Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

OKAY, NOW LADIES, GET IN FORMATION [GAYPARTY]

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 OKAY, NOW LADIES, GET IN FORMATION [GAYPARTY] op zo feb 21, 2016 10:07 pm

Monica Romano

With Demi, Connor, Olivia & Chloe

Tonight I'll be your naughty girl, I'm callin all my girls
We're gonna turn this party out, I know you want my body

Outfit: see the gif above.

“Dus, je bent eigenlijk klaar om te scoren vanavond?” zei Kim en stuurde een grijns naar Monica. Met een heilig blikje op haar gezicht haalde ze haar schouders op, en nam ze een slokje van haar Cosmopolitan. “Ik weet niet, het is heel erg lang geleden dat ik een man heb gehad en…ja, het lijkt mij wel eens leuk om gewoon weer eens intiem met een man te zijn. Ik hoef geen relatie weet je, gewoon…” Monica dacht eventjes na over het juiste avond wat ze kon geven, maar Kim maakte haar zin af: “…een onenightstand.” Eigenlijk wilde ze er fel tegenin gaan, maar Monica wist dondersgoed dat het waar was. Het was gay pride, en de gaybar “Escape” was volgeladen met mensen. Veel zin om een discussie te starten had Monica dus niet. “Heb je al iemand op het oog?” vroeg Kim nieuwsgierig en verlegen staarde Monica eventjes naar beneden. Al gauw liet ze deze act varen en keek ze Kim met een samenzwerende blik aan. “Zie je die man daar, in dat pak?” en ze knikte naar hem. Kim volgde haar blik. Op een bank zat een hele knappe man in een pak. Hij was al wat ouder, rond de dertig, maar zijn beginnende baardje straalde seks uit. Hij ontdekte haar blik en knipoogde naar haar. Monica glimlachte verleidelijk. “Ga er heen” dwong Kim haar “En je weet het hè, als hij je wat te drinken aanbied, altijd champagne nemen.” Lachend pakte Monica haar glas, sloeg hem in één keer achterover en gleed van haar krukje af.

In de bar begon “Partition” van Beyonce te draaien, en Monica voelde zich enorm sexy. Heupwiegend liep ze op de jongen af, ze stak haar armen naar beneden, zodat het bondje dat ze rond haar schouders had gedragen eraf viel en ze eigenlijk alleen nog een soort bikiniachtig pakje aanhad. Het was sexy, het was gewaagd, het was Monica. Ze liet haar blik nergens anders meer op glijden, ze liep af op de knappe man in het pak, heupwiegend en verleidelijk. Toen ze vlakbij hem was, beet ze op haar onderlip en een verleidelijke grijns gleed over het gezicht van de man. Verleidelijk ging ze naast hem zitten en sloeg haar lange benen over elkaar. “Ik vroeg me al af wanneer je ging komen” zei hij. Zijn stem was sexy, een beetje hees en ruw…heel erg mannelijk. Daar hield Monica wel van. “Nou ja, meteen happen had toch ook niet leuk voor jou geweest…” Ze reikte over zijn benen heen, naar zijn glas en keek met een brutale blik in haar ogen hem aan, terwijl ze een slokje nam. Whisky. Niet het favoriete drankje van Monica, maar ach, het kon er mee door. Ze likte langs haar lippen. Dat was duidelijk genoeg voor de man, want hij schoof naar haar toe, liet zijn hand over haar been glijden en zijn andere arm sloeg hij om haar schouders heen. Hij kwam dicht haar, Monica rook zijn parfum en de geur van alcohol uit zijn mond. Hij fluisterde wat dingen in haar hoor en liet af en toe zijn lippen over de nek van Monica glijden, wat er voor zorgde dat ze kippenvel kreeg. Mmmm. Hij viste een ijsklontje uit zijn glas en liet deze over de arm van Monica glijden. Verleidelijk keek ze hem aan. Dit werd nog eens leuk.

Een paar minuten later werd het alleen maar gezelliger. Monica had het colbertje van de man eindelijk uitgekregen en ze waren alleen maar aan het flirten. Elke keer probeerde de man haar te zoenen, maar teasde ze hem door hem langer op haar te laten wachten. De muziek veranderde, “Naughty Girl” van Beyoncé kwam op. “Ik wil dansen.” Monica trok het glas uit zijn handen en zette het terug op het tafeltje. Langzaam stond ze op, zorgde ervoor dat hij goed uitzicht had op haar billen. Dat had hij gehad, want ze zag dat hij beet op zijn lippen, voordat hij ging staan. Zachtjes trok ze hem mee aan zijn stropdas. Voordat ze de dansvloer opgingen, draaide ze zich om, deed ze zijn stropdas af en liet deze op de grond vallen. “Die ga ik niet nodig hebben, hè?” Monica schudde haar hoofd en begon verleidelijk te bewegen op de muziek. Hij ging voor haar staan, liet zijn handen over haar lichaam gaan, en Monica stopte niet. Ze danste tegen hem, en ze voelde dat hij het alleen maar leuker begon te vinden, terwijl zijn lichaamstaal ook veranderde. Monica draaide zich om, zodat ze met haar rug tegen hem aan stond en zakte dansen naar beneden. Ze stak haar billen omhoog, en ging weer rechtop staan, terwijl haar billen via zijn benen en private zone naar boven gingen. Ze deed een stapje naar achteren, en met haar vinger wenkte ze hem verleidelijk. Hij deed een paar stappen naar voren, greep haar wat ruwer beet. “Ik heb lang genoeg gewacht” bromde hij hees, terwijl hij zijn lippen op de hare drukte. Gretig beantwoordde ze zijn kussen, voelde zijn handen haar lichaam verkennen en kon niet ontkennen dat ze precies hetzelfde deed. Het was maar goed dat Oli -

“MONICA!” hoorde ze opeens op niet al te verre afstand van haar vandaan. Shit! Monica deed een stap naar achteren, waardoor de man bijna over haar heen viel. “Verdomme, wat is –“ zei hij, maar Monica schonk al gauw geen aandacht meer aan hem. Shit! Dat was waar ook. Het was gay pride en ze had Olivia en Connor uitgenodigd om ook te komen. Hoe kon ze dat nou vergeten?! “H-h-hey guys!” zei Monica vrolijk, liep richting de twee “Wat fijn dat jullie er zijn!” Oké, dat vond Monica echt wel, want die twee zaten zo diep in haar hart…alleen was het fijner geweest als ze tien minuutjes later waren gekomen. Ze sloeg haar armen om Olivia heen, knuffelde haar en drukte twee kussen op haar wang. Connor kreeg precies dezelfde behandeling. Al gauw was ze het hele akkefietje weer vergeten; op naar een topavond.

Olivia Romano

She might've let you hold her hand in school, but I'm a show you how to graduate
No, I don't need to hear you talk the talk, just come and show me what your momma gave

Outfit: Klik!

Na een heel klein beetje aandringen, en een paar van haar allerliefste puppyblikken, wist Olivia Connor uiteindelijk toch te overtuigen om mee te gaan naar de gayparty in gaybar “Escape”. Niet omdat ze perse wilde dat hij een homoseksuele ervaring had, maar omdat ze hem wilde laten meegenieten in dit wereldje. In het wereldje waar alles mogelijk was, en niets te gek was. “Ik ben zoooooo excited” zei Olivia enthousiast, terwijl ze haar arm door die van Connor stak, terwijl ze over de straat liepen. Het pakje dat ze aanhad, zou ze normaal gesproken niet aantrekken naar een “normaal” feest, maar in deze gaybar had ze niets te vrezen. In deze straat had ze überhaupt niets te vrezen, want deze straat stond er om bekend meerdere gaybars te hebben. Dat was de enige reden dat ze in dit korte pakje en haar hoge hakken over straat durfde. O ja, en ze had natuurlijk haar eigen superheld bij zich. Terwijl ze liepen, drukte ze liefdevol een kusje op zijn wang. “Ik ben zo blij dat je meegaat!” zei Olivia vrolijk, terwijl ze de bar naderden “Ik weet honderd procent zeker dat je het leuk gaat vinden. Alle glitters, alle uitdagendheid…serieus, ik beloof het je! En je hoeft ook niet bang te zijn voor een vervelende ervaring, want ze zien heus wel dat jij hetero bent enzo. Dus geen zorgen, it’s gonna be fine.” Terwijl ze de bar naderden, kneep ze eventjes zachtjes in zijn arm. Olivia had respect voor hem dat hij met haar meeging, niet veel heterojongens zouden zo’n gebaar maken. Dat was precies de reden waarom ze zoveel van hem hield.

Uiteindelijk bereikten ze de bar, en na het laten zien van hun identiteitsbewijzen, mochten ze naar binnen. Daar werden ze in de hal eerst uitgenodigd om een paar foto’s te maken, door een hysterische jongenman die in een paars glitterpakje en hoge hakken om hen heen stond te springen met een camera. “Die is nog drukker dan ik” giechelde Olivia zachtjes en sloeg haar hand voor haar mond. Toen keek ze met ernstige ogen naar Connor. “O my God, was dat gemeen?” zei ze met een pruillipje. Precies op dat moment realiseerde ze zich dat er een foto van hen gemaakt zou worden, dus deed ze gauw een nonchalante pose. De foto’s die daarop volgden, waren echter veel leuker en veel meer…hun. Olivia sloeg bijvoorbeeld bij een foto haar armen om Connors nek, en drukte een dikke kus op zijn wang, en bij een andere foto pakte ze zijn wangen beet met haar handen. “O my God, darlings, deze foto’s zijn zo cute. Serieus, ik post ze asap op de website, en dan kan je ze liken en natuurlijk op je eigen Instagram posten, als je me maar niet vergeet te taggen” zei de fotograaf en al gauw was hij weer weggehuppeld, klaar om een volgend stelletje lastig te vallen. Schouders ophalend liet Olivia haar hand in die van Connor glijden, en konden ze hun weg vervolgen naar de feestzaal.

Deze was niet moeilijk te vinden, de dreunende muziek kwam uit de zaal en al gauw stonden ze in de zaal. De DJ draaide Naughty Girl, van Beyoncé, een van haar favoriete zangeressen. Met een ondeugend blikje sloeg ze haar armen om de nek van Connor en begon ze tegen hem aan te dansen. Het was vrij onverwacht, maar hij zou het vast niet erg vinden, right? Haar dansen was sensueel, net zoals eigenlijk iedereen in de club deed. Ze draaiden een keertje, en nu kon Olivia verder de zaal in kijken. Haar ogen versmalden zich en ze stopte met dansen. “O my God, is dat Monica?” zei ze tegen Connor en wees. Midden in de zaal stond een meisje in een innige omhelzing met een wat oudere man speeksel uit te wisselen. De man scheen er zin in te hebben, want deze verkende haar lichaam snel. Hoofdschuddend liep Olivia naar Monica toe, en gilde hard haar naam. Deze scheen nogal te schrikken, want al gauw was ze weg bij de man en stond ze voor Olivia, een excuses te hakkelen.

Dankbaar ontving ze de knuffel en kussen van haar nicht en schudde afkeurend haar hoofd. Maar lang kon Olivia niet boos blijven op Monica, want ze was gewoon lief. “Serieus, het feest is nog geen kwartier binnen, of mevrouwtje heeft al weer een man aan de haak geslagen, jij kleine…” Lachend maakte Olivia haar zin maar niet af, dat zou misschien een beetje ongemakkelijk zijn. Ze liet haar ogen over Monica glijden en keek haar met een lachje aan. “Je had net zo goed niks aan kunnen trekken.” Ze zag het gezicht van Monica en lachend sloeg ze haar armen om haar nicht heen. “Awh nee, sorry lieverd.” Ze drukte een paar kusjes op Monica’s wang, die zich snel weer terugtrok. Ze liet haar hand weer in die van Connor vallen. “Kijk eens wie ook mee is…” zei ze liefjes, niet echt beseffend dat Monica hem net ook een knuffel en twee kussen had gegeven.

Connor Castillo

Sei la ragione per cui vivo, per cui ogni giorno sorrido
OUTFIT || HAIR

Waarom Connor zich door Olivia over had laten halen om mee te gaan? Simpel; hij had gezien dat Olivia hem graag mee wilde hebben en wie was hij dan om nee tegen haar te zeggen? Hij kon sowieso al vrij moeilijk iets weigeren als het om Olivia ging, maar deze keer was het anders geweest, had hij echt het gevoel gekregen dat het voor haar veel zou betekenen als hij mee zou gaan. Nou, dat had hij dus gedaan. Hij kon haar toch niet teleurstellen?
Connor kreeg een glimlach op zijn gezicht toen ze hem vertelde dat ze excited was. “Ja? Ik ook.” Bracht hij dan ook enthousiast als antwoord uit en verbreedde zijn glimlach iets toen ze haar arm door die van hem stak.
Ondertussen bekeek hij de straat waar ze doorheen liepen. Hij moest toegeven dat hij nog nooit in de buurt van deze straten was geweest, maar, het er allemaal wel leuk uitzag. En dat ging het ook worden, want Monica en Olivia waren er allebei. Misschien zelfs nog wel andere bekenden? Wie weet.
“Ik ben zo blij dat je meegaat!” Sprak ze, nadat ze een kusje op zijn wang had geplaatst. Lief. “Alles voor jou, dat weet je toch?” Zijn bruine ogen keken eens in de – voor hem – twee mooiste ogen van de hele wereld en kon het niet weerstaan om de kuiltjes in zijn wangen te laten verschijnen. Vervolgens luisterde hij naar haar verhaal en knikte hij. “Ik ben benieuwd!” Want het was toch wel iets wat iedereen ooit eens mee had moeten maken, niet? En het feit dat Olivia er heel enthousiast over was maakte hem alleen maar meer nieuwsgierig. Want dan moest het wel heel leuk zijn, niet? Ondanks dat hij wist dat Olivia.. Nou ja.. Olivia was, en niet zo snel iets niet leuk vond.

Lang duurde het niet voordat ze een of andere bar ingingen, op aanwijzen van haar. Maar, voordat ze helemaal binnen waren, kwam er een man op hen afgelopen; of ze foto’s wilden maken.
Haar opmerking zorgde ervoor dat hij haar met zijn ene elleboog zachtjes porde, terwijl er gegrinnik uit zijn keelgat ontsnapte. Later bleek pas dat er tot haar doordrong wat ze precies had gezegd, waardoor er weer een ietwat serieuzere blik op zijn gelaat verscheen. “Jij en gemeen..? Klinkt niet logisch.” Stelde hij haar gerust, gevolgd door een snel kusje op haar wang, net op het moment dat er blijkbaar een foto werd gemaakt en hij dus helemaal niet klaar was voor een foto. De sessie ging door, waardoor er dus ook meerdere foto’s volgden in allerlei verschillende poses.
“O my God, darlings, deze foto’s zijn zo cute. Serieus, ik post ze asap op de website, en dan kan je ze liken en natuurlijk op je eigen Instagram posten, als je me maar niet vergeet te taggen” Connor knikte nadat hij die informatie had opgenomen, en nadat de man weer razendsnel was getrokken vervolgde ze beiden hun weg, doordat Olivia zijn hand weer beet had gepakt. Gelukkig maar, want hij wist de weg hier niet.

Ze bevonden zich nu in een grote zaal, waar zich toch best wel een groot aantal mensen zich bevonden en de muziek luid stond. Al gauw had ze iets bedacht, want ze had haar armen om zijn nek heen geslagen, waardoor er een grijns op zijn gezicht verscheen terwijl Olivia begon te dansen. Voorzichtig bracht hij zijn hoofd wat dichter naar het hare, naar haar oor, om daar vervolgens wat tegen haar te zeggen. “Had ik al gezegd dat je er geweldig uitziet?” Connor trok zijn hoofd terug, terwijl een glimlach bevestigde dat hij dat ook echt vond.
“O my God, is dat Monica?” Hij volgde haar vinger en zag dat er inderdaad een jonge vrouw was die erg veel op Monica leek. De kans was zeer klein dat het Monica niet zou zijn. Awkward trouwens, gezien ze intiem aan het doen was met een of andere man. Misschien iets wat hij niet perse wilde zien van Olivia’s nicht, maar goed. Toen Olivia vertrok ging hij achter haar aan. Misschien moest hij haar tegenhouden? Maar dat was echter al te laat, gezien die natuurlijk allang de naam van haar nicht had uitgeroepen.
Het moment was voor de twee nu toch al verpest, waardoor Connor zich bij de twee mengde en naast Olivia stil kwam te staan. Zijn mondhoeken krulden omhoog toen hij besefte dat Monica het leuk vond dat ze er waren.
Nadat Monica Olivia twee kussen en een knuffel had gegeven was ook hij aan de beurt. En ondanks dat haar lichaam ontbloot was en het zijne, waardoor het dus tegen elkaar kwam, voelde het totaal niet awkward. Puur omdat ze familie was van zijn vriendin en nou ja, daar was niet verder iets achter te zoeken?
Wat zei Olivia nou..? Connor kon het niet laten om kort wat te grinniken, gezien de kleine nooit zulke dingen zei. Misschien dacht ze het wel, maar hij had haar nog nooit zoiets horen zeggen. Nu scheelde het ook wel dat het haar eigen nicht was, dat was natuurlijk anders, maar dan nog. Connor kon er wel om lachen, en dat was voor de rest ook zo.
Ondertussen had ze zijn hand weer gepakt. “Kijk eens wie ook mee is…” Connor keek van Olivia naar Monica, alleen al omdat Monica hem natuurlijk allang had opgemerkt. Maar hij vond het wel lief dat ze haar nicht nog even op wees. Eigenlijk vond hij alles wel lief wat ze deed.
“Zal ik anders drinken gaan halen?” Stelde hij aan de twee voor. “Wat wil jij, Monica?”
Het leek hem namelijk wel een goed moment om Olivia even alleen te laten, gezien ze nu toch samen met Monica was. En dan hadden ze ook nog eens wat te drinken. “En jij Olieffie?” Terwijl hij dat vroeg had hij haar hand losgelaten, was hij dichter bij haar komen staan en had hij zijn arm achter haar rug gelegd, zodat zijn hand op de zijkant van haar heup neer kwam.
De avond zou nog leuk worden, dat wist hij zeker.

Chloe Mendez

Whever you go, just always remember, you're never alone, we're birds of a feather
And we'll never change, no matter the weather, this is my oath to you

Outfit || Mikayla 1 Mikayla 2

Met een driftige blik in haar ogen, en een klembord in haar hand, liep ze door de VIP ruimte van gaybar “Escape”. Champagneflessen? Check. De gasten? Check. Knalroze ballonnen? Check. Bewaking bij de entree van het VIP gedeelte? Check. Mooi, alles was klaar voor het verrassingsfeestje van Cleo. En dat kwam goed uit, want Chloe hield wel verrassingen, maar niet als ze plotseling kwamen. En alles moest goed geregeld zijn voor dit feestje, want het was toevallig wel de verjaardag van de belangrijkste persoon in haar leven. Het was op dit moment half tien, wat betekende dat Cleo tussen nu en een half uur zou komen. Haar zus zou haar sms’en als ze aan zou komen. Een zenuwachtig gevoel ging door de maag van Chloe. Het was een van haar zeldzame momenten dat ze ook daadwerkelijk ergens vrolijk van werd. Maar het was Cleo. Cleo was gewoon…haar zusje. Ze wilde alles doen om haar zusje geliefd te laten voelen, om er voor te zorgen dat ze gelukkig was. En daar hoorde dit feestje, met al haar vrienden en haar vriendinnen, ook bij. Het was niet makkelijk geweest om iedereen uit te nodigen, maar ach. Het was het vast en zeker waard.

“Een glas champagne, mevrouw?” vroeg een butler, die haar een blad voor hield met allerlei glazen champagne erop. Haar ogen staarde hem met een arrogante blik aan. “Wat is dat voor een achterlijke vraag? Vraag een dame nooit om één glas champagne, bied er altijd twee aan…” Haar ogen gleden naar de ingang, waar Mikayla, haar eigen beste vriendin verscheen. “…je weet namelijk nooit wanneer ze de tweede nodig heeft.” Met een minachtende glimlach naar de butler pakte ze twee glazen van het dienblad. De butler staarde haar met een zelfde minachtende glimlach aan. Hij zou haar dankbaar moeten zijn, want zij betaalde immers voor hem. Idioot. Heupwiegend liep ze op haar beste vriendin af, en kreeg voor het eerst die avond een oprechte glimlach op haar gezicht. “Mikayla, darling…!” begroette ze haar beste vriendin en gaf haar drie zoenen. Ze drukte een glas champagne in de hand van haar beste vriendin. “Chloe, lieverd!” zei haar beste vriendin terug en grijnsde terug naar haar, nam dankbaar een slok van de champagne. “Wat zie jij er braafjes uit vanavond?” vroeg Mikayla nieuwsgierig. Chloe knikte. “Ik kan natuurlijk niet het stralende middelpunt zijn op het feestje van mijn zusje.” Daar stemde Mikayla mee in. Een samenzweerderige glimlach verscheen op het gezicht van Chloe. “Maar je wilt niet weten wat er onder zit…” zei ze met een grijns. Mikayla kwam wat dichter naar haar toe. “Heb jij…heb jij de nieuwe Victoria’s Secret?” vroeg ze nieuwsgierig en Chloe knikte. “Niet waar!” gilde Mikayla uit. Trots keek Chloe eventjes naar haar borsten, die verhuld waren in prachtige lingerie van Victoria’s Secret. “Hoe heb jij die met je hebberige klauwtjes te pakken gekregen?” Chloe haalde haar schouders op. “Cleo heeft connecties met hun tienerlijn, en zei dat ik deze graag wilde hebben. Maar…slechts een persoon gaat uitvinden hoe die mij staat.” Een knipoog zond ze vanuit haar gezicht.

En die persoon kwam precies op dat moment de VIP ruimte binnenlopen. Een brede glimlach verscheen op haar gezicht. “Wacht even…” zei Chloe zachtjes tegen Mikayla en liep richting de ingang van de VIP ruimte. Ze pikte ondertussen nog een glas champagne van een dienblad van de dichtstbijzijnde butler. Ze liep op de jongen af, met een stralende glimlach. “Flynn!” zei ze liefdevol en sloeg haar armen om zijn nek. Dit deed ze wel voorzichtig, anders zou ze allemaal champagne op hem morsen. Ze leunde iets naar achteren en drukte liefdevol een kusje op zijn lippen. “Ik ben zo vreselijk blij dat je er bent!” zei ze blij en liet haar voorhoofd eventjes tegen het zijne rusten. En dat was ook zo. Dit was voor het eerst dat ze een sociale, openbare gelegenheid hadden en dat ze hem eindelijk kon voorstellen aan wat personen. Met een lief glimlachje draaide ze zich om en wenkte Mikayla, terwijl ze het glas champagne in de handen van Flynn drukte.

Nieuwsgierig kwam Mikayla op hen afgelopen. “Flynn, ik wil je aan iemand voorstellen. Dit is mijn beste vriendin Mikayla. Mikayla, dit is mijn vriend…dit is Flynn.” Het woord “vriend” uitspreken voelde zo goed, dat ze met een grote glimlach tussen hen in keek. Mikayla keek hem met een stralende glimlach aan. “O my God, ben jij dé Flynn? Lieverd, ik heb zo verschrikkelijk veel over je gehoord, ik denk dat ik inmiddels meer over je weet dan jijzelf.” Lachend sloeg ze een hand voor haar gezicht. Ze zag hoe Mikayla haar hand uitstak. Ondertussen trilde haar telefoon, en ze bekeek het bericht. Het bericht vertelde haar dat Cleo er binnen nu en vijftien minuten zou zijn. “Vijftien minuten, mensen!” gilde Chloe over de muziek naar de mensen die aanwezig waren in de VIP ruimte.

Flynn Callaghan

OUTFIT (SCHOENEN NIET BYE)

Oh shit. Hij moest maar eens op gaan schieten, voordat hij straks te laat zou komen op het feest. Niet dat hij nog veel hoefde te doen, maar hij wist hoeveel het voor Chloe betekende dat hij zou komen op het feest van haar zus, wat zij had georganiseerd. Vandaar dat hij maar snel haast begon te maken.
Nog snel bracht hij een gel laag aan, anders dan dat hij normaal deed, en bekeek zichzelf nog eens in de spiegel. Prima, vond hij. Hopelijk vond Chloe dat ook. Niet dat hij daarover twijfelde, want hij wíst wat ze van hem vond, maar zijn haar had hij nog nooit echt zo anders gedaan.
Benieuwd naar wat zij aan had was hij echter wel. Hij had zelf een blauwe blazer aangedaan, met een wit simpel shirt eronder en daaronder weer een zwarte Chino broek. Best basic, maar het was hoogstwaarschijnlijk goed genoeg. Chloe daarentegen.. die zou hem waarschijnlijk weer overbluffen. Nou deed ze dat eigenlijk altijd wel, want hij vond haar beeldschoon, maar toch was hij altijd even nieuwsgierig naar hoe ze er uit ging zien.

Flynn had geen reden gehad om haar nog eerder te berichten dat hij eraan zou komen; ze wist dat hij kwam en hij wist waar ze zou zijn. Ze zouden elkaar dus heus wel zien. Althans, dat was de bedoeling.
Best spannend allemaal. Cleo had hij namelijk nog nooit ontmoet, ondanks dat hij toch al voor een vrij lange tijd alweer een relatie met Chloe had. Maar, het zou er toch ooit eens van moeten komen. Dan kon hij gelijk even zien of de verhalen van Chloe waar waren, dat haar zus echt zo ‘mooi’ was en haar vader haar daarop op haar zus wilde laten lijken. Iets wat Flynn altijd onzin had gevonden, zonder dat hij haar zus ooit had gezien. Niet dat hij ooit een andere mening daarover zou vormen, maar hij kon de andere invalshoek misschien wel beter begrijpen. Al waren er geen goede redenen om een eigen kind zoiets aan te doen.. Maar dat terzijde.

De luide muziek weerklonk al door het gebouw heen. Eindelijk was Flynn aangekomen. Nog nooit was hij er geweest, vandaar dat het nog even zoeken was geweest. Het was dus maar goed dat hij was opgeschoten en dus eigenlijk nog eerder was vertrokken dan dat op zijn planning had gestaan. Maar, alles voor Chloe. Als hij haar hier blij mee kon maken, dan deed hij dat. Daarbij was een feest ook leuk, vooral als het met mensen waren waar Chloe wat mee had.
Dat was ook iets nieuws, trouwens. Normaal gesproken wist hij dat ze namelijk niet echt.. gemakkelijk in de omgang was, dus dit was een van de weinige momenten dat dat juist níet was.
Oh. Misschien had hij zojuist zijn eigen vriendin geshade. Nou, ja, ze zou het hem vast niet kwalijk nemen, gezien er een kern van waarheid in zat.

De VIP ruimte.. Het was nog even zoeken, maar uiteindelijk was hij binnengekomen. Gelukkig maar, anders zou Chloe nog steeds niet zien dat hij wel was gekomen. Dat gevoel wilde hij haar niet geven, aangezien hij wist hoeveel tijd er moeite ze erin had gestoken het allemaal te organiseren. Kleine stresskip dat ze soms was, onzeker of dat het wel of geen succes ging worden. Niet dat hij het haar kwalijk nam, want hij kende haar zwakke punten en respecteerde die.
Zijn bruine ogen keken de omgeving even rond, op zoek naar dat ene zwartharige meisje.
“Flynn!” Lang hoefde hij niet te zoeken voordat hij zijn naam hoorde en hij de kant opkeek waar het vandaan kwam. Een brede glimlach verscheen ook op zijn gezicht toen hij haar zag.
Flynn had haar armen om haar middel geslagen en liet soms zijn handen nog wat lager gaan, expres, deels om haar te pesten en deels omdat hij dat gewoon leuk vond? Hij was en bleef een jongen, toch.
Aw. Lief dat ze blij was dat hij er was. Al moest hij toegeven dat hij ook blij was om haar weer te zien. Chloe had ondertussen haar voorhoofd tegen het zijne laten rusten. “Hou van je.” Reageerde hij na een tijdje snel, waarna er een snel kusje op haar lippen volgde en hij zijn hoofd daarna meer terugtrok. Een glas champagne werd door haar in zijn handen gedrukt.
Hij luisterde naar haar woorden toen er een blondine bij hen kwam staan. Dus, dit was Mikayla? Leuk om haar ook eens te ontmoeten. Stiekem had hij wel eens wat gesprekken tussen haar en Chloe gelezen. Nou ja, stiekem, Chloe lag er dan gewoon naast.
Flynn lachte om wat Mikayla vertelde en snel wierp hij ook een schuine blik op Chloe. Ja, hij had zijn naam ook wel eens voorbij zien komen, maar wat voor gesprekken die twee persoonlijk face to face hielden had hij geen benul van. Ondertussen keek hij de blondine weer aan. “Nou, dat is dan wederzijds.” Antwoordde hij grinnikend. Hij had haar hand niet al te hard vastgepakt nadat hij Chloe haar heup had losgelaten en was dichterbij gekomen, om haar zo drie kussen op haar wangen te geven. Hij moest toegeven dat Chloe niet veel vrienden had en ook niet snel vrienden maakte, maar de vrienden die ze had leken hem dan ook wel echt goede vriendinnen.
Flynn had zijn ene hand weer op de heup van Chloe gelegd omdat hij naast haar stond en bracht zijn mond even wat dichter naar haar oor toe. “Die jurk staat je geweldig.” Meldde hij haar nog eventjes, waarna hij zijn hoofd wat meer terugtrok en haar serieus aankeek. “En alles ziet er super uit. Ze zal straks vast blij zijn.” Een glimlach sierde zijn lippen. Hij meende het. Het was allemaal echt mooi en het was te merken dat Chloe haar best had gedaan alles zo goed mogelijk aan te kleden. Je kon dan ook wel stellen dat hij best trots was op haar.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: