Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Empty EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 zo okt 04, 2015 10:33 pm

Monica Romano

Monica Romano

EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Tumblr_n66w5ciy8l1tqodogo1_500

Het was weer zaterdagavond. En zaterdagavond was deze avond een speciale zaterdagavond in gaybar “Escape”. Deze avond werd er namelijk een avond vol met karaoke georganiseerd, op de heerlijkste foute muziek. De bar was helemaal uitgedost met allerlei mooie ballonnen, kanonnen vol met confetti en meer van dat soort prullen. Het podium waar normaal gesproken de danseressen op dansten, was nu het podium waar op de mensen konden karaoken. Het werd symbolisch afgesloten met een soort strik, dat zou worden doorgeknipt als de avond ging beginnen. Er hing een televisiescherm naar beneden, waar de tekst verscheen. De liedjes die je wilde zingen moest je doorgeven aan de DJ, die zocht dan een instrumentale versie op. Als je mee deed, kreeg je sowieso twee drankjes gratis bij de bar. En als je nog een extra liedje deed, kreeg je er nog een gratis drankje bij. Deze avonden waren heerlijk, er was heel erg veel gezelligheid in het café en hoewel het café best groot was, gaf het een huiselijke sfeer. En de drank vloeide op dit soort avonden rijkelijk!

Stralend stond Monica op het podium, naast haar collega. Ze had zo verschrikkelijk veel zin in deze avond! Het was elf uur, dat betekende dat het podium geopend zou worden. Vooraf had ze met haar collega aardig wat drankjes op, dus ze was al lichtelijk aangeschoten. Maar dat maakte helemaal niets uit, want ze voelde zich gewoon zo goed. Monica vond dat ze er prachtig uitzag, speciaal voor deze avond had ze zich wat extra opgedoft, en terwijl ze door het café keek, zag ze een hele hoop mensen. Normaal gesproken was het donkerder, dus dan zag ze de mensen niet zo, maar het maakte haar nu een beetje zenuwachtig. Maar in principe kon ze niet zo veel fout doen op het moment. Nerveus wipte ze een beetje van haar ene been op haar andere been, als haar baas nu maar opschoot.

“Goeeeeeeedenavond allemaal!” tetterde haar baas door de microfoon en hij werd met een luid applaus onthaald. De man was zo’n heerlijke man. Hij viel op mannen en het maakte niet uit wat je seksualiteit was, iedereen hield van hem. Nou ja, niet iedereen natuurlijk, maar bewijze van spreken natuurlijk. “We hebben weer een heerlijke karaokeavond voor u vanavond! Eventjes de regels, als u op het podium komt, staan er twee heerlijke drankjes naar keuze voor u klaar. Bij elke liedje dat u doet: nog eentje extra om het af te leren.” Hij gaf de mensen in het café een knipoog. “En nu, gedaan met het praten! Deze karaokeavond is geopend!” Haar baas haalde een schaar uit zijn zak en knipte de schaar door. Monica ging naast haar baas staan, samen met haar collega, aan allebei de kanten en boog diep. “O ja, en de eerste, wint ook nog eens een duetje met een van deze twee prachtige dames.”

Eventjes werden Monica’s ogen groot en sloeg ze haar hand voor haar mond. “Neeeee!” cheerde ze en begon te lachen. Haar baas trok zijn wenkbrauwen op. “En Monica wilt als eerste!” Lachend liepen ze van het podium af en ging ze bij het tafeltje voor het personeel staan, waar een cocktail voor haar klaar stond. Snel begon ze aan het rietje te zuigen. De persoon die nu als eerste ging, zou mogen kiezen met wie een duetje ging doen. Stiekem hoopte ze dat ze het niet was, aan de andere kant, het zou wel super grappig zijn.

2EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Empty Re: EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 zo okt 04, 2015 10:55 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het had erop geleken dat het een saaie avond zou worden met bankhangen. Rowan was er niet, de meeste vrienden waren saai aan het zijn ergens en Kael verveelde zich stierlijk. Hij had Rowan al vijf onzinberichten gestuurd, maar de korte reacties hadden erop gewezen dat zijn partner het niet bepaald had kunnen waarderen.
Zijn telefoon trilde. Had Rowan dan eindelijk tijd om hem aandacht te geven? Dat was niet het geval; het was Liam, een jongen van werk. Of hij kwam chillen bij Escape. Kael grijnsde. Vlug gingen zijn slanke vingers over het beeldscherm.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Coming.
Hij kwam overeind en in no time had hij zijn weekendkleding omgewisseld voor een goedzittende beige broek, redelijk slank, en een donkerblauw overhemd. Hij stijlde vlug zijn haar iets naar achteren. Het begon alweer iets langer te worden, maar het misstond niet.

En zo kwam het dat hij niet veel later aankwam bij de bar. Liam stond buiten al te wachten, ogenschijnlijk gewoontjes in een bordeauxrode trui en een spijkerbroek. Kael wist echter zeer goed waar de jongen toe in staat was als er eenmaal alcohol inzat.
Hij omhelsde zijn vriend kort en ze gingen naar binnen. Kael's wenkbrauwen gingen omhoog bij het zien van de decoraties.
"Ben je vergeten me iets te vertellen?" vroeg hij de ander, met een geamuseerd lachje. Hij liet zijn blik door de ruimte gaan.
Voor Liam echter kon antwoorden begon er iemand te praten. Een brede grijns verscheen op Kael's gezicht.
"Karaoke? Sign me the fuck up!" zei hij opgetogen.
Er was meer. De eerste zou een duet winnen. Nou, die spotlight ging Kael sowieso niet aan zich voorbij laten gaan. Hij kickte er überhaupt wel op om degene te zijn die de spits afbeet. Het kon makkelijk; een hoop mensen leken toch nog wat terughoudend.
Buitengewoon zelfverzekerd stapte Kael op de man af die had gesproken.

"Ik meld me aan," zei hij met een grijns. De man beantwoordde deze.
"Ah! We hebben een vrijwilliger!" zei hij opgewekt, Kael op diens schouder kloppend. "Nou knul, met wie wil je je duet? En wat gaan jullie zingen?"
Kael hield zijn hoofd schuin. Hij keek even naar het tweetal en toen weer naar de man. Hij haalde nonchalant zijn schouders op.
"Ik zou zeggen, verras me," zei hij toen, bijna uitdagend. "En dat is mijn antwoord op beide vragen."
De man lachte.
"We hebben een durfal. Nou, daar zeg ik geen nee tegen. Monica, wat gaat het worden?"

3EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Empty Re: EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 ma okt 05, 2015 12:51 am

Monica Romano

Monica Romano

EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Tumblr_n66w5ciy8l1tqodogo1_500

Er was iemand naar voren gestapt. Enthousiast klapte ze mee met de rest van de mensen, het was immers best een prestatie, om als eerste naar voren te komen. “Wat knap!” zei Monica tegen haar collega, die met haar mee knikte. Nieuwsgierig keek ze naar het podium, benieuwd wat hij ging opvoeren en met wie. Maar…hij liet zich verrassen. “O my God, daar gaan we” zei haar collega en Monica lachte eventjes. En toen keek haar baas naar haar, vragend wat het ging worden. Lachend gooide ze haar hoofd eventjes in haar nek en pakte haar glas, sloeg het in één keer achterover. Dat had ze wel nodig.

“Verras me, baby” zei ze knipogend, terwijl ze het podium op kwam lopen. Haar baas keek haar aan met een ‘are you fucking kidding me?’ – blik, maar Monica schudde haar hoofd, om aan te geven dat het een grapje was. Enthousiast liep ze op de jongen af en spreidde haar armen voor een big hug. Want dat was leuk, zo begroette Monica iedereen en zeker als ze een drankje op had. Nadat ze de jongen een big hug had gegeven, woelde ze eventjes door haar haren. “Monica, darling, een antwoord please” drong haar baas aan. Zachtjes grinnikte Monica even. “Ik stel voor dat we er alle twee eentje kiezen. Dat betekent namelijk dat ik ook een drankje krijg, right Jarnell?” riep ze naar de jongen die achter de bar stond. “That’s right, baby” riep hij terug en Monica stak haar duim op. “In dat geval, kies ik voor ‘Express Yourself’!” Er werd haar een microfoon aangereikt, terwijl de eerste deuntjes van het nummer begonnen te spelen. “This is gonna be hella fun” grinnikte ze naar de jongen, en begon een beetje mee te bewegen op de muziek.

Come on, girls, you believe in love? ‘Cause I got something to say about it, and it goes something like this…” zong Monica mee met de muziek en zong daarna met de rest van het nummer mee. Naar de tekst hoefde ze niet echt te kijken, dit nummer had ze al zo vaak geluisterd en gehoord. Enthousiast bewoog Monica mee op de muziek en keek ondertussen af en toe naar de jongen, lachend. Het was een tijd geleden dat ze het zo naar haar zin had gehad. Dansend liep ze op de jongen af en pakte zijn hand, waardoor ze een pirouette onder zijn arm door kon maken. “Don’t go for second best baby, put your love to the test. You know you’ve got to make him express how it feels, and baby then you know your love is real” zong Monica enthousiast verder en ging met haar rug tegen hem aanstaan, maakte nog wat leuke dansmoves. “Express yourself! You got to make him express himself, hey hey hey!” zong Monica en sloot haar ogen, maakte nogmaals een pirouette. Er werd haar een regenboogvlag toegegooid, die ze ving en bij een uiteinde pakte, waarna ze nogmaals ronddraaide en de vlag meedraaide. “And when you’re gone he might regret it, thinking about the love he once had. Trying to carry on, but he just won’t get it, he’ll be back on his knees, so please…don’t go for second best baby, put your love to the test. You know you’ve got to make him express how it feels and baby then you know your love is real, express yourself!” Monica gooide de jongen de vlag toe en knipoogde naar hem. Monica zong en danste nog verder.

Het nummer was naar haar idee veel te snel over. Bijna wilde ze een diepe buiging maken, maar realiseerde zich toen dat de jongen ook nog een liedje mocht kiezen. “Ooooeh! Ik ben zo benieuwd!” zei Monica enthousiast en met een vrolijke twinkeling in haar ogen keek ze de jongen aan.

4EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Empty Re: EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 wo okt 21, 2015 6:04 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

De feestelijk uitgedoste vrouw kwam met open armen naar hem toe, en Kael beantwoordde de knuffel zonder aarzelen. Het was maar goed dat Rowan hier niet bij was. Kael had geen moment de intentie om intiemer met wie dan ook hier te worden dan een knuffel, maar toch.
De man drong echter vervolgens aan op een antwoord, en Kael grijnsde toen de vrouw voorstelde dat ze ieder een nummer zouden kiezen. Daar kon hij best mee leven.
“In dat geval, kies ik voor ‘Express Yourself’!”
Goed, het nummer was niet honderd procent onbekend voor de donkerharige jongeman, maar hij kende meer tekst niet dan wel. Niet dat het uit maakte; hij improviseerde wel. Met ‘this is gonna be hella fun’ beschreef Monica wel aardig hoe Kael erin stond.

Echt een geboren danser was hij niet, niet dit soort dans in ieder geval want stijldansen kon hij wel, maar het deed er eigenlijk niet toe. De muziek was lekker, de sfeer goed, dus Kael ging gewoon los.
Terwijl Monica een pirouette onder zijn arm door maakte, wierp Kael even een snelle blik op de tekst - ooh ja, dat kwam nu.
Hij was zich eigenlijk amper bewust van het publiek. Hij speelde moeiteloos op de vrouw in en wat de tekst betrof deed hij maar wat.
Hij schoot in de lach toen iemand doodleuk een regenboogvlag naar Monica gooide. Even later gooide zij het ding op haar beurt naar Kael, die hem ving en als een cape om zijn schouders drapeerde. De vlag bewoog in een wirwar van kleuren terwijl hij verder danste.

Toen het nummer afgelopen was, merkte hij dat hij al behoorlijk zweette.
“Ooooeh! Ik ben zo benieuwd!”
Kael keek Monica grijnzend aan, terwijl hij de vlag bedachtzaam door zijn handen liet gaan. Vervolgens keek hij naar de man die Monica eerder aan had gesproken.
“Ik ga heel origineel doen,” zei hij, lichtjes buiten adem, want hij had de conditie van een dood beest, “en vragen of je Eye of the Tiger hebt."
De man schoot in de lach en er klonk gejoel uit de menigte. Kael’s grijns werd breder en hij wierp Monica een vlugge blik toe.
“Dat heb ik. Weet je ’t zeker?"
“Hey, ik heb zojuist op Madonna gedanst, en we zagen allemaal hoe goed ik daarin was. Ik kan me onmogelijk nog verder vernederen,” grapte hij. Niet dat hij het idee had dat hij zich echt had vernederd - als hij zich goed herinnerde was hij van de bezoekers de enige met genoeg ballen om als eerste te gaan - maar ach.

En zo kwam het dat kort daarop de eerste tonen van het nummer begonnen te spelen. Kael drapeerde losjes de vlag om de schouders van de vrouw.
En daarop volgde de meest schaamteloze, de meest overdreven en de meest hilarische lucht gitaarshow die Kael ooit had gegeven voor zover hij zich kon herinneren (dronken feestjes die de volgende dag een blur waren telden niet mee). Wellicht viel het niemand op, maar zijn luchtgitaar werk was pittig spot on, maar hij zou dan ook liegen als hij beweerde dit nummer niet vaak genoeg op zijn eigen gitaar te hebben gespeeld. Het was gewoon lekker.
Hij kende goddank nu de tekst wel, dus toen het intro over was, zette hij schaamteloos de zang in. Hij had het lang niet zo naar zijn zin gehad tijdens het uitgaan en genoot er met volle teugen van. Het feit dat er een aanzienlijke hoeveelheid mensen was hielp ook mee; Kael hield wel van een beetje publiek.

5EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Empty Re: EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 do okt 22, 2015 3:44 pm

Monica Romano

Monica Romano

EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Tumblr_n66w5ciy8l1tqodogo1_500

Het nummer was afgelopen, maar het was zeker nog niet het einde van hun optreden, want ook de jongen mocht nog een nummer kiezen. Monica was wel heel erg benieuwd welk nummer hij zou kiezen. De jongen vertelde dat hij heel erg origineel ging doen en Eye of the Tiger wilde doen. “Oeeeeh!” zei Monica en haar mond vormde een soort van ‘O’. Ze zag hoe de ogen van de jongen naar haar toe gleden en bemoedigend knikte ze hem toe. “Awh nee! Je deed het super goed hoor, Madonna zou trots op je zijn!” cheerde Monica lachend. Ja hoor, Madonna zou zeker trots op hem zijn. Madonna zou trots zijn op alle leden van de community die hier vandaag aanwezig zouden zijn. Een gay karaoke night, kon het nog beter? Ja, de cocktails die je achteraf kreeg, maar dat was slechts een bijzaak. Monica zette een paar stappen naar voren en trok haar high waisted rok iets verder omhoog, om aan te tonen dat ze er klaar voor was. “Slay me, mama” grinnikte ze. Ze was nog steeds licht aangeschoten en nog steeds was dit het beste gevoel ever. Het was ook wel eens fijn dat ze gewoon lol kon hebben, in plaats van de hele avond om een podium te moeten dansen.

Glimlachend ontving ze de vlag van de jongen en bond hem vast bij haar nek. Zo, nu was het net alsof ze een superheld was. Een gay superheld wel te verstaan. Het enige ding dat beter was dan een superheld was een gay superheld. Opeens begon de jongen de heerlijkste luchtgitaarshow uit te voeren die er bestond. Monica schrok er nog wel van, niet omdat ze het raar vond ofzo, maar omdat het nogal onverwachts was en zij natuurlijk naast de jongen had gestaan. Maar al gauw herpakte ze zichzelf en juichte ze samen met het publiek mee. De jongen was geniaal. Hij was echt absoluut geniaal. Ze had nog nooit iemand gezien die zo weinig schaamte had, die zo lekker zijn ding deed en het ook uitstraalde dat hij plezier had. Daarom joinde Monica hem ook vrolijk bij het zanggedeelte, want Eye of the Tiger was best een bekend nummer. Ze kende de tekst en zong enthousiast met hem mee. Ook zij kon het absoluut niet goed, zingen, maar hey, het was een karaoke avond! Wie boeide het?

Na afloop van het nummer glimlachte Monica naar het publiek en woelde wat door haar haren. “Nou, we zijn een goed team, mister Eye of the Tiger” zei ze lachend en klopte hem eventjes op zijn schouder. Haar ogen gleed naar de bar, terwijl ze eventjes voor over boog, om het applaus in ontvangst te nemen. “Ik denk dat hij onze cocktails al klaar heeft” mompelde Monica tegen de jongen “You wanna grab that?”

6EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 Empty Re: EXPRESS YOURSELF! ft. Kael <3 za okt 31, 2015 11:13 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

“Nou, we zijn een goed team, mister Eye of the Tiger,” Merkte Monica na afloop van het nummer op en Kael grijnsde breed. Ook hij haalde een hand door zijn haar, dat een beetje aan zijn voorhoofd plakte. Toen er geapplaudisseerd werd volgde hij Monica’s voorbeeld door ook een buiging te maken.
“Dat zijn we zeker,” antwoordde hij monter.
“Ik denk dat hij onze cocktails al klaar heeft” vervolgde de vrouw toen. “You wanna grab that?”
“Absoluut."
Hij liep met energieke passen naar de bar, waar de drankjes inderdaad al klaar stonden. Met een elleboog leunde hij op de bar en hij hief zijn glas even op.
“Op een geweldig optreden,” zei hij met een knipoog en hij nam een slok van het drankje. Een tikje aan de zoete kant voor hem, maar hoewel Kael goede alcohol kon waarderen, was hij ook het soort dat eigenlijk alles wel weg kreeg.
Zijn blik gleed over de mensen massa. Er leek al meer animo te zijn. Hij kon sommigen zien overwegen de volgende te zijn, anderen waren druk met hun vrienden aan het lachen en overleggen. Ach, hun performance zou niemand verbeteren. En anders ging hij nog een keer. Want het mocht dan een gezellige karaokeavond zijn, Kael wilde wel de show stelen. Je was een artiest of je was het niet.
Twee meiden kwamen naar voren en praatten met de man die de leiding leek te hebben. Deze begon enthousiast te grijnzen, dus vermoedelijk zouden ze zo iets leuks te zien krijgen.
“Werk je hier?” vroeg Kael toen aan Monica. Het leek hem voor zich spreken, maar je wist het niet. Misschien was ze gewoon een stamgast die vrij close met de eigenaar was of zo. Hij nam nog een slok van zijn drankje. God, dit soort dingen deed hij te weinig. Hij was drieëntwintig, godbetert, dan moest je ervan genieten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum