Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[idee] The HorseHome Games

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[idee] The HorseHome Games Empty [idee] The HorseHome Games ma sep 07, 2015 9:47 pm

Admin

Admin
Admin

The HorseHome Games.

Twee teams. Allerlei opdrachten. Een prijs.
Dit idee is compleet gebaseerd op van die verschrikkelijke series waarbij twee teams tegen elkaar strijden. Het leek me leuk om zoiets ook op HH te doen, in character ofc.

De characters hebben zich vrijwillig opgegeven en strijden om een flink geldbedrag voor degene die overblijft.
Ze worden in twee gelijke groepen verdeeld, geheel random (en met random bedoel ik natuurlijk dat ik onmogelijke combinaties ga maken) en moeten in die teams opdrachten uitvoeren. Het team dat verliest stuurt een lid, via stemmen, naar huis.

Het wordt een combinatie van gewoon de vrije rp die we gewend zijn en een beetje sturing van mijn kant (geen zorgen, die is gewoon objectief en puur om het structuur te geven). Dat wil zeggen dat ik aangeef welk team er heeft gewonnen, de rol van de presentator op me neem etc.

Tijdens de opdrachten, de wie-gaat-er-naar-huis momenten en de momenten op de slaapzalen is het dus gewoon vrij.

Met andere woorden; het staat je ook helemaal vrij om te bepalen hoe goed je character presteert, want ik vertrouw erop dat iedereen hier het realistisch kan houden.

Opdrachten kunnen onder andere dingen zijn als angsten confronteren (Ontmoet Bobby de tarantula. Oh je hield NIET van spinnen. Oops. Sorry. Hou hem toch maar even vast), een soort mud run, puzzles etc.

Dus voor ik een hoop tijd en energie in de uitwerking hiervan ga steken wil ik eerst weten hoeveel animo ervoor is. Want normaal is het geen enkel punt dat het hier rustig is, maar dit is denk ik wel iets waarbij het jammer is als het doodbloed.

Tot slot; een weggestemd character moet de competitie verlaten. Er kan een tweede topic komen waar alle afvallers in een andere locatie via een scherm de rest kunnen volgen of zo.
Je mag zoveel chars erin doen als je wil.

That will be all.

2[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games ma sep 07, 2015 9:54 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik ben in.
Met Loréne sowieso, met wie nog meer kijk ik wel even. wooh. geldprijs

3[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games ma sep 07, 2015 9:59 pm

Admin

Admin
Admin

Yay : D Ik ga denk ik voor Troy, Bryce, Kael, Georgia en Megan. Misschien Zane ook nog wel.

4[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games wo sep 09, 2015 8:56 pm

Admin

Admin
Admin

Aiiight. Geen zorgen, dat geldt voor Troy ook hoor xD Die staat ook niet te trappelen vrijwillig allemaal gare opdrachten te doen.

5[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games wo sep 09, 2015 8:57 pm

Admin

Admin
Admin

Ik ga denk ik even een echt event topic hiervoor maken. Ik heb inmiddels het idee dat er namelijk wel aardig animo voor is ^^

6[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games za sep 12, 2015 12:35 pm

Eve

Eve

Eve wil best meedoen Razz Abigail ook!

7[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games za sep 12, 2015 12:40 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nou Row doet dus mee want dat is hilarisch. Anna ook en prolly Cleo.

8[idee] The HorseHome Games Empty Re: [idee] The HorseHome Games za sep 12, 2015 12:44 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik zal het effe erbij zetten o3o
also, het officiele topic heb ik aangemaakt, dus miss handig om vanaf nu daar aan te melden, want daar staat de lijst ook en zo

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum