Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Drinking some whisky

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

26Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky di jan 25, 2011 7:49 pm

Gast


Gast

Toen hij klaar met douche was, liet hij zich op het logeerbed vallen. Het logeer bed voelde heerlijk aan hij kon er wel eeuwen blijven liggen op dat bed. Hij nam de kamer goed in zich op, het zag er best wel lux uit, en er hing een gewoon lamp, op het witte plafont. Hij vond de behang van de kamer wel grappig. Hij wist even niet wat hij moest doen, een ding wist hij zeker hij was nog niet moe. Hij was blij toen Maera klaar was met douche hij keek naar haar badjas en moest even grinnike. Toen ze vroeg als hij klaar was antwoordde hij "Ja, zullen we nog even naar beneden gaan?". Hij liep haar achterna, hij snoof een lekkere lucht op. Zou dat haar shampoo zijn of haar douchegel? Een ding wist hij zeker het rook verrukkelijk. Hij ging weer even op de bank zitten, het viel hem nu pas op dat de kamer echt heel leuk was ingericht, lekker modern. Marschall zag dat Maera moe was. "Ben je moe"? Je mag best wel naar bed gaan, dan ga ik ook wat proberen te slapen." zei hij. Niet dat hij moe was, nee dat is hij zeker niet, meestal ging hij nu pas op pad met zijn auto en een paar vrienden. Dat deed hem even denken aan dat hij nog iemand moest smse maar zijn mobiel lag nog thuis. "Mag ik je mobiel even lenen" vroeg hij wat verlegen. Hij nam de mobiel aan toen ze hem aanrijkte en smste zijn vriend dat hij vanaaf niet naar de straatrace kon komen want hij had het druk, nu kan hij eindelijk eens winnen. Hij vergat het smsje te verwijderen, want het was niet eigenlijk niet de bedoeling dat ze teweten kwam dat hij straatracete en dat hij graag de wet aan zijn laarzen lapte. Ook niet dat hij vaker wel eens een nachtje in de cel moest doorbrengen, en vaak met de politie in aanraking kwam. Hij kreeg ook vaak boetes, maar door zijn werk kan hij het wel betalen en hij heeft een creditcard. Hij merkte dat hij even afwezig was maar hij wist niet wat hij moest zeggen.

27Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 2:00 pm

Maera

Maera

Ze liep met hem naar beneden en toen hij vroeg of ze moe was schudde ze even haar hoofd' Nee, het is alleen een beetje druk geweest.' zei ze. Ze gaf haar mobiel toen hij dat vroeg en nam hem weer terug toen hij klaar was. 'Ik moet de hond nog boven zetten.' zei ze en ze liep samen met bentley de trap op. Boven zette ze Bentley in zijn kamertje en keek ze even op haar gsm. Ze was zo nieuwsgierig dat ze wel moest kijken wat hij had gestuurd. Ze las het berichtje een keer door en dacht toen: Straatracen, hij deed dus aan straatracen, nouja dat maakte niks uit, en dat hij waarschijjnlijk ook wel eens een nachtje in de cel had gezeten maakte ook niet veel uit, dat was haar ook overkomen. Even moest ze terugdenken aan haar beste vriendin.
Ze ging vaak met haar iets drinken en ja, soms liep dat wat uit de hand dus brachten ze wel eens een nachtje door in de cel. Gelukkig waren maera en haar vriendin slim en verzonnen ze altijd smoesjes zodat hun ouders het niet te weten zouden komen. Ze ging weer naar beneden en zat na 5 minuten weer lekker op de bank. 'Als je wil mag je wel een cd opzetten hoor, het is hier zo stil.' zei Maera een beetje lachend terwijl ze even naar Marschal staarde.

28Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 2:54 pm

Gast


Gast

Hij keek hoe Maera haar hond Bentley naar boven bracht. Ze zei dat ze niet moe was, maar hij wist niet zeker als hij dat wel moest geloven. Ze zag er moe uit, maar ja Marshall vond het niet erg dat ze nog niet naar bed ging. Hij kon toch nog lang niet slapen, meestal kwam hij pas rond een uur of 5 thuis, en lag om 6 uur te slapen, hij bleef dan wel tot een uur of 2 3 in bed liggen. Hij leefde eigelijk meer snachts en sliep overdag. Toen Meara zei dat hij een cd mocht opzetten, vroeg hij:"Is me mp3 ook goed"?. Hij liep naar de radio en zocht naar het input point. Na een paar tellen had hij hem gevonden en sloot zijn mp3 aan. "Ik denk wel niet dat het jouw smaak is". zei hij.
Spoiler:
meteen kwam dit liedje op. Hij vond het wel een mooi liedje. Hij ging weer op de bank zitten, en wist even niet wat hij moest zeggen en vroeg maar "Wat voor muziek vind jij leuk"? .Hij vond de muziek wel fijn, want dat hielp tegen de stiltes

29Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 3:17 pm

Maera

Maera

Ze keek naar hem hoe hij zijn mp3 aansloot en ze hoorde een liedje. Ze hoorde het liedje in haar hoofd en zei op Marschal zijn vraag 'Ik hou van heel veel stijlen behalve echt het klassieke enz.' Ze keek even op en zei toen 'Je hebt gelijk, het is niet echt mijn stijl maar wel leuk hoor, Kan ik ff een liedje op zetten, dan zie je wel wat mijn stijl meer is.' Ze zette een liedje op en de muziek stond aan met een hoog volume.

https://www.youtube.com/watch?v=fV4DiAyExN0&ob=av2em

Ze zette het liedje na een minuutje weer af en zette het liedje van Marschal zijn mp3 weer aan.
'Dat is dus meer mijn stijl, ofja eigenlijk hou ik ook van liedjes die iets vrolijker zijn en zo maar rap is niet echt mijn ding.' Zei ze vrolijk. Het was al wat minder stil en Maera voelde zich am wat minder moe. Ze pakte haar mobiel even en zag een bericht ' Volgens mij is dit berichtje voor jou.' zei ze terwijl ze hem haar gsm aanreikte.

30Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 4:06 pm

Gast


Gast

Hij grinnikte toen ze toegaf dat dit haar stijl was. Maar gelukkig was ze niet van de klassieke stijlen, hij wist niet waarom maar hij hatte de klassieke stijlen, misschien had het wel iets met vroeger te maken ofzo. Hij luisterden even naar haar liedje, dat natuurlijk niet echt zijn stijl was. Okal klonk het wel leuk. Toen zijn muziek weer opwas luisterde hij even naar de tekst. "Ik vind de teksten zo mooi in de meeste raps, ze betekenen wat."zei hij. Toen het liedje afwas volgde het meteen weer met een ander liedje, genaamd when i'm gone. Hij kon de tekst helemaal uit zijn hoofd, dat was ook niet zo gek. Want hij had het zelf geschreven. Hij grinnikte toen ze zei dat ze meer van vrolijk hield. "Maar jij bent ook altijd vrolijk, dus het past wel bij jouw"zei hij. Toen hij haar mobiel in handen kreeg, keek hij even naar het nummer van haar. Die zou wel van pas kunnen komen. Hij las het berichtje die hij van zijn vriend had gekregen, hij grinnikte. Wat een sukkel dacht bij zich zelf. "Wie rijdt er nu tegen een paaltje aan." vroeg hij grinnikend. Was wel zonde van de auto die hij had. Hij had een mooie dodge viper. Hij wist wel dat deze vaak wat lastiger te rijden was. Hij was blij met zijn auto. "Heb jij eigenlijk al een idee wat voor auto je wilt"? vroeg hij, want hij herinnerde zich dat ze een nieuwe auto wilde.

31Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 4:31 pm

Maera

Maera

Een beetje lachend keek ze naar hem. Ze schudde haar haar nog eens naar achteren en antwoordde een beetje verlegen (omdat ze zowat niks van auto's wist) 'Uhm, ik weet het nog niet zo zeker, ik weet ook niet zoveel van auto's, daarom wou ik dat jij meeging als je wou, dan konden we samen kijken welke auto het beste was.' ze bloosde even en stond op om een glas water te pakken zodat hij het niet zou zien. Ze voelde nog evn in haar nek en een beeld flitste voor haar ogen. Snel schudde ze haar hoofd en nam ze een slok ze ging weer zitten en keek naar hem. Hij was best wel knap en stoer, maar in zijn ogen zat iets gevoeligs dat vond ze lief.
Ze keek hem nog even aan en zei dan' Wat doe jij meestal op dit tijdstip, het is hier een beetje stil.'

32Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 4:50 pm

Gast


Gast

"Haha dat dacht ik al, je bent niet de enigste meid hoor" zei hij lachend. Hij dacht al wel dat ze er niet veel van af wist. Hij vond haar wel bij een mitsubishi passen, kleiner modelletje vrolijk wat krachtiger. Niet te veel natuurlijk het zou zonde zijn als ze de gaspandaal in zou trappen en meteen tegen een boom opstond. Ze zag dat ze blooste, hij vond het wel schattig uit zien dat blozen. Ze stond op, waarschijnlijk om niet te laten merken dat ze bloosde, "Neem je ook wat voor mij mee" vroeg hij. Hij zag dat Maera aan haar nek voelde. Hij had echt medelijden met haar, hoe kon iemand dat nou doen bij z'n mooi meisje. Hoe kon iemand dat uberhaupt doen, het is toch laf om een meisje te slaan laat staan te verminken en te bedreigen. Hij keek even met medelijden in zijn blik naar haar. Zijn blik veranderde toen ze vroeg wat hij s'nachts meestal deed. Hij nam even een slok van het ijskouden water. Hij huiverde even door de kou en voelde de kou zijn maag in vallen, het deed hem wel goed. Zo werd ie wat wakkerder, hij was gewent om nu auto te rijden dan blijf je wel wakker, want als je inslaap valt rij je je auto kapot en dat is zonde, of je word opgepakt. Dan kan je een fikse boeten betalen, en je riskeerd ook nog een grondige onderzoek in je auto."Wat ik meestal doe? Meestal hang ik wat rond op de weg met me auto. zei hij vaagjes. "Op zoek naar problemen, als die me niet eerder hebben gevonden". zei hij grijnzend. En jij ligt zeker lekker in je nest te slapen? vroeg hij.

33Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 5:06 pm

Maera

Maera

Maera zag hoe hij met medelijden naar haar keek maar snel zijn blik veranderde. Ze trok zich er niets van aan en ging zitten op de bank ze luisterde naar zijn antwoord en dacht even na.
Als ze dat berichtje niet had gelezen dan had ze nu niet gewist wat hij et zijn antwoord van problemen zoeken bedoelde. Ze vroeg zich nu echt af wat er let hem gebeurd was, maar het weer vragen durfde ze niet.
Ze moest even in zichzelf lachen en zei toen' Nu wel, vroeger ging ik vaak uit, ook soms voor wat problemen zorgen, maar dat was allemaal voordat...' Ze stopte met haar zin en ging met een andere zin verder. ' Wat voor soort auto past bij mij, denk je?' vroeg ze even, ze luisterde naar zijn antwoord en was blij dat hij hier was. Opeens was het stil en ze keek even achter zich. Daarna richtte ze zich weer op Marschal en zei ze 'Hé meschien moeten we eens een avondje uit ofzo.' Ze keek hem vragend en vrolijk tegelijk aan.

34Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 7:56 pm

Gast


Gast

Jimmy hoorden een geblaf, hij dacht dat Bentley er vast niet mee eens was dat hij op zijn kamer werd opgesloten. Ze keek alsof ze hem begreep, had ze het berichtje gelezen? Ach wat maakte het ook uit, dan wist ze tenminste met wat voor iemand ze omging. Natuurlijk niet helemaal want ze wist niks over zijn verleden. Dat wou Marshall ook nog even houden ,hij weet niet wanneer hij het haar gaat vertellen pas als de tijd rijp is. Hij grijnsde haar brutaal aan toen ze vertelde dat ze vroeger ook problemen maakte was hij wel nieuwsgierig naar wat ze voor problemen ze bedoelde. Toen ze in haar zin stokte en wat verdrietig keek probeerde hij haar optevrolijken. "En wat voor problemen kwam mevrouw Maera dan wel niet" vroeg hij grinnikend met een strenge blik. Toen ze vroeg als ze uit zou willen gaan vroeg hij "Waar wil je dan heen?" hij wist zo veel waar ze heen konden gaan. Ze konden naar zijn vrienden gaan een rondje maken en dan een overwinning vieren, of naar pool party's waar hij wel binnen zou komen op straat kende iedereen hem. Natuurlijk niet helemaal persoonlijk, maar hij was berucht. Of ze konden gewoon gaan stappen ofzo. Hij wachte op een antwoord.

35Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 8:14 pm

Maera

Maera

Toen ze geblaf hoorden keken ze elkaar even aan' ach, ik laat meestal de deur open maar anders gaat hij niet slapen met bezoek' zei ze rustig. Ze hoorde hem nog een keer blaffen maar daar hield hij het dus bij, gelukkig. Ze keek op en toen hij vroeg wat voor problemen ze dan soms kreeg zei ze ' Nou ik heb wel een paar keer een nachtje in de cel moeten doorbrengen met mijn vriendin.' Ze keek hem grijnzend aan en zag aan zijn blik dat hij dat van haar niet verwacht had. 'Ik ging dan met mijn vriendin iets drinken en dan hadden we te veel op. Dus soms waren we dan echt lastig en werden we er na veel protesteren uitgezet en dan mochten we een ritje maken in de politiewagen, en dus moesten we daar een nachtje blijven. Ik heb natuurlijk nog meer gedaan met mijn vrienden.' Ze zag dat hij haar aankeek alsoff er het grootste wonder ooit was gebeurd en barstte in lachen uit. Toen ze hem vroeg of hij een keer uit wou gaan zei ze' Weet je wat echt cool zou zijn, zelf een poolparty houden.' Ze was helemaal losgekomen en ze voelde de whisky zijn efect geven. En nu zag hij dus wat ze vroeger wel is had gedaan alleen was het vroeger gewoon erg.

36Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 9:01 pm

Gast


Gast

Marshall keek of ie water zag branden. Hij had niet geloofd dat zei 'vroeger' ook voor problemen zorgde. Hij vond het wel Komisch dat een braaf uitziend meisje ook voor problemen kan zorgen. "Ach op zich is het best wel gezellig als je samen met je vrienden in een cel zit, en de bedden zijn ook zacht. Ik weet nog een keer..." hij maakte zijn zin niet af, hij dacht meteen weer aan proof zijn vriend, nouja zijn ex vriend. Proof lag diep onder de grond, met een steen erop. Hij slikte nog net met moeite een traan weg, sterk blijven dacht hij bij zich zelf. Zelf een poolparty verzinnen, dat was een goed idee, alleen waar haalde hij zo snel een zwembad vandaan. "Waar haal jij zo snel een zwembad vandaan?" vroeg hij, De drank kon hij wel regelen, muziek en mensen ook wel. Maar een zwembad, nee hij kon niet toveren. Kon hij dat maar, dan had hij zijn hele leven kunnen veranderen dacht hij somber. Hij keek even rond in de kamer, hij vond het echt mooi ingericht. Bij hem waren wat meubels bij elkaar gezocht en neer gezet. Hij luisterde even naar de muziek en zuchtte toen wat.

-inspiratieloos-

37Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky wo jan 26, 2011 9:28 pm

Maera

Maera

Ze luisterde naar hem en zag dat hij zijn zin ook niet afmaakte. Ze zag hem een traan wegslikken en vroeg zich af wat er aan de hand zou zijn. Ze vroeg het maar beter niet vond ze.
Het effect van de whisky was er nog wel maar ze was er door vroeger aan gewend. Ze keek op haar i phone en zag dat het al twee uur was intussen. Maera zag dat Marshall het mooi vond en zei 'Dit heb ik dus aan mijn moeder te danken, dit huis en een grote erfenis.' Het kwam er een beetje moeilijk uit maar ze veranderde haar stem al weer snel en toen hij vroeg waar Maera zo snel een zwembad vandaan zou halen zei ze' Kom maar mee, mijn moeder wist waar ik van hield.' Ze liepen samen naar een gordijn en Maera trok het open. Er was een groot raam met ingebouwde schuifdeur en daarachter een zwembad. 'Ik wil er later nog een jacuzzi bij' Ze ze een met een lach op haar gezicht.

38Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky do jan 27, 2011 4:37 pm

Gast


Gast

Toen Jimmy zijn traan weg slikte, denkend aan zijn vriend proof, keek hij naar zijn rechter onderarm daar had hij een tatoeage waar de naam proof stond met vlammen er omheen. Hij miste zijn vriend echt, hij keek even afwezig voor zich uit. Die whiskey had helemaal geen effect hij was zo gewend om te drinken zeker met feestjes ofzo. Hij wist niet dat Maera's moeder was gestorven. Hij vond het echt sneu, maar dacht was mijn moeder maar gestorven want hij had z'n vreselijk moeder. "Hmm, spijt me om dat te horen".. De moeder van Maera had dan vast wel veel geld gehad."Je hebt het wel mooi ingericht". zei hij maar, want veel meer wist hij niet te vertellen. Hij volgende haar naar het gordijn, zijn mond viel half open. Dit had hij niet verwacht dat er naast hem een groot ingegraven zwembad lag. "Aight, een jacuzzi, dan kom ik wel vakar bij jouw chille." zei jij grinnikend. "Maar een poolparty?, je weet niet wat je op je hals haalt". zei hij. Want hij wist hoeveel moeite het koste hoeveel je moet opruimen en soms ook veel problemen want voor velen was het slecht taalgebruik drank en drugs party maarja. En voordat je iedereen kwijt was werd het ochtend. "Ik kan wel voor drank, muziek en mensen regelen." zei hij want hij had wel weer zin in lol.

39Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky do jan 27, 2011 4:50 pm

Maera

Maera

Ze zag zijn dat hij even aan het nadenken was en zei toen hij ietz had gezegd 'Ach, het maakt niet zo veel uit, ik heb haar toch niet gekend, ik weet alleen dat ze veel spijt had dat ze mij niet had meegenomen, en dat ze een keer de lotto had gewonnen.' Ze lachte even toen hij zei dat hij wel voor drank, muziek en mensen kon zorgen en zei toen 'Goed, en dan zorg ik wel voor de schoonmaakploeg maar het belangrijkste the fun.' Ze voelde dat de whisky niet meer zo'n sterk effect had en was daar blij om. ' Weet je wat, ik trakteer iop de drank.' zei ze terwijl ze een paar briefjes zijn kant uit stak.


-oeps weinig inspi Embarassed -

40Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky do jan 27, 2011 8:45 pm

Gast


Gast

[ heel erg inspitieloos]

Hij zag dat Maera hem even onderzoekend aankeek.'Hmmpf, Ik weet niet als dat het nou erger of minder erger maakt'.. Hij dacht even aan wat voor muziek hij zou regelen ach veel vrienden waren nu bijna klaar met race, en kwamen dan met hun auto's hier heen. 'We hebben wel veel parkeer ruimte nodig'.zei hij. 'Owhja, nu kan je ook meteen zien wat ik meestal s nachts doe.' zie hij er grinnikend achteraan. Ach zij moest er op een of andere dag toch achter komen. Toen ze hem het geld gaf, wuifde hij het af. Hij trok een wenkbrauw op, 'Je denkt toch niet dat wij gaan betalen.Ochja even me mobiel halen.'. Hij liep naar zijn auto, haalde uit een zij vakje die op slot zat een andere mobiel en liep weer terug. Hij voelde zich een beetje opgelaten, het was lang geleden dat hij een feestje ging geven. Hij toetste een nummer in "Eey Bro, wat heb je gemaakt, eindelijk eens kunnen winnen? Feestje op dit aders, nodig even mensen uit, neem wat drank mee, en intree 3 euro. Je hebt btw smsje met adres. bye' . Zo dat is ook geregeld ze zullen er zo zijn. Na een tijdje hoorde hij overal het heerlijke gebrul van auto's en moters. Hij grijnsde breed, 'Kunnen we de auto's achter bij je zwembad zetten, voor muziek ?' vroeg hij aan Maera. De bel ging, maar hij wachte op antwoord van Maera

41Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky do jan 27, 2011 9:15 pm

Maera

Maera

Ze keek hem even aan toen hij het geld wegwuifde. Eigenlijk had ze nog nooitr een poolparty gehouden maarja, voor alles moet een eerste keer komen. Ze keek naar Marshall die even een vriend opbelde en hem vroeg drank mee te brengen. Maera had een rustige uitsraling opgezet en zei dan ' Goed ik zorg ff dat het zwambad daar in orde is.' Ze liep naar het zwembad en deed de ingebouwde lichtjes aan, ze vroeg Marshall of hij ff de wou helpen met een bankje en een tafel die nog in het tuinhuisje stond. Vroeg ze aan Marshall. Ze kende die mensen niet eens maar vond het wel fijn dat ze zich nog eens zou kunnen uitleven. 'O, ja dat kan wel ik hebeen poort daar dus dat gaat.' antwoordde ze nog snel op zijn vraag.'Uhm, maak jij ff open ik kleed me snel om.'

42Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky vr jan 28, 2011 4:53 pm

Gast


Gast

Marshall maakte hielp met de spullen te pakken, het zwembad had een mooie maat voor een poolparty. De lichtjes vond hij echt vet. Hij hoorde het gebrul van de auto's en moters. Hij grijnsde breed, dit was het beste geluid dat je kon horen. Hij hoorde de dat de auto van een vriend van hem, genaamd brain, voorop reed. Hij kon vele moter geluiden van zijn vrienden uit zijn hoofd, veel mensen vonden dat gek maar hij was zo vaak bij hun auto's ect. Hij maakte de poort open die vrij soepel ging. Hij liep achterom en wachten zijn vrienden op. 'Eey brain volg mij maar. zei hij. Marshall ging in zijn auto zitten en startte de auto met een druk op de start knop. Het leek wel of er een monster ontwaakte, z'n heerlijk hard gebrul van de moter. Hij speelde even met zijn auto, door de koppeling in te houden en gas te geven, hij liet de moter lekker brullen. Toen deed hij zijn muziek en zijn neon lichte aan, die in en onder de auto hingen. Hij had een mooie subaru impreza
Spoiler:
. Hij had dit liedje op :
Spoiler:
. Hij reed voor op hij liet 4 auto's mee gaan de rest moest hem maar voor parkeren. Gelukkig was het een grote parkeerplaats want er waren best veel auto's. En sommige auto's zaten helemaal vol. Iedereen had wat drank bij. Hij stelde Maera voor. Maera, Brain. Brain Maera. Iedereen, Maera. Maera, Iedereen. zei hij. Hij ging bij de poort staan, en liet iedereen betalen. 'Kijk en leer Maera, zo verdien je snel' ze hij lachend.

43Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky vr jan 28, 2011 5:51 pm

Maera

Maera

Ze kleedde zich boven snel om en ging de trap af met een kort, mooi jurkje. Ze hoorde de motors van de auto's en liep naar buiten waar ze naast Marshall ging staan. Ze werd voorgesteld aan een vrien van hem Brain heette hij, en ze werd voorgesteld aan alle anderen.
Ze zag hoe Marshall telkens betaald werd en vond het wel slim. Ze lachtte even met hem mee en keek toe hoe het drukker en drukker werd. Ze zag de laatste mensen binnenkomen en keek even naar boven waar haar hond kwispelend door een raampje naar buiten aan het kijken was. Ze keek weer even naar Marshall en stond erbij met een rustige uitsraling.

44Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky vr jan 28, 2011 6:04 pm

Gast


Gast

[jeey daar kan ik niet veel mee ]

Marshall zag dat dat Maera weer naar beneden kwam in een mooi jurkje. Hij floot even tussen zijn tanden. Hij vroeg iedereen geld te betalen voor de schoonmaakploeg, natuurlijk hield hij een groot deel in zijn zak. Mensen die niet wouden betalen werden hardhandig buiten gezet, met een paar blauwen plekken als ze niet wouden mee werken. Toen de binnen plaats bijna vol was sloot hij de poort samen met brain. Pech voor de andere die nog binnen wouden. Marshall opende zijn kofferbak waar mega veel boxen waarden ingebouwd, idemdito bij brain. Ze zette het zelfde liedje op, Iemand gooide hem een fles sterke drank aan hij ving het makkelijk en nam er een grote teug van. Hij keek even triomfantelijk rond, wat een geweldig gevoel was dat, overal mensen die uit hun dak gingen. Veel meisjes in bikinies natuurlijk hij kreeg veel aandacht van de meiden maar dat was altijd al. Hij liep weer naar Maera en vroeg hoe ze het vond. 'Dit is ongeveer de helft van wat ik elke avond doe'. zei hij boven de muziek uit. Hij pakte een andere fles hij keek op de label, bacardie breezer en dronk er de helft van op. Daarna tilde hij lachend Maera op en liep naar het zwembad. Bij een poolparty hoord nu eenmaal zwemmen. zei hij lachend. En gooide haar in het zwembad.

45Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky vr jan 28, 2011 7:16 pm

Amira

Amira

Maera keek vrolijk lachend rond en zei 'Ik vind het leuk ja' toen Marshall zijn vraag had gesteld. Maera had al een paar glaasjes op en was een beetje melig geworden, ze stond daar ondertussen ook al in een bikini toen Maeshall haar oppakte en lachend in het zwembad gooide. Ze lachte even mee en trok toen hem in het zwembad, alweer moest ze lachen en ze genoot echt van deze dag. ' Dus dit doe je vaak naast de straatraces.' floepte er oppeens uit haar. Ze had het zelf niet door omdat ze al een paar glaasjes ophad en de muziek enzo. haar helemaal overwelmde. Pas na een paar minuten drong het tot haar door, o shit ze kon zichzelf wel wurgen. ' Sorry ik ben soms nogal, uhm, nieuwsgierig.' zij ze met een rood hoofd.
Ze hoopte dat hij nu maar niet boos zou worden, ze vondt hem echt aardig.

(oei, ik ben een dramapersoon zonder inspi. XD'

46Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky za jan 29, 2011 9:57 am

Gast


Gast

Marshall vond het wel weer eens leuk om een feest te houden, okal was het veel werk achteraf om iedereen weg te krijgen enz. 'Mooi zo!' zei hij boven de harde muziek uit. Toen hij hoorde dat ze het leuk vond. Toen hij Maera in het water had gegooid, wat hij al bij menig andere had gedaan, werd hij me getrokken. Gelukkig had hij nog net tijd op zijn pet op zijn moterkap te gooien. Hij had zijn normalen kleren nog aan maar dat boeide hem niet. Toen hij weer boven kwam trok hij zijn shirt uit, die zeiken nat tegen hem aan plakte. Hij moest lachen, hij hoefde zich ook niet te schamen voor zijn postuur. Op zijn linker schouder had hij een tatoeage van een meisje van een jaar of 4. Toen ze het zei over het straat race, vond hij het niet eens zo erg. Hij voelde dat de alcohol begon te werken. 'Een beetje nieuwsgierigheid is gezond' zei hij lachend.


[ geen inspiratie, its f****** vroeg ben waker gemaakt door me ouders, als ze gaan fietsen ofzo kruip ik nog een paar uur in me nest.]

47Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky za jan 29, 2011 10:16 am

Maera

Maera

Maera zag hoe hij bovenkwam en zijn T-shirt uittrok, ze zag een tatoe maar werd aangetrokken door zijn sixpack. Een tintelent gevoel kwam door haar heen.
Toen Marshall zei dat een beetje nieuwsgierigheid gezond was en moest lachen zuchtte ze opgelucht, hij was dus niet boos. De alcohol werkte goed en Maera vond het geweldig om is een keer te kunnen doen wat ze wil. Ze keek nog eens even goed naar hem en zag dat hij best wel knap was. Geen wonder dat ze zich altijd zo goed voelde als hij bij haar was. Maera keek even rond en zag dat er veel mensen al helemaal dronken waren. Ze keek even naar de tatoe op Marshall zijn schouder en vroeg zich af vanwaar die was. 'Mooie tatoe' Zei ze terwijl ze er nog eens goed naar keek. Ze voelde zich een bbeetje draaierig maar had een geweldig gevoel gekregen door heel veel dingen die er deze dag waren gebeurt. ' Hé weet je, als ik jou niet had ontmoet dan zat ik nu saai iets anders te doen.' Zei ze vrolijk. Ze keek nog eens naar zijn sixpack en kreeg weer een tinteling door zich heen.

48Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky za jan 29, 2011 10:37 am

Gast


Gast

Toen hij in het water was getrokken en zijn pet had weg gegooid , hij had wel nog een doo-rag op zijn hoofd. Die ie mooi liet zitten, hij glimlachte breed naar haar. Hij zag haar kijken naar een van zijn tatoeages. Hij keek even naar Maera en hij dacht dat hij droomde, het was echt de geweldigste nacht sinds een paar maanden. Hij ging op de rand van het zwembad zitten en toen ze zei dat hij een mooie tatoeage had, 'Dankje,' zei hij alleen maar glimlachend. Hij ging haar niet vertellen dat het zijn dochtertje was. Daar was nu niet het moment voor en misschien wel nooit. 'Naja, gelukkig hebben we elkaar dan ontmoet he'zei hij lachend en hij trok haar uit het zwembad naast haar. Hij zou haar wel willen zoenen op die mooie lippen, maar hij wist niet of zij daar wel van gediend zou zijn. Hij keek even rond, allemaal mensen die uit hun dak gingen, en hij zag ook veel dronken mensen. En ook allemaal zoenende mensen, hij keek haar weer diep in haar ogen. Maar hij wou haar niet afschrikken

49Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky za jan 29, 2011 10:52 am

Maera

Maera

Maera werd door Marshall uit het zwembad getrokken en zat naast hem. Ze zag dat veel mensen aan het zoenen waren en ze keek nog eens naar zijn sixpack. Ze keek naar hem in zijn ogen en zijn blik kruiste de hare. Ze zag dat hij haar in de ogen keek en werd aangetrokken door de blik in zijn ogen. Ze kwam iets dichterbij en lachte eens. Ze keek hem nog eens aan, kwam dichterbij en raakte opeens met haar lippen zijn lippen. Snel trok ze zich terug. 'Sorry, ik...' zei ze en ze ging naar binnen waar ze even een glaasje water ging drinken. Ze kon zichzelf wel wurgen, hij wou haar nattuurlijk helemaal niet dacht ze. Ze ging even naar boven en gooide wat water in haar gezicht. Ze vond hem leuk en nu hd ze het gevoel dat ze alles had verpest.


50Drinking some whisky - Pagina 2 Empty Re: Drinking some whisky za jan 29, 2011 11:16 am

Gast


Gast

Toen hij haar blik zag smolt hij helemaal van binnen, hij had geluk dat hij haar had ontmoet. Maar er was een 2 strijd in hem aan de gang. Hij wilde graag iets met haar, maar hij dacht meteen weer aan zijn ex hoe zij hem had gekwetst en kapot had gemaakt. Hij keek nog even rond en toen keek hij weer naar haar, hun lippen raakte elkaar bijna hij moest even glimlachen. Toen hun lippen elkaar raakte wou hij haar echt zoenen, alleen ze schrok en liep weg. Wat deed hij verkeerd, waarom liep ze weg, hij kon zich wel voor zijn kop slaan. Toen hij de sorry hoorde dacht hij dat zei dacht dat zij hem had afgeschrokken. Hij stond met een zucht, en liep Maera achterna. Hij kon haar even niet vinden maar toen hij haar vond. Wist hij even niet wat hij moest doen hij stamelde 'Meara, ik... Hij maakte zijn zin niet af. Hij pakte haar zachtjes vast en draaide haar om. Hij keek even diep in haar ogen, en zoende haar. Hij pakte haar rond haar middel, hij voelde zijn hart in zijn keel bonken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum