Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Drinking some whisky

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

151Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 16, 2011 4:27 pm

Maera

Maera

Maera zag hoe hij een beetje slaperig maar gretig de koffie aannam en een slok nam. Zelf deed ze er eerst wat koffieroom in en daarna nam ze ook een slokje. Ze hoorde hem goedemorgen zeggen en zei hetzelfde terug. Toen hij vroeg of ze nog iets gingen doen antwoordde ze 'Ik weet niet, wat heb jij allemaal te doen vandaag?' Ze keek even rechts van zich en stuurde Bentley die daar aan het bedelen was de kamer uit, ze wistdat het eigenlijk niet goed was als het soms wel mocht en soms ook weer niet maar Bentley is een slimme hond en die wist zoiets wel.

-Die nota was met LO, heb die leraar perongeluk vanachter tegen zijn hoofd een klap gegeven met een hockeystick-

152Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 16, 2011 8:27 pm

Gast


Gast

Marshall was nog erg slaperig hij werd pas na 3 koppen zwarte koffie wakker. Hij verontschuldigde zich met de woorden 'Sorry het was laat vanacht'. Net als Maera dat niet wist hij was vannacht naast haar komen liggen. Hij hielp met opruimen en zei toen. 'Ik ga even douchen, verzin jij wat we gaan doen?'. Hij stond weer op en liep naar de deur toe. Onderweg gaf hij Bentley nog een aai over zijn kop, die hem kwispelend volgde. Hij deed de deur open en vroeg 'Hoe zit het met je nieuwe auto?' vroeg hij. Hij wachtte op antwoord af en deed toen de deur dicht. Hij deed zijn deur open met zijn sleutel en deed hem weer op slot , waarom weet hij niet maar het was wat zekerder. Hij kleedde zich al lopend uit en gooide alles in een wasmand. Hij ging even onder de douche staan en deed daarna wat standaard - nouwja voor hem standaard- kleren aan. Hij borg zijn Boksbeugel en stilleto veilig in zijn zakken op. Hij liep weer naar beneden en ging weer naar Maera toe. Hij zou nu toch maar even aan bellen voor hij een woedende Bentley aan zijn broekspijp hing. Hij wachtte nonchalant tegen de muur op.

153Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 16, 2011 8:57 pm

Maera

Maera

Ze bedankte hem even toen hij haar hielp met opruimen en knikte even toen hij vroeg of zij zu bedenken wat ze gingen doen. Ze dacht even na maar had eigenlijk geen idee. Gelukkig zei MarShall nog net voor hij wegging 'hoe zit het met je nieuwe auto?' Ze lchtte even en antwoordde toen 'goed idee'. Toen hij de deur uit was om even te gaan douchen ging ze zelf ook douchen. Ze zong een lidje dat ze goed kende, dat deed ze altijd oner de douche, en zocht daarna naar de handdoek die naast de douche op een bijzettafeltje lag. Ze pakte haar handdoek, droogde zich af, kleedde zich aan en ging toen haar haar doen. Haar haar daar deed ze het langst over, ze zat boven haar haar te fhonen met Bentley die in de kamer lag te slapen. Na een tijdje zag ze Bentley opschrikken en rende ze naar beneden, haar haren waren inmiddels al droog en zoals altijd was het vanzelf stijl.

154Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky vr feb 18, 2011 4:54 pm

Gast


Gast

Marshall was klaar met douche en had zich omgekleed. Hij belde aan bij Maera en hoorde Bentley blaffen. Een paar tellen later werd het slot omgedraaid en stond daar Maera voor zich. Hij bewonderde haar even en dacht hoeveel geluk hij heeft met haar. Hij voelde zich veilig bij haar, maar was tegelijker tijd ook bang om haar te kwetsen. Hij zoende haar liefdevol en knuffelde haar even. Op z’n meid moet je voorzichtig. Hij liep haar achterna naar binnen. Zijn mobiel in zijn zak irriteerde hem dus hij legde die even op tafel. Hij ging op de bank zitten en toen Maera langs liep trok haar bij zich en zoende haar nog eens en knuffelde haar hij. Hij glimlachte even naar haar en voelde toen een natte neus tegen zich aan. Hij keek even naar beneden en zag Bentley daar staan. ‘Volgens mij is meneer jaloers’ zei hij lachend. Hij zoende Maera nog eens en Bentley begon te blaffen. Hij duwde Bentley met zijn voet weg en zoende Maera nog eens. Hij hoorde zijn mobiel gaan. ‘Shiit’ kwam er uit zijn mond. Maar hij liet hem gewoon afgaan hij vond dat hij ook wel eens vrij mocht hebben. Hij zoende Maera nog eens en knuffelde haar daarna.

155Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky vr feb 18, 2011 5:39 pm

Maera

Maera

Maera haalde een hand door haar haar en sloot de deur nadat Marshall binnen was. Ze zag Marshall zijn mobieltje op de tafel leggen en liep toen naar de bank waar hij al was gaan zitten. Ze werd naast hem op de bank getrokken en gezoend, ze zoende hem terug en zag toen dat Bentley een beetje met een oplettende blik naar hem keek. Ze lachte even en toen hij zei ‘Meneertje is jaloers denk ik.’ antwoordde ze een beetje lachend, ‘Hij is het ook niet gewend, normaal had ik al mijn aandacht voor hem.’ Ze zoende hem nog eens en hoorde toen Bentley blaffen ‘Bentley, mand.’ Zei ze toen omdat hij zich nu echt gedeisd moest houden. Bentley wou eerst niet gaan maar toen Marshall hem weg duwde met zijn voet ging hij toch. Ze hoorde een zachte ‘shit’ uit Marshall zijn mond komen toen zijn mobieltje afging en vond het lief toen hij het gewoon negeerd. Ze zoende hem nog eens en ging toen een beetje tegen hem aan liggen, ze had zo’n goed gevoel bij hem.

156Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky vr feb 18, 2011 6:13 pm

Gast


Gast

Toen hij Maera op de bank hadden getrokken en haar zoende keek Bentley heel oplettend. Hij zei wat tegen Maera antwoordde ‘Hij is het ook niet gewend, normaal had ik al mijn aandacht voor hem’. Hij grinnikte even en zei ‘ Lucky him’. Terwijl hij haar weer zoende hij haalde even zijn hand door haar haar. Hij ergerde zich er echt aan dat hij weer werd gebeld konden ze nog niet een dag zonder hem. Hij negeerde het maar, okal zou hij morgen dan wel op zijn donder krijgen. Maera ging tegen hem aan liggen, hij streelde haar even. Marshall zette de tv via de afstandsbediening aan en keek even naar het nieuws er was niet veel interessants te zien. Hij zette TMF aan daar was altijd wel wat leuks op. Hij keek even hoe laat het was het was alweer 3 uur.


-vandaag krachttraining gehad op school.. haha geweldig -

157Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky vr feb 18, 2011 7:20 pm

Maera

Maera

Samen met Marshall zat Maera op de bank. Ze lag daar een beetje in zijn armen en leunde tegen hem aan. Ze voelde zich veilig in zijn armen en kon zo wel voor altijd blijven liggen. Na een tijdje zette Marshall de tv aan en keken ze naar TMF. Ze zag dat Marshall keek hoe laat het was en merkte dat het ook al weer 3 uur was. Fijne dagen gingen altijd zo snel vond ze, maar ja je kon moeilijk te tijd terugdraaien. Na een tijdje tv te kijken ging ze weer rechtop zitten.
Ze keek even rond en zei toen 'Mischien kunnen we straks naar een auto gaan kijken als het niet te laat is.' Daar had ze de laatste tijd niet meer aan gedacht, haar mercedes was niet meer wat ze wou en Marshall had veel verstand van auto's voor zover ze wist, dus.
Ze richtte haar diepbruine ogen op Marshall en liet een klein lachje zien.

158Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky za feb 19, 2011 10:57 am

Gast


Gast

Marshall streelde Maera even toen ze zegen hem aan ging liggen. Zo kon hij wel uren blijven zitten maar dat was ook wel zonde van de tijd. De tv stond aan op TMF daar is altijd wel goede muziek op. Het was al weer 3 uur geworden zag hij. Maera vroeg of ze misschien naar de auto konden gaan kijken als het niet te laat was. Hij grinnikte even, te laat het was eerder te vroeg. Hij wist namelijk precies waar je de auto’s goed en goedkoop kon krijgen. Maar die hadden wel wat meer pktjes. ‘Uhm, ligt eraan wat je wilt. Heb je al enig idee wat voor auto je wilt?’ vroeg hij. Hij kon pas wat vinden als hij een idee had wat haar wensen waren. Ze zag Maera met haar mooie licht bruine ogen. Hij glimlachte even en zoende haar even. Hij keek haar daarna aan met zijn blauwe ogen. Hij had nu echt een gelukkig rustig leventje.

159Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 20, 2011 2:23 pm

Maera

Maera

Maera lag zo fijn bij hem, jammergenoeg kon ze zo niet voor altijd blijven liggen. Toen ze had gevraagd of ze mischien nog tijd hadden zij hij dat het eerder te vroeg was. Ze dacht even na maar toen hij vroeg of ze al een idee had wat voor auto ze wou antwoordde ze ‘Hmm, een beetje een gevoelige auto maar ook weer niet te, en niet te groot model, voor de rest weet ik het niet zo goed.’ Ze keek even naar hem en werd gezoend, ze zoende hem even terug en keek hem weer aan, haar bruine ogen staarde naar zijn blauwe ogen die ze eigenlijk nog niet zoveel had opgemerkt. Ze haalde na een tijdje een hand door haar haar, dat was een soort tik van haar waar ze weinig aan kon doen, en daarna zei ze nog ‘Ik had gehoopt dat jij mischien ook iets wist want ik heb niet echt verstand van auto’s.’ ze keek hem vragend aan terwijl ze nog eens een hand door haar haar haalde.

160Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 20, 2011 8:01 pm

Gast


Gast

Marshall voelde Maera’s warme lichaam tegen zich aan leunen. Ze hadden het over de auto die ze zouden willen hebben. Ze wou een gevoelige maar niet te gevoelige auto. Hij dacht even na en wist wel wat voor auto wel leuk voor haar was. Hij gaf zelf de voorkeur aan Japanse auto’s. ‘Ik denk wel dat een Mitsubishi evo of colt wel bij jouw past.’ zei hij. Hoewel de Evo wel wat heftiger is, ze zou er wel aan wennen. Hij wist ook wel waar hij de originelen wel goedkoper kon krijgen. ‘Ik bel zo even iemand dan kunnen we na het eten wel even kijken.’ . Hij zoende haar even en stond op. Liep naar zijn mobiel en belde even met een jonge waarmee hij afsprak dat ze vanavond even konden komen kijken. Dat hij nog wel wat had staan. Oke dat is ook weer geregeld zei hij toen hij ophing. Hij liep weer naar Maera en zag Bentley opstaan en zich tussen hem en Maera neer zette. Hij was dus duidelijk jaloers en gromde zelfs naar Marshall. Marshall keek eerst even verbaast op, hoe durfde hij te naar hem te grommen. Hij keek even naar Maera maar besloot hem meteen even te laten weten dat hij niet tegen hem mocht grommen. Hij pakte Bentley vast aan zijn halsband (?) en sleurde hem de trap op (?) naar de ‘honden kamer’. Daar kon hij even afkoelen, hij hield wel van pittige honden hij wou er misschien ook een of 2 nemen. Want als ze alleen waren was het ook wel zielig.

161Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 20, 2011 8:37 pm

Maera

Maera

Ze knikte even toen Marshall zei wat voor auto mischien wel bij haar zou passen maar had geen idee van wat hij bedoelde. Toen hij opstond om iemand te bellen voor de auto stond Bentley stiekem op en kwam hij naast Maera zitten. Ze vond het eerst wel grappig maar toen hij begon te grommen toen Marshall wou gaan zitten vond ze het niet kunnen. Ze wou Bentley aanspreken maar Marshall was haar al voor, hij pakte hem bij zijn halsband en sleurde hem naar boven naar zijn 'kamertje' Toen Marshall terugkwam zei ze 'Ik denk dat ik nog een hondje in huis moet halen, als ie mischien ook een vrouwtje heeft negeert die je waarschijnlijk.' Ze ging nog even met hem op de bank zitten nadat ze wat te drinken had gepakt en ze nam een slokje van het water.

162Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 21, 2011 7:51 pm

Gast


Gast

Marshall grinnikte vermakelijk toen hij haar niets begrijpende gezicht. Hij gaf zijn HTC mobiel aan haar en zei ‘ask google’. Hij pakte de huis telefoon en belde naar een vriend van hem om te kijken of er nog eentje stond. Hij had wel wat staan. Marshall had niet gedacht dat Bentley zo jaloers op hem kon zijn. Het grommen had hij ook niet gepikt en sleepte hem naar zijn kamertje. Toen hij beneden kwam zei Maera dat het misschien beter was om een vrouwtje voor hem te nemen. ‘Ja, dat is eigenlijk wel een goed idee’. Zei Marshall. Hij liep even naar de koelkast en haalde er een biertje uit(?). Hij maakte hem open via zijn tanden, na veel oefenen was het hem een paar jaar geleden gelukt en nu kon hij het met gemak. Hij ging naast Maera op de bank zitten.

- Prut-

163Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 21, 2011 8:40 pm

Maera

Maera

Maera keek even hoe hij een iemand belde en hoorde boven een beetje gebonk. Ze sprong op van de bank en rende naar het 'hondenkamertje.' daar zette ze haar hond nog eens in zijn bench en daarna liep ze weer snel naar onder. Ze zag Marshall daat zitten met een blikje bier en zelf pakte ze een glas water. Ze ging weer op de bank zitten.

-geen inspi-

164Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky di feb 22, 2011 4:35 pm

Gast


Gast

Marshall belde nog iemand voor de zekerheid als die ook wat hadden staan. Anders zouden ze naar de dealer moeten gaan en dan zoude ze veel duurder uitkomen. Want deze waren misschien niet 100% nieuw en eerlijk maar ze deden hun werk beter als die van de dealer af zou komen. Hij keek even hoe Maera naar boven rende. Ze kwam even later weer terug maar toen zat hij al op de bank met een lekker biertje. Hij miste het stappen toch wel een beetje maar met Maera was het ook heel gezellig. ‘Zullen we wat eten bestellen’. vroeg hij aan Maera. Zin om te koken had hij echt niet, hij voelde zich nog steeds moe. Hij gaf haar zijn HTC mobiel en liet haar wat eten bestellen wat het was boeide hem niet want hij lust toch bijna alles wel. Hij dronk zijn pils ineen op en ging toen onderuit zitten. Hij gaapte even wat had hij er veel voor over om nog een paar uurtjes te slapen.

165Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky di feb 22, 2011 7:21 pm

Maera

Maera

Maera keek evn naar Marshall en zag hem zijn blikje bier in een keer op dronk. Ze snapte niet hoe dat kon, maar ja mannen waren dan ook anders dan vrouwen. Ze zat naast hem op de bank en pakte zijn mobiel aan, ze wou eerst chinees bestellen maar dat hadden ze gisteren al gegeten dus bestelde ze gewoon pizza. Ze ging de tafel dekken. Ze hoorde de bel gaan, pakte de pizza aan en betaalde hem. Daarna ging ze samen met Marshall op de bank zitten.

166Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky di feb 22, 2011 7:43 pm

Gast


Gast

Marshall had zijn bier ineen achter overgegooid hij moest even lachen om het verbaasde gezicht van Maera. Ze keek verbaasd hoe dat hij ineen keer zijn bier achterover kon gooien. Hij gaapte even en gaf toen zijn mobiel aan haar om eten te bestellen. Hij hielp haar met de tafel dekken en hoorde de deurbel gaan. Hij hingen de pizza bij de bank opeten (?).. Hij keek nog even naar de tv en nam een pizza punt. ‘Ik denk dat ik het vanavond niet te laat maak hoor’. Zei hij gapend tegen haar.

167Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 23, 2011 9:02 pm

Maera

Maera

De pizza was er en ze gingen samen op de bank zitten. Toen Marshall en pizzapunt pakte en zei ' ik denk dat ik het niet te laat ga maken.' Zei ze een beetje lachend 'Je denkt het? Ik weet het wel zeker, je zit de hele dag te gapen.' Ze grijnsde even en pakte ook een pizzapunt. Ze nam een hap en nam nog een slokje water. En zei toen 'En je gaat uitslapen, begrepen.' ze zei het half serieus half plagend en keek even naar Marshall.

-inspiloos op dit vlak-

168Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky wo feb 23, 2011 9:11 pm

Gast


Gast

Hij zat lekker pizza te eten en keek ondertussen even wat tv. En gaapte nog eens. Hij was echt takke moe, als hij niks hoefde te doen vanavond na dat ze haar auto hadden wezen kijken en misschien wel op halen zou hij naar bed gaan. Je denkt het? Ik weet het wel zeker, je zit de hele dag te gapen.' hij grinnikte even en zei 'Als jij het zegt dan doe ik dat maar he'. hij zag haar half serieuse gezicht toen ze zie dat hij moest uitslapen en reageerde daar op met de woorden 'ja mama ' en at zijn pizza op. Hij ging tegen haar aanliggen en zei 'zal ik nu alvast beginnen, maak me maar rond 8 uur wakker' zei hij voor hij zijn ogen dicht deed.

169Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 27, 2011 11:46 am

Maera

Maera

Maera at haar stuk pizza op en dronk nog wat water, ‘Ja mama’ hoorde ze hem zeggen toen ze had gezegd dat hij moest uitslapen, ze lachte even en voelde dan dat hij tegen haar aan kwam liggen. 'zal ik nu alvast beginnen, maak me maar rond 8 uur wakker.’ Zei marshall. Maera pakte haar gsm en zette voor de zekerheid een alarm, ze zag hem zijn ogen dichdoen en bleef nog heel eventjes tv kijken, ze had het volume wel zachter gezet. Na een tijdje voelde ze zichzelf ook een beetje moe worden, ze sloot even haar ogen, ze had toch een alarm opstaan en het maakte dus niet uit.

Maera werd wakker door het alarm van haar gsm, ze opende haar ogen en pakte haar gsm. Ze zette het alarm af en keek naar Marshall, daarna zei ze ‘het is 8 uur, ben je wakker?’ ze legde zijn hand op zijn schouder en schudde hem zachtjes heen en weer.

170Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky zo feb 27, 2011 12:08 pm

Gast


Gast

Marshall was binnen een paar seconden al in slaap gevallen zo moe was hij. Hij voelde dat Maera ook in slaap viel hoe hij het voelde wist hij niet maar hij voelde van ver af een of andere rust. Marshall had een droomloze droom, tenminste hij was te moe om hem te onthouden. In de verte hoorde hij een geluidje wat veel op een wekker leek, maar hij sloot het geluid af en sliep weer veder. De stem van Maera hoorde hij niet eens en in de verte voelde hij een hand op zijn schouder. Marshall wou wakker worden maar zijn lichaam werkte niet echt mee. Na een tijdje opende hij toch zijn ogen en zag dat het alweer kwart over 8 was.

171Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky ma feb 28, 2011 8:41 pm

Maera

Maera

Ze bleef even op het hoekje van de bank zitten en keek naar Marshall, na een tijdje deed hij toch zijn ogen open het was inmiddels al kwart over 8.
'Je bent echt wel moe hé.' zei ze even en daarna zei ze 'als je wil, kunnen we ook een ander keertje gaan hoor.' Ze wou niet dat hij slaap te kort kreeg omdat zij zo graag een nieuwe auto wou, ze keek hem eventjes aan en haalde een hand door haar haar.

-totaal inspiloos, en het komt door sgool Mad -

172Drinking some whisky - Pagina 7 Empty Re: Drinking some whisky vr apr 01, 2011 7:34 pm

Gast


Gast

Jimmy opende zijn ogen even en zuchtte diep. Tijd om op te staan dacht hij bij zichzelf maar zijn lichaam wilde niet echt mee werken . Hij kreunde even en stond toen toch maar op. 'Je bent echt wel moe hé. Zei Maera. “Neey lijkt alleen maar zo” zei hij sarcastischer dan bedoeld was. Hij probeerde even een glimlach op zijn gezicht te zetten en keek naar zijn schoonheid. als je wil, kunnen we ook een ander keertje gaan hoor.' Zei Maera weer. “Neey ik ga wel maak je geen zorgen om mij schatje” zei hij terwijl hij met zijn toch iets ruwere handen langs haar zachte gezichtje. Hij liep naar het aanrecht en gooide wat water in zijn gezicht. “Time to wake up” zei hij tegen zich zelf. Hij pakte de auto sleutels en liep naar de deur toe “Kom laten we gaan”.

- Geen inspi en sorry voor late bericht was dit forum ff vergeten-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum