Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Oh dear... [&Pasqual]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Oh dear... [&Pasqual] op zo feb 01, 2015 11:56 pm

Kathie Posner

Inactief
Een glimlachje tekende haar gezicht terwijl haar vingers als een razende over het toetsenbord heen scheerden. De jongen aan de andere kant van het scherm verstijfde even, hield zijn hoofd schuin en liet een heerlijke glimlach zien. Kathie daarintegen typte stug door en negeerde de vraag die van de jongen kwam.
"Pas je op dat je niet dwars door het toetsenbord heen gaat?" Ze glimlachte liefjes maar gaf geen antwoord. Haar vingers vlogen verder en toen stopte ze. Zou ze het versturen? Gauw las ze haar stukje tekst na en hield haar vinger hoog boven de 'enter'toets. Pasqual zag dat ze iets deed en lachte.
"Stuur het nou," klonk het in haar oordopje. Ze beet op haar lip, keek nog een keer naar de tekst en -
"Je hebt nog net geen halfuur zitten tikken. Nu wil ik weten wat je me te vertellen hebt ook." Ze drukte op enter, frommelde haar duimen samen en keek met een aarzelende blik naar de lezende jongen op het scherm. Geïnteresseerd las hij het. Zijn glimlach werd breder en breder. Af en toe lachte hij, toen leek hij stil te hangen bij een stukje tekst.
"Meen je deze?" vroeg hij zich hardop af.
"Ik-" Hij viel weer stil en las de zin verder.
'Waarschijnlijk meen ik het ja,' typte ze. 'Anders zou ik het ook niet sturen.' Pasqual knikte.
"Ik vind echt dat je prachtig kan schrijven," besloot hij te zeggen. "Ik ben niet zo'n lezer maar je blog is echt geweldig. Je bent heel interessant." Kathie beet op haar lip. Wat bedoelde hij precies met interessant? Was ze vreemd?

- work in progress -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: