Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 40]

76Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic vr apr 25, 2014 8:11 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

*grin*

Ik ging vandaag in Mega Mindy kostuum naar school. Ik had geen goede reden.

77Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic vr apr 25, 2014 9:09 pm

Chartan

Chartan

Doe je dat wel vaker dan? Very Happy
Ging je onlangs niet ook al in een koeienkostuum naar school?

78Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic za apr 26, 2014 12:06 am

Admin

Admin
Admin

@Eileen; NIKS GRIN DIT IS SRS BSNS ;____; I WROTE A THING AND IT'S TRAGIC AND SAD AND I CANT

@Janne; sluit het niet uit xD


also gaiz I made a pretty sim;
Het onzin-topic - Pagina 4 Screenshot-5_zps6758f16e
Ik zag laatst een video van Justine Cargo en dacht; dayumm, I'd totally turn lesbian for that! dus ik heb een sim ruwweg op haar looks gebaseerd XD

79Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic za apr 26, 2014 8:12 am

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Ik was eigenlijk niet zo verbaast. xD

@Inge - Ziet er mooi uit. Ze ziet alleen wat zielig.

80Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic za apr 26, 2014 10:26 am

Admin

Admin
Admin

@Jeroen; thanks ^^ Ja, klopt, haar wenkbrauwen staan wat apart. Heeft Justine Cargo ook, maar de manier waarop zulke wenkbrauwen er in het echt uitzien is heel moeilijk te vangen in de sims, helaas xD

81Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic za apr 26, 2014 11:10 pm

Admin

Admin
Admin

JESUS FUCKING CHRIST
THIS VIDEO
I CAN'T
I FUCKING CAN'T
http://simsoverdose.tumblr.com/post/83517943499/epic-humor-this-is-great-im-in-the-schools#notes

82Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 8:37 am

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Glitches. Prachtig. En die achtergrond muziek dan ook. xD

Wel grappig dat de GUI nog bijna onveranderd is met Sims 1.
~ En natuurlijk merk ik dat op xD ~

83Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 11:44 am

Admin

Admin
Admin

Glitches maken de sims.

Meh, toen werkte het prima, dus ik zou ook niet weten waarom ze het radicaal om zouden gooien.
- Wat ongelooflijk knap van jou zeg. jeetje -

84Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 12:15 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Oh, ik ken genoeg sequels op games waarbij ze een goed interface compleet hebben omgegooid (en zo nodig verpest)

85Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 1:15 pm

Admin

Admin
Admin

Dat zal best, maar wat ik meer bedoel is dat het bij de sims niet zo gek is dat ze dat niet hebben gedaan; de functies zijn in grote lijnen weinig veranderd en het zat toen al prima in elkaar, vandaar.
Dat is EA; ze maken een nieuw spel, ze pompen de graphics iets op, halen er content uit zodat je meer expansions moet kopen en noemen het vervolgens een volwaardig spel.

86Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 1:43 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

xD
True.
Alleen Simcity 5 nou net weer niet. SC4 was tof. SC5 nou net niet zo. Zo'n beetje alles is wel aangepast.
Hun GlassBox was erg goed gepresenteerd, maar na de launch hebben ze hem direct gebroken. Erg jammer.

87Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 1:57 pm

Admin

Admin
Admin

Ach ja, zelfs EA denkt af en toe wel eens origineel te zijn, I suppose. Een wonder dat ze geen extra geld over de normale prijs van zo'n spel vragen als originaliteitskosten of zo. Of denk-vergoeding.

88Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 2:16 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Zit er al in. De rest is om hun ego te voeren.

Wel fijn dat de DRM er eindelijk vanaf gaat. :3
Ik speelde het toch al geen multiplayer.

89Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 2:25 pm

Admin

Admin
Admin

Sommige spellen wil je ook gewoon niet als multiplayer xD. Had ik enorm bij ESO. Ik ben misschien wel vreselijk conservatief wat dat betreft hoor, maar ik vond de elder scrolls reeks wel goed zo, om heel eerlijk te zijn; lekker je eigen ding doen, mooie graphics en geen gezeik met servers. Komt ook nog bij dat ik me nou niet bepaald de chosen one voel als er vierhonderdvijftig chosen ones om me heen staan te praten met hetzelfde character :/

90Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 3:21 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

ESO pakte inderdaad /erg/ slecht uit.
Ze hadden er geen MMO van moeten maken. Ik had wel graag co-op gedaan. Zoals met wel meer spellen. Maar spellen moeten zo anders ingericht worden voor MMO, het is niet meer leuk.
Ik vind ArmA 2 en zombies geweldig, maar DayZ ligt mij totaal niet. Dat is gewoon PvP in een zombie apocalyps. -.-

Dat gevoel van 'the one' heb ik nooit echt. Ook niet in Skyrim. Vooral vanwegen leveled loot en tegenstanders. Alleen met mods filter je dat er uit. :/

91Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 3:55 pm

Admin

Admin
Admin

Exact; met een of meer vrienden spelen zou supertof zijn, en ik moet zeggen dat het idee van verschillende provinces kunnen bezoeken me ook aanspreekt, maar daar heb je het ook mee gehad.
Nou ja, dan maar wachten tot ze weer een single player uitbrengen, I suppose xD

In Oblivion had ik het wel een beetje, dat kwam vooral door het, nou ja, toch wel non-stop in en uit een helepoort klauteren. Het had iets heroïsch.
Skyrim heeft het idd niet zo, maar daar heb ik wel heel erg het gevoel mijn eigen verhaal te kunnen spelen, of dat nou als chosen one is, als jager/handelaar of freelance avonturier. In zekere zin had dat in ESO misschien ook wel gekund, maar daar vond ik toch de immersie minder (kwam ook door niet serieuze spelers moet ik zeggen. Ieder zijn ding, maar ik vind het toch jammer als iemand een compleet ongepaste naam of outfit heeft, tbh)

92Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 4:26 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Dat laatste heet volgens mij "suspense of disbelieve".
Het is inderdaad best jammer.
Skyrim is daarin inderdaad wel erg open en vrij. Daar kan ook Morrowind niet aan tippen. Iets als ArmA 2 & ShackTac. :3
Misschien moet ik het maar weer eens uit de kast halen. :3
Misschien kan ik een van de personages uit m'n boek RPG'en. xD

~ Ik zat net wat te denken; een MMO forum RPG. ... ... ... O.o Dat kan niet goed gaan. ~

Ook die namen. O.o
Op Youtube kijk ik wel eens Q&A's en dan krijg je van die super rare namen. (Nu is Youtube een rare plek, maar het is nog steeds best raar om al die rare name te zien).
Bij Shacktac heb je dat wel minder. Xenon, August, Tiberium, Dyslexi. Ik geef toe, niet wat jij je kind wilt gaan noemen. Maar het is toch een stuk beter dan (de meeste) sommige dingen die je ziet. Op z'n minst kun je de naam in één keer uitspreken zonder je een debiel te voelen. Hè, VandepotgeruktW00t.
xD

[Edit]

Dat laatste neem ik terug. Ik zit net iets van ShackTac te kijken en het zijn best wel maffe namen die er tussen zitten.

93Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 6:29 pm

Admin

Admin
Admin

Klopt, en die is daar ver te zoeken.
Dat van Morrowind ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk, Skyrim maakt het je makkelijker aangezien het technisch beter in elkaar zit, maar Morrowind doet er niet veel voor onder. Een van mijn characters daar was bijvoorbeeld puur alchemist; exploren ging in de vorm van ingredienten verzamelen en ik had er zo een fortuin mee bij elkaar gespaard.
Plus, omdat er geen essentials zijn kan je als assassin meer je eigen verhaal maken, zij het met het risico dat je het spel breekt, maar dat kan leuke ironie zijn.
Ik vind Morrowind qua omgeving ook veel meer tot de verbeelding spreken dan Skyrim, want die is net als Obliv toch al weer aardig in de richting van 'European Medieval Fantasy'.

Wat namen betreft, dat hou je helaas toch in MMO's. Er zijn er een hoop bij die netjes binnen de lore blijven, maar lijpo's hou je overal. Dat is ook een van de redenen dat ik niets met MMO's heb.

94Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 6:58 pm

Admin

Admin
Admin

http://chickenonaraft.com/


Perfectie.

95Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 8:43 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Dat er-zijn-geen-essentials gedoe was inderdaad best wel leuk.

In Skyrim zijn ook meer critters. Volgens mij waren er niet zoveel in Morrowind (die daarnaast je ook wilde vermoorden. Wat ze meer random encounters dan critters maakt).
Waarschijnlijk is het daarom ook makkelijker om jager te zijn omdat een hert duidelijk is dat het voedsel levert en een cliffracer ofzo niet.
Hoewel een cliffracer-jager wel erg gewild is. Er was ergens een mod dat als je er honderden van doodde het aantal spawns afnamen. Wat dus best wel makkelijk was, aangezien er zo veel waren. xD

"Ik vind Morrowind qua omgeving ook veel meer tot de verbeelding spreken dan Skyrim, want die is net als Obliv toch al weer aardig in de richting van 'European Medieval Fantasy'."
Hun fantasie was op.

O.o
Eigen best wel een lekker liedje.
xD

96Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic zo apr 27, 2014 8:56 pm

Admin

Admin
Admin

Echt? Ik vond de wildlife in Morrowind juist veel beter. Scribs en netch waren sowieso non-hostile, sommige guar ook en idd, de cliffracers zijn sowieso al een bron van werk. Werk dat vaak glitcht in bomen, maar dan nog.

Ja, klopt. Ik snap dat je met een bergachtige omgeving niet gigantisch veel kan varieren, maar meer dan dit moet toch mogelijk zijn.

97Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 28, 2014 12:45 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

@Janne;
ja dat klopt. Ik ben laatst ook in een koeienkostuum naar school geweest. Maar het Mega-Mindy pak had toch net dat ene extra. Ben met drie of vier leraren op de foto geweest :')


En hele discussie over games. Dacht ik het te omzeild hebben, vind het ook plaats op HorseHome. Wat een feest. *sarcasm overload*

Maar goed. Eh, Janne, ik hoop zo snel mogelijk te posten Razz Ik ga eerst maar eens aan mijn examens leren vandaag en als ik dat gedaan heb dan mag ik heus wel een postje voor Jiao eruit gooien. <3 Jiaoooo <3

98Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 28, 2014 1:15 pm

Admin

Admin
Admin

Hey, I like blabbering on about elder scrolls and sims ;____;

look at my sim my sim is amazing

Het onzin-topic - Pagina 4 Tumblr_n4n1tgjMT31sllb38o4_1280

99Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 28, 2014 1:31 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Ik kan even niet zoveel spellen bedenken die daarin net zoals Morrowind zijn.
Maar ik heb net iets te veel om te doen om Morrowind weer te instralen.
Maar als ik er de tijd voor heb: Lichcraft en Reign of Fire en proper character sheets, here I come!
Het zijn parels in de Sea of Ghosts. xD

I like that necklace.
Ze ziet er wel leuk uit.
Alleen... nog steeds... zo zielig... O.o
Niet Angsty zielig, maar een soort van... puppy Zielig.

100Het onzin-topic - Pagina 4 Empty Re: Het onzin-topic ma apr 28, 2014 2:51 pm

Admin

Admin
Admin

Ik heb het er recent weer op gezet. Ik was verbaasd hoe licht het was. In mijn herinnering was het zo ontzettend groot dat ik er automatisch vanuit ging dat het ook wel zwaar zou zijn. Oh well.

En ty. Ze is niet zielig tho. Zeker niet als ze boos wordt. Of iemand gewoon niet tof vindt.
Maarrrr ze gaat wel reden krijgen om zielig te zijn. Soon.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum