch liet hij Bay versnellen en automatisch volgde haar paard een beetje. Mitch vond dat een drafje er wel makkelijk van af kon op een breed pad zoals deze.

6Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 12:43 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Op Mitch z'n reactie dat hij er wel goed uitzag sloeg ze haar handpalm tegen haar voorhoofd, al zuchtend en met haar ogen rollend. "Mannen en hun ego, ze blijven toch allemaal hetzelfde." Iana deed alsof ze het honderd procent meende en sloeg voor een tweetal minuten haar ogen naar voren, hem expres negerend zodat hij het gedacht zou krijgen dat hij een fout had gemaakt met die opmerkingen. Maar iets zei haar dat hij best van zichzelf had geweten dat hij het als een grap had bedoeld dus erg veel zou ze er niet mee bereiken. Dus gaf Iana zich maar gewonnen, draaide ze haar hoofd naar hem toe en gaf ze hem een vettige knipoog. "Chance dat je nog gelijk hebt." Bij die opmerking trok ze één wenkbrauw bedenkelijk op en kon ze bijna niet geloven dat ze dat echt gezegd had.
"Vergeet dat laatste maar, het was een grapje." Haar ogen spraken boekdelen -dat ze loog- maar op de manier dat ze het zei was het nog best grappig. Dus maakte Iana het ongemakkelijke moment goed door wat kleine lachjes vrij te laten.
"Hier links." Navigeerde Iana simpelweg. Ze was het gewoon om hier rond te rijden dus kende ze de banen op haar duimpje. Nu liepen ze op een aardeweg dat leidde naar een véél breder wandelpad. Na een vijftal minuten kwamen ze daar aan en was het zicht haast adembenemend. "Kom mee." Iana spoorde Aztec nog wat aan en galoppeerde naar de top van een grote heuvel. Ze sprong van haar paard en liet zich op de grond zakken. Je kon deze heuvel vergelijken met de heuvel van in 'de leeuwenkoning'. Je had een prachtig zicht over verschillende soorten velden, bossen en rivieren. Voor hen lag een uitgestrekt bloemenveld met daarrond de uitgebreide bossen en rivieren.
"Kom." Fluisterde ze, zachter dan de wind die langs hun oren suisde en de lekkerste geuren met zich meedroeg. Iana nam Mitch hand vast en vertrouwde erop dat de paarden wel zouden blijven staan. Ze liet zich op haar achterwerk vallen en trok Mitch mee naar beneden. "Nu," fluisterde ze weer op zo'n zeemzoete toon. "moet je heel goed luisteren en je gewoon laten meevoeren door de geluiden en de geuren van de natuur." Iana keek hem enkele tellen recht in zijn bruine ogen aan en glimlachte liefjes. Pas toen ze er zeker van wist dat hij zijn ogen gesloten had (sorry voor het godmodden, kon niet echt anders..) nam ze héél voorzichtig een hoop aarde in haar handen, die ze al een tijdje bijeen had gehaald, en in een mum van tijd gooide ze de aarde -gemengeld met een hoop onkruid en gras- in zijn haren. Met beide handen wreef ze het er nog eens goed in om dan recht te springen en het hazenpad te nemen. "Je bent veel te naïef m'n schat, véél te naïef!" Iana sprong in drie seconden op haar paard en spoorde hem aan tot een rengalop. Het was best gemeen wat ze gedaan had, maar ze moest toegeven dat ze het best grappig vond. Dat kon je natuurlijk horen aan haar schaterlach die nog ver achter haar mee weergalmde. "Verras me lieverd, probeer me maar te volgen!" Iana grijnsde, aaide Aztec bemoedigend over z'n hals en drukte daarna haar kuiten in zijn zij zodat hij nog een versnelling hoger zou gaan. Ze stuurde Aztec de heuvel af en liet hem door de bloemenvelden razen. Het waren felgele madeliefjes en nog een aantal klaprozen die het veld zo'n kleurrijk pallet maakten. Maar gelukkig bezaten de rozen niet al te veel doorns zodat het niet schadelijk zou zijn voor de paarden hun hoeven.
Haantjesgedrag? Goh, dit keer mocht je het best hennengedrag noemen!

https://paradigm-shift.actieforum.com

7Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 3:20 pm

Mitch

Mitch

Met een tevreden grijns keek hij weer voor zich uit. Dat ze het had gemeend had hij gezien in haar ogen wat hem liet triomferen. Hij wist van zichzelf dat hij niet lelijk was maar het streelde zijn ego toch altijd enorm als iemand het tegen hem zei.
Ze wees hem de weg terwijl hij en Bay braafjes volgden. Dat was nu ook niet zo moeilijk. Bay volgde Aztec braaf terwijl hij rustig kon genieten van de omgeving. Een kleine wauw kon hij niet onderdrukken toen hij zag wat voor hen lag. Het was gewoonweg prachtig. Zo’n mooie gebieden zag je bij hem niet. Ze woonden dan ook op de rand van de stad bij allemaal boerderijen en die hadden enkel akkers voor koren en mais. Mitch spoorde net als Iana zijn paard aan tot galop. Bay had moeite om de Engelse volbloed bij te kunnen houden, wat redelijk normaal was. Het adembenemende zicht hield zijn blik vast. Ook hij steeg rustig van zijn paard. Kambarbay zou geen voetje verkeerd zetten dacht hij. Dat deed hij anders ook nooit en nu met aztec erbij zou hij ook niet snel gaan vertrekken. Ze nam zijn hand vast en trok hem mee op de grond. Verbaasd keek hij haar aan. En wat moest er nou gebeuren? Hij was niet van het type dat uren stil zou kunnen zitten. Ze zei dat hij zijn ogen moest sluiten en zich moest laten meevoeren door de geluiden van de natuur. Eerst keek hij haar niet begrijpend aan maar uiteindelijk sloot hij toch zijn ogen. Probeerde zich te concentreren waardoor er een denkrimpel op zijn voorhoofd verscheen en hij onwillekeurig zijn onderlip vast nam. Iets wat hij altijd deed als hij iets moeilijk vond. Nog geen seconde later voelde hij de handen van Iana door zijn haar die iets van een soort zand door zijn haren heen wreef. Geschrokken opende hij zijn ogen en wreef door zijn haar om het eruit te krijgen. Een gemeen grijnsje kwam rond zijn lippen te staan. Naïef hé? Zo snel dat het zand uit zijn haren was klom hij op Bay die al stond te trippelen. Hij had amper zijn stijgbeugel in of het paard was al vertrokken. Mitch hield hem een beetje in, Bay was misschien niet zo snel als Aztec maar had wel veel meer vermogen. Hij zou dus lekker een tijdje achter haar aan rennen en wanneer Aztec trager zou gaan zouden ze hen in kunnen halen.
“Rustig maar Bay, we krijgen ze wel.” Verzekerde hij zijn paard. Mitch liet de teugels losser en nam de manen mee vast om meer te gaan liggen op zijn paard. Na een minuut of vijf verloor Aztec zijn grootste snelheid en spoorde Mitch Kambarbay aan tot een standje hoger. Het paard gooide haast moeiteloos zijn voorhand iets hoger op om te versnellen. Met een soepele beweging stond hij horzontaal voor Iana en haar paard en een seconde late recht voor hun.
“Bay, koala.” Fluisterde hij zodat enkel Bay het zou horen. Het paard stootte zijn voorste hoeven af en ging vervaarlijk de hoogte in om met zijn creme hoeve door de lucht te maaien. Mitch hield zich stevig aan zijn paard vast en net voordat hij neer kwam haalde hij zijn voeten uit de stijgbeugels. Doordat Iana nog niet de tijd had gehad om weg te rijden kon hij achter bij haar op het paard kruipen. Met beide voeten duwde hij de stijgbeugels van haar voeten en kietelde haar handen los. Zodra ze los was liet hij zich helemaal schuin hangen zodat ze beiden van het paard af vielen. Al hield hij haar wel stevig vast zodat ze zich niet zou bezeren. Hij ging op haar heupen zitten en kietelde haar tot ze onder hem lag te kronkelen van het lachen. Met een grote grijns van oor te oor keek hij haar aan.
“Zo dat had je wel verdiend.” Besloot hij uiteindelijk en ging naast haar zitten. Hij trok zijn benen wat op en legde zijn onderarmen rustig op zijn knieën. Voor even keek hij naar de paarden die rustig stonden te wachten om verder te rijden.
“Je bent leuk.” Zei hij random uit het niets. Zelfs zonder haar aan te kijken. Hij had best geluk gehad dat Aztec een braaf beest was zodat hij niet meteen van hem afgevlogen was. Iana was geweldig als je fun wou hebben maar zou ze dat ook zijn als je serieus met haar zou praten?
“Geef mij je nummer.” Hij keek haar aan met puppy oogjes en een klein pruillipje. 2 seconden later toverde hij een oogverblindende grijns op zijn lippen en wachtte haar antwoord af. Oh wat was hij benieuwd wat ze zou gaan zeggen. Misschien dat ze vanavond eens iets serieus konden doen in hoeverre dat dat kon voor hen.
“Ennn… Als je vanavond niets te doen hebt, wil ik je wel bezig houden.” Een geheimzinnige blik werd in zijn ogen genesteld. Zijn ogen niet van haar blauwe kijkers afgericht tot hij antwoord zou krijgen. Hij wou niet weer een avond alleen doorbrengen, zeker niet nu hij eindelijk eens vakantie had van school en niets te doen had.

8Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 6:49 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana voelde hoe Aztec alles gaf, zijn benen zo wijd mogelijk plaatste en steeds luider begon te briesen. Een Engelse volbloed heeft veel kracht en snelheid in zich, maar qua uithouding zijn ze niet het beste ras. Niet dat Iana er iets tegen had want ze was natuurlijk niet van plan om zo'n hele namiddag weg te koersen, weg van Mitch. Nee. Hélemaal niet. 'Daarvoor hebben we het te gezellig..' Bedacht ze zich grijnzend.
Luid hoefgetrappel achter haar, gevolgd door het denderen van de grond deed Iana beseffen dat Mitch de achtervolging had ingezet. Een smile van oor tot oor brandde op haar gelaat en tevergeefs probeerde ze Aztec nog tot zijn uiterste te pushen. Tien seconden kon hij nog op zijn karakter vooruitgaan, maar daarna werd hij door zijn eigen lichaam gedwongen om te vertragen. Iana lachte uitgelaten en aaide haar trots over zijn hals, gaf er een klein kusje op en bedankte hem voor zijn kracht. Door de grote stofwolk voor haar moest Iana haar ogen dichtknijpen en had ze niet eens door dat Mitch zich in haar zadel had geworpen. "Heee! Wie heeft jou hiervoor de toestemming gege-", nog voor ze haar zin kon afmaken werd ze van haar paard geduwd en voelde ze nog net Mitch's armen rond haar. Klungelig viel ze op de grond en voelde ze een hoop bloemen in haar zij duwen. Alsof dat nog niet erg genoeg was begon Mitch haar te kietelen en dwong hij haar te blijven liggen door zijn gewicht op haar heupen te plaatsen. Gierend van het lachen probeerde ze zijn handen beet te grijpen, maar hij was veel te snel. "STOHH-OP!" Iana begon in elkaar te krimpen om er voor te zorgen dat hij zou stoppen, en gelukkig voor haar deed ie dat ook. Drietal keren haalde ze diep adem en blies ze de overschot récht in zijn gezicht uit. "Smerigaard!" Ze grinnikte en gaf hem een korte stoot in zijn zij. Hard genoeg om het te voelen maar te zacht om pijn te verrichten.
Zijn woorden deden haar een tijdje lachen. "Ik? Dát verdiend?" Iana maakte haar ogen groot alsof ze het nog steeds niet kon geloven, zuchtte quasi beledigd en smeet haar armen de lucht in. "Ik, meneer Mitchelwitsel, ben een engel eerste klas! Ik zou nooit iemand wat aandoen." Iana kon haar gezicht lang genoeg in de plooi houden om het geloofwaardig te laten klinken. Ze knipperde zelfs enkele keren met haar wimpers en gebaarde boven haar hoofd met haar vingers. "Zie je die aureool misschien niet?" Met haar wenkbrauwen wiebelend probeerde ze nog haar lach in te houden, maar het ging niet meer. Hikkend van het schokken maakte ze van haar lichaam een bolletje en sloeg ze haar ogen richting de hemel die felblauw was. Wat een prachtig weertje. Toen ze uiteindelijk weer kalm was geworden draaide ze zich op haar zij naar hem toe. Met haar handen ondersteunde ze haar hoofd en zo keek ze Mitch recht aan, breed glimlachend en met haar ogen half dichtgeknepen door het zonlicht dat erin scheen.
Zijn hele reeks woorden die hij in amper twee minuten had uitgesproken deden haar zachtjes schokschouderen. Een rilling gleed over haar ruggengraat toen hij haar nummer vroeg. Het was immers een hele tijd geleden dat iemand nog eens haar nummer had gevraagd en om eerlijk te zijn flatteerde het haar wel. "Hmmnh.." Bedacht ze zich luidop. "Laten we even hard to get spelen.." Iana grinnikte en bekeek hem een tweede keer van top tot teen. "Als jij mij straks helpt op de manege om mijn paard af te wassen, het jouwe eventueel ook, en mijn spullen mee wegbrengt", vertelde ze met een grote overtuigingskracht. "dan heb je een date voor vanavond. Later deze avond kunnen we dan nog iets bedenken voor mijn nummer." Iana lachte en vond het heerlijk om hem zo te plagen. Maar moest ze hem super droog haar nummer gegeven hebben zou de lol er ook rap af zijn. Dus gaf ze hem wat werk -wat natuurlijk ook in haar voordeel ging werken- zodat hij tenminste iéts had om voor te werken. Aztec en Bay stonden van het jonge gras te genieten dat overvloedig aanwezig was op deze drie hectare bloemengrond.
"Dus, lieverd.." Iana sprong recht en draaide grijnzend een rondje, wild schuddend met haar achterste. "..hebben we een deal?"

https://paradigm-shift.actieforum.com

9Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 8:13 pm

Mitch

Mitch

Ze had hem smekend gevraagd om te stoppen. Grijnzend had hij toen nog een aanval ingezet en was daarna gestopt. Ze blies maar hij hield zijn ogen dicht zodat er niets in zou komen. Met zijn arm veegde hij zijn gezicht af en keek zelfgenoegzaam naar Iana. Ze was een heerlijk spring in het veld. De stoot in zijn zij voelde hij maar het deed hem weinig. Mitch had een redelijke pijngrens waardoor het niet pijnlijk werd, wat ook haar bedoeling niets was. Haar grote ogen staarden hem aan alsof ze de onschuld zelve was, totaal niet dus. Mitch trok een frons in zijn gezicht en een wenkbrauw omhoog, zijn mond wat scheef.
"Een engeltje met een hele lange staart, met een strikje, en horentjes." Antwoorde hij droogjes voor hij in de lach schoot. Ze was gewoon enorm grappig en spontaan, geweldig. Ze draaide haar lichaam naar hem toe terwijl hij nog zat. Hij kon nu op haar neerkijken vanuit zijn ooghoeken en haar even bestuderen. Ze had gigantische blauwe ogen en erg sprekende geëpileerde wenkbrauwen waar ze veel van haar expressie mee deed. Ze had trouwens een erg sprekend gezicht, zelfs haar lippen. Deze waren mooi vol maar ook niet te vol. Haar donkere haar deed haar blauwe ogen nog meer afsteken dan ze normaal al zouden doen. Haar donkere volle wimpers zou ze perfect kunnen accentueren met mascara en een zwart lijntje erboven. Al bij al had ze een leuk gezichtje.
Iana wou dus hard to get spelen? Dat kon ze krijgen. Zij zou vanavond haar portie plaagacties wel gaan krijgen. Ze zou ook enorm verrast zijn om haar date, maar dan moest hij wel haar paard gaan wassen. Niet bepaald een gigantische opgave vond hij. Ze stond recht en wiebelde met haar kont waar hij dankbaar gebruik van maakte om naar te kijken met een grijnsje. Hij bleef een jongen voor iets hé. Daar zou ze niet onderuit komen moesten ze bevriend raken. Ze zou ook geregeld met hem mee uit mogen gaan want dat was iets wat hij heel erg graag deed. Dan kon hij uren voor de spiegel staan om zijn haar goed te leggen. Maar goed dat hij geen huisdieren had want die zouden half verwaarloosd zijn door hem.
Mitch stak zijn hand uit en wachtte tot ze hem zou aannemen. Haar vingers raakten de zijne waarbij hij haar hand stevig vast nam en recht kwam. Even niet plagen mitch, je moet je date houden. Anders had hij haar wel weer naar beneden getrokken en vast gehouden in zijn armen en gezegd gehad dat ze niet zo hard to get was maar hij ging zijn manieren houden.
Terug op stal zadelde hij Bay snel af en zette hem in de poetsplek. Veel zou hij niet moeten doen bij hem. Er waren genoeg meiden die met hem wouden tutten. Hij had gelijk, al snel kwamen er een stuk of 4 meiden van een jaar of tien naar hem toe. "Miiiittccch, mogen wij Bay poetsen?" Vroeg ze in koor. Mitch grijnsde en knikte.
"Als jullie mij komen roepen wanneer hij weer tip top in orde is wel." De meiden knikten gretig en namen eerst wat doekjes om het zweet weg te wrijven. Mitch haalde zijn schouders op en wandelde naar de poetsplek waar Aztec stond. Hij nam de waterslang aan de linkerkant van het paard en begon braafjes bij de voeten van het paard. Al hield hij zich elk moment klaar voor een aanval van Iana. Hij voelde gewoon dat ze deze kans niet zou kunnen laten.
"Je gaat me wel je adres moeten geven, zo kom je niet met mij mee, ik wil op zijn minst hakken en een kleedje." Merkte hij op. En alsof het niet overtuigend genoeg was dat ze zo niet mee zou mogen haalde hij de waterslang van het paard zijn lichaam af en richtte het op haar. Een schaterlach kwam vanuit zijn keel en hij verstopte zich zo goed hij kon achter Aztec die alles bijzonder goed toeliet. Nou niet erg abnormaal voor een paard te zijn van Iana. Ook mitch bleef niet bespaard van het water tijdens het wassen van Aztec maar toen hij helemaal klaar was moesten ze enkel zijn spullen nog opruimen en Bay en Aztec op stal zetten. Mitch nam de spullen van Aztec op een arm en wachtte op de instructies van Iana voor het naar haar kluisje te brengen. Ze zette beiden hun paarden op stal en Mitch wachtte braaf op haar. Als ze met de auto was zou ze niet tot daar komen, hij zou erop staan om voor haar te rijden. Deze keer ging hij de man zijn. Anders zou het een deuk in zijn eigo zijn.
"Ik wil rijden. Ik heb je op deze 'date' gevraagd dus ik ben gastheer." Zei hij tegen haar toen ze bij hem was. Veel zin in een ander antwoord als oké had hij niet dus hield hij zijn arm al half klaar zodat ze zou kunnen inhaken. Nu zag hij ook dat ze niet de kleinste was en hij maar even groot als haar zou zijn als ze hoge hakken zou dragen.

-sorry als het wat snel gaat-

10Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 10:01 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

De hand die hij naar haar had uitgestoken nam ze gretig vast om hem even de indruk te geven dat ze hem ging laten vallen maar uiteindelijk trok ze hem toch recht. Het zou best evil van haar zijn dat ze hem twee keren op een dag zou kloten. Toch zou hij er nog van langs krijgen als hij met een meisje als Iana wou rondhangen. Een grijns krulde rond haar mondhoeken als ze er nog maar bij nadacht wat ze allemaal met hem zou kunnen uithalen. En onbewust, bij al die fantasieën die ze al in haar hoofd aan het halen was, ontsnapte er een uitbundige lach uit haar mond. "Jij gaat nog afzien met mij, ooh dat ga je zeker!" Iana lachte en legde haar zachte hand tegen zijn borstkas. "Maar ik zal het, spéciaal voor jou, niet té erg maken." Ze zond hem een vettige knipoog en steeg snel op Aztec -die al braafjes stond te wachten-  vooraleer Mitch nog iets zou kunnen doen of zeggen.
Toen ze aankwamen bij de manege zag ze dat Mitch al druk in de weer was met alles klaarzetten om Az een beurt te geven. Gelukkig voor hem werd zijn paard al in de watten gelegd door een aantal kinderen, wat voor Iana goed uitkwam aangezien ze al Mitch zijn aandacht stiekem voor haar wilde.
Iana zag dat Mitch de waterslang al in zijn handen had en wist al van te voren dat ze er sowieso de dupe van zou worden. "Kom, klein kindje, geef die waterslang maar aan de vrouw! Want ik weet nu al dat dat hier niet goed gaat komen!" En alsof hij het wist richtte hij de straal naar haar en werd ze van kop tot teen gedoucht. Vlug kwam ze in actie en nam ze de slang van hem over, richtte hem -na wat geworstel- op zijn hoofd en liet nog net genoeg water over zijn lichaam vallen om hem kletsnat te maken. "Zo, dat zal wel genoeg zijn!"
Op zijn opmerking dat ze niet zo mee mocht haalde ze kort haar schouders op en bleef ze koppig staan met haar armen over elkaar gekruist. "Dus ik mag zo niet mee hé?" Ze keek hem scherp aan, verloor hem geen seconde uit het oog en haalde één perfect geëpileerde wenkbrauw op. "Wie zegt dat jij een meisje verdiend die zo opgetut is?" Iana legde een hand in haar heupen en woelde daarna lachend door zijn haren. "Heb jij toch geluk dat ik zo'n braaf meisje ben dat al die opmerkingen toelaat!" Ze deed alsof ze het grootste engeltje was en schudde haar haren achteloos naar achteren, zoals je een bitch wel zag doen in alle tienerfilms. Iana knikte dat hij best mocht rijden en stapte zonder toelating in de passagierszetel naast hem. "Koninginnenlaan 21B, hier niet ver vandaan." Iana wees hem steeds de weg en gebaarde hem uiteindelijk -na een kwartiertje- te stoppen voor een grote villa met een oprijlaan die gevuld was met kasseistenen. "Rijd maar tot de voordeur hoor." Iana lachte en nodigde hem mee uit naar binnen.
"Doe maar of je thuis bent, de frisdrank en drank staat in de frigo daar", ze wees richting de luxueus ingerichte living met een grote lounge en een flatscreen waar je best 'u' kon tegen zeggen. Verder was de living ingericht zoals een normaal huis, een grote kast leunde tegen een amandelbruine muur en als je verder naar achteren liep zag je een groot raam, vanwaaruit je haar grote achtertuin kon zien, met het stenen terras er nog voor. "verder zul je je wel kunnen behelpen denk ik, ondertussen ga ik me dan klaarmaken." Iana snelde zich naar boven en draaide zich nog net voor de trappen om. "Oh ja, voor ik het vergeet. Mijn drie husky's in de tuin zouden nog wat korrels en water moeten krijgen. Doe jij dat even? Alles staat in het tuinhuis hélemaal achteraan in mijn tuin. Je zult een beetje moeten stappen langs mijn koertje met bloemen, weet je meteen waar ik me mee bezig hou hier." Iana grinnikte en snelde de grote trappen op richting haar badkamer.
Pas na een dik halfuur kwam ze in haar badjas naar beneden, haar haren in haar handdoek en met twee kleedjes in de hand. "Mitch?" Iana riep luid genoeg zodat hij het zou kunnen horen. "Rood of blauw?" Iana liet hem het rode en het blauwe jurkje zien. Een brede glimlach lag op haar gezicht aangezien ze best zou willen weten wat er nu door zijn hoofd zou spelen. Ze had geen make-up of niets aan en enkel de handdoek bedekte haar poedelnaakte huid. Pas nadat hij gekozen had snelde ze de trappen terug op en gebaarde ze hem nog een kwartiertje te wachten. Aangekomen in de badkamer ontdeed ze zich van haar handdoeken en begon ze haar haren te brushen. Toen die in stijle stroken langs haar schouders vielen begon ze met haar make-up, simpele mascara met daarboven een lijntje eyeliner. Iana was niet van het 'barbie-make-upen'. Hoe simpelere, hoe mooier. Als laatste hing ze nog een stel oorringen aan haar oren. Vluchtig en gehaast trappelde ze richting haar schoenenkast en bekeek ze snel haar verzameling hakken. Rode, witte, zwarte, oranje, roze, gele.. Haast alle kleuren bezat ze en dat maakte de keuze weer net zo moeilijk. Om het haar gemakkelijk te maken nam ze er een stel zwarte uit, die perfect rond haar voeten zaten en waar ze gemakkelijk mee kon lopen.
"Mitch? Are you ready?" Iana stond bovenaan de trappen -net als in de films- en maakte haar entree met een brede smile op haar gezicht. Pas voor pas kwam ze de trappen af en vergat zeker geen uitdagende blik op te zetten, zodat ze extra elegant leek en ze voor niets leek te vrezen. Haar haren deinden feilloos mee en haar felblauwe ogen zochten die van Mitch om zijn reactie af te wachten. "Goedgekeurd?" Ze trok weer die bekende wenkbrauw op en bleef kalmpjes voor hem staan, niet vergetend om te grijnzen.

https://paradigm-shift.actieforum.com

11Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr aug 30, 2013 11:26 pm

Mitch

Mitch

Ook hij was helemaal doorweekt geraakt door Iana. Iets wat hij niet erg leuk vond maar ach, hij moest er maar mee leven. Ze zou deze avond in ieder geval niet vergeten. Ze zou ook helemaal haar zin gaan krijgen. Het feit dat ze toegaf aan avondkleding deed hem grijnzen. Het ging een avond worden om niet te vergeten. Ze bleef ook maar volhouden dat ze een engeltje was, wat voor hem eerder een klein duiveltje was. Ze wees hem de weg naar een riante villa wat zijn beide wenkbrauwen verbaasd deed optrekken en een vrolijke jongensachtige blik in zijn ogen toverde. Dit had hij niet verwacht. Hij reed tot aan de voordeur en liep snel om om nog net voor haar de deur te kunnen openen van het portier. Hij volgde haar tot in de woonkamer die werkelijk gigantisch was. Haar tv was wel zeker 2 keer zo groot als de zijne. Hij knikte naar haar. Op haar volgende zin zette hij een paar stappen naar achteren met zijn handen omhoog.
"Nee nee geen grote honden voor mij." Sprak hij. Mitch had echt een angst opgebouwd voor grote honden na een beet in zijn bovenbeen. Hij had er nog steeds een litteken van over gehouden. Wel ging hij naar de ijskast en nam een glas cola. Met een diepe zucht keek hij eens naar buiten en besloot haar maar een pleziertje te doen en die beesten eten en drinken te gaan geven. Zo snel hij kon beende hij naar achter in de tuin, nam brok en water in een gieter. De honden zo goed en zo slecht als hij kon negerend gaf hij ze eten en drinken en beende terug naar binnen om daarna op de zetel neer te ploffen met een enorme zucht en een hart dat klopte alsof hij een marathon had gelopen.
Iana riep zijn naam waardoor hij omkeek. Zijn mond viel haast open door haar zo te zien. Hmm een rood of een blauw?
"Doe maar het rode" Besloot hij. Dat was het meest cassual van de twee en ook het meest veelzijdig. Dan had ze ook totaal geen idee van wat ze zouden gaan doen. Iana verdween terug naar boven om haar verder klaar te maken en kwam terug en hield halt boven aan de trap. Zelf ging hij rechtstaan en leunde tegen de muur beneden aan de trap waar hij nonchalant zijn hand naar haar uitstak. Of ze was goedgekeurd? Mitch speelde een kleine fluittoon vanuit zijn lippen wat meer als genoeg zou zeggen. Op een galante manier begeleide hij haar weer terug naar de auto.
Een minuut of 5 later kwamen ze bij zijn huis aan. Het was een modern huis dat niet klein was maar ook geen villa. Hij parkeerde de auto onder de carport en hielp haar uitstappen. Samen wandelden ze het huis in tot in de woonkamer met aangrenzende keuken.
"Nu ga ik mij klaarmaken, maar eerst iets te drinken." Mitch opende de frigo en haalde er een fles cava uit. Hij ontkurkte hem en schenkte haar een glas in.
"Hier moet je mee toekomen tot ik terug ben." Grijnsde hij en rende met twee treden tegelijk naar boven. Heel lang zou hij haar niet laten wachten. Een snelle douche ging het zijn. Mitch nam zijn favoriete spijkerbroek met een zwart v hals shirt. Zijn haar ging zoals gewoonlijk in een kuif die meer tijd in beslag nam als het douchen zelf. Snel poetste hij zijn tanden nog eens en deed wat deo op. Hij deed zijn sokken aan en sprong in zijn sneakers. Hij haalde nog snel een das vanuit zijn kast die hij in zijn broekzak stopte. Hiermee zou Iana niet weten waar ze heen zou gaan. Hij snelde terug de trap af. Iana was braafjes aan het wachten.
"Omdraaien, of ik moet je vangen." Beveelde hij haar. Hij greep haar vast rond haar middel, haalde de das uit zijn broekzak en deed die voor haar ogen. Een zelfgenoegzame grijns speelde rond zijn lippen terwijl hij haar naar buiten leidde en de auto in zette. Hij reed doelloos rondjes waarbij hij af en toe Iana's vragen beantwoorde.
10 minuten later haalde hij de das van haar ogen en stond ze gewoon weer in zijn woonkamer met weer een glas cava.
"Jij kiest wat ik kook vanavond, ik kan werkelijk alles." Grijnsde hij. Dit was niet het enige wat hij in petto had voor haar vandaag. Hij was zo blij dat hij eindelijk weer eens iemand kende waar het mee klikte en dan ook nog eens een meisje. Dat was lang geleden dat hij nog eens een vriendin had gehad om vriendin te zijn. De meeste meiden gingen meteen flirten en alles serieus zien en waren daarna boos als hij afhaakte of verstikten hem als hij ze een kans gaf. Iana leek anders, ze was zorgeloos en gewoon geweldig in zijn ogen.
"De rest van de avond blijft een verassing." Sprak hij toch maar zelfgenoegzaam en klinkte zijn glas tegen het hare. Hij deed een kookschort aan en wachtte op haar antwoord. Ondertussen zette hij de muziek op die gewoon voor de verassing rustige muziek had. Iets waar hij makkelijk op kon leren.

12Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse di sep 03, 2013 8:42 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana stapte in haar felrode jurkje naar buiten en lachte omdat de wind haar rok omhoog deed vliegen. Met twee handen hield ze hem naar beneden en stapte op haar elegantst -wat nogal stroef verliep- de auto van Mitch binnen. Een tevreden en nieuwsgierige glimlach sierde haar gezicht, terwijl Iana zich afvroeg wat Mitch allemaal in petto voor haar had.
Een tijdje had Iana haar ogen gesloten gehouden, maar toen ze aankwamen op een middelmatig groot huis en Mitch de auto stilhield onder een carport, ademde Iana diep in en uit. Het zag er geen lelijk huis uit, daar was Iana al over zeker. Iana liet zich naar binnen begeleiden en nam grijnzend het glas cava aan dat hij in haar handen stak. "Dankjewel", bedankte ze hem simpel. Met haar glas in de hand wandelde ze de woonkamer binnen en bekeek ze alle foto's die op een wandkast stonden. Ze kon een lachje niet tegenhouden toen ze een foto zag waarop Mitch niet ouder kon zijn dan drie jaar. 'Wat een dotje', dacht ze in zichzelf, nog toelatend om zachtjes te grinniken. Pas toen ze Mitch naar beneden hoorde komen sprong ze uit de bank en bekeek ze hem goedkeurend van top tot teen. "Niet slecht, hélemaal niet slecht." Mompelde ze in een fluistertoon, er niet echt van bewust dat ze dat luidop zei. Pas toen Iana dat besefte schoot ze in de lach en gooide ze haar armen achteloos in de lucht. "Ach, het is een feit! Iedereen mag het weten."
Gehoorzaam draaide ze zich een kwartslag en liet ze zich -nietsvermoedend- blinddoeken. Alsof ze niets anders verwacht had begon hij haar rond te draaien, gelukkig niet te lang want Iana begon al zo'n misselijk gevoel in haar buik te krijgen. Haar blinddoek werd afgenomen en ze opende nieuwsgierig haar ogen. Helemaal verbaasd dat ze nog steeds in dezelfde ruimte stonden nam ze Mitch bij de schouders en hield ze zijn kin met één hand in de greep. "Geen spelletjes met me spelen, dumass. Nu mag je wel vertellen wat hier de bedoeling van is." Iana deed alsof ze ongeduldig en boos werd en trappelde quasi zenuwachtig met haar hakken op de grond. Pas toen hij had geantwoord op haar vragen knikte ze losjes, lachte ze alsof ze niet geloofde dat hij daadwerkelijk kon koken. "Eerst doen en dan beloven, schat. Ik heb dat excuus wel vaker gehoord. Dan geven ze me een diepvries-lasagne die ze dan, in godsnaam, nog laten verbranden ook." Iana rolde met haar ogen bij de herinnering aan een date die ze ooit eens had gehad. "Maar goed, ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik heb toch geen favoriete gerechten dus vertel jij maar wat je kán maken!" Ze lachte en begon het ritme van de muziek mee te neuriën toen hij de radio opzette.
"Maar vooraleer we gaan koken.." Iana maakte haar zin niet af en gooide haar armen rondom Mitch zijn nek. Ze zette een paar passen vooruit, liet zich ronddraaien en schudde wild met haar heupen. "Mitch kan dansen?" Iana gaf hem een knipoog en liet hem los, deed een paar passen naar achteren en gooide haar armen in een sierlijke beweging rondom haar hoofd. Alsof ze hem zat uit te dagen, begon ze rond zijn lichaam te dansen en glimlachte ze verraderlijk toen ze plak voor zijn gezicht stond. Met haar neus amper een centimeter van de zijne nam ze een grote teug adem en blies ze die uit in zijn gezicht. Pas toen het liedje gedaan was begon ze luidkeels te lachen en gooide ze haar armen over elkaar. "Nu ik gedanst heb, wil ik de volgende verrassing." Als een klein kind knipperde ze met haar ogen, nam een teug van haar cava en glimlachte liefjes.

-Wist niet echt wat te zeggen.. xD

https://paradigm-shift.actieforum.com

13Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse wo sep 04, 2013 8:52 pm

Mitch

Mitch

Mitch schoot in de lach bij haar antwoord. Hoe ze haar armen in de lucht gooide en vertelde dat iedereen het mocht weten haalde hij zijn wenkbrauwen op. Dat kon hij best als een compliment zien. Maar nu moest hij er vast en zeker ook eentje terug gaan geven.
"Nou in dat kleedje zie je er niet slecht uit." Gaf hij als antwoord en dat was niet gelogen. Ze zag er echt goed uit in dat kleedje, al ging hij dat niet op die manier zeggen. Hij was nu eenmaal niet iemand die vleide. Ze vertelde hem over andere kerels die zeiden dat ze konden koken en dan de gekochte lasagne aan lieten branden. Hij kon een sarcastisch lachje niet onderdrukken. Zo was hij helemaal niet. Hij kon wel echt koken en zou haar eens wat laten zien. Tenminste als ze pasta met scampi's in een roomsaus zou lusten. Daar had hij zeker genoeg van in huis.
"Nou dan ga ik een pasta in roomsaus maken met scampi's." Zei hij trots. Daar zou ze vast van opkijken. Al keek hij nu op van haar. Ze wou dansen? Ok dat kon ze krijgen. Was ze lekker opgewarmd. Ze gooide haar armen rond zijn hals. Ze danste rond hem heen en blies in zijn gezicht. Een grijns kwam rond zijn lippen toen ze zeurde over haar verassing. Mitch nam zelf de afstandsbediening en zette de muziek ietsje luider.
"Jij wou dansen?" Vroeg hij met een uitdagende opgetrokken wenkbrauwen. Hij wandelde naar haar toen en nam haar heupen vast.
"Dan gaan we dansen zei hij." Hij zette zijn lichaam in beweging en leidde haar door de woonkamer met passen die op de maat vielen. Na een liedje liet hij haar los. Een kleine buiging maakte hij nog voor hij naar de koelkast wandelde. Hij haalde er de scampi's uit. En de rest voor de saus. Hij nam een keukendoekje en maakte de scampi's schoon. Die zouden dadelijk samen met de saus de pan in gaan. De pasta kwam pas tegen het einde. Hij dekte de tafel met vierkante iets diepere witte borden. Een mes, vork en een lepel op een wit servet. 2 wijnglazzen werden ook op tafel gezet.
Zodra het eten klaar was konden ze beiden aanschuiven. Hij hield haar de stoel voor en ging daarna zelf ook zitten. Hij hoopte dat ze het lekker zou gaan vinden. Hij vond het wel erg geslaagd deze keer.
"En kan ik nu koken of niet?" Vroeg hij uitdagend. Zij bruine ogen keken haar even strak aan waarna hij een stuk scampi naar binnen werkte. Na het eten zouden ze verder gaan naar haar tweede verassing. Haar avond zou in ieder geval niet saai gaan worden. Ze had niet voor niets deze kleren mogen aantrekken en Mitch was geen saai persoon. Mitch hoopte dan ook dat ze zich niet zou gaan vervelen. Al had hij een leuk idee voor haar in petto wat ze wel zou gaan zien na het eten en nadat hij haar nog wat had kunnen plagen omdat ze van niets wist.

14Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse do sep 05, 2013 9:27 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana moest lachen om zijn zwierige bewegingen tijdens het dansen, wat haar enigszins aangenaam verraste. "Dus hij kan dansen?" Iana bekeek hem van top tot een en knikte uiteindelijk goedkeurend. "Dat staat genoteerd." En grijnzend deed ze alsof ze haar schriftje uithaalde uit haar tas en erop schreef wat ze net had geciteerd. Het leek allemaal best grappig maar Iana zag er de fun nog wel van in. Toen ie haar losliet liet ze zich op een stoel zakken en bekeek ze zijn keuken van top tot teen. "Dus met andere woorden, hier besteed je je meeste vrije tijd? Of heb je nog zo'n interessante hobby's?" Iana haalde één wenkbrauw nieuwsgierig op en nam nog snel een slok cava. Met een brede glimlach stond ze op Mitch zijn vingers te kijken, benieuwd naar wat hij allemaal in huis zou hebben. En natuurlijk kon ze er niet aan doen dat haar blauwe kijkers even op zijn gespierde schouders bleven hangen, omlaag naar zijn rug -waar je door zijn T-shirt zijn ruggengraat kon zien- en verder naar zijn achterste dat ook niet mis was. Iana likte met haar tong over haar lippen en wendde snel haar blik naar rechts toen Mitch zich omdraaide om de borden op tafel te zetten. "L-laat me je he-lpen.." Hakkelde ze, niet wetend waarom ze opeens zo begon te stotteren. Ach, wat een idioot was ze toch. Gegeneerd keek ze dan maar naar het bord dat voor haar neus werd gezet. De dampende scampi's roken overheerlijk. "Hmmnh.." Iana nam haar bestek in de hand en proefde -van zodra hij haar had opgeschept- meteen van het goedje. Nog net op tijd kon ze doorslikken, vooraleer haar tong zou verbranden, en flauwtjes lachte ze. "Super lekker," ze slikte. "maar warm!" Een grijns krulde rond haar mondhoeken. Zijn mysterieuze kantjes trokken wel haar aandacht naar hem toe, en stiekem begon ze zich toch al af te vragen wat hij nog meer voor haar in petto had.
Mitch richtte zijn ogen naar haar toe en Iana luisterde aandachtig naar wat ie te zeggen had. "Ja, ik vond het echt heerlijk! Maar.." Iana stelde zich recht en stak -zonder dat hij het zou opmerken- haar vinger in de saus en stapte op Mitch af, zachtjes glimlachend alsof ze zo onschuldig was als een meisje van vijf jaar. "ik denk toch dat je je-" Zo snel als ze kon smeerde Iana de saus op zijn neus en gierde ze bijna van het lachen. Ze moest zich zelf even vasthouden aan de tafel of ze zou omvallen door te lachen. Wetende dat Mitch haar achterna zou komen begon ze al te lopen richting de living, waar ze een deur binnenging die -volgens haar- richting de badkamer zouden leiden. Dat kwam goed uit want ze wou best wel haar handen wassen. Het liefst zonder Mitch onder ogen te moeten komen, wetende dat hij haar nog terug zou pakken. Toen ze niets achter haar hoorde durfde ze het toch om terug naar beneden te lopen, hopende dat hij braaf zou blijven. "Lieverd?" Iana grinnikte en keek om zich heen, alert voor een aanvalsbeweging die waarschijnlijk nog wel zou komen. "Ik zou graag mijn tweede verrassing nog krijgen.."

https://paradigm-shift.actieforum.com

15Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse do sep 05, 2013 10:55 pm

Mitch

Mitch

Ja hij kon dansen, of ja een klein beetje toch. De basis kende hij. Meer ook niet, en het grootste deel had hij dan ook nog geleerd in clubs tijdens het uitgaan. Daar had hij vaak gezeten met zijn vrienden voor hij ging verder studeren. Mitch had zijn wilde jaren zeker en vast gehad en had nog steeds van die momenten. Dan kon hij ergens tegen de ochtend thuis komen, zo zat als iets. Dan kroop hij met kleren aan in bed en sliep hij zijn roes uit om de dag erna met een kater uit bed te kruipen en zijn kop onder de douche te steken. Dat waren zijn wilde nachten. Ergens wel heerlijk om zo eens een avond door te brengen, zeker met je vrienden. Zijn vrienden waren gigantische feestbeesten die graag een stapje in de wereld zetten en hij volgde graag genoeg.
Iana stotterde. Mitch trok verbaasd een wenkbrauw hoog op en keek haar aan.
"Je hoeft niet te stotteren dame, zo sexy ben ik niet." Knipoogde hij naar haar. Hij had wel gemerkt dat ze hem had bekeken. Agh, hij had haar ook al eens goed bekeken, ze zag er niet slecht uit, dat moest hij toegeven. En ze vond zijn eten lekker, dat was dus missie geslaagd. Iana kwam op hem af, dat kon niet veel goeds zijn. Al kon hij niet zeggen wat, misschien ging ze ook wel lief zijn. Nou het was dus het eerste. Hij zou het nu toch al door mogen hebben. Ze smeerde de saus over zijn neus uit waardoor hij even verstijfde. Het was inderdaad warm. Met zijn eigen vinger streek hij het sausje van zijn neus en likte het op. Zelfs met de smaak van zijn eigen smaakte het. Ze zou vast en zeker wel naar de badkamer zijn gerent om haar handen te wassen. Dan moest hij ook maar eens naar boven gaan. Met twee treden tegelijk ging hij naar boven. Hij ging achter haar staan en hoorde haar roepen. Zonder een paar woorden te zeggen greep hij haar rond haar middel, draaide haar om en gooide haar over zijn schouder heen. Rustig wandelde Mitch naar zijn slaapkamer. Hij legde haar op bed en gaf haar een kieteldood. Pas toen ze hem smeekte om haar te laten gaan hielden zijn handen op. Hij stak zijn hand naar haar uit om haar recht te helpen.
"En nu je tweede verassing, van die eerste heb je duidelijk genoten." Knipoogde hij naar haar.

Na een kwartiertje wandelen kwamen ze in de hoofdstraat van de stad. Daar waren verschillende pubs die leuk genoeg waren om wat te drinken. Nou dat gingen ze ook gaan doen. Ze zouden iets gaan drinken en wel zien wat de avond zou brengen. Voor Iana wou binnen gaan hield hij haar tegen. Hij haalde een pakje uit zijn jaszak en haalde er een sigaret uit.
"Gelegenheid." Grijnsde hij met een kleine blos op zijn wangen. Mitch rookte niet veel maar wel als hij uit ging. Het hoorde er bij voor hem door de jaren heen. Voor de rest kon hij er perfect vanaf blijven, gelukkig. Hij opende Iana's handtas en stak het pakje erin.
"Jij hebt de tas." Haalde hij onschuldig zijn schouders op. Zodra zijn sigaret op was legde hij zijn hand op haar onderrug en ze wandelden naar binnen. Ze gaven hun jassen af aan de vestiaire en wandelden verder. Mitch bood haar een plaats aan bij een van de zitjes. Hij stak zijn hand omhoog om een van de bediendes te roepen.
"2 Tequila's" bestelde hij. Uitdagend keek hij naar Iana, hij hoopte dat ze wist hoe ze dat moest drinken. Dit kon de avond nog interessant gaan maken. Het was nog vroeg en er zouden nog veel drankjes volgen.

16Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr sep 06, 2013 10:18 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana trok beide wenkbrauwen op bij zijn opmerking, dat ie niet zó sexy was. Ze hield zich voor om er maar gewoon niet op te reageren aangezien ze anders weer helemaal rood zou kleuren. Het was al gênant genoeg dat hij doorhad dat ze naar hem zat te kijken. Tot haar opluchting had hij daar niet echt iets over gezegd. Toen Iana Mitch hoorde aankomen begon haar hart al meteen sneller te slaan, puur door de adrenaline omdat ze wist dat hij haar terug zou pakken. En nog voor ze het doorhad had hij haar over zijn schouder gegooid . "Smeerlap!" Iana lachte en slaakte een kort kreetje. Niet dat ze het zo erg vond om over zijn schouders te hangen maar oké, erg veel tegenpruttelen zou ze niet doen.
Nieuwsgierig naar wat ie nog voor haar in petto had wandelde ze met hem mee. "Jij bent echt onvoorspelbaar!" Ze draaide haar hoofd een kwartslag naar hem toe en glimlachte braafjes. Op zijn sigaret reageerde ze niet, Iana had immers genoeg vrienden die ook rookten en om eerlijk te zijn had ze er niet echt iets tegen. Zelf rookte ze niet maar dat kwam doordat haar nonkel aan longkanker was overleden. "Dus ik moet dat pakje dragen? Apfoe!" Iana stak haar neus de lucht in en snoof de frisse avondgeur binnen. Quasi verontwaardigd. Al volgde er op die uitdrukking snel nog een brede glimlach. Hoe kon het ook anders, Mitch had zo'n effect op haar. Nieuwsgierig volgde ze hem een pub in en al snel legde ze haar handen in haar heupen. "Was dat nu zo moeilijk om te zeggen? Dat we naar een pub gingen?" Ze rolde met haar ogen nam plaats op het stoeltje dat hij naar achteren had geschoven. Mitch had al meteen twee tequila's besteld, waarop Iana enkel grinnikte. "Dus nu is het plan om me dronken te voeren, te óntvoeren en mee te nemen naar je huis om me daar te verkrachten?" Iana hield één wenkbrauw de lucht in. Natuurlijk bedoelde ze het niet serieus en zat ze er meer mee te lachen dan wat anders. Natuurlijk mocht je niet lachen met zo'n dingen maar Iana had zich al over haar schrik heen gezet. Het had toch geen zin om al op voorhand te vrezen om naar buiten te gaan. Je moest zelf maar opletten.
"Dus, lieverd. Wat is de verdere planning?" Ze keek hem enkele tellen recht aan en nam het shotje vast dat haar werd toegeschoven. "3,2,1.." Meer tellen had Iana niet nodig om het hele glaasje naar binnen te kappen en meteen met haar hoofd te schudden. "Brrrrr.. Prikkelig." Iana rilde over haar hele lichaam, maar herstelde zich snel. Ze was gelukkig wel wat gewend en ze zou zich zéker niet laten kennen. "Vertel eens, wat vind je tot nu toe van mij?" Ze haalde uitdagend haar handen vanonder de bar en legde die op de toog. Nieuwsgierig tikte ze met haar felrode nagels op het tablad en wachtte ze -ietwat ongeduldig- op een antwoord.

https://paradigm-shift.actieforum.com

17Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse za sep 07, 2013 11:23 pm

Mitch

Mitch

Dat hij onvoorspelbaar was had hij vaker gehoord. Hij volgde dan ook gewoon wat hij wou doen en hield dan met niemand rekening. Hij was ook niet iemand van het stilzitten, helemaal niet. Hij kon eerst een gedacht hebben en 5 minuten later het andere. Ze leek beledigd dat ze zijn pakje moest dragen. Maar goed dat ze niet in het pakje kon kijken. Misschien dat ze dan meteen een heel verkeerd beeld zou krijgen van hem. Ook hij had zijn geheimpjes die ze pas zou kennen als ze hem langer kende. Mitch haalde zijn schouders op, dit was enkel het opwarmertje voor de rest van de avond. Hier was het gewoon veel goedkoper dan wanneer ze uit zouden gaan. En omdat Iana er een feestbeest uit zag zou hij haar nog wel meenemen naar een club waar ze zouden kunnen feesten. Dat was toch zijn plan. Maar of ze zover zouden komen wist hij niet. Hij gaf haar nu al een redelijke uitdaging om in te drinken met Tequila. Het was niet het meest normale drankje. Maar Mitch ging niet aan de whisky gaan want dan was hij meteen zat, dat was iets waar hij helemaal niet tegen aan kon.
"In dat eerste zit een grote kans, dat tweede is ook nog een mogelijkheid" Sprak hij best overtuigd. Ze zou zeker aangeschoten worden.
"Maar dat derde gaat niet meer lukken, zal zelf te zat zijn." Grijnsde hij. Jup dat was iets typisch voor hem dat hij daar niet meer toe in staat zou zijn. Als hij zijn bed zag na een avondje uit was het al een grote moeite om zijn kleren uit te krijgen. Mitch tuitte zijn lippen en trok zijn wenkbrauwen uitdagend op. Zijn bruine ogen keken in haar blauwe ogen.
"We zien wel, nu eerst indrinken op mijn kosten." Zei hij met een grijnsje waarbij hij haar hand nam en wat zout tussen haar duim en wijsvinger deed. Hetzelfde deed hij bij zichzelf. Hij likte het zout op, nam de tequila en dronk die op. Daarna nam hij het citroen dat ze erbij hadden gekregen en beet er een stuk vanaf. Iana deed hetzelfde waardoor hij grijnsde.
"Zo drink je Tequila boom boom." Zei hij tegen haar. Ze vroeg wat hij van haar vond tot nu toe. Hmm moeilijke vraag eigenlijk.
"Nou euhm je bent enorm aardig, mooi en interessant. Nu jou beurt." Zei hij met een beheerste stem. Zijn bruine ogen brandde in de hare, wachtend op haar antwoord. Nogal nieuwsgierig naar haar antwoord. Hij hoopte dat ze zowat hetzelfde vond over hem.

18Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse zo sep 08, 2013 11:46 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana keek hem met haar felblauwe ogen aan, grijnsde om wat hij zei over de tequila en haalde uiteindelijk haar schouders achteloos op. "Dude, je praat net tegen een kleuter van vijf jaar die voor het eerst leert fietsen. Ik weet heus wel hoe je tequila drinkt." Iana schonk hem een zuinige knipoog, likte het zout op, goot het goedje naar binnen en at daarna een hap van de citroen. Net zoals Mitch had gedaan. Iana schudde met haar hoofd, stak haar tong met een grijns uit en maakte een rilgeluidje. "Damn, best goed spul. Next?" Iana keek hem uitdagend aan en bleef hem voor enkele tellen recht aankijken.
Zijn antwoord op haar vraag deed haar zachtjes lachen. "Interessant hé?" Iana wiebelde enkele keren met haar wenkbrauwen en haalde erna zachtjes haar schouders op. "Ik doe m'n best om toch alleszins niet saai over te komen." Iana verplaatste zich wat op haar stoel zodat ze hem beter kon aankijken. "Ik vind je best grappig, ook erg interessant.." Alsof ze even de tijd nodig had om na te denken wat ze nog kon vertellen, plaatste ze een vinger op haar kin en bekeek ze hem nog eens ongegeneerd. Dit keer zonder te blozen of weg te kijken. "Knap.." Iana legde een hand op zijn bovenbeen, duwde haar nagels héél zachtjes in zijn vel en grinnikte daarna ietwat ondeugend. "Ja, niet mis hé." Ze liet haar hand van zijn been vallen en draaide zich terug naar voren. "Nog twee tequilas alsjeblieft." Vroeg ze aan de barman, waarna ze hem een knipoog schonk. "Hou maar..Ik trakteer." Vertelde de man. Iana lachte, knikte dankbaar en draaide haar hoofd terug naar Mitch. "Zo doe je dat dus." Iana gaf hem de tequila en goot hem net als frisdrank vlotjes naar binnen. Aah, dit was zalig!

-Beetje kort, de volgende wordt langer!

https://paradigm-shift.actieforum.com

19Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse ma sep 09, 2013 7:17 pm

Mitch

Mitch

Mitch knikte op de vraag voor nog eentje. Mitch kon best goed drinken als je het aan hem vroeg. Hij kreeg immers pas zijn klop wanneer hij naar buiten kwam. Ergens was dit handig maar voor een roker was het helemaal niet handig, na elke sigaret moest hij wel een cola drinken om niet over zijn nek heen te gaan. En als hij zijn join rookte dan was dit nog erger.
Dat ze haar best deed was meer als duidelijk, om niet saai te zijn dan toch. Ze was helemaal niet saai, in tegen deel zelfs. Ze was heel erg interessant en hij wou haar graag beter leren kennen. Al leek het alsof hij haar al jaren kende. Iets wat hij erg leuk vond aan haar. Mitch kende Iana nog maar net maar ze deden beiden alsof ze elkaar al erg lang kenden en deden alsof ze beste vrienden waren. Iets waar Mitch van kon genieten. Hij voelde haar hand naar zijn been gaan en haar nagels zachtjes door zijn jeans heen. Automatisch spande hij zijn beenspieren op, pure gewoonte. Mitch grijnsde. Iana bestelde nog twee drankjes die ze gratis leek te krijgen van de barman. Even keek hij de man na met zijn schouders iets rechter. Hun blikken kruisten elkaar en het was wel duidelijk dat de barman niets moest proberen.
"Maar dat is niet eerlijk, dat is geen vrouw en geen homo dus maak ik geen kans." Zei hij met een klein pruillipje. Bij een vrouwelijke barvrouw maakte hij wel al eens kans om iets gratis te krijgen als hij zijn charmes in de strijd gooide. Ze vielen nogal makkelijk die vrouwen van tegenwoordig, niets meer aan.
Ook Mitch gooide zijn drankje achterover. Hij keek even op zijn horloge, half twaalf. Oké dan konden ze stilaan wel een straat of twee verder wandelen naar de uitgaansbuurt. Dan kon Iana eens laten zien of ze ook zo kon dansen, want hier was mitch koning in. Hij kon elk meisje rond zijn lichaam draaien en ermee staan schuren. Eens benieuwd of het hem ook met Iana zou lukken.
"Zullen we aan het echte werk beginnen?" Vroeg hij aan haar terwijl hij recht stond. Hij strekte zijn hand naar haar uit om haar recht te helpen en legde daarna zijn hand op haar onderrug. Iets wat enkel een echte heer zou doen in zijn ogen. En voor hem was het een klein excuus om dicht bij haar te zijn en haar heerlijke parfum te ruiken.
"Oh vergeten, je hebt goede parfum, een grooooot pluspunt jongedame, je stijgt in rang." lachte hij vrolijk terwijl ze verder over straat wandelden opweg naar een discotheek waar ze uit zouden kunnen gaan.

20Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse ma sep 09, 2013 9:31 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana moest lachen om zijn reactie, dat ie toch geen schijn van kans maakte bij de barjongen waar Iana daarnet nog gratis drankjes had gehaald. “Mitch, dummie. Je kunt het nooit weten hé.” Iana draaide haar hoofd naar hem, bracht het op drie centimeter van zijn oor en fluisterde zachtjes: “Misschien is ie wel biseksueel?” Nog snel zond ze hem een knipoog en probeerde gedurende een volle minuut haar gezicht in de plooi te houden en vooral niet in de lach te schieten.
Toen Mitch recht stond en zei dat ze aan ‘het echte werk’ gingen beginnen, trok ze haar beide wenkbrauwen op. “Het echte werk? En wat is dat dan wel?” Ze stelde zich vol enthousiasme recht en draaide speels een rondje, in volle verwachting voor waar hij haar naar toe zou brengen. Iets zei haar dat ze nog een pub in zouden gaan. Of dat werkelijk zo zou zijn wist ze niet.
De hand die hij op haar onderrug plaatste deed haar over haar hele lichaam rillen. Zo’n rilling die je kreeg wanneer je het koud had of opeens heel hard schrok. Zijn opmerking over haar parfum deed haar enkel grijnzen. “Dus meneer houdt een puntenboekje bij zich? Zit dat zo van tegenwoordig?” Ze keek hem zijdelings aan, legde haar hand op zijn achterste en kneep er uitdagend –zachtjes- op. “Verdiend dat nog een streepje?” De helft van haar bovenlip ging in een grijns de lucht in en samenzweerderig trok ze een speels gezicht.
Bij de eerste discotheek die ze voorbij kwamen bleef Iana halt staan. “Hierin? Het staat bekend om wat ruige types, maar ik heb het gevoel dat jij je daar wel in kan vinden. Is het niet?” Ze schoot haast in de slappe lach toen ze probeerde haar gezicht in de plooi te houden, maar dat amper twee seconden aan kon. “Kom.” Iana trok Mitch grinnikend mee naar binnen en wimpelde de buitensmijters simpel af met een kus op hun wang. Meer zou Iana toch niet moeten doen. Haar blik alleen al zorgde ervoor dat de buitensmijters haar binnen lieten. Eenmaal binnen gekomen liet Iana er geen gras over groeien en dook ze meteen de dansmenigte in. Het ging er heftig aan toe, er was een coole dj van uit de buurt aan het spelen en Iana had zijn muziek altijd al goed gevonden. “Kan mijnheer Mitch ook wat van het échte dansen?” Iana keek achterom en bleef zijn hand verrassend lang vasthouden. Pas nadat ze haar blik in die van hem had geboord, ze net leken op te vlammen, liet ze hem los. Met haar armen de lucht in liet ze zich zachtjes knikken door haar knieën, kwam daarna weer soepel naar boven en blikte nog snel naar Mitch om te kijken of ie erin meeging. Een aantal mensen weken al wat naar achteren zodat Iana plaats genoeg had om haar skills boven te halen. Wat velen niet wisten was dat Iana een hiphopachtergrond had, meer dan vijf jaar professioneel gedanst had, maar dat dan uiteindelijk had laten vallen voor haar paarden. Dus nu ze de kans had liet ze er natuurlijk geen gras over groeien. Ook al had ze een rood kleedje aan, In twee tellen had ze haar hakken uitgedaan –die aan een persoon van de zijlijn gegeven- en stond ze met haar handen op de grond, liet ze haar benen rondom haar eigen as bewegen en draaide ze zich in allerlei houdingen. Een aantal mensen joelden, sommigen deden zelfs mee en gingen haast een battle aan. Maar wat Iana echter interesseerde was hoe Mitch hierop zou reageren. Zou hij het durven? Zou hij het kúnnen?
“Kom je nog?” Daagde ze hem uit, terwijl ze haar lippen tuitte en een glimlach over haar gezicht liet vallen. Ja, nu was ze wel érg benieuwd.

https://paradigm-shift.actieforum.com

21Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse ma sep 09, 2013 10:48 pm

Mitch

Mitch

Mitch rilde om haar woorden. Hij had na een keurende blik braaf nee geschud. Die kerel volgde duidelijk maar een ding. Iets wat bij mitch pas later begon te spreken. Maar goed ook, anders was hij net een dekhengst. Of dat dacht hij toch moest hij zijn hormonen laten spreken vanaf het begin. Nee hij was eerst het type dat lol maakte en dan pas begon te volgen als hij merkte dat het meisje hem wel zou volgen. Het was zijn tactisch spel waar hij de beste in was. Mitch was gewoon een slimme jongen en hij wist dat hij niet lelijk was, helaas.
Een puntenboekje? Ja ergens diep in zijn hoofd zat er zo wel eentje. Hij voelde haar hand op zijn achterste en grijnsde. Lachende schudde hij zijn hoofd waarna hij haar schuin aankeek.
"Onvoorspelbaar, maar als je het zo wilt spelen..." De uitdaging stond op zijn gezicht te lezen. Hij legde zijn hand op haar achterste en trok haar tot kort naast hem. Zo nu kon ze niet meer weg. Mitch kon die spelletjes ook wel spelen. Ze was niet de enige die kon speels kon flirten. Op dat gebied leken beide hetzelfde te zijn.
iana dook de menigte in en hij volgde haar braaf. Het echt kennen deed hij het hier niet maar hij kon zich er wel in vinden. Hij had een zalig gevoel voor ritme al had hij geen dansverleden. Hij had alles geleerd tijdens het uitgaan en met meiden versieren. Misschien een tijd waar hij spijt van zou kunnen hebben maar misschien ook een tijd waar hij geen spijt van moest hebben. Hij had nooit niets tekort gehad en had er zalige vriendinnen leren kennen die hij hier misschien wel eens zou kunnen tegen komen. Met een scheve grijns keek hij toe hoe Iana hem uitdaagde, nou dit kon hij niet. Maar hij zou haar wel heerlijk die menigte uit proberen te halen. Hij wandelde rustig naar haar toe, legde een arm rond haar middel en met zijn vrije hand nam hij haar kin vast.
"Jij wilt dansen, jij zult dansen lieve schat." Zei hij vastberaden. Mitch liet haar los en danste op de maat van de muziek in de stijl die zei net deed. Misschien niet zo goed maar hij kon het een beetje. Hij nam haar sierlijke hakken aan van een kerel en inplaats van ze aan haar te geven knielde hij. Hij nam haar voet en deed een voor een de hakken weer aan. Nu was ze tenminste bijna even groot als hem.
"Mag ik mijn belachelijkmaking nu even wegdrinken? Daarna toon ik jou de hele zaal." Zei hij tegen haar. Om haar door de massa heen te krijgen nam hij haar hand en bracht haar naar de bar waar hij twee malibu orange's bestelde. Het was een heerlijke frisse drank dankzij de fruitsap die je bij de sterke drank deed. Iets waar hij heel de avond van kon drinken als het moest. Maar nu ging hij haar eens laten zien hoe hij uitging. Mitch bekeek een aantal meisjes die stonden te dansen, amper een jongen bij hen. Misschien hadden ze er geen behoefte aan, misschien waren ze nog aan het wachten. Wat hij wel had gezien was dat ze al aangeschoten waren. Dat waren de typische meisjes die helemaal los gingen op een nummer als low van flo rida. Op hem zouden ze vanavond niet hoeven te rekenen als het van hem afhing. Dan hing hij de hele avond bij Iana die langs hem zat.
"Dansen?" Vroeg hij toen hun drankjes op waren. Oh wat vond hij het leuk om haar overal mee heen te sleuren, ookal was het maar hier in dit gebouw. Mitch bewoog op het ritme van de muziek. Geleidelijk danste hij naar Iana toen en zette zijn been tussen het hare terwijl hij door danste. Speels haalde hij zijn wenkbrauwen een paar keer op. Dat ze fun zouden maken was in ieder geval zeker. Twee flirtbeesten bij elkaar kon niet beter.

22Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr sep 13, 2013 7:22 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana bleef hem uitdagend aankijken, terwijl ze wachtte op een reactie. Mitch leek zich niet te laten doen en stortte zich meteen in de groep om zijn danstechnieken te showen. Ze waren nu niet de top van de top, maar slecht waren ze zéker niet. Iana knikte goedkeurend en klapte enthousiast toen hij ermee ophield en haar schoenen aandeed. "Je deed het best aardig, schat. Had ik niet verwacht." Iana wiebelde een keertje met haar wenkbrauwen en liet zich mee leiden richting de bar. Dankbaar voor het drankje gaf ze hem een zuinige knipoog en kietelde ze hem zachtjes in zijn zij. "Dankjewel voor de uitnodiging, ik amuseer me echt kostelijk." Ze lachte en nam een grote slok van haar drankje. Op zijn voorstel om weer te gaan dansen zei ze natuurlijk geen nee. Wild springend op haar twee benen liep ze met hem de menigte terug in en nam ze hem dicht tegen zich vast. Dit was het moment. Het 'Iana' moment. Van zodra de muziek lekker zwoel werd begon ze zich door haar knieën te buigen, walste ze haast rond Mitch zijn lichaam en drukte ze vooral haar buik goed tegen die van hem. Met een speelse fonkeling in haar felblauwe ogen bleef ze hem aankijken, geen moment verloor ze hem uit het oog. Ook al keken een aantal mensen jaloers naar hen op, Iana had er helemaal geen aandacht naar. Al haar aandacht ging naar Mitch, en dat was zo'n moment waarop je alles om je heen vergeet en gewoon geniet van het moment. Iana glimlachte samenzweerderig met Mitch, duwde haar lichaam tegen dat van Mitch en bracht zijn handen naar haar achterste. Dit niet om 'vulgair' te doen, maar gewoon zijn reactie af te wachten en te kijken hoever ze met hem kon gaan vooraleer ie zou protesteren. Terwijl bleef ze tegen hem aanschuren en legde ze haar armen verleidelijk over zijn schouders. "En.." Fluisterde ze hijgend van de inspanning. "Hoe voelt dit?" Iana lachte en draaide haar lichaam in een kwartslag naar hem toe. Ze bracht haar hoofd op twee centimeter van het zijne, legde een vinger op zijn kin en ging zijn kaaklijn af in een zachte aanraking. Een amusante grijns krulde rond haar mondhoeken terwijl ze haar hand in zijn nek liet rusten en hem diep in de ogen aankeek. "Voel je het? Dat gevoel dat het je niets kan schelen wat anderen van je vinden?" Iana deed een pas achteruit, sprong hoog de lucht in en strekte haar benen wijd toen ze op een meter van de grond stond, om zich daarna in een spreidsprong op de grond te laten vallen. Iana's lenigheid was altijd al optimaal geweest en nu ze ermee kon pronken deed ze dat zeker. Iana strekte haar beide armen naar hem uit, nam zijn handen vast en liet zich overeind trekken. Dit was alles wat ze wou. Dit was alles wat ze verlangde. Dans. Muziek. En.. Leuk gezelschap!

https://paradigm-shift.actieforum.com

23Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr sep 13, 2013 9:31 pm

Mitch

Mitch

Ze vertelde hem dat ze zich kostelijk amuseerde. Ja hij kon niet anders zeggen als hij ook. Zalig zo nog eens uitgaan met iemand waarmee je je kon amuseren en waar je niet continu mee moest flirten. Bij iana ging het vanzelf. Bij andere meiden moest hij meestal veel meer moeite doen om hun aandacht te krijgen. Maar Iaan was dan zelf ook een flirt op haar eigen. Dat had Mitch al lang door, niet dat het hem iets uitmaakte. Voor een jager als hem was dit leuk. Eens de rollen omdraaien en je laten leiden door iemand. Lekker makkelijk als het zo ging. Dat had hij vroeger vaker toen ze hem kenden. Maar nu hij nog amper uit ging was het veel minder. Ze wisten niet wie hij was dus hielden ze het liever op bekend volk. Agh, na deze avond zouden ze hem ook wel kennen dacht hij. Hij was niet de minst opvallende persoon hier en hij zag er niet slecht uit. Sommige kerels hier konden wel een paar schoonheidsoperaties gebruiken. Anderen waren best wel oké van uiterlijk maar zouden iets aan hun gewicht mogen doen. Iets waar Mitch erg puntelijk op was, uiterlijk en gewicht. Zelf had hij een redelijk afgetrainde buik, een 4pack om precies te zijn. Die laatste twee blokjes zouden nog wel gaan komen nu hij ook naar de gym zou gaan gaan. Mitch moest maar weer eens op conditie komen. Hij wou terug vaker uitgaan dus moest hij tegen een stootje kunnen.
Iana liet haar hand langs zijn kaak glijden en liet haar hand rusten in zijn hals. Een rilling liep over zijn hele rug heen. Een grijnsje kwam rond zijn lippen te staan. Hij knikte enkel. JA dat gevoel kende hij, maar al te goed. Zo was het meestal wanneer hij uit ging. Dan mochten ze hem noemen wat hij wou, hij had tenminste plezier met de mooie dames. Iets wat die anderen dus niet zouden hebben. Mitch trok haar weer tegen zich aan om weer te dansen. Zijn hand legde hij op haar achterste. Zijn donkere bruine ogen keken recht in haar heldere blauwe ogen. Zijn witte tanden ontbloot, een brede glimlach rond zijn gezicht. Zijn ogen twinkelden vrolijk, hij maakte enorm veel plezier op dit moment. Ook aan drank was er niets tekort. Er kwamen vaak genoeg barmannen door de zaal heen met gevulde glazen waar ze beiden dankbaar van dronken. Wat het allemaal was wist mitch niet maar dat kon hem weinig schelen. Beiden zouden ze morgen naar de alcohol ruiken vreesde hij.
Hij trok Iana volledig tegen zich aan, buik tegen buik.
"Ken je dat gevoel dat je schrik hebt alles ineenkeer te verliezen?" Fluisterde hij in haar oor. Moeite zijn ogen open te houden. Ze waren dan ook al een aantal uren uit aan het gaan en het was zo'n uur of 3 snachts. Hij liet zijn hand langs haar wang rusten en keek haar daarna aan. Voor heel kort raakten zijn lippen de hare. Dit kon waarschijnlijk hun korte vriendschap al verpesten of ze zou de alcohol de schuld geven samen met zijn flirtverleden waar ze waarschijnlijk al iets van af wist door hun gepraat deze avond. Mitch had het haar dan ook in flarden verteld.

24Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse vr sep 13, 2013 10:45 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Iana keek Mitch lang in zijn ogen aan, knikte op zijn woorden en liet haar hoofd al lachend naar achteren vallen. De muziek zorgde er zodanig voor dat ze in een soort van trance geraakte, ze alleen de muziek nog hoorde en enkel Mitch zag. Hoe hij met zijn lichaam bewoog, hoe hij naar haar keek en haar aanraakte. Het leek te tintelen over haar hele lichaam, zoveel intense trillingen die haar ruggengraat streelden. Iana voelde de plakkerige warmte en rook de zweterige geur niet meer. Alles leek te verdwijnen, alles was weg. Alleen Mitch nog.
Iana's hoofd tolde, en terwijl ze Mitch nog steviger vastnam, voelde ze zijn hand in haar nek rusten. Voor een seconde leken ze elkaar aan te kijken, vooraleer Mitch zijn lippen op die van haar had gedrukt. En hoezeer haar gezond verstand ook protesteerde, de drank en de adrenaline had zich meester gemaakt van haar lichaam en ervoor gezorgd dat ze niet in staat was om zich naar achteren te trekken en er sterker nog van genoot. Pas toen ze haar hoofd terug trok en haar blauwe ogen die van hem zochten, voelde ze zich toch ietwat schuldig. "Hebben we nu e-echt..?" Iana's wimpers knipperden iets teveel op en neer en vooraleer ze het besefte bezweek ze door de drank die naar haar hoofd was gestegen. "I-ik moet even naar buite-", ze kon haar zin zelf niet afmaken door het stotteren en het rillen over haar hele lichaam. Hoe dit kwam wist ze niet. Het enige wat ze kon bedenken was dat de alcohol ervoor gezorgd had dat ze begon te hyperventileren, en die kus had het er niet al te veel beter op gemaakt. Mitch was zo'n leuke gast, maar hoe kon ze nu al met hem staan muilen als ze hem net kende? Iana schudde haar hoofd, wenkte Mitch dat ze naar buiten ging en rende in één vogelvlucht naar de voordeur.
Bij het voelen van de frisse avondlucht snoof ze diep in en uit, inhaleerde ze de verse zuurstof en plaatste ze haar handpalmen tegen haar bovenbenen, voorovergebogen. Wat voelde ze zich opeens zo mottig .. Alsof ze opeens een kater had gekregen en haar hoofd als een gek begon te bonzen. Wat er dan nog bijkwam was dat het opeens zo hard begon te regenen dat Iana's rode kleedje doorweekt werd en ze het ijskoud kreeg. Haar benen knikten, ze had ze niet meer onder controle. Evenals haar vingers die iets leken te proberen vasthouden maar het tevergeefs opgaven omdat het niet lukte. Iana bleef als versteend te midden van de straat staan, deed haar schoenen uit en liet de koude haar lichaam overnemen. Het gaf haar een of ander gevoel van genot. Alsof alle warmte uit haar lichaam werd gezogen en ze de koude als een tweede thuis beschouwde. Maar dan kwam de klap die ze had verwacht. De klap van haar benen die haar gewicht niet meer konden dragen, die het niet meer aankonden en alles opgaven. Ze viel. Haar armen hadden nog voor bescherming voor haar hoofd gezorgd zodat ze zich uiteindelijk niet had bezeerd. Maar daar lag ze. In de gietende regen, doorweekt, bevroren en gekraakt. Dat had ze weer mooi voor elkaar gekregen.

-Ik wou ons topic nog een leuke draai geven. Hope you don't mind .. xD

https://paradigm-shift.actieforum.com

25Spending time with my horse Empty Re: Spending time with my horse za sep 14, 2013 10:46 pm

Mitch

Mitch

Mitch deed een paar stappen achteruit. Damn wat was hij dom! Hij was weeral eens zo dom geweest om in zijn gewoonte te hervallen. Iets wat hij niet had mogen doen. Maar hij was dan ook een enorme stomkop. Een gewone vriendin kon hij niet zomaar hebben blijkbaar. Hij ging altijd flirten met meiden waar hij het goed mee kon vinden en voor hij het wist was er de kus en meestal nog veel meer. Nou dat ging bij Iana mooi niet gebeuren. Hij wou echt eens vrienden kunnen zijn zonder zijn ego te volgen. Iana deed teken dat ze naar buiten ging. Mitch knikte enkel. Hij zou haar dadelijk wel volgen. Eerst wat moed indrinken. Hij nam nog een cocktail en sloeg die achterover. Hij schudde zijn hoofd, haalde zijn vest uit bij de vestiare en ging naar buiten. Hij zag Iana trillen op haar benen in de regen. Ze ging haar bewustzijn verliezen. Hij snelde naar haar toe en ving haar op. Hij schudde zijn hoofd en zuchtte. Dat werd dragen. Gelukkig weegde ze niet veel. Hij Zette der voorzichtig met haar voeten op de grond maar hield haar stevig met een arm tegen zich aan. Arm voor arm werkte hij zijn jas uit. Best moeilijk met een bewusteloos iemand die je recht moest houden. Hij werkte de jas rond haar heen en tilde haar op. Haar hoofd rustend tegen zijn borst en haar handen in haar schoot. Zo wandelde hij tot bij zijn thuis. Iana was wel bij bewustzijn maar echt wakker was ze niet. Ze had waarschijnlijk goed wat last van de drank.
“Ik ga je neerzetten.” Zei hij tegen haar. Niet erg makkelijk als je zelf als genoeg op had. Hij was dan ook een stuk of 3 keer bijna gevallen tijdens de weg naar zijn huis. Hij zocht haast 5 minuten naar zijn sleutels en opende de deur, haalde de sleutel er weer af. Hij tilde Iana weer op en draagde haar het huis binnen. Met zijn bovenlichaam duwde hij de deur weer dicht. Voorzichtig wankelde hij door zijn huis heen. Terwijl hij de trap op slenterde zocht hij steun bij de muur. Anders kon hij wel eens vallen en dan viel Iana het eerste. Iets wat hij niet wou.
Hij legde Iana op zijn bed en draaide zich om. Hij ging haar niet in haar nat kleed laten slapen. Mitch wandelde naar zijn kleerkast, zocht naar een oud shirt. Toen hij die eenmaal had gevonden ging hij naast Iana zitten op het bed. Zo snel hij kon werkte hij haar uit haar kleed en trok het shirt aan. Hij liet haar weer liggen en gooide het deken over haar heen. Hij ging met zijn hand nog even over haar hoofd heen.
“Slaap je roes maar uit gekkie” Zei hij waarna hij zich omdraaide en naar beneden ging. Eerst even rustig worden. Hij haalde uit Iana’s tas zijn pakje sigaretten en haalde zijn gerolde eruit. Geen gewone sigaret maar een joint. Hij wou eerst zijn dagelijkse gewoonte doen voor hij zelf de bank op kroop. Mitch trok alvast zijn shirt uit en ging in de zetel hangen. Hij zette de muziek zachtjes op en stak zijn saf op. Heerlijk als je het hem vroeg. Hij voelde bijna meteen hoe het hem kalmeerde. Ook nu pas zou hij kunnen slapen. Ondertussen ging hij ook opzoek naar een deken en een goed kussen in de lege kamer. Die legde hij op de bank. Hij werkte zijn jeans uit met de saf in zijn mond. Hij gooide alles op een hoopje boven zijn schoenen. Hij legde zich op de zetel en sloot zijn ogen voor even. Hopelijk was hij voor Iana wakker al vreesde hij ervoor.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum