Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hey, remember me? [Rowan]

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Hey, remember me?  [Rowan] - Pagina 3 Empty Re: Hey, remember me? [Rowan] zo mei 17, 2015 2:49 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

'Ik loop anders nog wel mee tot we die bodyguards van je weer hebben gevonden. Ik moet toch die kant op en straks worden ze ongerust.'
Haar glimlach verbreedde en ze knikte. Terwijl ze terug liepen dacht ze na over hoe ze hem kon vragen contact te onderhouden zonder ál te geïnteresseerd over te komen. Ze was wel geïnteresseerd, maar niet op die manier.
Toen ze stilstonden en ze haar bodyguards toe knikte draaide ze zich om naar Rowan. Ze aarzelde maar heel even voordat ze vroeg: 'Is het goed als ik je mijn nummer geef?' Ze was even stil voordat ze eraan toevoegde: 'Of mijn e-mailadres, als je dat wat fijner vindt.' Of gewoon niets, dacht ze er achteraan. God het was lang geleden dat ze voor het laatst haar nummer had gegeven, of überhaupt contact met een jongen had willen houden.

52Hey, remember me?  [Rowan] - Pagina 3 Empty Re: Hey, remember me? [Rowan] za jun 27, 2015 2:52 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ze stemde in met de vraag of hij nog een stukje mee moest lopen en met zijn handen half in zijn zakken liep hij weer aan, terug het park in, waar het weer wat drukker was geworden. Hij stapte even opzij toen een hond langs hem heen schoot, en versnelde zijn pas voor enkele seconden om weer naast Ashley te kunnen gaan wandelen.
Uiteindelijk kwamen de twee bodyguards weer in zicht en de jonge vrouw kwam tot een halt op het moment dat ze zo'n vijf meter van de mannen verwijderd waren. Hij wilde met een vriendelijk knikje en misschien nog een laatste groet doorlopen, terug naar huis, terwijl Ashley door de bodyguards mee naar huis zou worden genomen, maar haar stem hield hem tegen.
'Is het goed als ik je mijn nummer geef? Of mijn e-mailadres, als je dat wat fijner vindt.'
Die vraag verraste hem. Hij lachte daarom ook even verbaasd, zijn wenkbrauwen iets opgetrokken, voor hij zijn telefoon uit zijn zak haalde. Het was een oud ding dat hij van Kael had gekregen enkele jaren terug, een versleten Samsung die zijn beste tijd wel had gehad. Hij zette de telefoon aan en gaf deze toen aan Ashley. 'Tuurlijk, zet je nummer er maar in.' Hij gebruikte zijn mobiel eigenlijk alleen als het echt nodig was - vroeger had hij het gebruikt om Kael te bellen, maar nu waren Jack en Sabrina de enigen die hij nog zo nu en dan over de telefoon sprak. Veel meer dan een paar telefoonnummers stond er dan ook niet op.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum