Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+46
Admin
AllisonHigh
Mathew Reyes
Ben Marino
Namika Blanchard
Nora Blake
Neil Vanderzee
Jerome Eaves
Esmeralda Marquez
Ethan Mills
Neve Nolan
Sammy Pentecost
Solomon Griffith
Demi de la Garza
Delilah Hudson
Johnny O'Marten
Dominic Sinaga
Carolus Dewitt
Rhyme
Hayden Smith
Mortimer Kovic
Megan Derley
Avan Rodriguez
Scarlett Burrows
Andrew Curtis
Mose Giffard
Feline Friesen
Iseco DiRosilia
Ivey Michaels
Maybelle Noreau
Adrian Parker
Zane Northland
Rowan Riderhood
Isaiah Ayres
Chyrel Burnbright
Kael Brown
Brandon Matthews
Moora Hamilton
Olivia Romano
Joli Favre
Dean Garton
Miles Edmond
Abigail
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Annabell Wayland
50 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 21]

251Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 6:20 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ye dat leek me ook een goed idee. Mijn volgende afspraak met de ostheopaat is pas over 2 weken namelijk

252Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 11:52 am

Zane Northland

Zane Northland

Ja, dat duurt nog te lang als je er zoveel last van hebt inderdaad.

253Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 12:05 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

@ Inge/Isa/Mylie, thanks guys! Ik kijk even rond bij jullie plotters Wink En mij is het eender welke char, Adrian heeft sowieso wat problemen met mensen die sociaal niet vaardig zijn haha

BTW, is het erg als ik de geschiedenis van men char nog wat verander? Had weinig inspiratie ervoor toen ik het schreef tot ik gisteren ging slapen x')

254Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 12:17 pm

Zane Northland

Zane Northland

Aight! Laat maar 'n berichtje in m'n plotter achter als er wat bijzit wat je tof vindt

En geen probleem joh

255Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 12:21 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Yis, zelfde geldt voor mij!

256Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 3:41 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Yush jullie hebben leuke chars! Heb zeker wel ideetjes met bepaalde chars, mochten jullie daar ook achter staan uiteraard.

257Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 3:48 pm

Maybelle Noreau

Maybelle Noreau
(◕‿◕✿)

Nog een kwartiertje werken en weekendddd.

258Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 4:10 pm

Hedwig MacIntyre

Hedwig MacIntyre

yees lekker Inès o3o Ik ga zo kijken of ik voor Brandon kan posten

259Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic vr mei 05, 2017 8:02 pm

Maybelle Noreau

Maybelle Noreau
(◕‿◕✿)

Yass ^-^ tijd genoeg hier!

260Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic za mei 06, 2017 12:19 am

Ivey Michaels

Ivey Michaels
(▰˘◡˘▰)

In the spirit of DnD:

Het onzin-topic - Pagina 11 A557a2d88e

Or as Neil would put it:
"If you find yourself in a fair fight, your tactics suck"

261Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic za mei 06, 2017 2:34 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

why do face masks always leave you looking like someone either jizzed or puked all over your face

262Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 08, 2017 10:12 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

:')
Also gm kids

263Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 08, 2017 8:40 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Adrian schrijft nog vlot, nice. Nog iemand die een topicje wil? Heb er eentje random open staan (klik), zonder plot

264Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 08, 2017 9:36 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Dat is zo heerlijk, als een char gewoon echt lekker werkt.

Wil nog best een threadje, maar liefst wel met iets van een plotje erin, want ik heb veel outlast zitten kijken en ik crave suspense.
Ik bedoel, ik crave altijd suspense, maar nu meer dan anders.

265Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 10:45 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nou ik heb de horror van de week overleefd: mijn schrijftoets Frans

266Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 11:14 am

Andrew Curtis

Andrew Curtis
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Good busy! Hoe ging het?

267Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 12:06 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Wel prima eigenlijk, als je eenmaal bezig bent gaat het voornamelijk vanzelf. One of my eco project teammates bailed on us tho dus onze presentatie moet volgende week gedaan worden

268Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 1:23 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Oh beter! Al is dat tweede wel weer jammer. Gaat t zonder diegene wel lukken?

269Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 1:59 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nee :') die kerel had gewoon zijn werk niet af. We mogen het maandag doen en dat vind ik prima, maar hij had zijn spullen op orde moeten hebben.

Maar ik kan wel vanmiddag weer schrijven want ik heb deze week niets meer Very Happy

270Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 2:09 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Aahh op die manier

En yaaass

271Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 2:58 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Omg ik heb een 6.8 voor filo, sta weer een voldoende o3o 6.0 gemiddeld

272Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 9:07 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Nice, goedzo!! :'D

273Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 11:24 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Wat studeer je eigenlijk Isa?

@ Inge, ik wil gerust iets met een plot maar ik heb momenteel enkel Adrian... Ik overweeg om later nog een vrouwelijke char te maken, maar dat is niet voor de komende dagen.

274Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 11:43 pm

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

Ik zoek ook niet per se iets uitgebreids hoor, 't is meer dat ik veel gemotiveerder wordt van spannende threads dan chars die gewoon socializen, want ik ben een sucker voor thrillers :')

275Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic di mei 09, 2017 11:50 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Ik heb graag afwisseling tussen beide haha. Plots zijn leuk maar iets random doe ik ook graag, soms groeit er daar iets leuks uit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 21]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum