Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] Starshine Academy

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 [RPG] Starshine Academy op za jan 17, 2015 8:15 pm

Lavender

【 The Beginning 】

Welkom op Starshine Academy! Starshine Academy is een forum-based rollenspel, waarin je zelf de mogelijkheid hebt je eigen karakter te kunnen creëren. Een kille duistere magiër afkomstig van Shadra, of een vredelievende Cassiaanse watermagiër; jij bepaalt helemaal zelf hoe je personage eruit zal komen te zien, de karaktertrekken, afkomst, gesproken taal. Door middel van schrijven door de ogen van je leerling, stagiaire, leraar, Adviseur of Legendarische Magiër verken je het immense kasteel en al diens geheimen - van vergeten etages tot de diepste kerkers. En wie weet krijgt jouw karakter de grootste kans aangeboden van zijn leven: om in de voetsporen te treden van een Legendarische Magiër en de magie tot het einde der tijden te blijven vereeuwigen. Wij wensen je veel plezier op Starshine Academy!

♦ We hebben 1212 geregistreerde gebruikers
♦ Alle gebruikers hebben in totaal 195507 berichten geplaatst
♦ De nieuwste gebruiker is
Mereth
---------

【 What's new? 】

♦ Uiteindelijk heeft SSA een nieuwe mijlpaal bereikt, met 1200 geregistreerde gebruikers!

♦ De SSA blog heeft enkele updates gehad, met bijgewerkte rangen en sub items die van plaatjes zijn voorzien. We zoeken nog geïnteresseerden die stukjes willen schrijven, over de planeten, de geschiedenis van Kovomaka of een beschrijving van je karakter! Neem hier een kijkje voor een kort overzicht!

♦ Met de komst van de nieuwe Kunstlerares Miss Alylore staan er nieuwe Kunstlessen op het punt om van start te gaan. Schrijf je nu in!

♦ Je kunt je opgeven voor muzieklessen. Neem een kijkje in het Muzikaal Archief en schrijf je nu in!  

♦ Onlangs zijn er vier nieuwe Legendarische Magiërs aangewezen: Jareth, die het element van Woud vertegenwoordigt, is teruggekeerd en Queralena, Vrouwe van het Duister, heeft tevens haar functie weer opgepakt! Verder heeft Lilith, Vrouwe van het Vuur, zich weer op de school laten zien en verwelkomen we Dion, Heer van het Licht.

♦ Sýmvoulos, een nieuwe Adviseur voor de Heer/Vrouwe van de Aarde, is op de school gearriveerd, al gauw gevolgd door Sylvester, Adviseur van de Heer van de Lucht en Eleanor, Adviseur van de Heer van het Licht.

♦  Onlangs hebben we een nieuwe lerares in Duistere Magie gekregen, Miss Nyx, en is Master Hale terug om weer les te geven in watermagie. Miss Alylore heeft zich gesettled in haar kunstlokaal en start spoedig nieuwe lessen. Verder hebben we twee nieuwe stagiaires: Kalista, voor stagiaire Kunst, en Kath, voor stagiaire Muziek.

♦  Nog nagenieten van de start van het nieuwe jaar? Reageren in de Event kan nog. Geniet van een nieuwjaarsavond vergezeld door prachtig vuurwerk, warme chocolade, oliebollen en gluhwein en begin het nieuwe jaar met een knal!

♦  Haal de sjaals en de dikke jassen maar weer tevoorschijn, want het winterseizoen is aangebroken! Kerst is al ruim voorbij en ook het nieuwe jaar is al een tijdje geleden van start gegaan, maar het ijskoude seizoen van de winter kruipt intussen nog steeds langzaam voort. Sneeuw rust op de neerbuigende takken van het Duistere Bos en bedekt het schoolterrein in een dikke witte deken. Leerlingen die zich in dit gure weer buiten wagen kunnen beter hun snowboots uit de kast halen!

Verkennen| Forum | Registreren

2 Re: [RPG] Starshine Academy op za jan 17, 2015 8:17 pm

Admin Riot

Admin
Hee, hier heb ik ook gezeten volgens mij. Ik dacht met ene Daisy Errwood :')

3 Re: [RPG] Starshine Academy op za jan 17, 2015 8:20 pm

Lavender

Dat is erg leuk, ik zie je account inderdaad staan. Wie weet leuk om weer eens te proberen?
Iedereen is welkom :knuff:

4 Re: [RPG] Starshine Academy op za jan 17, 2015 8:21 pm

Admin Riot

Admin
Ik had Kael daar geloof ik ook.
Maar voor nu hou ik het op HH en Ruka's nieuwe RP, sorry

5 Re: [RPG] Starshine Academy op za jan 17, 2015 10:20 pm

Valerie

Hey Moon!
Leuk dat je het ook nog doet!

6 Re: [RPG] Starshine Academy op zo jan 18, 2015 11:59 am

Lavender

@Zoë:
Hey lieverd, ik wilde van jou hetzelfde zeggen.
Erg leuk en fijn om te zien dat je indd nog steeds RPG't, ik vroeg het me laatst al af.
Op Starshine ben je ook welkom als je zin hebt. Mijn accounts zijn Drake, Sylvester en Skyler.

Ik RPG nog erg veel met ook veel plezier, Op Warrior Cats ben ik alleen gestopt.
Nu alleen op SSA, doe jij verder nog andere forums?

"Inge:
Ja, Keal kan ik me nog herinneren indd, je kunt echt prachtig tekenen want je maakte je avatars zelf x3

7 Re: [RPG] Starshine Academy op zo jan 18, 2015 12:02 pm

Admin Riot

Admin
Dank je : D

8 Re: [RPG] Starshine Academy op za apr 11, 2015 1:46 pm

Lavender

U P D A T E S

Verkennen| Forum | Registreren

♦ We hebben 1240 geregistreerde gebruikers
♦ Alle gebruikers hebben in totaal 198131 berichten geplaatst
♦ De nieuwste gebruiker is
Akira Matsushita
---------

【 What's new? 】

♦ Pasen is hier! Met de komst van de lente staat alles in het teken van de Paashaas, paaseieren en alles dat ermee te maken heeft. Het Kasteel wordt versierd met paastakken en op de dagen zelf is er een uitgebreid ontbijt in de Grote Zaal, maar waar de leerlingen vooral naar uitkijken is een grote zoektocht naar verloren paaseieren. Doe mee met de Happy Easter Hunt! In hoekjes en gaatjes, in potten en onder standbeelden; ze kunnen overal verstopt liggen! En vind je het Gouden Ei, dan sleep je een ultieme hoofdprijs binnen!
Het Event zal lopen tot 30 april

♦ Starshine Academy heeft een nieuwe officiële Facebook-pagina. Share & Like op
▶ Starshine Academy RPG ◀

♦ Het doel van Earth mimicry, ook wel Stone skin genoemd,  is om de aarde/stenen te vormen tot een beschermende huls voor je lichaam. Door de aarde/steen aan te meten aan je lichaam en deze er nauwkeurig omheen te 'leggen' kun je een stevig schild vormen, wat tevens voor extra power kan zorgen tijdens een aanval.
▶ Deze spreuk leren ◀

♦ Door middel van het maken van een handstand laat je jezelf met volle snelheid rond je as draaien om windvlagen te creëren die mist uit de omgeving kan laten verdwijnen, of meerdere tegenstanders tegelijk met grote impact kan raken. Het vereist veel uithoudingsvermogen om lang aan te kunnen houden.
▶ Deze spreuk leren ◀

♦ Onlangs is er een nieuwe Legendarische Magiër aangewezen: Hyōka, Heer van het Water

♦  Nadat de rang Leraar Aardemagie een tijdje open heeft gestaan wordt deze positie nu gefigureerd door Master Julius. Master Selix is op de school gearriveerd om de leerlingen bij te spijkeren in Verzorging voor Fabeldieren, en krijgt daarbij hulp van zijn nieuwe stagiaire Tilorcian Florintia.

♦  Heb je een topic gemaakt, maar wordt deze ondergesneeuwd door andere topics? Zoek je iemand om op je topic te reageren, of heb je iets te bespreken? In de topics onder [+] Topicmarkt kun je een 'gezocht'-bericht plaatsen om geïnteresseerden te zoeken voor je open topic!

♦  Uit ver gelegen plaatsen zijn vogels weer aan komen vliegen om te broeden, de eerste bloemen ontspringen uit de slapende aarde en geleidelijk aan wordt het ook weer warmer. Het duistere bos wordt tijdens dit gekenmerkt door groene boomkruinen en bezige dieren die uit hun winterslaap ontwaken.

9 Re: [RPG] Starshine Academy op do nov 26, 2015 12:12 pm

Lavender

.
.

★ We hebben 1376 geregistreerde gebruikers

★ Alle gebruikers hebben in totaal 210913 berichten geplaatst

▶ De Halloween-events zijn succesvol afgesloten. Urthyse de Mystic Merchant pakt haar zeldzame hebbedingetjes weer in en neemt plaats in haar huifkar voor ze onopvallend wegrijdt. Onze verdere felicitaties aan de winnaars van de Pumpkin Parade en Library of the Undead!
▶ Roddels, geheime crushes of gewoon frustratie die je ergens kwijt moet? The Bathroom Wall op de leerlingentoiletten biedt genoeg ruimte om je vurige boodschap op kwijt te kunnen!
Kailee en Zack zijn in rang gepromoveerd en hebben zich een sterkere magiër bewezen. Gefeliciteerd!
▶ Halloween is nog maar pas geweest, of de Kerstevenementen staan al voor de deur!:

Maak iets voor de persoon die je krijgt toegewezen en krijg iets leuks terug!

Sta je team bij op Cassia om je sneeuwman tegen het andere team te verdedigen!

▶ Explore    ||    ▶ Register

10 Re: [RPG] Starshine Academy op do nov 26, 2015 1:29 pm

Admin Riot

Admin
Er is even in het team overlegd, en hoewel dit forumonderdeel absoluut bedoeld is voor reclame, zien we het toch meer als iets waar actieve leden hun andere dingen kunnen promoten. Wanneer iemand niet of niet meer actief is in de rp zelf, of op zijn minst in de rest van het off-topic deel, is het voor ons niet echt leuk als deze vervolgens wel een ander forum promoot.
We zouden je daarom willen vragen dit niet meer te doen. Als je de intentie hebt hier ook weer actief te worden is het helemaal prima, maar anders moeten we je toch vragen ergens anders leden voor Starshine te zoeken.

11 Re: [RPG] Starshine Academy op vr nov 27, 2015 1:15 pm

Lavender

Ik snap jullie probleem en ergens is het inderdaad ook niet helemaal eerlijk.
Ik heb er even over nagedacht en het lijkt me eigenlijk ook wel leuk om hier weer wat actiever te worden. Ik denk dat ik daarom Lourine ga omgooien om als mens te spelen.
In dat geval heb ik gelijk een vraag voor je. Zou je misschien mijn gebruikersnaam dan in Lavender willen veranderen?

12 Re: [RPG] Starshine Academy op vr nov 27, 2015 3:39 pm

Admin Riot

Admin
Ik ben blij dat te horen! We hebben toch altijd liever dat iemand gezellig blijft plakken hier ^^

Ik heb het als het goed is voor je gefixt.
We hebben ook een skypegroep, dus als dat je ook gezellig lijkt kan je me je skypenaam even PBen en dan voeg ik je toe.

13 Re: [RPG] Starshine Academy op do sep 07, 2017 7:21 am

Hayden Smith

In de tijd dat er geen updates zijn geplaatst, hebben zich weer een aantal nieuwe gezichten op de school getoond! Het huidige ledenaantal bestaat uit 1570 leden en er zijn 238437 berichten geplaatst. Nieuwe Magicians zijn altijd van harte welkom: we hopen je gauw te zien op Starshine Academy!

UPDATES

• Starshine Academy is 8 jaar geworden!

• De Summer Festival is van start gegaan, met een hoop Events voor menig leerling en staff!

• Ook hebben we maar liefst 15 nieuwe locaties! Een overzicht is te vinden via de onderstaande afbeelding:

• Binnenkort komen er twee nieuwe Shops in het kleine dorpje Oak's Field! Bij de Potion Shop kun je terecht voor al je benodigde obscure drankjes, en de Book Store biedt een goksysteem waarbij je kans maakt om nieuwe vaardigheden te leren. Ook kun je tussen alle oude boeken zomaar een Special Quest tegenkomen, die alleen jij met een speciale code kunt doen. Houd je buidel ₮alons maar bij de hand!

≫ Info Special Quest

EXPLORE • INDEX • REGISTER
Starshine
-
Academy
a high-fantasy rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum