Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Clementine Morgan

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Clementine Morgan Empty Clementine Morgan zo aug 16, 2015 9:55 pm

Rhyme

Rhyme

Clementine Morgan Tumblr_n5yiecMxT81qcbki6o1_500
De meeste huizen zijn afgebroken, schroeien na van de branden die er hebben gewoed. Ruïnes van wat ooit een mooie stad zou zijn geweest. Voeten zwaar, bonkend hoofd; de piep in mijn oren wil ook niet stoppen. Langdradig en hoog, het zorgt ervoor dat er geen ander geluid binnen komt.
Als een droom ervaren, een zogenaamde 'Magiër' maakte een bel van lucht. Hierdoor werd ik niet geraakt.
Onzin.
Waarschijnlijk in een schuilkelder gezeten, totdat ik eruit ben gekrabbeld. Iedereen met een kleine vreemde afwijkende uitstraling was geholpen. Maar ook uit archieven was gehaald wie er klaarblijkelijk afstammelingen waren. Al konden ze het nooit van iedereen weten. afstammelingen van de eerste tovenaars.
Onzin.
Wrijvend door mijn ogen, het stof zorgt voor tranen, huilend loop ik over een vlakte die ooit een favoriete winkelstraat was.
Wij zouden de redding kunnen zijn, of de ondergang van deze nieuwe wereld.
Onzin.
Welke nieuwe wereld, er was niks nieuw. Alles was kapot. Knieën knallen tegen de grond, pijnlijk bijt ik op mijn lip terwijl mijn kin de grond raakt.


Clementine Morgan Tumblr_m8n3zvld7d1qzjtx0o1_500

Hij bekeek haar, hoe ze op alles reageerde. Een tovenaar had haar wijs proberen te maken dat ze inderdaad in een schuilkelder had gezeten. Maar mocht ze echt een afstammeling zijn van de eerste tovenaars, zou dit niet lukken. Zoals hij haar bekeek, werden ook andere bekeken. Moesten ze erachter komen hoe deze situatie hen beter of slechter had gemaakt. De geruchten gaan; dat een van de afstammelingen hen zou redden van de ondergang. Terwijl een ander gerucht gaat, dat een afstammeling juist voor de ondergang zou zorgen. Dat is nu gebeurt, de ondergang van de aarde zoals wij hem kennen. Er zijn zo'n twintig afstammelingen, een van deze heeft voor deze gruwelijke daad gezorgd. Wie van hen alle; dat is enkel de vraag. Dat is de rede dat ze op dit moment de archieven aan het nalopen zijn, want de magische wereld heeft meerdere belangrijke gebouwen kunnen redden van de ondergang. Ze hebben geprobeerd zoveel mogelijk mensen te redden, maar een handjevol per stad zijn er overgebleven.
Enkel een dorpje staat nog geheel overeind; Degene waar de tovenaars zichzelf hadden 'verscholen' zonder last te hebben van de stervelingen. Die het ook niet belangrijk vonden om ook maar een sterveling te helpen. Degene die het wel belangrijk vonden, waren gaan samenwerken, zorgde ervoor dat er bij kleine stukken nog huizen overeind stonden en zorgde ervoor dat mensen vergaten dat hun er iets mee te maken hadden. Iets wat bij alle mensen was gelukt, afgezien van die enkeling die iedereen voor gek verklaarde. Hoe het nu zou gaan lopen? Dat zou afhangen van hoe iedereen zichzelf zal ontwikkelen. Of ze bij de necromancers aan zouden komen, of dat ze een goede leermeester zouden vinden die hen juist de goede kant op zou sturen.
Het zal een lange en gevaarlijke weg worden, met veel beproevingen. Vriendschap, haat en misschien zelfs liefde. Maar voor nu; enkel ruïnes en geen hoop op verder leven. De tovenaarsraad probeert alles nog rustig te houden en ervoor te zorgen dat de tovenaars zich nog steeds aan de regels houden. Al is die taak een stuk zwaarder geworden.
Clementine Morgan 882468210_795619796



-Nah-

2Clementine Morgan Empty Re: Clementine Morgan ma aug 17, 2015 7:12 pm

Rhyme

Rhyme

Clementine Morgan Tumblr_mpceat4UNz1rjaj2ko5_500
Wat was anders; het was een simpele vraag in dit jaar. Haast niks was meer anders.
Het jaar 2593 was een jaar waar haast alle 'genetische' fouten uit de mens waren gehaald. Zoals de meeste mensen het nu gewend waren dan.
Rood haar? Onmogelijk. Twee verschillende kleuren ogen? Haast onmogelijk. Zo waren er veel meer dingen die niet anders mochten van de mensheid. Waardoor je haast extra opviel als je een van die dingen had.
De techniek was verbeterd, zoals alle elektrische auto's die er reden en ook al waren er nog vele benzine stations, de meeste zorgde er enkel voor dat je auto binnen drie minuten opgeladen was. Hier en daar was er nog een ouderwetse pomp te vinden. Reizen met een vliegtuig? Nee, er stonden nog wat oude exemplaren, maar teleportatie was het meest voornaam. Simpelweg op een metalen plaat staan en denken aan een plek en je was er.

Maar dit alles had een staartje, dit alles had een verborgen en pijnlijke reden van bestaan. Aangezien de gewone mens weinig tot niks van magie af weet en ze allemaal denken dat het Science is, word er niet verder gekeken.
Niet gekeken naar de tovenaars die achter de metalen platen zitten, waardoor hun teleportatie magie flink word uitgebuit. Met kabels word hun magie afgetapt en worden ze in een lange roes gehouden. Hoe je een auto in 3 minuten oplaad? Simpel met het misbruiken van de krachten van een magiër te gebruiken om het op te laden.
Zo zijn vele kleine 'normale' dingen in de wereld vervormd door de magie die er zich afspeelt. Zoals de kleine lichtstokjes die er al eeuwen zijn: Magie.

Een grote groep mensen buit de mensen met magie uit, 'simpele' mensen. Stervelingen.
Een grote groep magiërs die proberen de andere te helpen en ze uit deze benarde situatie te krijgen.
Een grote groep magiërs die enkel probeert om de wereld voor zichzelf ze hebben.

Al deze groepen zijn opzoek naar die unieke personen. Alle voor een ander uitgangspunt. Alle 'genetische mislukkingen' omdat hun DNA simpelweg te sterk is om simpel aan te passen. Omdat hun voor de ondergang moeten zorgen, of voor de wederopbouw van de aarde.
Of dat deze op een andere planeet weer moet worden opgebouwd.
Clementine Morgan Tumblr_mpceat4UNz1rjaj2ko7_500

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Morgan Joanel

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum