Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 37 van 40]

901 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 11:43 am

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Ghehe, sorry, ik ben een Photoshop nerd, mijn mond houden over details is soms lastig xD

And I'm doing really good; verkoudheid lijkt nu echt goed op zijn retour dus ik ben happy. Ook hoesten is weg aan het gaan.

En nice Isa : D als in, een band die optreedt, of dat je zelf speelt?

902 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 11:51 am

Amber Brown

Maakt niet uit ;o. Ik bedoel, al zou je zeggen dat je zo'n randje zou krijgen als je 2 olifanten tegen elkaar laat aanknallen zou ik het nog geloven, want ik heb er echt 0,0% verstand van. xd Serieus, wat Tess heeft gemaakt is echt magie voor mij xd.

903 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:01 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
Ik had een maand gratis PhotoShop en tbh ik begreep er niets van ¯\_(ツ)_/¯

En dat is goed om te horen Inge o3o
Ik speel zelf vanavond c:

904 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:11 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Nou, om echt toffe setjes te maken moet je wel eens in de maand een ongeboren witte neushoorn offeren, bij voorkeur bij volle maan, naakt, ook nog, maar voor de rest is het gewoon een kwestie van oefenen.

En tof : D waar speel je?

905 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:14 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
Ah dat miste ik dus. En ik maar denken dat twee maagden genoeg waren.

In Ede o3o De kaartjes waren donderdag bijna uitverkocht volgens mij dus dat zit wel goed

906 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:15 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Nee, als je voor maagden gaat heb je er wel negen nodig, dus dat is enorm omslachtig. Dat kan namelijk ook nog eens echt alleen als de wind goed staat.

Oeh goed bezig!

907 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:18 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
Damnit Yahoo. Ik vond twee al zo weinig en het is al zo lastig om er aan te komen.

yis o3o En ik heb gister mijn blouseje voor vanavond aangehad en hij staat zo gaaf

908 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:39 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Ja, nou, exact. En dat iedere maand. Dat is gewoon niet redelijk.

Oeh tof ^^ altijd zo fijn, een nieuw kledingstuk aan dat ook nog eens zeer fab is

Also ik heb besloten dat misschien binnenkort Riot's freerunning-antics nog wel eens een nare wending kunnen gaan krijgen. Maar er staat nog niets vast.

909 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:41 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
Nee, dat is inderdaad niet te doen.

Yis ^^

Ohshit

910 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 12:55 pm

Olivia Romano

Kael Brown schreef:Nou, om echt toffe setjes te maken moet je wel eens in de maand een ongeboren witte neushoorn offeren, bij voorkeur bij volle maan, naakt, ook nog, maar voor de rest is het gewoon een kwestie van oefenen.

Damn, ik wist dat het zoiets moest zijn. Misschien heb ik een verkeerde formule gebruikt.

OEEEEEH gaaf dat je zelf moet spelen! Als het inderdaad bijna uitverkocht is, moet het inderdaad wel super goed zijn. ;3 Ik ga voor je duimen! n_n Staan jullie op youtube? Ik wil kijken. <3 <3 <3 <3 <3

Ik kijk nu seizoen 2 en seizoen 5 van AHS door elkaar (het is niet zeg maar een aaneenlopend verhal, elk seizoen heeft een apart verhaal) en ik ben echt mindfucked en alles zit door elkaar en ja.

911 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:14 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Oshit indeed.

@Mar; dat kan ik helemaal snappen ja :')

Also today was the day I found I actually look acceptable with minimal make-up. Talk about a bold stride in a new direction.

912 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:16 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
Hahahaha nee, we staan niet op YouTube. Tenminste, dat denk ik niet. Ik zit in een amateurorkest van misschien 60 man. Je kan ons wel Googelen, dan vind je ons sowieso wel.

Okay so ik heb even gekeken OF we op YouTube staan en er zijn wel clipjes, maar wat ik gevonden heb is het account van de voorzitter die ook een goede vriend van ons is en ze zijn best oud maar sommigen zijn leuk c:
Zoals deze (dit is de voorzitter zelf):

913 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:32 pm

Olivia Romano

Het klinkt super gaaf omg!!!! Het nummer dat hij speelt klinkt ook bekend. Gaaf hoor. n___n Succes vanavond! <3 <3 <3 Let me know how it was.

@Inge: I think you are a pretty girl. c: <3

914 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:34 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Oeh nice Ies!

En d'awww thanks Marrie ^^ Het probleem is alleen dat dat zelf ook leren vinden soms behoorlijk moeilijk is. But I'll get there eventually.

915 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:39 pm

Olivia Romano

I know what you mean, girl. Ik heb het zelf ook heel erg, vooral met pieken en dalen. Maar weet je, bij jou is het 100% nergens voor nodig. En daar kom je inderdaad vanzelf wel. c: Een vriendin van mij zegt altijd: "show 'em who the queen is", hahaha. Maar anyways, please don't worry about it. <3 Je bent super, inside & outside. Amen. <3

Ik ga eventjes Harry Potter kijken en dan posten. c: Vreemde wendingen nemen ghehehe.

916 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:48 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
You're so sweet -hug- dank je ^^
Die vriendin van je heeft ook een goed punt, die ga ik onthouden.
Ik weet trouwens zeker dat voor jou hetzelfde geldt. Ik heb alleen je skypefoto gezien en die is niet zo heel groot, but you definitely look hella nice. En je bent een enorme schat ^^

(sorry als ik heel awkward overkom, ik ben niet zo goed in dit soort dingen verwoorden, oops)

Oeh have fun ^^ Lookin forward to the post. Ik ga zelf even een stukje fietsen en misschien wat tekenen.

917 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 1:50 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
Precies. Het is ook lastig en zelf had ik daar in mijn eerste middelbare schooljaar echt problemen mee maar toen ik daar voor het grootste deel overheen was, man dat was een voldoening

Inge is a v pretty girl indeed

@zal ik doen o3o

918 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 4:46 pm

Monica Romano

JIJ OOK ISA. Damnit gurlz, jullie zijn perf. :c Niet onzeker zijn. Anders komt tante Marlon eventjes aan jullie oren trekken.

919 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 5:16 pm

Rowan Riderhood

(´・ω・`)
God ik heb al een peettante die dat doet één vind ik genoeg xD (alleen op m'n verjaardag, dat wel)

920 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 5:22 pm

Monica Romano

Ik had er eentje die in mijn wangen kneep. Ik vond het niet erg, maar mijn broertje kneep terug. Sindsdien heeft ze het nooit meer gedaan HAHAHA.

Love searching theme songs for Mo ;____;

921 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 5:25 pm

Demi de la Garza

10/10 would bang
Jullie hier zijn allemaal pretty.
Zo, dat moest ik ff kwijt.

922 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 5:25 pm

Monica Romano

Just like you bae. <3

923 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 8:50 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
@Isa; d'aww thanks o3o

@Marlon; oh snap that is one serious threat right there

@Tess; we hebben alleen Marlon's woord, want ik heb je volgens mij nog nooit gezien, but I'm pretty sure you're hella rad too

924 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 9:33 pm

Amber Brown

Tess is perf. <3 She's like perfection.

Anyways, sorry voor WEER geen verl posties today. Was weer gezellig hier thuus, dus ik blijf nu bij een vriendin tot God weet wanneer.

925 Re: Het onzin-topic op za okt 17, 2015 9:43 pm

Kael Brown

(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Geeft niet, ik moet zelf ook hoognodig posten so I'm not judging xD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 37 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum: