Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 30]

126Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic di sep 02, 2014 11:21 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

D: I hope so. Ik heb iig wel een hele slimme opmerking gemaakt bij Bio, dus ik heb dat gaande voor me, which is good. :3

127Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic do sep 04, 2014 12:37 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik heb de Sims 4... alleen nu moet ik nog een werkende crack ervoor hebben :')

128Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic do sep 04, 2014 9:15 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ach, die duikt vast vroeg of laat wel op xD

129Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic do sep 04, 2014 12:48 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

x] Hij werkt nu, een soort van. Alleen op het moment dat ik mijn Sim laat plassen, blurren die blokjes alles uit x] Máár hij werkt, dus daar ben ik allang blij mee c;

130Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 6:49 pm

Georgia Cunningham

Georgia Cunningham

y'ellew

131Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 6:59 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Georgia heeft een simpel, doch fancy setje. Welk lettertype gebruik je?

132Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 6:59 pm

Georgia Cunningham

Georgia Cunningham

Well, she is a simple, yet classy person, so it fits o3o

ik gebruik Expansiva

133Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 7:19 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Thanks, ik had hem al vaker voorbij zien komen in setjes en hij is echt supercool en superclassy.

134Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 7:21 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Oeh, fancy setje.

135Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 7:23 pm

Georgia Cunningham

Georgia Cunningham

@Eileen; ja he? o3o ik was aan het zoeken voor leuke sans serifjes en ik moest hem hebben

@Isa; dank o3o

136Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 8:46 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Also ik maak morgen na 't leren wel ff een profiel voor Oliver aan voor het rp c:

137Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 8:46 pm

Georgia Cunningham

Georgia Cunningham

Yissss o3o

138Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 9:46 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja en een open topic. Ik hou van open topics. Want daar kun je met meer dan een persoon op reageren o3o

139Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 9:54 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik vind ze zelf niet zo, topics met meerdere mensen, maar dat komt omdat je dan door zo'n enorme berg tekst heen moet waarvan ongeveer tien procent wat met conversatie te maken heeft xD Zo lang is mijn aandachtsboog niet.

140Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:09 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Eyep, ik heb een beetje hetzelfde :'] Ik moet er echt voor gaan zitten. Af en toe heb ik de spanningsboog van een wasknijper.

Also KAEL
KAN JE NIET

141Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:10 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja same xD daarom ben ik ook van die hele lange posts af. Works way better for me personally

IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT

142Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:25 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ikwileenopentopicoké? Echt heel graag. Echt heel supergraag. (al is een topic met meer dan 2 spelers ook al goed) Isa, Inge, kunnen we met zijn drieën?

143Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:29 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Myeh, als er maar niet van me wordt verwacht dat ik een heel boekwerk neerzet want dat gaat me in zo'n topic niet lukken, soz

144Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:33 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik vind het prima gezellig. Maar school naait me nogal hard met een Grieks toets volgende week, al denk ik niet dat we knallend van start gaan :']

Also Eileen zou je morgen voor mij een setje kunnen maken plox?

145Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:36 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Boop, overdue kaelpost klaar. OP NAAR ROYA (die al klaarstaat in Evernote). En dan iets randoms met Georgia misschien. Gewoon omdat.

146Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:38 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

BOOM. ON A ROLL.

Ik ben heel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen tussen Jess en Roya. Nu een leuk ding voor Georgia bedenken.

147Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:44 pm

Mose Giffard

Mose Giffard

Ik kan nu ook al een setje maken. :') En euh, ik verwacht geen boekwerken. Misschien kunnen jullie me leren hoe je 'kort' moet posten zonder dat ik moeite heb met een 'korte' lengte. Ik wil namelijk ook snellere topics XD

148Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:51 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik heb een hele leuke foto/gif voor het setje (ik ben veeleisend sorry) en die staat alleen op m'n pc, sowwy :']

Komt wel goed joh xD

149Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 10:56 pm

Georgia Cunningham

Georgia Cunningham

Kort posten is voor mij focussen op wat belangrijk is. Aka; conversatie, lichaamstaal en niet teveel gedachten als het om een gesprek gaat, want in een echte conversatie focus je je ook meer op dingen van buiten - de ander- dan op je eigen gedachten zeg maar.
Sinds kort zet ik gedachten gewoon schuin als ze echt nodig zijn.
Kinda like this;

"Can I trust you," he said, not breaking eyecontact with the other man, even for a moment.
I have a knife ready and your back's written on it.
"Of course," the other man said, smiling warmly.

Het hoeft niet eens super kort te zijn, ik hou er vooral van als een post gewoon van top tot teen dingen bevat die op de andere characters aansluiten. Ik doe zelf ook haast geen stukken meer over hoe een character opstaat of iets dergelijks, want als ik dingen wil schrijven waar niemand op in kan gaan doe ik dat wel in een verhaal, zeg maar. Ik probeer te beginnen waar het relevant is voor het plot.

150Het onzin-topic - Pagina 6 Empty Re: Het onzin-topic za sep 06, 2014 11:00 pm

Aya

Aya

Ik wil hem!
Het onzin-topic - Pagina 6 Tumblr_m96ptm597r1reyengo1_500

Het onzin-topic - Pagina 6 Tumblr_mrh1rsn5QG1qikua0o1_500

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum