Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

PVDM/TVDM duidelijker

Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 PVDM/TVDM duidelijker op vr jul 16, 2010 8:17 pm

Gast

Gast
Ik was een beetje aan het rondsnuffelen en ik heb dus net door dat ik PVDM was (!). En ik vindt het heel jammer dat ik het net pas doorheb, maar enkel als je kijkt op het topic zie je wie het is geworden, misschien is handiger om iets te doen zodat het ook zichtbaar is bij zijn/haar account, en ook dat we kunnen reageren op die topics om hem/haar te feliciteren. Very Happy En ja, misschien moet je maar gewoon kijken, maar ik zou het handiger vinden als er iets stond, want nu is het gewoon dat hij/zij PVDM/TVDM geworden is, en daar houdt het ook bij op, en dat is best jammer want het is best leuk om te worden. En jammer dat niemand je kan feliciteren, of niemand het kan zien.
Sorry als ik jullie heb gstoord bij jullie erg belangrijke bezigheden. Razz

2 Re: PVDM/TVDM duidelijker op vr jul 16, 2010 9:20 pm

Chelsea

GEFELICITEERD! (LOL)

3 Re: PVDM/TVDM duidelijker op vr jul 16, 2010 9:28 pm

Gast

Gast
Ik ben te lui om van acc. te veranderen. Bedankt!

4 Re: PVDM/TVDM duidelijker op vr jul 16, 2010 10:20 pm

Kiriya

Ik denk dat het inderdaad wel zou kunnen dat iemand dan voor die maand inderdaad boven / onder zijn avatar heeft staan dat hij PVDM of TVDM is. Dat is denk ik idd. wel leuk voor die persoon. Misschien kun je op het portal een stukje maken met daarop de namen van de personen die dan PVDM of TVDM zijn met als je op de naam klikt je naar zijn / haar profiel wordt doorgelinkt?? (doe je met hyperlink).
En ik had het al gezegd ik het topicje engel maar alsnog gefeliciteerd Very Happy

5 Re: PVDM/TVDM duidelijker op za jul 17, 2010 12:48 pm

Iana

Ex-Admin
Mensen allemaal, dat is al lang gebeurt. Maar nu komt er binnenkort wéér een nieuwe PVDM en TVDM dus, niet zagen. Die titel komt er wel bij je avatar. Wink

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» PVDM September

Permissies van dit forum: