Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

What the... ~Laury

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1What the... ~Laury Empty What the... ~Laury ma apr 22, 2013 7:57 pm

Nevaeh

Nevaeh

Wiebel de wiebel... Wat haatte ze trailers zeg. Je moest altijd je best doen om te blijven staan en al helemaal wanneer je voor het eerst in een onbekende trailer staat. Je moet dan weer helemaal opnieuw je balans vinden, heel irritant. En natuurlijk stond ze op dit moment in een voor haar onbekende trailer. Bleh. Ze stond er al een poosje in, ze was nog nooit eerder zo lang weg geweest met de trailer. Elke keer dat ze tot stilstand kwamen had ze valse hoop dat ze waren op hun bestemming, maar elke keer was het weer mis. Maar na een hele poos kwamen ze weer tot stilstand en dit keer bleven ze een poos staan en hoorde ze de deuren van de auto open en dichtgaan, voetstappen en het zijdeurtje open gaan. Noah kwam naar binnen, haar baasje. Ze legde haar hand op de neus van Nevaeh, en zei zacht "Ik ga je missen meisje" . Nevaeh wist natuurlijk niet wat het betekende, maar aan de klank van haar stem te horen was ze niet vrolijk.Nevaeh schrok op uit haar gedachte toen ze de laadklep achter zich hoorde openen waarna de stang achter haar werd verwijderd en Noah haar uit de trailer laadde. Ze werd na een laatste knuffel overgedragen aan een man. Ze stond daar stil terwijl Noah en de man tegen elkaar stonden te praten. Ze nam van de gelegenheid gebruik om de omgeving eens goed in haar op te nemen. Ze zag stallen, veel stallen. Paarden die buiten stonden, paddocks, rijbanen, weilanden, stapmolen... Noah vertrok en zij werd meegenomen door de man naar een stal. Er lag al kuil in haar box en een lekkere laag stro. Alles zag er goed uit, heel goed zelfs. Maar toch knaagde er iets aan haar. Ze had zo het idee dat ze Noah niet meer terug zou zien. Ze keek over haar boxdeur naar buiten en zag meerdere paarden die haar nieuwsgierig aanstaarden. Dat deed haar over het algemeen niet veel, maar ze nam wel even de tijd om ze goed te bekijken. De paarden waren erg verschillend. Niet alleen in grootte, maar ook in kleur en ras. Nadat ze ook binnen alles in haar opgenomen had ging ze naar binnen met haar hoofd en knabbelde wat aan haar kuil. Erg veel honger had ze niet, maar het was meer een gewoonte.

-Laury

2What the... ~Laury Empty Re: What the... ~Laury vr apr 26, 2013 11:18 am

Dean Garton

Dean Garton

Het meisje met de felrode haren zat in verlichte zit op de jonge hengst die in een snel tempo door de bak heen galoppeerde, op weg naar de volgende hindernis. Zijn oren stonden vrolijk naar voren en zijn staart zwiepte heen en weer. Een diep geborrel van tevredenheid kwam naar buiten door middel van een diep gerommelde hinnik. Laury glimlachte, legde haar benen aan, leunde nog iets meer naar voren en sprong zo mee met de hengst. De hindernis, zijn benen. Eerst de voorbenen, die hij hoog optilde, te hoog leek het wel, en dan zijn achterbenen die hij razendsnel moest optrekken. Dan de klap opvangen met zijn voorbenen. Het was een talent, dit paard. Had het na een korte tijd van intensieve training door. Laury mocht op hem rijden want zijn vaste rijdster was er niet. Laury wist niet eens of ze wel kon springen, wist niet eens of ze het wel leuk vond. Maar ze had wel gevonden wat ze wou. Ze wou springen. Absoluut. Steeds hoger.
Het scheelde dat de hindernis ook steeds hoger gelegd werd. Zij en hij, het paard, god hoe heette die ookalweer? sprongen samen, ze voelde hem feilloos aan. Hij, schattig, maar benam haar niet de adem. Ze had de merrie gezien. Gezien hoe de merrie in de stal werd geplaatst. Ze was op slag verliefd geworden.
"Hoofd erbij, Laury," zei de .. tja, wie was die vrouw eigenlijk? Ze gaf les, dacht Laury. "Je bent afgeleid en Austin moet springen op jouw hulpen, niet op zijn eigen hulpen." Laury keek even kort naar haar instructrice, knikte, nam de teugels wat vaster in haar handen, legde haar benen weer aan en stuurde Austin, oh ja zo heette hij, naar de hindernis toe. Hij zette af en ze vlogen.

_________________

"Goed gedaan, Laury," complimenteerde de instructrice haar. Laury glimlachte breed.
"Geen probleem, hij is geweldig," zei ze, terwijl ze Austin over zijn hals aaide. Een meisje kwam de bak in en nam Austin van hem over om hem af te zadelen en op stal te zetten. Laury was het niet gewend.
"Eh, ik heb een vraagje," zei Laury, terwijl ze haar vingers samendraaide. "Dat nieuwe paard, die vanmorgen binnenkwam, wie is dat? En van wie is zij?" De instructrice glimlachte.
"Dat is Neveah. We hebben haar hier in eerst instantie om te kijken of ze kan lessen, maar we verkopen haar uiteindelijk door. Het is een.. te goed paard voor een manege. Ik denk niet dat we haar daar voor zouden moeten gebruiken." Laury haalde haar schouders op.
"Hoezo dat dan?"
"Nou.." twijfelde Laury. "Het is een mooi diertje. Ik zou.." Ze zweeg toen zodat ze even kon nadenken over haar woorden.
"Kan ik iets.. doen? Met haar?" De vrouw glimlachte naar haar.
"Ik zie al waar dit naar toe gaat. Nou ja, ik vertrouw je, Laury. Ga je gang, kijk hoever je komt met dit diertje. We houden je uiteraard in de gaten maar totdat ze verkocht wordt, stel ik jou aan als verzorger." Met die woorden liep ze weg. Laury pompte met haar vuist in de lucht en rende naar de stallen. In de stallen liep ze weer rustig, maar haar hart klopte in haar keel toen ze naar de stal liep van Neveah.
"Hoi meisje," zei ze zachtjes, terwijl ze de staldeur opende en haar hand de stal instak. "Hoi. Ik kom jou verzorgen." Het was een eigenaardig gevoel wat ze had voor de merrie, een gevoel die haast verliefdheid leek te zijn. Maar het gevoel was zo sterk aanwezig dat Laury er niet omheen kon. Ze streelde de snuit van Neveah en moest zichzelf inhouden om niet al te wild haar armen om haar hals te slaan.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum