Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The angel lust caution [Connor]

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The angel lust caution [Connor] Empty The angel lust caution [Connor] vr mei 16, 2014 9:18 pm

Ciara

Ciara

Gehuld in een dikke beige winterjas, witte wollen sjaal en skinny jeans wandelde ze het bos door. De laatste zonnestralen weerkaatsten op het groene bladerdek en de miezerige blaadjes werden voor een laatste keer meegevoerd door een ijzige noordenwind. Kleine kiezelsteentjes zuchtten onder haar voeten en een glimlach sierde haar gezicht. Het was voor de tijd van het jaar prachtig weer en de temperaturen waren eindelijk nog eens de hoogte in gegaan. Rond deze tijd zou je normaal gezien niet kunnen buitenkomen, maar Ciara vond dat het hoogtijd was om nog eens de buitenlucht op te snuiven. Met haar rechterhand streek ze een paar blonde lokken achter haar oren, terwijl ze haar weg door het bos vervolgde. Ze moest er bijna zijn. Met haar amandelbruine ogen scande ze de omgeving af op zoek naar de open plek dat ze ooit eens had ontdekt. Bij het zien van een ietwat grotere spar sprong ze haast een gat in de lucht. Haar passen leken als vanzelf te vergrootten en op één, twee drie stond ze recht voor een prachtig, gigantisch meer. De ondergaande zon gaf haar mooiste kleuren weer op het water en de sfeer die hier rondhing was werkelijk prachtig. Diep inhalerend nam Ciara alle geuren in zich op. Breed glimlachend stapte ze op het water af en trok ze als vanzelf haar schoenen uit. Het water was dan wel niet warm, maar een beetje pootjebaden was nooit erg. Met één teen in het water probeerde ze af te leiden of het te verdragen was en na een aantal seconden stond ze met beide voeten het water in. Met haar gsm speelde ze het liedje 'Happy' af terwijl ze als een ballerina over het water sprong. Pirouettes, jambettes, ze kon het allemaal. Tien jaar deed ze het al, en ze had er geen seconde spijt van. Dezer dagen had ze steeds minder tijd om te dansen, maar 's avonds -zoals nu- aarzelde Ciara zeker niet om nog eens wat moves te showen. Bij het geluid van een krakende tak achter haar draaide ze bruusk het hoofd en liet ze haar gsm het water in vallen. In een verwoede poging het ding te redden sprong ze het ijskoude water in en haalde ze hem er al bevend en rillend uit. "Godverdomme", riep ze kwaad uit. Haar haren kleefden tegen haar gezicht en haar make-up was zo goed als verspreid over haar gehele gezicht. "Wie the fuck ben j-" Bij het zien van een grote gedaante in de verte hield ze meteen haar mond. Ze kon hem niet goed zien omdat het zonlicht récht in haar ogen scheen. "Wie je ook bent, je mag me een nieuwe gsm kopen", beet ze de schim achterbaks toe. Al waren de woorden moeilijk verstaanbaar omdat ze bij elke lettergreep haar adem onder controle moest houden door de koude.

2The angel lust caution [Connor] Empty Re: The angel lust caution [Connor] do mei 22, 2014 8:32 pm

Connor Castillo

Connor Castillo

Bij iedere uitademing die hij had verschenen er dampwolkjes. Iets wat hij altijd had gebruikt om te merken of het koud was buiten of niet, vroeger had hij het immers geweldig gevonden als er wolkjes uit zijn mond kwamen nadat hij had gepraat.
Vandaag was een rustig dagje geweest; hij had slechts maar heel eventjes te hoeven werken, werd al snel weer naar huis gestuurd toen er voor niemand eigenlijk werk was en was dus na zo’n twee uurtjes alweer naar huis. Niet dat Connor het niet erg vond maar hij verdiende liever een paar centen in plaats van de hele middag thuis te zitten. Als hij dat eerder had geweten was hij er met vrienden op uit kunnen gaan of iets in die richting. Maar ach, net was hij nog na het lange aandringen van zijn zusje Avery even met haar mee geweest naar haar pony. Want ja, ze zouden haast niet in deze stad kunnen wonen zonder dat iemand in de familie een connectie had met paarden. Kleine Avery had al snel interesse in de vierbeners gehad en het duurde ook niet lang of ze kreeg een eigen pony toen ze oud genoeg was. En nu? Ze ging nog steeds iedere dag naar het beestje alleen omdat ze dan nog wel jong was kon en mocht ze niet alleen. En was Connor zo lief voor haar geweest om in de middag samen met haar naar de stal te gaan. Niet dat hij het erg vond, het was altijd leuk om tijd met zijn zusje door te brengen nu hij haar niet meer zo vaak zag omdat hij op zichzelf was gaan wonen. Het verbaasde hem wat voor een fantasie het kleine meisje altijd al in zich had gehad en nu nog steeds bezat.

Inmiddels was het avond, had Connor besloten om nog net even een wandeling te nemen en vervolgens maar te zien wat hij ging doen. Soms was het wel fijn om volwassen te zijn en had hij überhaupt de mogelijkheid om te doen wat hij zelf wilde en kon hij alles zelf bepalen. Niet dat hij dat vroeger nooit had gedaan maar dat was anders geweest, toen moest hij ook nog wel eens rekening houden met de wensen van anderen.
Met zijn outfit voor dit weer had hij het helemaal niet koud, in tegendeel had hij het zelfs een beetje warm. Misschien als hij straks was naar waar hij naartoe wilde gaan dat het nog warmer was, het bladerdek boven zijn hoofd was namelijk zo dik dat het de dunne zonnestralen met gemak buiten zich hield en dus ervoor zorgde dat het onder het bladerdek kouder was dan als je er niet onder liep.
Na een tijdje lopen kwam hij er dan toch eindelijk waar hij wilde zijn. De ingang die hij altijd gebruikte was altijd een beetje beschut en ondanks dat Connor er vaak kwam moest hij toch nog vaak zoeken waar hij nou precies heen moest. Al snel ontdekte hij de grote open plaats en liep dus op zijn gemakje richting het meer. Zijn oortjes haalde hij vervolgens uit zijn oren en voor een tijdje staarde hij richting de zonsondergang die langzaam aan het gebeuren was. Het was altijd geweldig om dat te zien gebeuren en iedere keer leek het anders te zijn, in feite was het eigenlijk ook iedere keer anders; geen een keer was de zonondergang precies hetzelfde als een andere.
"Godverdomme", De schreeuw van naast hem liet hem iets wat opschrikken. Natuurlijk had Con het niet verwacht dat er ook nog iemand anders zou zijn. Met opgetrokken wenkbrauwen keek hij richting het figuur in de verte die zo te zien in het water stond. Wat deed die nou in de winter in het water? Bij die gedachte trokken zijn mondhoeken iets wat omhoog. Sommige mensen tegenwoordig.. "Wie the fuck ben j-" Dat verbaasde hem wel een beetje. Heel erg goed kon hij haar niet zien, maar haar stem en haar langere haar hadden zo verraadden dat hij met een vrouw te maken had. Maar, nog voor hij op haar kon reageren werd hij onderbroken. "Wie je ook bent, je mag me een nieuwe gsm kopen", Die woorden zorgde ervoor dat hij grinnikte. Eh, okee? “Ik heb wel eens betere openingszinnen gehoord, maar ’t zal wel.” Merkte hij op waarna hij losjes zijn schouders ophaalde. “En waarom zou ík ineens een nieuwe telefoon voor je moeten kopen?” Wacht, nee. Klonk dat niet te bot soms? “Ik bedoel; ik ken je niet eens. Heb ook niks gedaan, trouwens.” Golddigger. Dacht hij ook eventjes van de zonsondergang te genieten, kreeg hij met dit te maken.
Wel, het was weer eens iets anders. Niet?
“Ik denk dat je een beetje dol geworden bent door dat koude water?” Het was een flauwe opmerking, maar het moest gezegd worden. Connor begreep namelijk echt niet waar ze een probleem over maakte. Hij was net pas gekomen en dit soort onzin werd alweer naar zijn hoofd geslingerd. Jemig zeg.

3The angel lust caution [Connor] Empty Re: The angel lust caution [Connor] vr mei 23, 2014 8:16 pm

Ciara

Ciara

Ciara lette totaal niet op wie er nu voor haar stond, maar was de hele tijd druk bezig met haar gsm droog te krijgen. (Wat natuurlijk een onmogelijke opdracht was) Ze draaide haar lichtgrijze ogen voor de eerste keer naar voren en verschoot van de jongen die zich opeens voor haar begaf. "Daaamn", een scheve grijns krulde rond haar mondhoeken en ze kwam ietwat naar voren, de druipende gsm naast zich houdend. "Mijn openingszinnen moeten toch goed zijn want je staat hier nog en bent niet weggelopen." Ze zond hem een zuinige knipoog en zwaaide enkele keren tevergeefs met haar gsm om de druppels eruit te krijgen. Haar blonde haren zwierden vrolijk mee met de wind en af toe streek ze de verwoede lokken terug op hun plek. "En waarom ik zei dat je me een nieuwe telefoon moest kopen is omdat", theatraal legde ze het verzopen, ijzeren ding in haar hand en stak ze het haast voor zijn gezicht. "deze vriend volledig gestorven is omdat jij me deed verschieten en ik hem uit mijn handen heb laten vallen." Haar ondertoon klonk minder bot dan je zou verwachten, maar dat kwam natuurlijk ook omdat ze de jongen nu pas van dichterbij zag en ze wat op haar tellen lette. "Maar goed, dat ding is toch niets meer waard, dus bij deze", in twee tellen had ze het ijzer achter zich het water ingegooid, er niet bij stilstaand dat haar simkaart en geheugenkaart daar nog inzaten. Jammer dan.
Zijn opmerking over dat ze zou dul zou geworden zijn van dat koude water deed haar lachen. "Valt goed mee hoor, voel zelf." En nog voor hij het zou kunnen ontwijken gooide ze een kleine flets water in zijn gezicht. Een meisjesachtige giechel verliet haar keel en ze sprong als uit een reflex al een tweetal meter achteruit, voor moest hij iets terug doen. "Sorry, ik heb me nog niet eens voorgesteld.." Ciara voelde zich een klein, druk meisje van vijf jaar dat niet kon stilstaan en vooral niet kon zwijgen. Hoe het kwam wist ze niet, maar ze voelde zich uit haar lood geslaan door de knappe uitstraling van de jongen. "Ik ben Ciara, en jij?" De vrolijkheid bleef vastgeplakt in haar stem en ze ging -voor het eerst sinds tien minuten- kalm voor hem staan, terwijl haar voeten drogend aan de warme steentjes. Met een vriendelijke uitdrukking op haar gezicht hield ze hem gade, zich voorhoudend om niet te hyperactief te doen. Ze had immers van anderen gehoord dat dat een zware afknapper kon zijn voor anderen en ze die gewoonte dringend moest afleren. "En wat doet een knapp-", "Uhum", ze slikte een tweetal keren en plaatste lacherig een hand in haar zij. "jongen zoals jij hier?" Verbeterde ze zich nog snel en deed alsof ze een zware hoest had. Het zou nogal fout overkomen als ze nu al als een schoolmeisje aan zijn voeten hing te kwijlen. Hard to get, remember? Ze moest lachen bij haar eigen domme gedachte.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum