Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 38]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 8:53 pm

Ty

Ty
Sufferd

Alsof je over de duivel spreekt!
Ik zag ene open staan van je dus ik heb er los op gereageerd Very Happy

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 8:59 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Vind ik helemaal mooi.

ALs je wil mag je er ook een voor Kaya openen. Ik wil nog een topicje met haar. Ga ik nu even voor Jayjay reageren ;D

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 9:09 pm

Ty

Ty
Sufferd

Oh jippie zal ik nu aan beginnen :')

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 9:23 pm

Dean Garton

Dean Garton

Posted for Dean o3o

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:00 pm

Ty

Ty
Sufferd

Same Smile

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:11 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

I is posting for Ty,
daarna post ik met le Dean c;

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:15 pm

Minho

Minho

Super Smile
Ik heb een nieuw paardje aangemaakt, ben aan het denken of ik 'm een wild paard maak of niet maar ik denk van niet

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:19 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Minho *snort*

Sorry, dirty mind.

Mijn 'ho'. Klinkt als Kaya. Alhoewel Kaya iedereens 'ho' is. Wat voor paard gaat Minho worden? Very Happy

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:27 pm

Minho

Minho

Hahaha ik doe mijn best het te begrijpen maar ik volg de 'ho' niet Laughing
En een eigenaarspaardje! Dat word dus op zoek gaan naar een eigenaar

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:29 pm

Dean Garton

Dean Garton

tongue Kaya is een hoer. Als je 'ho' in het Engels zegt was het volgens mij ook hoer. Of mijn brein werkt raar, dat is nog mogelijker.

Wat voor paardje is het? Very Happy Want ik heb misschien wel wat mensjes die erbij passen.

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:31 pm

Tyler

Tyler

Ho als in de american speaking hoer ?? miho --> My ho .. Mijn hoer ??

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:34 pm

Minho

Minho

Serieus xD dat had ik niet in haar gezien, maar ja in het engels is ho of hoe wel hoer ja inderdaad dus nu snap ik waarom je lacht

En ik ben nog niet zeker, ik heb in het verleden altijd vervelende paardjes gespeeld en ik laat hem nog steeds wel een koppige hengst zijn, maar wel een echte buddy eenmaal leren kennen Smile

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:35 pm

Minho

Minho

Tyler schreef:Ho als in de american speaking hoer ?? miho --> My ho ..  Mijn hoer ??

Lol ik kwam alleen maar op de naam uit The Maze Runner Laughing

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 10:44 pm

Dean Garton

Dean Garton

Dankje Tyler Razz

En vervelende hengst, hm, jammer Razz dat sluit dan net niet aan op mijn -
Well, misschien bij Jiao. En Jess. Alhoewel Jess niet, en Jiao's moeder panisch gaat lopen doen. o3o

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 11:12 pm

Ty

Ty
Sufferd

Gepost met Ty bij Dean ^.^
En nou ja, geen idee eigenlijk, ik ga drek eens een overzichtje opstellen voor hem of hoe noem je dat

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 11:55 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Gepost met Kaya.
Kaya-inspiratie-bom. Side-effect might be dat ze nog een beetje vervelend is van het topic van Taylor & Avan (A)

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic di dec 30, 2014 11:58 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Kaya? Vervelend? Nóóit.
Hoe kom je er toch bij?

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 12:00 am

Ty

Ty
Sufferd

Het viel nog goed mee tot nu toe vond ik!
Ik post morge weer, ik ga drek tukke morgen nieuwjaar aha!!

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 12:03 am

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Heeeuujj, nieuwjaarsparteh!

Heb er zin in! ;D

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 10:13 am

Tyler

Tyler

Ik heb altijd z'n hekel aan nieuwjaarsinkopen te doen...
Heb altijd veeel te veel :')
Niet dat dat heel erg is paar flessen jameson op voorraad te hebben.

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 2:23 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Welp, ik weet ook weer waarom ik niet van vuurwerk hou :') nog even laatste inkopen gedaan (aka we hebben nu vers geperste sinaasappelsap. Yum!) maar het klonk alsof Drenthe gebombardeerd wordt :')
To each their own, maar ik mijd de stad de rest van de dag maar

Also nieuwe koptelefoon want oude is gister stuk gegaan. Yay. o3o

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 6:58 pm

Tyler

Tyler

Schijt lui met hun schijt (knal)vuurwerk Evil or Very Mad

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 7:58 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dat ja.
Nou ja, ik blijf positief; er is niets naar me gegooid, dus dat is fijn.

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 8:03 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Altijd positief blijven.
Mijn hond is in de keuken al tegen de deur gekropen, die vindt het ook allemaal niet zo leuk..

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 31, 2014 8:05 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ahh poor thing :C pet it and hold it and tell it everything will be fine
Onze kat ligt lekker boven te slapen, dus die redt zich voorlopig wel ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum